Cagiva mito käigukasti õlileke
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
- Tsikkel: 2005 ZX6R
Cagiva mito käigukasti õlileke
Tere!
Tekkis selline mure, et käigukastist kaob õli ära, aga gondel seest puhas ja mingid märke lekkest pole. Kust mida lahti võtta ja kontrollida?
Teine asi sumpa leegitoru ja mootori vahelt pressis välja sellis musta tökatit( õli ja pena segu, nagu ikka 2t põlemisjääk) kuna mingeid tihendeid sinna ebayst ja mujalt ei leidnud, siis kas keegi oskab soovitada mingit plöga mis survet ja kuumust peaks.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Cagiva mito käigukasti õlileke
Klapisääretihendid...
Ja sumpale tuleb ise tihendid välja lõigata/pressida kui mujalt ei saa.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 13 Okt 2006, 00:17
- Tsikkel: Fat boy Lo
- Asukoht: Arizona US
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Cagiva mito käigukasti õlileke
pontus kirjutas:Klapisääretihendid...
Ja sumpale tuleb ise tihendid välja lõigata/pressida kui mujalt ei saa.
Ákki ise loll aga kus kahe taktisel mootoril Klapisääretihendid on.
-
- Koristaja
- Postitusi: 1971
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 150 korda
- Tänatud: 187 korda
Re: Cagiva mito käigukasti õlileke
Sander12345 kirjutas:Tere!
...( õli ja pena segu, nagu ikka 2t põlemisjääk)...
Pole seal kuskil klapisääre tihendeid, klappidest rääkimattagi.
Väntvõlli tihendi vahelt imeb õli. Ilmselt ka tossab rohkem kui peaks.
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Cagiva mito käigukasti õlileke
2 varianti: 1) Lekib sidurikaanepoolne väntvõlli simmerling
2) Lekib mootoripooltetihend.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
- Tsikkel: 2005 ZX6R
Re: Cagiva mito käigukasti õlileke
Suitseb muidu päris palju jah, eriti külma mootoriga, ise arvasin, et need 2-taktilised ongi sellised aga võib vabalt sellest käigukasti õlist ka olla. Kuna lähiajal ka kolvivahetus plaanis, siis ostan ilmsalt terve tihendi komplekti ja vahetan kõik ära, mis vaja on.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
- Tsikkel: 2005 ZX6R
Re: Cagiva mito käigukasti õlileke
Hakkasin siis siduri poole pealt asja lammutama ja jõudsin väntvõlli pulgani. Selle ümber on õhuke musta värvi kummast rõngas. Kas see rõngas peab siduri poole pealt välja tulema või peab hakkama mootori pooli lahti lammutama, et see seest poolt kätte saada? Küsin, sest see ei tahtnud kuidagi välja tulla ja jõuga võib asja puruks tirida.
pilt: http://www.upload.ee/image/2902729/IMG068.jpg
Re: Cagiva mito käigukasti õlileke
Terv,
Sul on õigus ning sellel mootoril ei pea karteripooli lahti kangutama, et väntvõlli simmerlinge vahetada. Igaks juhuks ei hakkaks kirjutama, kuidas seda simmerlingi kätte saada koduste vahenditega, sest suure tõenäosusega saaks rikutud kas väntvõll/karteripool või mõlemad.
Kõige mõistlikum oleks viia see lahtivõetud mootor mõne mehaaniku juurde. Simmerlingi vahetus mehaaniku juures ei tohiks üle 15 minuti võtta ja kogenud mees katsub ka väntvõlli/kepsulaagrite loksud üle ning tänu sellele saad ka teada, mis seisukorras väntvõlli ja laagrid on.
Edu!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.