1. leht 1-st

Vaakumkraani jama

Postitatud: 20 Mär 2012, 22:47
Postitas tuhajuhan

Selline jama siis vaakumkraaniga, rattaks Suzuki GS 500E 95a. Seda ma tean, et PRI asendis voolab bensiin vabalt läbi, kuid ta teeb seda ka reservasendis, kuid ON asendis omakorda ei taha seda üldse tulla. Mootor küll käib aga õige see asi pole, saaks nagu vähe kätte. Täna ratas seisis peale sõitu ning lödistas reserv asendis veel garaazi põranda ka täis, seega siis karbussis need nõelad ei pea?


Re: Vaakumkraani jama

Postitatud: 20 Mär 2012, 22:55
Postitas janis

Kui kütust voolas karburaatori ülevoolust, siis kas nõelad ei pea või nõela pesa O-ring on omadega läbi. ON asendis hakkab kütust tulema korras süsteemi puhul ainult töötava mootoriga, kuna siis tekib vajalik vaakum mis kraanis klapi avab. Kontrolli vaakum voolikut, ega seal lekkeid ei ole.


Re: Vaakumkraani jama

Postitatud: 20 Mär 2012, 23:04
Postitas tuhajuhan
janis kirjutas:

Kui kütust voolas karburaatori ülevoolust, siis kas nõelad ei pea või nõela pesa O-ring on omadega läbi. ON asendis hakkab kütust tulema korras süsteemi puhul ainult töötava mootoriga, kuna siis tekib vajalik vaakum mis kraanis klapi avab. Kontrolli vaakum voolikut, ega seal lekkeid ei ole.

Karburaatori ülevoolust tuli jah, kraanist tuli bensiini samal ajal kui mootor seisis, PRI asendist saan veel aru, aga see, et reserv asendis tuleb samuti läbi samal ajal kui ON asendis jääb teist vähekski. Selles veendusin ma nõndamoodi, mainin lihtsalt igajuhuks ära, et võtsin selle bensiinivooliku lahti kraani küljest mis läheb karpasse.


Re: Vaakumkraani jama

Postitatud: 20 Mär 2012, 23:05
Postitas Bandit

Kunagi oli sama jama, et ON asendis ei tahtnud peale tulla. Aitas paagis oleva filtri puhastus suruõhuga.


Re: Vaakumkraani jama

Postitatud: 20 Mär 2012, 23:08
Postitas tuhajuhan
jbob kirjutas:

Kunagi oli sama jama, et ON asendis ei tahtnud peale tulla. Aitas paagis oleva filtri puhastus suruõhuga.

Minu mäletamist mööda sellel rattal bensiini filtrit ei olnudki. Sügisel sai küll paak ja kraan maha võetud ja ära puhastatud, ei mäleta...

edit. tuli meelde küll, on küll filter aga see on puhas.


Re: Vaakumkraani jama

Postitatud: 20 Mär 2012, 23:14
Postitas rai00
tuhajuhan kirjutas:
jbob kirjutas:

Kunagi oli sama jama, et ON asendis ei tahtnud peale tulla. Aitas paagis oleva filtri puhastus suruõhuga.

Minu mäletamist mööda sellel rattal bensiini filtrit ei olnudki. Sügisel sai küll paak ja kraan maha võetud ja ära puhastatud, ei mäleta...

voolikud said ikka õieti tagasi? Kui valesti panna hakkab midagi taolist toimuma...


Re: Vaakumkraani jama

Postitatud: 20 Mär 2012, 23:24
Postitas monster1
tuhajuhan kirjutas:

Selline jama siis vaakumkraaniga, rattaks Suzuki GS 500E 95a. Seda ma tean, et PRI asendis voolab bensiin vabalt läbi, kuid ta teeb seda ka reservasendis, kuid ON asendis omakorda ei taha seda üldse tulla. Mootor küll käib aga õige see asi pole, saaks nagu vähe kätte. Täna ratas seisis peale sõitu ning lödistas reserv asendis veel garaazi põranda ka täis, seega siis karbussis need nõelad ei pea?

Vaata kõik ühendused üle, kui on vaakumileke siis sellised probleemid tekivadki, ise olen ka teele jäänud, kuna paagi eemaldusega kõik vooikud eemaldasin, sain sõta max. 2 km ja jäi sisma, lükkasin garaaži, kinnitasin paagist tulevad ühendused, hoidsin hinge kinni kui uuesti proovisin aga sõidan siiamaani.


Re: Vaakumkraani jama

Postitatud: 20 Mär 2012, 23:38
Postitas tuhajuhan

Vist peab asja lahti harutama jah, loodetavasti pole kraani membraan nahkas, Haynes'i targa manuaali järgi seda eraldi ei saagi.

lisa: nõela pesa O-rõngad olid omadega läbi, lisaks oli üks nupukas meistrimees neid silikooniga tihendanud. Kraapisin selle löga mida silikooniks nimetatakse ujuki pealt maha, uued tihendid ja korras. Vaakumkraan ka korras nüüd, ükski voolik polnud õige toru küljes, ime et üldse käis.