Mure Honda Dominatori akuga
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Mure Honda Dominatori akuga
Mure siis järgmine, et auto aku pealt läks tsikkel ilusti käima, aga oma akuga ei tahtnud üldse vedu võtta, justkui oleks aku täiesti tühi. Lükkasin siis käima ja hakkasin sõitma, sõitsin umbes 110km järjest kuid aku oli ikkagi täiesti kutu, suunda isegi ei saanud näidata ja kui mootori välja suretasin ja proovisin uuesti käivitada, siis ta isegi ei lubanud. Ainult joostes sai käima. Aga samas kui testeriga vaadata, siis näitab ilusti, et akul 12v ja kui mootor töötab, siis 13,5. Proovisin alles hiljuti ka teise ratta peal oma akut, selle pani käima. Oskab keegi nõu anda, milles probleem võib olla? Endal ideed otsas:D
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Vaatasin üle praegu aku, 12,3V oli. Töötaval ei saa proovida, tsikkel natuke lahti lammutatud. Aga kas see väike vahe on nii määrav? Sest ta isegi ei tee mingit häält kui starterit vajutada, ainult neutraali tuli läheb hägusemalt põlema. Panin aku laadijaga laadima, äkki on tolku, aga ta oleks pidanud ikkagi sõidu ajal mingil määralgi rohkem täis minema.
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Kui sul neutraali tuli häguselt põleb, siis ilmselgelt ei jõua vool süsteemi, ala 4-5v ja starter ei oska nutta ega naerda selle nalja peale. Elektroonikud oskavad ilmselt rohkem arvata, huupi pakuks oksüdeerunund aku otsa ... ?!
Ohverdan bensiini !
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Puhasta ära kõik tugevvoolujuhtmete ühendused, kommutaatori ja geneka pistikud vaata ka üle.
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Vool ei jõua küll süsteemi, aga auto aku pealt jõudis väga ilusti, läks paugust käima. Aga auto aku veits suurem ka. Aga proovin homme siis kõik otsad ära puhastada, loodetavasti on selles jama ja ei pea minema elektriku juurde, kes tahab palju-palju palka tunnis
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Dominator kirjutas:Vool ei jõua küll süsteemi, aga auto aku pealt jõudis väga ilusti, läks paugust käima. Aga auto aku veits suurem ka. Aga proovin homme siis kõik otsad ära puhastada, loodetavasti on selles jama ja ei pea minema elektriku juurde, kes tahab palju-palju palka tunnis
Võimalik aku sisene kontakti puudus pottide vahel,ühenduse ristlõige nii väike et ühgi tarbija peale ei reageeri.Tester on ainult pool tõde.mõnikord on mõtekas oma tööd teha paljupalju palga eest ja see siis elektrikule anda
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Lase aku ära testida, meelerahuks võib ju juhtme otsi ka torkida, kuid esmalt lähtuksin sellest. Tänapäeval on ka aku kuluosa paraku. ( Juhtumisi on 1 üle kui huvitab, laupäevaks olen Eestis. Ülejäänud jutt privasse. )
Re: Mure Honda Dominatori akuga
No aga kui asi akus oleks, siis peaks ju sõidu ajal kõik tuled korralikult töötama geneka pealt. Minu teada aku ainult startimiseks vajalik või olen valesti aru saanud?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 90
- Liitunud: 08 Apr 2010, 18:01
- Asukoht: pirita tee 20 P-hoone Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Kui auto aku pealt läheb käima ja tsikli omaga ei lähe on viga akus või aku-klemmide ühenduses. Võid proovida ka mõõta pinget, käivitamise hetkel, niisama mõõtes näitavad kõik pe...es akud 12V...
PIRELLI ja MITAS rehvid.
http://www.motard.ee/
Pirita tee 20 Tallinn
+372 55967775
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Mure Honda Dominatori akuga
on olnud akuga sama jama ; mahtuvus kontrollitud - andis märgitud ampertunnid välja, laadimispinge normis, isetüjenemine praktiliselt puudus. tundub , et oleks nagu kõik korras, samas starterist käivitamisel väntvõllile vajalikke pöördeid ei andnud. teiselt akult käivitamisel probleeme polnud .
kuna tsikliaku testimise võimalus käivitusvoolu kontrollimiseks puudus, siis minu järeldus oli selline, et lihtsalt oma aja ära elanud 5 a vana aku toimis tavalise akuna, mitte aga käivitusakuna.
ja lahendus oli lihtne - ostsin uue aku ja probleem oligi lahendatud
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Dominator kirjutas:Vool ei jõua küll süsteemi, aga auto aku pealt jõudis väga ilusti, läks paugust käima. Aga auto aku veits suurem ka. Aga proovin homme siis kõik otsad ära puhastada, loodetavasti on selles jama ja ei pea minema elektriku juurde, kes tahab palju-palju palka tunnis
Kui oled Tallinna inimene, siis lihtne, tule läbi Teaduspargi 3/2 Mustamäel, kontrollime aku ära, ja tasuta
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Dominator kirjutas:No aga kui asi akus oleks, siis peaks ju sõidu ajal kõik tuled korralikult töötama geneka pealt. Minu teada aku ainult startimiseks vajalik või olen valesti aru saanud?
Aku peab suutma siluda mitte täielikku alalis voolu mida pingekas pakub.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Mure Honda Dominatori akuga
ilma akuta tõuseb pinge palju kõrgemaks normaalsest ja esmalt põletab tuledes pirnid läbi jne...
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Kui uut akut osta kohe ei raatsi siis otsi kõigepealt akutesri kasutamise võimalus, kuigi kõik kirjeldatud sümptomid viitavad aku koolemisele, mis käib tänapäeva akudel üsna ootamatult. Dominaatori puhul tuleb aku tervise huvides tähelepanu pöörata ka pingeregulaatorile, mis asub taga poritiiva all, kus teda kehva puhtana hoida aga pori koguneb hoogsalt. Kunagi omatud dominaatoriga oli üllatus suur, kui peoritiiva alt kuivanud porikamaka seest tuli välja pingeregulaator, õnneks veel töökorras.
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Proovisin uuesti akut täis laadida ja teise ratta peal, mida aku enam ei käivitanudki. Aga kuna enne mu sõitu aku toimis, kas on võimalik, et ratas tõmbas kuidagi aku nii läbi? Et kui ostan uue aku, ei sooviks seda kohe minema visata. Ja kas keegi tark oskab vastata, mis peaks siis toimuma kui akut peal pole? Et kui ilma akuta peaksid kõik tuled korralikult toimima, on asi ilmselgelt ka rattas.
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Käisin nüüd spetsialisti juures ja sain nii palju targemaks, et pidi asi ainult akus olema. Minu aku näitas nüüd seisva mootoriga umbes 12v ja töötavaga mingi 9,5v vms. Teise akuga oli 13,midagi, et justkui oleks korras. Aga genekast tulevatest juhtmetest näitas pinge 0, mis teistel ratastel pidi pööretel olema kuskil 100v kandis nagu ma mehaaniku jutust aru sain. Aga ta ütles, et äkki mu rattal on siis teistmoodi, mis jättis minu arvates väga kahtlase mulje. Et praegu siis selline seis, et ostan uue aku ja vaatan, kas see jookseb tühjaks või mitte. Aga kui keegi oskab siin teada anda, kas sealt juhtmest peabki 0 tulema või mitte, oleksin väga tänulik kuna uut akut ei tahaks ära rikkuda. Vabandust kui ei oska ennast piisavalt selgelt väljendada, pole veel asjatundja
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Dominator kirjutas:Käisin nüüd spetsialisti juures ja sain nii palju targemaks, et pidi asi ainult akus olema. Minu aku näitas nüüd seisva mootoriga umbes 12v ja töötavaga mingi 9,5v vms. Teise akuga oli 13,midagi, et justkui oleks korras. Aga genekast tulevatest juhtmetest näitas pinge 0, mis teistel ratastel pidi pööretel olema kuskil 100v kandis nagu ma mehaaniku jutust aru sain. Aga ta ütles, et äkki mu rattal on siis teistmoodi, mis jättis minu arvates väga kahtlase mulje. Et praegu siis selline seis, et ostan uue aku ja vaatan, kas see jookseb tühjaks või mitte. Aga kui keegi oskab siin teada anda, kas sealt juhtmest peabki 0 tulema või mitte, oleksin väga tänulik kuna uut akut ei tahaks ära rikkuda. Vabandust kui ei oska ennast piisavalt selgelt väljendada, pole veel asjatundja
On jah pisut segane jutt Töötava mootoriga peaks olema akult mõõtes pinge 13.8- 14,4, seega 13 ikka vähe
,
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Mure Honda Dominatori akuga
niimoodi te oma pingeregulaatorist lahti saategi kui töötava mootoriga aku juhtmed maha võtate.
Re: Mure Honda Dominatori akuga
Uue akuga näitas algul ikka töötava mootoriga vähem pinget kui seisvaga, aga see läks ise korda ja loodetavasti jääb nüüd. Vist on asi mingites ühendustes siiski, kui vahepeal korras ja vahepeal mitte, aga nüüd seal uurisin ja puurisin ja seni tundub korras olevat. Loodetavasti nii jääbki. Aga tänud kõigile abistajatele, teist oli tõesti abi!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.