Vaakumkraani jama

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
tuhajuhan
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Sept 2011, 21:31
Tänanud: 5 korda

Vaakumkraani jama

Lugemata postitus Postitas tuhajuhan »

Selline jama siis vaakumkraaniga, rattaks Suzuki GS 500E 95a. Seda ma tean, et PRI asendis voolab bensiin vabalt läbi, kuid ta teeb seda ka reservasendis, kuid ON asendis omakorda ei taha seda üldse tulla. Mootor küll käib aga õige see asi pole, saaks nagu vähe kätte. Täna ratas seisis peale sõitu ning lödistas reserv asendis veel garaazi põranda ka täis, seega siis karbussis need nõelad ei pea?


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Vaakumkraani jama

Lugemata postitus Postitas janis »

Kui kütust voolas karburaatori ülevoolust, siis kas nõelad ei pea või nõela pesa O-ring on omadega läbi. ON asendis hakkab kütust tulema korras süsteemi puhul ainult töötava mootoriga, kuna siis tekib vajalik vaakum mis kraanis klapi avab. Kontrolli vaakum voolikut, ega seal lekkeid ei ole.


Teema algataja
tuhajuhan
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Sept 2011, 21:31
Tänanud: 5 korda

Re: Vaakumkraani jama

Lugemata postitus Postitas tuhajuhan »

janis kirjutas:

Kui kütust voolas karburaatori ülevoolust, siis kas nõelad ei pea või nõela pesa O-ring on omadega läbi. ON asendis hakkab kütust tulema korras süsteemi puhul ainult töötava mootoriga, kuna siis tekib vajalik vaakum mis kraanis klapi avab. Kontrolli vaakum voolikut, ega seal lekkeid ei ole.

Karburaatori ülevoolust tuli jah, kraanist tuli bensiini samal ajal kui mootor seisis, PRI asendist saan veel aru, aga see, et reserv asendis tuleb samuti läbi samal ajal kui ON asendis jääb teist vähekski. Selles veendusin ma nõndamoodi, mainin lihtsalt igajuhuks ära, et võtsin selle bensiinivooliku lahti kraani küljest mis läheb karpasse.

Viimati muutis tuhajuhan, 20 Mär 2012, 23:06, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Vaakumkraani jama

Lugemata postitus Postitas Bandit »

Kunagi oli sama jama, et ON asendis ei tahtnud peale tulla. Aitas paagis oleva filtri puhastus suruõhuga.

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.

Teema algataja
tuhajuhan
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Sept 2011, 21:31
Tänanud: 5 korda

Re: Vaakumkraani jama

Lugemata postitus Postitas tuhajuhan »

jbob kirjutas:

Kunagi oli sama jama, et ON asendis ei tahtnud peale tulla. Aitas paagis oleva filtri puhastus suruõhuga.

Minu mäletamist mööda sellel rattal bensiini filtrit ei olnudki. Sügisel sai küll paak ja kraan maha võetud ja ära puhastatud, ei mäleta...

edit. tuli meelde küll, on küll filter aga see on puhas.

Viimati muutis tuhajuhan, 20 Mär 2012, 23:18, muudetud 1 kord kokku.

rai00
Postitusi: 107
Liitunud: 28 Nov 2007, 22:37
Asukoht: Pärnu Tallinn

Re: Vaakumkraani jama

Lugemata postitus Postitas rai00 »

tuhajuhan kirjutas:
jbob kirjutas:

Kunagi oli sama jama, et ON asendis ei tahtnud peale tulla. Aitas paagis oleva filtri puhastus suruõhuga.

Minu mäletamist mööda sellel rattal bensiini filtrit ei olnudki. Sügisel sai küll paak ja kraan maha võetud ja ära puhastatud, ei mäleta...

voolikud said ikka õieti tagasi? Kui valesti panna hakkab midagi taolist toimuma...

Mootorrataste müük remont ja hooldus.
http://www.motard.ee/

monster1
Postitusi: 99
Liitunud: 22 Okt 2009, 20:07
Tsikkel: Suzuki gsxr, gsxf jne.
Asukoht: Võru

Re: Vaakumkraani jama

Lugemata postitus Postitas monster1 »

tuhajuhan kirjutas:

Selline jama siis vaakumkraaniga, rattaks Suzuki GS 500E 95a. Seda ma tean, et PRI asendis voolab bensiin vabalt läbi, kuid ta teeb seda ka reservasendis, kuid ON asendis omakorda ei taha seda üldse tulla. Mootor küll käib aga õige see asi pole, saaks nagu vähe kätte. Täna ratas seisis peale sõitu ning lödistas reserv asendis veel garaazi põranda ka täis, seega siis karbussis need nõelad ei pea?

Vaata kõik ühendused üle, kui on vaakumileke siis sellised probleemid tekivadki, ise olen ka teele jäänud, kuna paagi eemaldusega kõik vooikud eemaldasin, sain sõta max. 2 km ja jäi sisma, lükkasin garaaži, kinnitasin paagist tulevad ühendused, hoidsin hinge kinni kui uuesti proovisin aga sõidan siiamaani.


Teema algataja
tuhajuhan
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Sept 2011, 21:31
Tänanud: 5 korda

Re: Vaakumkraani jama

Lugemata postitus Postitas tuhajuhan »

Vist peab asja lahti harutama jah, loodetavasti pole kraani membraan nahkas, Haynes'i targa manuaali järgi seda eraldi ei saagi.

lisa: nõela pesa O-rõngad olid omadega läbi, lisaks oli üks nupukas meistrimees neid silikooniga tihendanud. Kraapisin selle löga mida silikooniks nimetatakse ujuki pealt maha, uued tihendid ja korras. Vaakumkraan ka korras nüüd, ükski voolik polnud õige toru küljes, ime et üldse käis.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”