Kawasaki KX85 2002a piduri jama
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kawasaki KX85 2002a piduri jama
Tere.
Küsin siis teilt ka nõu veidi. Probleem, siis selles et tagumine pidur ei tööta ühesõnaga ei tule nö survet sisse. ühe inimese soovitusel sai ostetut siis uus nö see silindri remondikomplekt sai siis ära vahetatud ja tuhkagi ikka ei võta survet sisse, ehk siis maakeeli pidurdama hakkaks. Küsimus siis teile et kust hakkata viga otsima? Loodan, et jutt liiga segaseks ei jäänd
-
- Postitusi: 3229
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Kawasaki KX85 2002a piduri jama
Puhu potsikusse või ime õhutus niplist.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Kawasaki KX85 2002a piduri jama
pane õli õhutusniplist sisse mitte õlipotist( süstlaga lased). Nii on sada % õhu vaba.
Re: Kawasaki KX85 2002a piduri jama
no õhutasin küll omast arust õieti ka(naq autol) pumpad veits pidurit siis hoiad all keerad nipli lahti ajab õhku välja keerad kinni pumpad veel ja kordad kuni nö võtma hakkab. Või peab seda nende pidurite puhul muud moodi tegema?
Re: Kawasaki KX85 2002a piduri jama
Tagumist pidurit ongi tühjalt raske pumpama saada. Õhku nii palju sees et ei löö survet sisse nii palju et õhku välja tuleks.
Paar varianti mida mina olen katsetanud:
Kõige paremini töötab kui vastava tööriistaga või suure süstlaga supprdi õhutusnipplist imeda seni kuni õli tulema hakkab.
Kui aega palju, võta support ratta küljest lahti, aseta pumbast madalamale, keera nippel lahti ja ülevalt potska kork lahti. Vedelik valgub alla, mingi hetk saab surve sisse.
Kolmas variant on alguses pump vooliku kaudu õhutada, kui siis veel surve väike, vooliku suppordi poolsest otsast õhutada ja siis support niplist õhutada.
Kaks esimest on minul alati töödanud. Kui imemisrelv olemas, sis 5 minutit ja valmis.
Re: Kawasaki KX85 2002a piduri jama
proovin selle imemis varjandi ära homme annan siis siia ka teada kuidas asi läks
Re: Kawasaki KX85 2002a piduri jama
Ma olen tagapidurit väga edukalt tavalise meetodiga õhutanud, esipiduriga seejuures ei õnnestunud, ilmselt on asi vooliku pikkuses ja asendis. Tagapiduri puhul töötas hästi selline algoritm: vajutad pedaal alla (1 kord!), nippel lahti ja kinni, lased pedaal tagasi üles. Ja nii kordad kuni niplist ei hakka ühtlase joana õli tulema, mul vajas ca 10-15 vajutust. Pakun et tänu sellele 1 kaupa alla vajutamisele ei jookse õhumullid edasi-tagasi. Edu testimisel!
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: Kawasaki KX85 2002a piduri jama
Mõtlesin, et küsin ka siit teemast enda probleemi kohta, loodan, et teemaalgataja ei pahanda.
Nimelt Honda crf 250 r esipiduriga on jama, heebel on pehme.Millalgi sai õli vahetatud esimeses süsteemis, enne seda oli heebel normaalne, st. et ei olnud pehme, aga pärast oli... Sai proovitud igasuguseid mooduseid- esmalt siis heebli vajutamist ja siis nipplist õhu väljalaskmist, proovisin 60 ml süstlaga umbes 4 korda õli alt üles ajada ja siin foorumis soovitati proovida ka reservuaari kaan maha võtta ja piduripump kõrgele tõsta, et õhk üles tõuseks.Ükski asi ühesõnaga ei aidanud, pidur võtab kusjuures üpris hästi, aga siiski, asi võiks olla nii nagu varem.Äkki keegi oskab veel mingit ideed pakkuda, mis võib aidata.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45
Re: Kawasaki KX85 2002a piduri jama
Mul oli sarnane asi, aga esipidur oli juba niivõrd pehme et link vajus lenksuni. Süüdi oli siis voolik, mis andis järgi - nagu sain aru, ta praguneb seest ja õli hakkab minema kuskile vahekihtidesse ning voolik ise paisub, selle asemel et õli edasi juhtida.
-
- Postitusi: 8453
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 438 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki KX85 2002a piduri jama
krissu606 kirjutas:Mõtlesin, et küsin ka siit teemast enda probleemi kohta, loodan, et teemaalgataja ei pahanda.
![]()
Nimelt Honda crf 250 r esipiduriga on jama, heebel on pehme.Millalgi sai õli vahetatud esimeses süsteemis, enne seda oli heebel normaalne, st. et ei olnud pehme, aga pärast oli... Sai proovitud igasuguseid mooduseid- esmalt siis heebli vajutamist ja siis nipplist õhu väljalaskmist, proovisin 60 ml süstlaga umbes 4 korda õli alt üles ajada ja siin foorumis soovitati proovida ka reservuaari kaan maha võtta ja piduripump kõrgele tõsta, et õhk üles tõuseks.Ükski asi ühesõnaga ei aidanud, pidur võtab kusjuures üpris hästi, aga siiski, asi võiks olla nii nagu varem.Äkki keegi oskab veel mingit ideed pakkuda, mis võib aidata.
Hondal jääbki heebel pehmeks. Voolik on lihtsalt nii vilets et paisub märgatavalt - proovi ühe käega pidurit vajutada ja teise käega voolikut hoida, tunned kuidas jämedaks läehb. Kui see hirmsasti häirib pane punutud terassukaga voolik.
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
- Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
- Asukoht: Pärnumaa,Tori
Re: Kawasaki KX85 2002a piduri jama
Okei, mul käib ka heebel muidu lenksuni ära. Aga asi otseselt ei häiri, niiet hetkel siis midagi vahetama ma ei hakka.Mõtlesin, et äkki ikkagi õhk sees, kuna see on imelik, et enne õlivahetust nagu ei olnud heebel pehme, aga voolikus võib vist asi tõesti olla.
Re: Kawasaki KX85 2002a piduri jama
Nii pidur korras Kuna imemisriista ei leidnud korraliku, siis sai tehtud nii, et õhtusnippel küljest ära mõned korrad pumpasin pidurit nii, et enam ei siristand august vaid ikka pritsis, siis nippel ette paarkorda vajutust nippel korra lahti viimane õhk välja ja pmst kohe hakkas võtma:) aga tänud kõigile vastajatele
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.