Veel üks teema nukaketipingutist

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Raits66
Postitusi: 274
Liitunud: 08 Mai 2009, 19:17
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda

Veel üks teema nukaketipingutist

Lugemata postitus Postitas Raits66 »

2007 a Yamaha R1 hakkas paar aastat tagasi vaikselt tiksuma ja tänaseks on see tiks vastikuks kõrinaks muutunud. Kõrin on paremal pool.
Internetti lugedes tundub, et see võib olla nukaketipingutist mis ei tööta korralikult.
Koukisin selle alumise kaane maha kust saab keti alumist otsa vaadata ja pilt on selline:
http://www.upload.ee/files/2484593/P7049827.JPG.html
Kas see on normaalne kui keti pinguti nii palju järgi annab?
Pilt on tehtud peale mootori seiskamist, nii nagu ta jäi. Kruvikas on mitte pingus talla vahel. Kui nüüd mootorit kella suunas keerata siis läheb kett justkui pingule
kui pisut tagasi siis esimene pool jääb jälle lõdvaks.
Ja mis asi selle keti pinguti endaga juhtuda saab, seal ei ole ju midagi peale selle stopper vedru mis saaks üldse saba panna?
Mille jaoks see õli sinna sisse peab jooksma kui seal on kaks vedru mis seda pingutus pulka edasi lükkavad?
Pinguti pinnalaotus: http://www.upload.ee/files/2484716/P7049830.JPG.html
Kuidas selle priboori nüüd siis uuesti paigaldades tööasendisse peaks saama.
http://www.upload.ee/files/2484761/DSC07297.JPG.html

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2669
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 192 korda
Tänatud: 406 korda

Re: Veel üks teema nukaketipingutist

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Kas ei ole nii, et selle peaks tööasendisse lükkama ja seal hoidma (et kett ei "loperdaks") just õlisurve?

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

mart211

Re: Veel üks teema nukaketipingutist

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Maaks kirjutas:

Kas ei ole nii, et selle peaks tööasendisse lükkama ja seal hoidma (et kett ei "loperdaks") just õlisurve?

Paljudel uuematel ratastel on nii.
Kõik mis liigub, see kulub. Ei saagi eeldada, et kui üks metall detail käib teise pihta olles pinges, et siis midagi ei kulu. Osta uus või leia variant kuidas peale pingutada. Siin mõned honda mehed peavad neid alatihti vahetama aftermarket asja vastu ja kawamehed ka aina pingutavad.

Kasutaja avatar

koy
Postitusi: 44
Liitunud: 18 Mai 2004, 21:56
Tsikkel: Honda CBR 929
Asukoht: Tallinn

Re: Veel üks teema nukaketipingutist

Lugemata postitus Postitas koy »

Raits66 kirjutas:

2007 a Yamaha R1 hakkas paar aastat tagasi vaikselt tiksuma ja tänaseks on see tiks vastikuks kõrinaks muutunud. Kõrin on paremal pool.
Internetti lugedes tundub, et see võib olla nukaketipingutist mis ei tööta korralikult.
Koukisin selle alumise kaane maha kust saab keti alumist otsa vaadata ja pilt on selline:
http://www.upload.ee/files/2484593/P7049827.JPG.html
Kas see on normaalne kui keti pinguti nii palju järgi annab?
Pilt on tehtud peale mootori seiskamist, nii nagu ta jäi. Kruvikas on mitte pingus talla vahel. Kui nüüd mootorit kella suunas keerata siis läheb kett justkui pingule
kui pisut tagasi siis esimene pool jääb jälle lõdvaks.
Ja mis asi selle keti pinguti endaga juhtuda saab, seal ei ole ju midagi peale selle stopper vedru mis saaks üldse saba panna?
Mille jaoks see õli sinna sisse peab jooksma kui seal on kaks vedru mis seda pingutus pulka edasi lükkavad?
Pinguti pinnalaotus: http://www.upload.ee/files/2484716/P7049830.JPG.html
Kuidas selle priboori nüüd siis uuesti paigaldades tööasendisse peaks saama.
http://www.upload.ee/files/2484761/DSC07297.JPG.html

Peaks olema nii, et vedrud lükkavad seda pingutuspulka edasi ja õlisurve on see mis ta ära lukustab ja pinges hoiab.
Kuivalt peaks käes vabalt liikuma, kui õli sisse pistad on kohe jäik ja enam kokku ei pigista nii lihtsalt (vähemalt mul vanema honda pinguti käitus nii).
Ja probleem siis tundus just olevat selles, et kui ära väsib ei jaksa õlisurve teda enam piisavalt pinges hoida.
Vahetasin ära (maksis vist mingi 20 euri tuuri) ja mure murtud.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”