Yamaha yz250f manual ja varuosad
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Yamaha yz250f manual ja varuosad
Tere,
Soetasin omale 2007 aasta Yamaha Yz250f krossika.
Soovitage kohta, kust varuosasid osta, kus on mõistlikud hinnad ja ka teadmised oma müüdavatest varuosadest ja nende kvaliteedist.
Ning kust saada tsikkli manuaali? (Tahan teada kui tihti peab vahetama õli, kui tihti kolbi jne asju. vist 5 ja 50h)
Samuti igasugused õli tasemed kui kõrgel peavad olema, mis õli peab olema jnejne.
Käed on küljes, garaaz on olemas ja tahaksin osad tööd ise ära teha. Samas pakub asi ka päris palju huvi, hea meelega nokitseks vahel.
Ette tänades,
Rainer
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
Manuaali saad siit:
http://www.yamaha-motor.eu/eu/services/ ... index.aspx
Juppide osas - parim soetuskoht on Ameerikamaa, hinnavahe on olemas (ise eelistan OEM juppi).
Õlivahetust olen ise teinud iga 5 tunni takka, iga teine kord filtrivahetusega. Kolb 50 h, keps 100 h. Koos kepsuvahetusega vaatad ka muude juppide seisukorra üle. Klappe tasuks kontrollida iga 4-s õlivahetus näiteks.
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
peale ostu on vaja mootor lahti võtta ja klapid üle teha,uus keps ja kepsu laager panna ja uus kolb ka sisse,siis saad odavalt läbi,manuaali saad googlest ja kindlasti too moment võti,sest kui mõne keerme maha keerad algab ilge kepp,ma oma raipel vahetan 5h järelt õli ja filtrit,õhu filtrit soovitab manuaal pesta peale igat bensiini tankimist,kiige ja amordi lingi laagrid on päris kallid võta asi lahti ja pese rooste maha ja pane uue määrdega kokku.vaata et kiige võlli ära ei lõhu,uue ostmine on paras ooper,esi amortide juht puksid on suht odavad,need pane ka uued ja tagavara tükke yamaha keskusest otsides pead rahakoti traktoriga kohale tooma.
karpasse vaata ka sisse,siibri küljes oleval vaakumi plaadil võivad olla sees mõrad ja siis see tükk murdub ära ja käib klappide vahelt läbi ja algab jälle ilge kepp,uus vaakum plaat on ka päris kallis,siibrile endale kuluvad ja ülesse lohud sisse
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
ohhooooo, päris kiired vastused tänan
soovitage tegijaid klappide jaoks.
mx77 - äkki mingit saiti ameerika lehetede kohta ja kuidas tellida?
kui eestist juppe osta, siis ainult yamahakeskus? või on ikka muid kohtasid ka ma loodan?
esialgse vaatuse järgi peaksin ära vahetama käiguvahetuse hoova/vända ja samuti käimalöömise vända. loksud liiga suured sees ja käimalöömisvänt käib vastu raami ning läheb viltu ja jalg libiseb maha. lisaks vaja siis ette piduriklotse. samuti märkasin, et puudu on hammasratta kinnitusmutri stopperseib (hammasratas, mis veab ketti siis).
esirattas puuduvad lõtkud.
tagarattas on väga-väga õrn lõtk paremale vaskule, samuti ka kiiges väga õrn lõtk.
kett ja hammakad on uued.
kolb väidetavalt vahetatud 20 h tagasi (ei tea kas uskuda).
raam tahab suts keevitust saada - soovitage head alumiiniumi keevitajat.
sidur ei lahuta perfektselt - ei tea kas piisab pingutamisest või krossikatel ei peagi ta lahutama täielikult (seisma on veidi raske jääda )
mis mootoriõli kasutate teie? kas mootori ja käigukasti õli on yamahal ka koos?
plaan ongi asi korralikult lahti võtta, kõik määrida, näppida, käppida, ja tutvuda põhjalikult oma aparaadiga
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
schummmi kirjutas:ohhooooo, päris kiired vastused
tänan
soovitage tegijaid klappide jaoks.
mx77 - äkki mingit saiti ameerika lehetede kohta ja kuidas tellida?
kui eestist juppe osta, siis ainult yamahakeskus? või on ikka muid kohtasid ka ma loodan?esialgse vaatuse järgi peaksin ära vahetama käiguvahetuse hoova/vända ja samuti käimalöömise vända. loksud liiga suured sees ja käimalöömisvänt käib vastu raami ning läheb viltu ja jalg libiseb maha. lisaks vaja siis ette piduriklotse. samuti märkasin, et puudu on hammasratta kinnitusmutri stopperseib (hammasratas, mis veab ketti siis).
esirattas puuduvad lõtkud.
tagarattas on väga-väga õrn lõtk paremale vaskule, samuti ka kiiges väga õrn lõtk.
kett ja hammakad on uued.
kolb väidetavalt vahetatud 20 h tagasi (ei tea kas uskuda).
raam tahab suts keevitust saada - soovitage head alumiiniumi keevitajat.
sidur ei lahuta perfektselt - ei tea kas piisab pingutamisest või krossikatel ei peagi ta lahutama täielikult (seisma on veidi raske jääda)
mis mootoriõli kasutate teie? kas mootori ja käigukasti õli on yamahal ka koos?plaan ongi asi korralikult lahti võtta, kõik määrida, näppida, käppida, ja tutvuda põhjalikult oma aparaadiga
Juppide ostmiseks konkreetset saiti ei oska pakkuda, parim on ebay, lihtsalt osadel on osad jupid soodsamad osadel teised.
B-osa saad erinevatest kohtadest, originaali jaoks on Yamaha keskus.
Kui kiiges on vasakule paremale lõtk, siis on laagrid juba suht kutud, vaheta välja koos lingilaagritega, kõige kasulikum on osta B-osa komplekt, Yamaha keskusest saab norm hinnaga.
Kui sidur ei lahuta hästi on ilmselt korvile sälgud sisse kulunud, korra aitab viilimine aga mõistlik oleks korv ära vahetada.
Kui on sees titaanklapid, siis neid ei soveldata, lõigatakse ainult pesad aga kui pesad tahavad lõikamist saada, siis on klapid ka juba äraviskamise seisukorras.
Mootoriõli täissünt spets mootorratta õli. Mootori ja kasti õli on ühine.
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
kas amordi reguleerimisega saab ise hakkama?
liiga pehme on hetkel nii ees kui taga.
keti jaoks osta spets õli? olen kuulnud, et kasutavad lambiõli? ons õige jutt?
mootoriõli kelle tootjaid soovitate? või siis kelle omasid vältida?
õhufiltri puhastamiseks/määrimiseks kelle asjad parimad?
mis määret kasutate laagrites (lingid, kiiged)?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
schummmi kirjutas:kas amordi reguleerimisega saab ise hakkama?
liiga pehme on hetkel nii ees kui taga.keti jaoks osta spets õli? olen kuulnud, et kasutavad lambiõli? ons õige jutt?
mootoriõli kelle tootjaid soovitate? või siis kelle omasid vältida?
õhufiltri puhastamiseks/määrimiseks kelle asjad parimad?
mis määret kasutate laagrites (lingid, kiiged)?
amordi reguleerimisega saab ise hakkama küll (RTFM)
palju ise kaalud? sa peaks paika sättima "race sag-i" (RTFM)
Keti jaoks, mõned armastavad Valvoline oma, mõned muud. Proovi ise erinevaid ketispreisid, lambiõli jäägu lampidele.
Mootoriõliks kõlbavad kõik TUNTUD valmistajate tooted (Castrol, Mobil, Shell, Motul, Liqui Moly)
Õhufiltrile on hea ja tõenäoliselt enimkasuatatud Valvoline oma.
Laagrites suvaline molübdeeniga tembitud NLG2 määre.
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
kaalun 80 kilo ringis.
varuosasid uurin siis yamahast, veldist (vist pakuvad krossi asju ka), streetmotost, motovaruosad.ee-st.
veel kuskilt küsida?
käimalöömisvänt on ikka mega kirves asi, samuti käigukangi hoob, poleks uskunudki :S
Aga alumiiniumi keevitajaid oskate soovitada kedagi?
Kolvikomplekti puhul keda eelistada? (ProX, Wiseco, OEM või kedagi teist)?
Kepsu komplekti puhul on OEM tunduvalt odavam näiteks kui mingi Hot Rods.
Või kui juba osta, sisi peaks kõik kolvi ja kepsukomplektid võtma samalt tootjalt? Lähevad vast idaalselt kokku omavahel.
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
Alumiiniumi keevitajat oskate kedagi head soovitada? Kust ostate oma varuosad teie?
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
Varuosade puhul eelista ikka eestimaist: Yamaha puhul on mõistlik tiir teha Yamahakeskuses, asjad kohal või tulevad ruttu, proxi leiad hea hinnaga Ramo st . Hot rod si kepsud millegipärast kippusid liiga tihti poolek minema
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
2stroketaliban kirjutas:Varuosade puhul eelista ikka eestimaist: Yamaha puhul on mõistlik tiir teha Yamahakeskuses, asjad kohal või tulevad ruttu, proxi leiad hea hinnaga Ramo st . Hot rod si kepsud millegipärast kippusid liiga tihti poolek minema
Miks sa tahad, et inimene samade juppide eest rohkem maksaks? Kui sul pappi üle on siis ma võin ju oma arve numbri anda .
Ega Pro-X'i kepsude kohta ei oska ka midagi väga kiitvat öelda. Laagrid läksid ikka suht kiiresti läbi.
Nende pooleks minavate HotRod'ide kohta ütleks, et see pigem omanikust kinni. See alumine laager peab siis juba ammu täiesti surnud olema, kui keps pooleks läheb.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
schummmi kirjutas:kaalun 80 kilo ringis.
varuosasid uurin siis yamahast, veldist (vist pakuvad krossi asju ka), streetmotost, motovaruosad.ee-st.
veel kuskilt küsida?käimalöömisvänt on ikka mega kirves asi, samuti käigukangi hoob, poleks uskunudki :S
Aga alumiiniumi keevitajaid oskate soovitada kedagi?
Kolvikomplekti puhul keda eelistada? (ProX, Wiseco, OEM või kedagi teist)?
Kepsu komplekti puhul on OEM tunduvalt odavam näiteks kui mingi Hot Rods.Või kui juba osta, sisi peaks kõik kolvi ja kepsukomplektid võtma samalt tootjalt? Lähevad vast idaalselt kokku omavahel.
Üldiselt tasuks eelistada OEM juppe, kui sa just mingit supertuuningut ei plaani.
Erinevaid brände võib rahulikult omavahel segada. Näiteks Prox on sisuliselt pakkija ja ei tooda ise midagi vaid ostab kõik asjad allhankijatelt kokku. See võib olla siis see tehas kes teeb OEM juppi aga võib ka mõni muu olla.
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
schummmi kirjutas:Alumiiniumi keevitajat oskate kedagi head soovitada?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
schummmi kirjutas:schummmi kirjutas:Alumiiniumi keevitajat oskate kedagi head soovitada?
Proovi:
http://www.infotelefon.ee/?action=naitaFirma&id=72862
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
Kui palju võib mootoriõli sees olla alumiiniumipuru.
Kas üldse tohib olla ?
Mul õli veidi ikka sillerdas, kas see on normaalne?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
Üldiselt ei tohiks olla, kui ei ole eraldi kastiõli. Peaks siiski kõik läbi filtri käima.
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
nagu ikka , on mul kastiõli ja mootoriõli koos.
filtris oli ka veidikene metallipuru sees.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
Oma ratta õli on ikka puhas kui vahetan ja filtris ka mingeid võõrosi pole märganud. Tasuks tshekata ka see sõel, mis õlipaagi all on, mis seal näha on.
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
kui kõrgel õlitase mootoris olema peab?
mootori külje peal on läbipaistev kate, kust on näha õli taset.
kas õli peab olema selle ülemise servani püstises asendis?
käimise ajal on seal tühjus, tõmbab õli ringi vist kõik?
tagumise vedru panin kõvemaks vähe, kas pean õhku ka peale laskma amordile? kui palju?
kuidas esimest amorti kõvemaks saab? seal on kruvid, millel märgid S ja H. (Soft ja hard?)
Kui palju peaks umbes rehvirõhk olema erinevatel pinnastel?
Ja kas kolvi vahetamiseks, kepsude kontrolliks jne on vaja kogu mootor maha võtta või saab ilma hakkama?
Tänan
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
Aken peab seisva mootoriga pime olema - st. õlitase üle akna. Töötava mootoriga tõmbab õli ringi.
Tagumisele vadrule õhku ei lisata. Mahutis käib lämmastik ette nähtud rõhuga.
Esimaort keera tahase setingutesse alguses, miks sa teda üldse kõvemaks tahad saada?
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
Tahan jäigemaks saada, kuna eelmine omanik oli tsikklil naine ja tema järgi seadistatud.
Väikeste hüpete puhul lööb põhja ära juba.
Tehaseseade?
Kui palju peaks umbes rehvirõhk olema erinevatel pinnastel?
Ja kas kolvi vahetamiseks, kepsude kontrolliks jne on vaja kogu mootor maha võtta või saab ilma hakkama?
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
Kuskil 1bar ees ja taga 0,8-1,0 bar on täitsa sobilik.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
schummmi kirjutas:Tahan jäigemaks saada, kuna eelmine omanik oli tsikklil naine ja tema järgi seadistatud.
Väikeste hüpete puhul lööb põhja ära juba.
Tehaseseade?Kui palju peaks umbes rehvirõhk olema erinevatel pinnastel?
Ja kas kolvi vahetamiseks, kepsude kontrolliks jne on vaja kogu mootor maha võtta või saab ilma hakkama?
Äkki on vedrud vahetatud? Kui palju race sag on?
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha yz250f manual ja varuosad
Tehaseseade - paljudel juhtudel enamvähem keskele keeratud, siis saada hakata sealt minema kas kõvemaks või pehmemaks. muidugi kõvaduse annab reeglina vedru, et oleneb palju kaalud, et 90+ kiloga võib juba originaalvedruga esineda probleeme, olenevalt kiirusest ja muidugi annab ka kukkuda tugevalt esiotsale hüppelt maandudes ja gaasi keeramatta lööb sellisel juhul iga amordiga läbi.
Rehvirõhk keskmisel harrasatajal võib vabalt jääda 1-1,2 bar i vahele, ei lõhu kummi nii kergelt kui alla 1bar iga sõites.
Kolvid,kepsud,oleneb kas silindripea ja silinder mahuvad raamist mööda lahti võttes. Enamike rataste puhul mahuvad ja kolvivahetus saab teha ratta peal, kepsupuhul juba vaja mootor eemaldada. Raami vahel tehes tuleb muidugi võtta maha paak+radikad ja puhastada väga korralikult raam ja mootor ära, et mootorisse ei satuks liiva jms.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.