klappide regull (kas üle mõeldud?)
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
klappide regull (kas üle mõeldud?)
Ühesõnaga klapid regullitavad mutrivõtme abil aga ühe nookuri all on kaks klappi, mõõta saab ühest kohast aga regullida kahest kohast ehk siis mõlema klapi pealt. Kui nüüd üks pool madalam ja teine kõrgem jäävad moodustub ju nuka tulekul nookuri ja nuka vahele nurk. Üks klapp avaneb natuke varem. Ühesõnaga kas see on asi mille pärast peaks muretsema? Ise näen lahenduseks et regullimise käigus tuleb mõõta nookuri ja nuka vahelist pilu servades ja mitte keskelt.
Re: klappide regull (kas üle mõeldud?)
Saan aru, et sa mõõdad nuka ja nookuri vahet. Miks sa klappide ja nookuri vahet ei mõõda?
Kui sa muud moodi ligi ei saa, siis KTM-i meestel on veel teine meetod klappide reguleerimiseks. Arvestavad võtme pööret (1/8 pööret, 1/4 pööret jne.) See meetod on siit foorumist läbi käinud.
Re: klappide regull (kas üle mõeldud?)
jah täitsa õigus, saabki klapi ja nookuri vahelt mõõta, miskipärast arvasin et sealt ei saa. Ju siis on asi selles et autode puhul olen hüdrotõukuritega harjunud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.