Veel üks teema nukaketipingutist
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 274
- Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 14 korda
Veel üks teema nukaketipingutist
2007 a Yamaha R1 hakkas paar aastat tagasi vaikselt tiksuma ja tänaseks on see tiks vastikuks kõrinaks muutunud. Kõrin on paremal pool.
Internetti lugedes tundub, et see võib olla nukaketipingutist mis ei tööta korralikult.
Koukisin selle alumise kaane maha kust saab keti alumist otsa vaadata ja pilt on selline:
http://www.upload.ee/files/2484593/P7049827.JPG.html
Kas see on normaalne kui keti pinguti nii palju järgi annab?
Pilt on tehtud peale mootori seiskamist, nii nagu ta jäi. Kruvikas on mitte pingus talla vahel. Kui nüüd mootorit kella suunas keerata siis läheb kett justkui pingule
kui pisut tagasi siis esimene pool jääb jälle lõdvaks.
Ja mis asi selle keti pinguti endaga juhtuda saab, seal ei ole ju midagi peale selle stopper vedru mis saaks üldse saba panna?
Mille jaoks see õli sinna sisse peab jooksma kui seal on kaks vedru mis seda pingutus pulka edasi lükkavad?
Pinguti pinnalaotus: http://www.upload.ee/files/2484716/P7049830.JPG.html
Kuidas selle priboori nüüd siis uuesti paigaldades tööasendisse peaks saama.
http://www.upload.ee/files/2484761/DSC07297.JPG.html
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Veel üks teema nukaketipingutist
Kas ei ole nii, et selle peaks tööasendisse lükkama ja seal hoidma (et kett ei "loperdaks") just õlisurve?
Re: Veel üks teema nukaketipingutist
Maaks kirjutas:Kas ei ole nii, et selle peaks tööasendisse lükkama ja seal hoidma (et kett ei "loperdaks") just õlisurve?
Paljudel uuematel ratastel on nii.
Kõik mis liigub, see kulub. Ei saagi eeldada, et kui üks metall detail käib teise pihta olles pinges, et siis midagi ei kulu. Osta uus või leia variant kuidas peale pingutada. Siin mõned honda mehed peavad neid alatihti vahetama aftermarket asja vastu ja kawamehed ka aina pingutavad.
Re: Veel üks teema nukaketipingutist
Raits66 kirjutas:2007 a Yamaha R1 hakkas paar aastat tagasi vaikselt tiksuma ja tänaseks on see tiks vastikuks kõrinaks muutunud. Kõrin on paremal pool.
Internetti lugedes tundub, et see võib olla nukaketipingutist mis ei tööta korralikult.
Koukisin selle alumise kaane maha kust saab keti alumist otsa vaadata ja pilt on selline:
http://www.upload.ee/files/2484593/P7049827.JPG.html
Kas see on normaalne kui keti pinguti nii palju järgi annab?
Pilt on tehtud peale mootori seiskamist, nii nagu ta jäi. Kruvikas on mitte pingus talla vahel. Kui nüüd mootorit kella suunas keerata siis läheb kett justkui pingule
kui pisut tagasi siis esimene pool jääb jälle lõdvaks.
Ja mis asi selle keti pinguti endaga juhtuda saab, seal ei ole ju midagi peale selle stopper vedru mis saaks üldse saba panna?
Mille jaoks see õli sinna sisse peab jooksma kui seal on kaks vedru mis seda pingutus pulka edasi lükkavad?
Pinguti pinnalaotus: http://www.upload.ee/files/2484716/P7049830.JPG.html
Kuidas selle priboori nüüd siis uuesti paigaldades tööasendisse peaks saama.
http://www.upload.ee/files/2484761/DSC07297.JPG.html
Peaks olema nii, et vedrud lükkavad seda pingutuspulka edasi ja õlisurve on see mis ta ära lukustab ja pinges hoiab.
Kuivalt peaks käes vabalt liikuma, kui õli sisse pistad on kohe jäik ja enam kokku ei pigista nii lihtsalt (vähemalt mul vanema honda pinguti käitus nii).
Ja probleem siis tundus just olevat selles, et kui ära väsib ei jaksa õlisurve teda enam piisavalt pinges hoida.
Vahetasin ära (maksis vist mingi 20 euri tuuri) ja mure murtud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.