Mootorratta käima lükkamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
HiTek
Postitusi: 45
Liitunud: 22 Juul 2011, 18:45
Tänatud: 2 korda

Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas HiTek »

Kui motikas enam starterist tühja aku pärast käima ei taha minna, siis kuidas kõige lihtsamalt saaks ta käima lükata? Juutuubis vaadates videodes, et 2. käik ja siis siduri vabastamise hetkel starterit anda. Kas nii on kõige õigem või tuleks rohkem jalgadele valu anda (nt. aku täiesti tühi, et relee plõksib ainult)?


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

HiTek kirjutas:

Kui motikas enam starterist tühja aku pärast käima ei taha minna, siis kuidas kõige lihtsamalt saaks ta käima lükata? Juutuubis vaadates videodes, et 2. käik ja siis siduri vabastamise hetkel starterit anda. Kas nii on kõige õigem või tuleks rohkem jalgadele valu anda (nt. aku täiesti tühi, et relee plõksib ainult)?

Nii käibki. Abiks ühe silindrilise juures on, kui panna esialgu käik sisse ja siis tõmmata ratast tagasi kuni survetaktini, siis on väntvõllil rohkem aega hoogu koguda. Mitmesilindrilistel ei ole vahet. Siduri peab ka suht järsku päästma.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3260
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas ranel »

HiTek kirjutas:

Kui motikas enam starterist tühja aku pärast käima ei taha minna, siis kuidas kõige lihtsamalt saaks ta käima lükata? Juutuubis vaadates videodes, et 2. käik ja siis siduri vabastamise hetkel starterit anda. Kas nii on kõige õigem või tuleks rohkem jalgadele valu anda (nt. aku täiesti tühi, et relee plõksib ainult)?

Oleneb kui tühi aku on. Täiesti tühja akuga ei saa käima lükates ka käima.

Ise olen nii käima lükanud, et 2. käik sisse, sidur alla jätta, lükkad hoo sisse ja siis järsku sidur lahti.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas, Bridgestone, Michelin, Pirelli, Maxxis ja Metzeler mootorratta rehvide ning sõiduauto rehvide müük
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas ping »

HiTek kirjutas:

Kui motikas enam starterist tühja aku pärast käima ei taha minna, siis kuidas kõige lihtsamalt saaks ta käima lükata? Juutuubis vaadates videodes, et 2. käik ja siis siduri vabastamise hetkel starterit anda. Kas nii on kõige õigem või tuleks rohkem jalgadele valu anda (nt. aku täiesti tühi, et relee plõksib ainult)?

Alati polegi tõugata vaja, võib ka lint rihmaga rattast käima tõmmata.
Olen nii XJ900 kui ka 2,0L VW rattast koormarihmaga käima tõmbanud.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7419
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1096 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

ping kirjutas:

Alati polegi tõugata vaja, võib ka lint rihmaga rattast käima tõmmata.
Olen nii XJ900 kui ka 2,0L VW rattast koormarihmaga käima tõmbanud.

Äkki seletad kuidas see täpsemalt käib.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6792
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 698 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas yeekim »

macintosh kirjutas:
ping kirjutas:

Alati polegi tõugata vaja, võib ka lint rihmaga rattast käima tõmmata.
Olen nii XJ900 kui ka 2,0L VW rattast koormarihmaga käima tõmbanud.

Äkki seletad kuidas see täpsemalt käib.

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Pontus »

yeekim kirjutas:
macintosh kirjutas:
ping kirjutas:

Alati polegi tõugata vaja, võib ka lint rihmaga rattast käima tõmmata.
Olen nii XJ900 kui ka 2,0L VW rattast koormarihmaga käima tõmbanud.

Äkki seletad kuidas see täpsemalt käib.

[youtube][/youtube]

Ja sama õpetus rekkameestele:
[youtube][/youtube]

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7419
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1096 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

yeekim kirjutas:
macintosh kirjutas:
ping kirjutas:

Alati polegi tõugata vaja, võib ka lint rihmaga rattast käima tõmmata.
Olen nii XJ900 kui ka 2,0L VW rattast koormarihmaga käima tõmbanud.

Äkki seletad kuidas see täpsemalt käib.

Minu küsimuse varjatud mõte oli, et kas kas keskhark on möödapääsmatu või on ehk mingi über kaval nipp. Aga nippi pole. Niikaua, kui tagumise ratta saab fikseeritult õhus hoida saab seda lahendustka kasutda. Tänud.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

leander
Postitusi: 64
Liitunud: 29 Apr 2012, 22:12
Tsikkel: Caponord

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas leander »

Muidugi selle käima lükkamise juures on omad võlud ka. Nimelt minul lendas tsikkel kunagi käest minema, häbi rääkida aga kurb vaadata kui keegu samasse ämbrisse astub. Eriti kui on hooga lükkad ja kõvasti rutskat peale keerad, käib mürin ja läinud ta ongi :wack:

ammu JAWA 634, vahepeal FZR 600 ja TDM 850, nüüd Aprilia Caponord ja IZ QK
Kasutaja avatar

Kalmer
Postitusi: 546
Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
Tsikkel: Intruder1500
Asukoht: Koeru
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas Kalmer »

leander kirjutas:

Muidugi selle käima lükkamise juures on omad võlud ka. Nimelt minul lendas tsikkel kunagi käest minema, häbi rääkida aga kurb vaadata kui keegu samasse ämbrisse astub. Eriti kui on hooga lükkad ja kõvasti rutskat peale keerad, käib mürin ja läinud ta ongi :wack:

Nooruspõlves lükkasin võrri käima 100 meetrit jooksin nagu loll,ei kõssanud ka hakkasin seisma jääma aga siis ärkas elu mootoris nii äkiliselt et ma ei jõudnud isegi lahti lasta... Nüüd on sellest 13 aastat möödas ja ilutsemas üks suur arm seljal :bsmile:

https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566


Melx
Postitusi: 390
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas Melx »

Kevadel küttest kuival oli siis ei saanud ilma starterita kuidagi, ilma dekomp lahti löömata on suht raske, üksi vast võimatu käima lükata, kuni 3 käiguni ratas lohises oma raskuse all. Küte kenasti silindri jõuab on vast lihtsam, popsuv mootor teeb pool tööd :D.

Ziccel

Ohverdan bensiini !
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7433
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2004 korda
Tänatud: 596 korda

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Mõistlik on seda nii teha,et jooksed hoopeale ja vahetult enne sidruri lahti laskmist hüppad sadulasse,kasvõi nii,et jalad jäävad ühele poole.Sellisel juhul tõenäesus,et käivitunud tsikkel ilma sinuta jätkab tunduvalt väiksem

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

-Piilu-
Postitusi: 141
Liitunud: 17 Apr 2011, 21:22
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas -Piilu- »

Vahepeal kui akuga probleeme oli, siis olin sunnitud 2-3 korda käima lükkama. Et tsikkel minema ei põrutaks, siis hoog sisse, hüppad ise selga ning samal ajal kui siduri lahti lased väike nõks jalgadega allapoole, et keharaskus peale suruda. Ilma selle nõksuta lõi tagaratta blokki.


wiki432
Postitusi: 3
Liitunud: 12 Nov 2008, 11:06
Asukoht: Põlvamaa

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas wiki432 »

Kuna hämmeldunud minal on head mõtted otsas, otsin neid siinsetelt foorumlastelt lisaks. Nimelt suri täna keset päeva hetkega Honda CBX 750F aku ära. Või noh, mis hetkega - mõned päevad tundsin juba, et nii lõbusalt enam ei kerinud starterit, aga käima läks alati. Aga see selleks.
Ühest kauplusest väljudes ajasin ennast vormi, kiiver pähe, kindad kätte ja starterit - kiuks - klõpp, klõpp, klõpp. Olukorra hindamine: aku suri ära, aga kuidas koju saada? Tänaval oli silmnähtav ja pikk kalle. Viies käik sisse (kuuekäiguline kast), rattale hoog sisse, sidur lahti ja... mitte midagi, justkui polekski sidurit vabastanud? Äkki ei saanud käik sisse? Neljas käik, hoog sisse, sidur lahti...jälle ei mitte midagi, jookseb mäest alla, nagu sidurilinki all hoideski. Alles vahetult enne seisma jäämist haagib mootori taha ja see jõuab teha ühe jõuetu põmpsu. Sama iga suvalise käiguga. Ilma sidurit lahutamata ei jaksa aga hoogu sisse lükata. Siduri libisemist sõites ükskõik millise käiguga, ükskõik kuipalju gaasi keerates, ei ole mitte kunagi olnud. Vägisi jäi selline mulje, et tehase poolt on sisse ehitatud ohutustehnikaline lisaseade, et lollid ei saaks masinat käima tõugata ja seejärel seda eest ära sõites ära kaotada. Justkui sidur jääks lahututuks. On see võimalik?
Seejärel sai mägi otsa ja minu mõtted ka.
Sellekordse loo aitas lahendada üks hea inimese, kes andis oma kaubikust natuke startervoolu juhtmetega, mis laenas on kolleegilt. Tänud neile!
Koduteel sai siduri libisemist korduvalt kontrollitud, mida pole, seda pole.

Honda CBX, Jawa 350, Pannaonia T5, Piaggio Typhoon, Iz 49, Gauja
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3229
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Mu Võhhmootoriga pill teeb umbes sama asja,ükskord proovisime kolmekesi ja korralikku matsu me kätte ei saanud.Ainult starter käivitas.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 857
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 71 korda
Kontakt:

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas cossie »

ju siis on ''slipper clutch'' kuigi see peaks rohkem bike ja rinka teema olema

https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R

wiki432
Postitusi: 3
Liitunud: 12 Nov 2008, 11:06
Asukoht: Põlvamaa

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas wiki432 »

Õpid, kuni elad...
Tuleb tunnistada, et jublkast nimega "slipper clutch" kuulsin esimest korda. Sobramisel foorumeid mööda on kohati tõesti mainitud, et CBX750F, ehk Honda RC17 võib omada (ei tea kas kõik?) sellist sidurit. Seda küll mitte käimalükkamise takistamiseks, vaid jõuülekandes tekkida võivate rapsimiste ja sellest tekkida võivate purunemiste vältimiseks.
Kuda krt siis sellist masinat avariiolukorras käima saaks? Polegi nagu lahendust. Mingi suurem käik sees jõuga paigast ära lükata sidurit lahutamata? Sest nagu sidur lahutab, rakendub kohe ka slipper süsteem...

Honda CBX, Jawa 350, Pannaonia T5, Piaggio Typhoon, Iz 49, Gauja
Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas võll »

Nii saab ka

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas pühak »

Tõmbad jooksu pealt ilma sidurita 2. käigu sisse. :D
Olen seda tegelikult Jawaga kunagi isegi mitmel korral teinud, kui aku surnd oli. Käik sees lahutatud siduriga oli liiga raske minek, et hoogu sisse saada ja kui käiku oli vaja lülitada, ei jätkunud sidurile enam tähelepanu. Jawal on küll midagi automaatsiduri taolist, nii, et ei ragistanud ka. Ainult ükskord libises jalg käigulülitilt jalatoe ette maha ja kui tsikkel samal hetkel käima läks, oleksin äärepealt jalaluu murdnud. Täpsustuseks, et vanal Jawal on käigulülitus tagurpidi ja seega tuli 2. käigu lülitamiseks pedaali vajutada.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Nöuka ajal...nii jaava kui izh-i puhul. Lükkasid üksinda hoo sisse, mis suutsid, siis karmauhh selga, kannaga ilma sidurita teine sisse ja koheselt esimene käik. Sai ilusti need asjad nii tööle.
Hiljaaegu sai aidatud ühte errkuue poissi. Lükkasime, tema kah seal siduriga mängis, ütlesin, et laksa käike alla kiirelt...päris alla jöudes vötis raibe hinge sisse.

SERTÃO
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6792
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 698 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

wiki432 kirjutas:

Õpid, kuni elad...
Tuleb tunnistada, et jublkast nimega "slipper clutch" kuulsin esimest korda. Sobramisel foorumeid mööda on kohati tõesti mainitud, et CBX750F, ehk Honda RC17 võib omada (ei tea kas kõik?) sellist sidurit. Seda küll mitte käimalükkamise takistamiseks, vaid jõuülekandes tekkida võivate rapsimiste ja sellest tekkida võivate purunemiste vältimiseks.
Kuda krt siis sellist masinat avariiolukorras käima saaks? Polegi nagu lahendust. Mingi suurem käik sees jõuga paigast ära lükata sidurit lahutamata? Sest nagu sidur lahutab, rakendub kohe ka slipper süsteem...

Hoi!

Nüüd proovi ilusti kohapeal, kas suudad I või II käiguga lükata?
RC17'l võib olla algeline slipperi clutch- SPRAG

Akust: nendel Hondadel on "tore" omadus akut üle küpsetada-tüüpviga ja suht lihtsasti parandatav.
Kui starter hakkab ka raskemalt käima, siis starter maha, korralik puhastus ja olukorra hindamine: Kommutaator; harjad, puksid...
NB!seibid õieti tagasi :!: :!:

Ise omanud sellist ratast mitu aastat, kui vaja, võta PS ühendust.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3229
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas franz125 »

cossie kirjutas:

ju siis on ''slipper clutch'' kuigi see peaks rohkem bike ja rinka teema olema

Ei ole mu kummagil rattal seda va libisevat.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas mella »

Mitte "taolist" vaid oligi automaatsidur - sama hooba, mida läbi lingi trossi vahendusel tõmbasid, liigutas ka käiguvaheti võll. Seega olulist vahet polnud, kas tõmmata sõidu ajal sidurit või mitte.
Isegi kohalt minna kannatas tundliku jala korral ilma sidurilinki näppimata.

pühak kirjutas:

Jawal on küll midagi automaatsiduri taolist, nii, et ei ragistanud ka.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas pühak »

mella kirjutas:
Spoiler

Mitte "taolist" vaid oligi automaatsidur - sama hooba, mida läbi lingi trossi vahendusel tõmbasid, liigutas ka käiguvaheti võll. Seega olulist vahet polnud, kas tõmmata sõidu ajal sidurit või mitte.
Isegi kohalt minna kannatas tundliku jala korral ilma sidurilinki näppimata.

pühak kirjutas:

Jawal on küll midagi automaatsiduri taolist, nii, et ei ragistanud ka.

Aitäh meelde tuletamast, oli jah. Sellest isegi kirjutati omaaegsetes tsikliõpikutes. Stardis oli minu mäletamist mööda mugavam ikka sidurilinki kasutada, vastasel juhul oleks asi mul aastakümnete tagant, arvan, et paremini meeles olnud. Ilma sidurilingita tehtud käiguvahetused tekitasid halva harjumuse, "õnneks" oli vahepeal üle 20 aasta sellist auku, kus sai tsikliga vaid üksikuid kordi sõidetud ja see tegi enamustele konkreetse tsikli eripäradest tingitutele vanadele harjumustele üsna korraliku "reseti". Aga vana 350/360 Jawa tekitab ikka isiklikku sentimentaalset nostalgiat. Isegi need pidevad käimalükkamised (polnud raha, et uut akut osta) on kuhugi aegade hämarusse vajunud. :)

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

wiki432
Postitusi: 3
Liitunud: 12 Nov 2008, 11:06
Asukoht: Põlvamaa

Re: Mootorratta käima lükkamine

Lugemata postitus Postitas wiki432 »

yeekim kirjutas:

Hoi!

Nüüd proovi ilusti kohapeal, kas suudad I või II käiguga lükata?
RC17'l võib olla algeline slipperi clutch- SPRAG

Akust: nendel Hondadel on "tore" omadus akut üle küpsetada-tüüpviga ja suht lihtsasti parandatav.
Kui starter hakkab ka raskemalt käima, siis starter maha, korralik puhastus ja olukorra hindamine: Kommutaator; harjad, puksid...
NB!seibid õieti tagasi :!: :!:

Ise omanud sellist ratast mitu aastat, kui vaja, võta PS ühendust.

edu

Tänud edu soovimisel!
I ja II käiguga sidurit lahutamata lükata ei õnnestu, ehk mootori vastupanu on suurem, kui minu talla hõõrdetegur.
Laadimise kuntrolliks on näidikute panneelil nii kontroll-lamp, kui ka osutiga voltmeeter. Laadimine on kogu aeg olnud (ja ka praegu) 14v stabiilselt ja anomaaliateta. Aku oli ikka tõeliselt surnud ja üpris kindlalt vanadussurma, oli teine 6 aastat juba vana kah...
Sadislikumat tüüpi käivitamismeetodid (näiteks ilma sidurita käigu rammimised jne.) ja mina ei käi kokku.

Honda CBX, Jawa 350, Pannaonia T5, Piaggio Typhoon, Iz 49, Gauja
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”