Kleepsud&gondlid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
- Tsikkel: Mini&GPZ305
- Asukoht: Tartumaa
Kleepsud&gondlid
Võimalik, et olen halb otsija, ei leidnud sellist teemat.
Kui mõttekas oleks ise teha kleepse? Või on ikka parem lasta kellegil ära teha? Olen sellise suhtumise enam-vähem võtnud, et üritaksin oma masina juures võimalik palju ise teha, juppe sellele masinale ka just alati ei pruugi leida (saaks kogemust jms).
Mis materjale oleks selle tarvis vaja? Ilmselt mingit sorti kile&liim?
Ning kas gondlite parandusel piisaks näiteks epost ja võrgust ainult? Pealispind tuleb vist ikkagi üle pahteldada ja uuesti värvida?
"Värving" on iseenesest selline (ainult taustavärv valge): http://bjbikers.com/images/wpimages/200 ... -305_1.jpg . Kuna mul pole ühtegi otsest "joonist", siis ma üritaks ise kuidagi selle välja joonistada. Saba- ja küljegondlitel on reljeef olemas, nii et sellega ei ole probleemi. Eelmise omaniku käest saan ka ehk mingit osa maha joonistada (tal on olemas gondlid, millel kleepsud peal).
Ette tänu
Kaarel
Re: Kleepsud&gondlid
Mhhh kirjutas:Pealispind tuleb vist ikkagi üle pahteldada ja uuesti värvida?
Jep.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
- Tsikkel: Mini&GPZ305
- Asukoht: Tartumaa
Re: Kleepsud&gondlid
Kleepsude kohta saan uurida sugulase tuttavalt.
Aga siin teemas on seda gondlite värki kirjeldatud: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... id#p582884
Re: Kleepsud&gondlid
Mul on üks võrr just tegemises, millel on gondlid no jumal teab, millega parandatud.. Minu jaoks kõige mõttekam on ikkagi nii teha, et kõigepealt sulatad tintuskolviga nad enamvähem kokku, korralikult ja sügavalt, mitte õrnalt pealt nagu enamus seda teevad, siis teha klaasriidega üle tugevaks ja vajadusel saab klaasriidega ka edukalt igast nurki ja puuduvaid tükke meisterdada. Nii jääb hea ja tugev, mina sellesse epo liimi ja võrku küll ei usuks. Kui päris ise gondleid tegema ei hakka, siis kõige mõttekam osta tavalisest autopoest nn stange parandus komplekt, viimati ostsin oli hind vist 9 euri.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.