Vajaks abi krossitsikli valimisel
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Vajaks abi krossitsikli valimisel
Endal on vanust 18 , kaal umbes 67-70 , pikkus 175 , füüsilise osa pealt veel niipalju et iga päev teen kätekõverdusi (järjest 100) , lõuatõmbed 35 , kõhulihased jooksmine jne jne ...
siiamaani olen tegelenud väiksemate krossikatega (110 , 125 , hiina 250 ) umbes 4-5 aastat, sai hiinakatest kõrini kui viimasel tagumine velg pooleks läks . Olen proovinud ka crf250 ja rmz450f sõitmist nii tee peal kui rajal , jõu poolest pole kummagiga väga hullu , saan hakkama aga kurvide läbimine oli väga harjumatu kuna hiinakatega sellist asja nii palju ette ei tulnud et esiosa väga libisema hakkab ja nii palju kui see sõber rääkis et endal oli ka alguses üleminennes hiinakalt samamoodi harjumatu aga nüüd pole viga ja jõud käib ka suhtvabalt üle ( kaalu poolest ja pikkuse on ta minuga üsna sama )
Sõitmiseks oleks mitu krossirada aga nende vahele jääb 10-20 km kruusateid ,põldusid , metsad ja metsateed .
Hetkel kahtlen 250f ja 450f , ise eelistaksin 450 kuna suhteliselt palju on metsaradadel sõitmist jne .. aga nõu tahaksin ma küsida pigem sellepärast et milline neist kõige paremini vastu peab , odavam hooldada on ?
2 taktiseid ei tasuks soovitada kuna need ei meeld üldse , tean et odavam kui 4t aga siiski .
Rahalised võimalused oleks 1600-1800
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
Üldiselt - eks sa pead ise selgusele saama, milleks tsikli ostad, seda siis tulevikku vaadates.
Kui kruusa-ja metsateedel, põldudel paarutamiseks, siis kindlasti 450, on oluliselt lõbusam.
Kui näed ennast ikkagi krossimehena, kes lõpuks käru ostab,ning ka 5a pärast käib sõitmas ja võistlemas, siis pigem ikka 250.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
Soovitaks ikka käru ja mingi transavõimalus sebida. Pole mõtet 20 kilti rajale sõita, siis paar ringi ära teha ja kohe tagasi minna, kuna muidu saab paak enne kodu tühjaks.
Ja rattaks soovitaks 250-st nelarit, õpid õieti sõitma ja saad põhitõed selgeks. Kui kaalu ja jõudu juurde tuleb võid 450-se ka osta, krossiratas pole niikuinii kogu eluks üks.
Kui esiots libisema hakkab on sõiduasend vale.
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
- Kasuta otsingut! Sa pole esimene, kes samal teemal heietab. Tsiklid ka paari kuuga ei muutu.
- Korralik kaasaegne 250 4T masin EI JÄÄ hätta ei kruusal ega põllul, kui just kiirendusvõistlust või jäärada ei taha sõita. 100-ga lasta pole mingi probleem.
- Kasuta otsingut.
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
mx77 kirjutas:Kui esiots libisema hakkab on sõiduasend vale.
Rumal linna-rattaga-poisi küsimus aga kuis on sel puhul õige istuda? Üks mu elu jubedamaid kogemusi on seotud sellega, kui esiratas kruusa-kurvis alt ära hakkas libisema. Siiamaani põen seda konkreetset kurvi.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
Oleneb rattast aga kui esiots libiseb, siis oled liiga taga ilmselt. Krossisõitjad istuvad kurvis üsna ees ja ette sirutatud jalg viib raskuskeskme veel enam ettepoole.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
Jep, täpselt mis "bitter" kirjutas. Rattal on olemas mingi tasakaalupunkt. Kurvis pead istuma sellest eespool ja loomulikult peab vedu peal olema.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
mella kirjutas:1. Kasuta otsingut! Sa pole esimene, kes samal teemal heietab. Tsiklid ka paari kuuga ei muutu.
- Korralik kaasaegne 250 4T masin EI JÄÄ hätta ei kruusal ega põllul, kui just kiirendusvõistlust või jäärada ei taha sõita. 100-ga lasta pole mingi probleem.
- Kasuta otsingut.
Pole ka jäärajal probleeme, siiani ei ole küll aru saanud, et 450 jäärajal kurvist välja eest ära kiirendaks.
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
No ma ei tea.. korralikul kiirel rajal kuniks sa 250-sel käike lappad, on teine mees juba kaugel Või ma lihtsalt ei talu 12KRPM lähedasi pöördeid
mx77 kirjutas:Pole ka jäärajal probleeme, siiani ei ole küll aru saanud, et 450 jäärajal kurvist välja eest ära kiirendaks.
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
Loe nüüd uuesti teema pealkirja. Lisaks linnaenduuro puhul pole sul krossisõidu sõiduasendiga midagi peale hakata, kui slikid all. Vali teeoludele vastav kiirus
õemehe õemees kirjutas:Rumal linna-rattaga-poisi küsimus aga kuis on sel puhul õige istuda? Üks mu elu jubedamaid kogemusi on seotud sellega, kui esiratas kruusa-kurvis alt ära hakkas libisema. Siiamaani põen seda konkreetset kurvi.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
mella kirjutas:No ma ei tea.. korralikul kiirel rajal kuniks sa 250-sel käike lappad, on teine mees juba kaugel
Või ma lihtsalt ei talu 12KRPM lähedasi pöördeid
mx77 kirjutas:Pole ka jäärajal probleeme, siiani ei ole küll aru saanud, et 450 jäärajal kurvist välja eest ära kiirendaks.
No pisike on ikka vaja piirajani lasta .
Polnud see aasta küll suurmatega jääl madistadest eriti võimsuse vahet tunda.
-
Teema algataja
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
andestust neile kes on juba varem selliseid teemasid näinud aga tol hetkel see otsing lihtsalt ei töötand
no eks see libisemine tuli ka sellest et esimene kord honda peal ja ei osanud nii hästi veel valitseda seda jamh kuna võrreldes hiinakaga olid sõiduomadused hoopis teised , neid kahte väga võrrelda ei annakski ... aga endale meeldib pigem krossirajal sõita ning bensu otsasaamise hirmu pole kunagi olnud rajale minnes kuna alati on kellelgil seljakott bensu kanistri ja võtmetega kaasas kuigi siiski eelistaks 450 aga millist neist ? oskab keegi öelda ? ise olen muidu suzukisid vaadanud ja tunduvad kuidagi paremad või on neil mingid erilised probleemid millest teadma peaks ? .. :d ktm-i kohta olen nii palju kuulnud et sellel pidi käigukast nõrk koht olema ja kuidas kellelgil mingi masinaga kogemused ?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
pole ühelgi margil mingeid erilisi plusse ja miinuseid. kõik sõltub omaniku hooldusest - hooldevajadus on niikuinii kõrge.
Ainuke mis ma olen tähele pannud, siis USA-s on Suzu varuosade hinnad teistest oluliselt kõrgemad. Aga kui ostad juppe Eesti poodidest, siis ei oma see tähtsust.
-
Teema algataja
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
mx77 kirjutas:pole ühelgi margil mingeid erilisi plusse ja miinuseid. kõik sõltub omaniku hooldusest - hooldevajadus on niikuinii kõrge.
Ainuke mis ma olen tähele pannud, siis USA-s on Suzu varuosade hinnad teistest oluliselt kõrgemad. Aga kui ostad juppe Eesti poodidest, siis ei oma see tähtsust.
hmm .. aga teiste markidega tasub siis ikka Ameerikast tellimine ära ?
-
Teema algataja
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
mx77 kirjutas:mella kirjutas:No ma ei tea.. korralikul kiirel rajal kuniks sa 250-sel käike lappad, on teine mees juba kaugel
Või ma lihtsalt ei talu 12KRPM lähedasi pöördeid
mx77 kirjutas:Pole ka jäärajal probleeme, siiani ei ole küll aru saanud, et 450 jäärajal kurvist välja eest ära kiirendaks.
No pisike on ikka vaja piirajani lasta
.
Polnud see aasta küll suurmatega jääl madistadest eriti võimsuse vahet tunda.
võimsuse vahe on üks asi aga see hääl mis see mootor teeb kui teda täiesti põhjas hoida , mdea , hakkab kahju ausaltöeldes
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
kkaur kirjutas:mx77 kirjutas:pole ühelgi margil mingeid erilisi plusse ja miinuseid. kõik sõltub omaniku hooldusest - hooldevajadus on niikuinii kõrge.
Ainuke mis ma olen tähele pannud, siis USA-s on Suzu varuosade hinnad teistest oluliselt kõrgemad. Aga kui ostad juppe Eesti poodidest, siis ei oma see tähtsust.hmm .. aga teiste markidega tasub siis ikka Ameerikast tellimine ära ?
isegi väga (vist KTM välja arvatud, aga KTM-i juppide hinnad on täitsa OK).
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
ma kusagilt siit foorumist hiljuti lugesin et yamahaga sõitmine pidi olema tõhusam,aga ei põhjendatud ära mille poolest
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
isegi väga (vist KTM välja arvatud, aga KTM-i juppide hinnad on täitsa OK).[/quote]
kunagi sa küsitud ühe tüübi käest kes töötab Pärnu motos ja igapäevaselt parandab ja müüb varuosi tsiklitele ja tema käest ma sain sellise vastuse ,et tee mis sa teed aga ktm jäta rahule ..
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
mul üks husabergi mees räägib et müü see yamaha maha ja osta berg või ktm siis saad sõita kah
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
ise 2 ktm-i ära pidanud ja pole neil häda midagi.
Vana RFS mootori kohta võib öelda, et näita teist mootorit, mis külkaklassi välja kannataks.
-
Teema algataja
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
yamu tõrgub või miks siis ?
To mx77 : ei tunne ktm-i niiväga palju , mis aastakäigul/ mudelil see imeloom ka siis peal on ?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
yamahal pole viga midagi kui õigel ajal hooldada
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
Neil erinevatel markidel ei ole algaja jaoks mingit olulist vahet. Kõmneid Kordi tähtsam on konkreetse masina seisukord. Heaks näiteks on kodanik 426f, kes üritab juba pikemat aega oma yamu vrakist sõidulooma saada , aga samas mõni kiidab jällegi yamahat taevani. Ära kuula neid ala pidavat olema.... ja keegi kuskil rääkis... jutte. Ükski tuntud tootja ei saa endale lubada mingit olulist kvaliteedivahet teiste konkurentidega. Püüa lihtsalt võimalikult korralik ja hästi hooldatud isend leida.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
hmm .. aga teiste markidega tasub siis ikka Ameerikast tellimine ära ?
Kui sa just kärutäit juppe ei telli siis ei tasu ühegi margi puhul ära, sest eestis on piisavalt normaalseid poode/müüjaid kui ise viitsid käia ja inimestega suhelda .
Arvestades ,et reeglina ostad ikkagi nö b või tuuningosa kuna nende hinnad on paremad kui originaal siis ei oma originaaljuppide hinnad erilist tähtsust.
426 viimane mudel tuli liinilt vist 2002 aastal et kui nüüd mõelda siis on üldse paras ime et selline ratas elavate kirjas,eriti 4t puhul Yamaha iseenesest kindlasti hea ja vastupidav ratas aga iga ratas saab kunagi otsa.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
mul see 2001a 426 hakkab heaks saama,mootorisse veel uued laagrid ja keps ja karpa siibrile uus plaat ja mul ei ole see yamu mingi vrakk,ma lihtsalt teen täis hooldust
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Vajaks abi krossitsikli valimisel
2stroketaliban kirjutas:hmm .. aga teiste markidega tasub siis ikka Ameerikast tellimine ära ?
Kui sa just kärutäit juppe ei telli siis ei tasu ühegi margi puhul ära, sest eestis on piisavalt normaalseid poode/müüjaid kui ise viitsid käia ja inimestega suhelda
.
Arvestades ,et reeglina ostad ikkagi nö b või tuuningosa kuna nende hinnad on paremad kui originaal siis ei oma originaaljuppide hinnad erilist tähtsust.426 viimane mudel tuli liinilt vist 2002 aastal et kui nüüd mõelda siis on üldse paras ime et selline ratas elavate kirjas,eriti 4t puhul
Yamaha iseenesest kindlasti hea ja vastupidav ratas aga iga ratas saab kunagi otsa.
Tegelikult tasub USA-st tellimine igal juhul ära, eriti Yamu, Kawa ja Honda osas. Suzu juppide hinnad on USA-s kah miskipärast oluliselt kõrgemad kui muude japside jupid.
Miks peaks ostma tuuningosa, kui näiteks Yamul on originaaljuppide hinnad oluliselt odavamad, kui B-osa tootjatel. Kusjuures omal viimasel ajal väga halvad kogemused B-jupitootjate toodete kvaliteediga. Teiseks on ikka väga palju osasid, mida B-jupitootjad ei tooda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.