Vaja abi õppesõidul Tartus
Moderaator: Moded
Vaja abi õppesõidul Tartus
Tere kõike motomehed/naised,
Mure selline, et oleks vaja abi õppesõidul Tartus. Nimelt on mul ARKi eksam 1. augustil ja ei tunne end väga kindlalt platsil. Seega otsingi ühte toredat kogemustega motomeest/naist, kes oleks nõus mind viima mõnel õhtul enne eksamit platsile (Raadi autoturu lähedale). Kogemustega sellepärast, et saaks mulle nõu ja näppunäiteid jagada ning sellepärast, et usaldan end ja oma ratta (Honda CBF600s) selle inimese kätte, sest on vaja ka läbi Tartu linna sõita
Mõte ongi siis selline, et võimalusel saame minu kodu juures kokku (saan ka autoga järgi tulla kui vaja), ratta selga ja Raadile. Seal siis tunnike harjutamist ja tagasi. Kellaaeg kuskil 19-20, võib ka natuke hiljem või varem. See kõik sõltub abipakkujast. Lihtne
Selle ürituse eelis on ka see, et kes abi pakub saab tuttavaks väga toreda tütarlapsega ja kui eksamist läbi saan siis liikudele kutsun ka
Nii, et kui kellelgi on natuke aega ja tahtmist siis oleksin über tänulik. Kui küsimusi veel on siis võib mulle privasse kirjutada või helistada 58 145 036.
Liisu
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Pilti?
Mida sa üldse harjutada tahad? Slaalom, aeglus, pidurdus jne jne mis arkis vajalikud või mis?
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
liisliis kirjutas:Tere kõike motomehed/naised,
Mure selline, et oleks vaja abi õppesõidul Tartus. Nimelt on mul ARKi eksam 1. augustil ja ei tunne end väga kindlalt platsil. Seega otsingi ühte ...
Pöördu Motohund-i koolitajate poole.
Võid kindel olla, et saad proffessionaalset abi ja ei pea ka vastutamise ja ratta pärast kartma.
Harjutamine teeb tubliks
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Hapukurgihooaeg. Kirjutan midagi. Liisu, miks Sa üldse tahad tsiklilube saada? Miks ja kus kavatsed tsikliga sõitma hakata? Platsisõit näitab kas oled tsikli valdamises tasemel. Kui juba platsisõiduga on probleeme, mis siis veel tänavaliikluses saab koos päri- ja vastassuunaliste stressoritega?
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Inimene on ehk närvis enne eksamit ja tahab võimalusel harjutada veel. Mis seal siis nii imelikku on? Naisterahvad pablavadki rohkem. Kui ma käisin eksamit andmas ARK-is siis tegin ka sõbra rattaga päev enne eksamit platsil harjutusi läbi nii igaks juhuks. See ei näita midagi juhi edasise sõiduoskuse kohta. Kui tal oma ratas ja sama rattaga veel eksamit annab, siis las mässab sellega platsil.
Pilt on muidugi eluoluline sellise abipalve juures sellest sõltub kõik Kui on ikka koll tsikk, siis ei tule ka head koolitust?
Naerma ajate ausõna
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Tundub, et ma ise ei peagi väga palju siin sõna sekka ütlema Täpselt nii ongi, et naised pabistavad oluliselt rohkem kui mehed ja mina olen eriline pabistaja, aga ma tahan suureks ja tugevaks saada. Kuna mul on tõesti ratas garaažis juba, siis ma ei hakka isegi sellele küsimusele vastama, miks ma tahan tsikliga sõita. Ega ma seda ilu pärast ei ostnud.
Kõige rohkem tahan ma harjutada kaheksat ja slaalomit platsil. Kuna õppesõit sai tehtud teistsuguse rattaga kui enda oma siis vajab see väheke harjutamist, et saada täpselt aru kuidas oma ratas käitub. Muud asjad pole probleemi.
Ja härrad, pilti näete live'is... siis kui mind aitate
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
ARKi eksamil tehakse ka põiget ja pidurdamist 50 km/h pealt.
Kindlasti tee need ka läbi.
Ja ka aeglussõitu jalakäija kiirusel (kui mainisid, et aeglasti manööverdamine pole veel käpas).
ARKi plats on üsna lühike ka, nii et kiirendama pead tempokalt ja kohe siis pidurdama/põikama (+ pidurdama).
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Kaheksa ja slaalomi puhul on see oluline, et hea isteasend ning pilk suunatud sinna, kuhu vaja minna.
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Liisu, et pabistad on hea, hulljulgus pole kunagi põhjendatud. Harjuta hoolega. Harjutamise (trenni) kohta ütles Kresa kunagi, et sõidad kuni enam ei jaksa ja siis 8 ringi veel. See selleks. Minu küsimus MIKS oli täiesti siiras. Sinu vastusest ilu kohta: naised teevad enamus asju ilu pärast.
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Tõsi ta on, et paljud naised teevad asju ilu pärast. Aga mina teen endale tsikli load sellepärast, et pakkuda endale vabadust minna kuhu iganes ma tahan. Nautida Eestmaad ja tulevikus ka teisi riike.
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Edasine offtopic teemadel " miks keegi lube tahab " läheb kustutamisele.
Paljud juba abi on pakkunud?
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Tegelikkuses soovitan minagi pöörduda motohundi poole ja võtta paar lisatundi just neilt. Seal väga heal tasemel moto koolitus ja kindlasti saad enda hirmudest üle. Edu eksamil !
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Ise kartsin koolituse alguses kõige rohkem "kaheksat" ja ümberpõiget. Peale (Motohundi) kooli läbimist ei valmistanud ükski element enam mingeid probleeme. Kirjutan mõned nõuanded, millest minul kasu oli, võib-olla aitab natuke.
"Kaheksat" tehes on põhiline: 1. Põlved paagi külge kinni. 2. Ülakeha lõdvaks( käed ei tohi krambis olla ja juhtimine ei toimu õlgadega, vaid kätega). 3. Pilk ei jõllita esiratast, vaid on suunatud pidevalt pool ringi ettepoole. 4. Kiirust saad piirata sidurit libistades ja jalgpidurit õrnalt peal hoides.
Slaalomi ajal ei jõllita esimest posti, vaid vaatad sellest läbi järgmist posti ja nii edasi. Kiirus hoia võimalikult väike, siis ei teki mingeid probleeme slaalomi ajal. Jällegi põlved paaki pigistama ja ülakeha lõdvaks ning pilk ette kaugusse!
Aeglussõidu ajal kõnnib eksamineerija sul kõrval ja sa ei tohi temast ette jõuda ega maha jääda. Soovitus: vajadusel libista vaikselt sidurit ja kasuta jalgpidurit. Keegi ei keela seda õrnalt peal hoida. (Ei hakka kordama: põlved!, ülakeha!, pilk!)
Äkkpidurdusel jällegi põlved lukustad paaki, jalad korralikult jalaraudadele võimalikult ratta läheduses, ülakeha on lõtv(kõhulihased pingul) ja pilk ei vaju alla ka pidurduse lõpus. Jalgpidur rakendub nõks enne, kui esipidur. Pidurdus olgu sujuvalt tugevnev. (Kui asend on õige, ei juhtu midagi ka siis, kui taga-või esiratas pidurduse lõpus blokeerub - seda aga püüa siiski vältida.) Kui kõik õigesti teha, ei pea jalgu enne maha panema, kui ratas täielikult paigal seisab.
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Krt see on see kui paar tundi foorumis ei käi. Head üritused lähevad luhta
Just oleks vaja olnud õhtuti peale tööd tegevust, ja miks mitte seda sisustada mõnda abivajajat aidates
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Bayer saada mulle oma telefoni number ja vaatame ehk saad veel aidata
Mul on tohutult hea meel, et siin foorumis on nii palju toredaid ja abivalmis inimese. Suured tänud kõigile, kes on endast märku andnud ja oma soovitusi jaganud. Ma pabistan oluliselt vähem oma eksami pärast ja tean, et kõik saab korda
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Dog kirjutas:Ise kartsin koolituse alguses kõige rohkem "kaheksat" ja ümberpõiget. Peale (Motohundi) kooli läbimist ei valmistanud ükski element enam mingeid probleeme. Kirjutan mõned nõuanded, millest minul kasu oli, võib-olla aitab natuke. ...
Ja kõiki neid nõuandeid ei tohi ka unustada peale eksamite sooritamist!!! Omalt poolt võin nii palju öelda, et Tallinnas ütles eksaminaator mis ma platsil tegema pean ja isegi aeglase sõidu jaoks ei tulnud platsile. Ütles eks sa ise pead teadma, mis see aeglane sõit on, ega ta eriti ei eksinud ka. Raske õppustel kerge lahingus Eksamil sõida oma sõitu ja kõik saab korda
Re: Vaja abi õppesõidul Tartus
Nii, minu eksam sai nüüd tehtud ja positiivselt Pabistasin rohkem kui asi seda väärt oli. Eks mul vist vedas kah natuke. Igastahes kõigile, kes aitasid aitäh. Mina olen ülimalt rahul ja õnnelik
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.