Cagiva mito käigukasti õlileke

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Sander12345
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
Tsikkel: 2005 ZX6R

Cagiva mito käigukasti õlileke

Lugemata postitus Postitas Sander12345 »

Tere!

Tekkis selline mure, et käigukastist kaob õli ära, aga gondel seest puhas ja mingid märke lekkest pole. Kust mida lahti võtta ja kontrollida?
Teine asi sumpa leegitoru ja mootori vahelt pressis välja sellis musta tökatit( õli ja pena segu, nagu ikka 2t põlemisjääk) kuna mingeid tihendeid sinna ebayst ja mujalt ei leidnud, siis kas keegi oskab soovitada mingit plöga mis survet ja kuumust peaks.

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Cagiva mito käigukasti õlileke

Lugemata postitus Postitas Pontus »

Klapisääretihendid...
Ja sumpale tuleb ise tihendid välja lõigata/pressida kui mujalt ei saa.

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

karpin
Postitusi: 43
Liitunud: 13 Okt 2006, 00:17
Tsikkel: Fat boy Lo
Asukoht: Arizona US
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Cagiva mito käigukasti õlileke

Lugemata postitus Postitas karpin »

pontus kirjutas:

Klapisääretihendid...
Ja sumpale tuleb ise tihendid välja lõigata/pressida kui mujalt ei saa.

Ákki ise loll aga kus kahe taktisel mootoril Klapisääretihendid on.

Kasutaja avatar

Vint
Koristaja
Postitusi: 1971
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Tavastia
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 187 korda

Re: Cagiva mito käigukasti õlileke

Lugemata postitus Postitas Vint »

Sander12345 kirjutas:

Tere!
...( õli ja pena segu, nagu ikka 2t põlemisjääk)...

Pole seal kuskil klapisääre tihendeid, klappidest rääkimattagi. :mrgreen:
Väntvõlli tihendi vahelt imeb õli. Ilmselt ka tossab rohkem kui peaks.

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Cagiva mito käigukasti õlileke

Lugemata postitus Postitas margus014 »

2 varianti: 1) Lekib sidurikaanepoolne väntvõlli simmerling
2) Lekib mootoripooltetihend.


Teema algataja
Sander12345
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
Tsikkel: 2005 ZX6R

Re: Cagiva mito käigukasti õlileke

Lugemata postitus Postitas Sander12345 »

Suitseb muidu päris palju jah, eriti külma mootoriga, ise arvasin, et need 2-taktilised ongi sellised aga võib vabalt sellest käigukasti õlist ka olla. Kuna lähiajal ka kolvivahetus plaanis, siis ostan ilmsalt terve tihendi komplekti ja vahetan kõik ära, mis vaja on.


Teema algataja
Sander12345
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
Tsikkel: 2005 ZX6R

Re: Cagiva mito käigukasti õlileke

Lugemata postitus Postitas Sander12345 »

Hakkasin siis siduri poole pealt asja lammutama ja jõudsin väntvõlli pulgani. Selle ümber on õhuke musta värvi kummast rõngas. Kas see rõngas peab siduri poole pealt välja tulema või peab hakkama mootori pooli lahti lammutama, et see seest poolt kätte saada? Küsin, sest see ei tahtnud kuidagi välja tulla ja jõuga võib asja puruks tirida.
pilt: http://www.upload.ee/image/2902729/IMG068.jpg

Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Re: Cagiva mito käigukasti õlileke

Lugemata postitus Postitas Magimees »

Terv,
Sul on õigus ning sellel mootoril ei pea karteripooli lahti kangutama, et väntvõlli simmerlinge vahetada. Igaks juhuks ei hakkaks kirjutama, kuidas seda simmerlingi kätte saada koduste vahenditega, sest suure tõenäosusega saaks rikutud kas väntvõll/karteripool või mõlemad.

Kõige mõistlikum oleks viia see lahtivõetud mootor mõne mehaaniku juurde. Simmerlingi vahetus mehaaniku juures ei tohiks üle 15 minuti võtta ja kogenud mees katsub ka väntvõlli/kepsulaagrite loksud üle ning tänu sellele saad ka teada, mis seisukorras väntvõlli ja laagrid on.

Edu! :bsmile:

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”