1. leht 2-st

Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 14:52
Postitas parasiil

Põhimõtteliselt on eelistus selge.

Madal, keskmise suurusega cruiser. Must, matt. Hetkel silma jäänud Honda VT750C Shadow Black Spirit või Kawasaki VN900 Custom. Või väiksem HD.
Sõitja on 190cm, 115kg. Eelistan rahulikku kulgemist ja suurt paaki. Käiks suvel tööl Kohilast Tallinnasse.

Ebaselge on hooldus ja garantii tingimused, kett, rihm või kardaan, väike tuuleklaas võiks olla. Kotte / karpe võiks olla võimalik panna külge.

Hinnaklass 6-8 tuhhi.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 15:27
Postitas 426f

Harley-Davidson FLHR


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 15:28
Postitas petz

kardaan ...või siis kett


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 15:33
Postitas Soultrain

Petz61, mis rihmal viga on?


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 15:47
Postitas nolev

Ega ketil ja rihmal pole ka midagi viga, kuid mulle tundub kardaan kõige lollikindlam (olgugi,et omal hetkel kettülekandega ratas)


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 20:30
Postitas petz
Soultrain kirjutas:

Petz61, mis rihmal viga on?

iseenesest rihmal pole viga midagi, ainult kui mingi juhuslik kivikene rihma vahele satub, võib ju sellele viga teha, või kuidas???


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 21:03
Postitas daub

Kui mul nüüd kooli tehnilise tunnist õigesti meeles on, siis

Kardaan on kõige suurema jõukaoga ja kaalub kõige rohkem
Kett tahab õlitamist ja vajab aegajalt vahetamist
Rihma katkemist ei ole võimalik ette ennustada, kuna selle võib lõhkuda kasvõi selline graniiditükk, mida talve "liivatamisest" poole suveni teedel vedeleb.

Kardaani pole vaja jooksvalt õlitada, difri õlivahetusvälp on suht pikk, purunemine ei ole eriti tõenäoline.
Kett ei karda sodi, välimus annab vihje, kui oleks aeg vahetama hakata
Rihm on kõige väiksema jõukaoga, kõige vaiksem

Parandage kui eksin :roll: või täiendage, kui midagi puudu jäi...


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 21:19
Postitas Koll
daub kirjutas:

Kui mul nüüd kooli tehnilise tunnist õigesti meeles on, siis
difri õlivahetusvälp on suht pikk,
Parandage kui eksin :roll: või täiendage, kui midagi puudu jäi...

Ühe vedava rattaga mootorrattal EI OLE difrit!!! :bsmile: Trikel võib olla.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 21:44
Postitas Willie
parasiil kirjutas:

... Või väiksem HD...

426f kirjutas:

Harley-Davidson FLHR

FLHR = RoadKing ja see pole väike HD, kuulub ikkagi suurte matkarataste hulka. Pisemad on siiski Sportster ja Dyna mallid.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 23:09
Postitas Säga

eriti koomiline oleks selliste mõõtudega meest sportsteri seljas vaadata..... igast 600sed jäävad sel juhul ilmselt ära


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 23:21
Postitas tormavtellis

Sportster voib kyll pisike harli olla aga krt nii kribu ta ka ei ole.
Ja masinaks voiks isegi nt honda shadow pakkuda, mõned suht nunnud mudelid sel.

Edit: ...oi näe, tal omal ka see labi kainud.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 23:27
Postitas Säga

onon... ma ise soovitaks mees olla ja ära kannatada.... sõita nt mingi dynaga või siis juba road kingiga.. kui on just rihmasoovi...
Või siis 1500 vulcan, või mõni muu kepiveoga ratas


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 23:35
Postitas tormavtellis

See arusaamatu, et kas esimene ratas voi on kogemus all...
Muidu see rebel, shadow, vulcan, maradeur sektor taitsa tore. Miski odavam 2-3k ratas. 700-1000 kuubikut.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 23:51
Postitas Hurt

Mis sa nende võrrega mürrad...osta kohe hoss boss


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 06 Jaan 2012, 23:54
Postitas tormavtellis

125 rebel, siis voib alati punn pohjas lasta ja kui radarisse satud, ikka trahvi ei tehta.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 07 Jaan 2012, 08:16
Postitas daub

Sägale julgeksin (puhtalt isikliku arvamusena) vastu vaielda kubatuuri koha pealt. Kui muidu ratta suurus sobib, ei oleks mõtet karta paarisaja kuubiku pärast. Mul on ratas 800ccm. Juhtus kord, et tal üks pütt keset pärapõrgut tulistamise ära lõpetas ja sobivaid võtmeid kellelgi tervest seltskonnast kaasas polnud, kasvõi, et küünalt oma kitsast urust kätte saada. Tuli niisamuti põristada lähema asustuseni, poole kubatuuriga. Ei ütleks, et autodele jalgu oleks jäänud, kuigi kaks ühikut, kogumassica ca 190-200kg peal istus.
Veel, Kohila-Tallinn pole just pikk maa, aga niikuinii on varem või hiljem ees pikemad sõidud ka. Mina nt pean nüüd (kui juba 1 hooaeg isikliku rattaga selja taga) oluliseks, et jalgadel oleks mitu asendivõimalust ja iste ei tohiks olla sabakonti tapvate rantidega. Sest pärast peab muidu hakkama seda osa ringi tegema, et endal parem sõita oleks.

Kolli tänan pranduse eest, ja PS'i võib tuleviku tarbeks edastada info kas on ainult reduktorid, või ka multiplikaatorid ühe ratta veoga masinatel.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 28 Jaan 2012, 21:20
Postitas parasiil

Tänud vastuste ja soovituste eest.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 28 Jaan 2012, 22:01
Postitas fego

No sulle sobiks ikka mingi tiibade ja propelleriga riistapuu nii, et pead ise kombiinima :D


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 30 Jaan 2012, 10:04
Postitas parasiil
fego kirjutas:

No sulle sobiks ikka mingi tiibade ja propelleriga riistapuu nii, et pead ise kombiinima :D

Jah aga kuidagi tuleks ka stiilselt lennuväljale jõudma :P


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 30 Jaan 2012, 13:47
Postitas mella

Wolli on nii kade, et ei anna enda oma sõita v? :D

parasiil kirjutas:

Põhimõtteliselt on eelistus selge.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 30 Jaan 2012, 14:22
Postitas kr0om

Need jäävad väikseks sulle. Sinu kasv ja kaal peaks olema 1500 ja üle. Sõites peaksid saama ikka tahtmise korral mugavalt käed sirgeks lükata ja põlved mitte väga konksus. Ise oled 115 aga kui keegi taga ka no siis hakkab tudisema väiksem cruiser. Pritsung, kardaan ja vesijahutus(ega õhul ka häda ole), siis ainult kalla bensiini ja vaheta reduktoris õli. Rihma purunemine oli ühel Treffi mehel vist üleeelmine aasta kui rihm puruks ja võtmeid vahetamiseks laenas laagrist. Kambakesi tõsteti karteriga suure kivi otsa ja siis sai tagant ratta maha ja tähiku lahti. See oli vist Yamaha cruiser. Bensukulu on näiteks 900vn ja 1600vn enamvähem ühte auku.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 30 Jaan 2012, 15:43
Postitas Bud

Proovi ka VTX 1800 ära. Mahub eelarvesse ja passib paremini kokku sinu pikkuse ja kaaluga võrreldes igasugu väiksemate cruiseritega. Ise kaalun 110 kg ja pikkust 182 cm.
Ratas on töökindel, mugav jne.... vaheta ainult mahlasid ja kuluosi.
Varem vahetasin rattaid nagu sokke... vtx'ga 5 hooaega ringi kimanud.
Abikaasal oli kunagi Shadow 750 2005 a. väljalase. Nimetasin seda ratast taburetiks, sest vtx-lt shadowile ümber istudes oli tunne nagu sõidaks taburetiga...
(see mudugi ei tähenda seda, et väiksemad cruiserid ei kõlba kuskile)


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 30 Jaan 2012, 19:21
Postitas v301060
Säga kirjutas:

eriti koomiline oleks selliste mõõtudega meest sportsteri seljas vaadata..... igast 600sed jäävad sel juhul ilmselt ära

Mul on täpselt sama pikkus/kaal ja 1200 Sportseril küll miskit puudu ei jää. Teemaalgataja mainitud Shadow on väga ilus ratas.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 23 Mär 2012, 21:42
Postitas math

Tere!
Kas kellelgi on kogemusi sellise tsikliga nagu Yamaha XZ 550?


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 23 Mär 2012, 23:19
Postitas Tihver

Kõlab nagu väikse tüdruku esimene ratas peale lubade tegemist.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 23 Mär 2012, 23:46
Postitas math
Tihver kirjutas:

Kõlab nagu väikse tüdruku esimene ratas peale lubade tegemist.

ei tüdrukud sellise rattaga sõida, sellel peavad ikka näpud kogu aeg õlised olema


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 25 Mär 2012, 19:47
Postitas organize

...


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 27 Mär 2012, 16:42
Postitas Indrek TQHQ

Siin Teile lugemist natuke H-D ja selle parima mudeli läbi aegade FXR kohta, keda lihtsalt tehnika huvitab Harley-Davidsoni koha pealt, mis ka ainus h-d, mida aitas konstrueerida selline mees nagu Erik Buell ja mida vaatamata tootmise lõpetamisele 1994, kuna dyna toota oli tehasele lihtsam ja kasumlikum, siis USA klientide nõudmisel võeti uusesti tootmisse 1998 EVO mootorite lõpetamiseks tehase laost, fxr2; fxr3 ja fxr4 on tänapàeval tõelised haruldused USA's ja väga hinnatud, minu teada pole näiteks eestis mitte üyhtegi eelpool mainitud mudelitest, nendest sai ka aluse ametlik CVO osakond:
http://www.cvoharley.com/smf/index/php?topic=25417.0
Kuna kasutan mobiilset internetti ja pole arvuti alal eriline asjatundja, siis aga vaadatake youtubist sellised kohti nagu :
harley wheelies 7, samuti harley fxr stunts Jason Bullen, siis saate aru, milllest jutt.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 27 Mär 2012, 21:06
Postitas kristjanh
Bud kirjutas:

Proovi ka VTX 1800 ära. Mahub eelarvesse ja passib paremini kokku sinu pikkuse ja kaaluga võrreldes igasugu väiksemate cruiseritega. Ise kaalun 110 kg ja pikkust 182 cm.
Ratas on töökindel, mugav jne.... vaheta ainult mahlasid ja kuluosi.
Varem vahetasin rattaid nagu sokke... vtx'ga 5 hooaega ringi kimanud.
Abikaasal oli kunagi Shadow 750 2005 a. väljalase. Nimetasin seda ratast taburetiks, sest vtx-lt shadowile ümber istudes oli tunne nagu sõidaks taburetiga...
(see mudugi ei tähenda seda, et väiksemad cruiserid ei kõlba kuskile)

olen selle postiga täiesti nõus. Ise olen peaaegu samade gabariitidega ning eelmine hooaeg ostsin suzuki intruder vs800 kuna mõtlesin, et esimene ratas ja ei taha kohe suure püssi selga ronida aga võin öelda, et praegu eelistaksin suuremat ratast.


Re: Millist tsiklit valida?

Postitatud: 28 Mär 2012, 20:53
Postitas pyta

ei hakka ka uut teemat tegema ja uurin väheke siin. olen ka ratta otsingul,prooviks võimalikult odavalt hakkama saada,kuna muid väljaminekuid praegu ka. on mingeid häid/halbu kogemusi yamaha thunderaciga,paar tükki on sellise vastuvõetava hinnaga müügis,alla 2000. siit foorumist ei leidnud nagu midagi,kuskilt välismaisest artiklist lugesin,et mootor veab madalalt ja sõidab nagu kerge bike? on see ratas väga kolakas või kannatab ka kiiremat painamist?samas võibolla olekski parem,kui ei saaks väga hullult peale painata :)