Millist tsiklit valida?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Millist tsiklit valida?
Põhimõtteliselt on eelistus selge.
Madal, keskmise suurusega cruiser. Must, matt. Hetkel silma jäänud Honda VT750C Shadow Black Spirit või Kawasaki VN900 Custom. Või väiksem HD.
Sõitja on 190cm, 115kg. Eelistan rahulikku kulgemist ja suurt paaki. Käiks suvel tööl Kohilast Tallinnasse.
Ebaselge on hooldus ja garantii tingimused, kett, rihm või kardaan, väike tuuleklaas võiks olla. Kotte / karpe võiks olla võimalik panna külge.
Hinnaklass 6-8 tuhhi.
Re: Millist tsiklit valida?
Harley-Davidson FLHR
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Millist tsiklit valida?
Ega ketil ja rihmal pole ka midagi viga, kuid mulle tundub kardaan kõige lollikindlam (olgugi,et omal hetkel kettülekandega ratas)

-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Millist tsiklit valida?
Soultrain kirjutas:Petz61, mis rihmal viga on?
iseenesest rihmal pole viga midagi, ainult kui mingi juhuslik kivikene rihma vahele satub, võib ju sellele viga teha, või kuidas???
-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Millist tsiklit valida?
Kui mul nüüd kooli tehnilise tunnist õigesti meeles on, siis
Kardaan on kõige suurema jõukaoga ja kaalub kõige rohkem
Kett tahab õlitamist ja vajab aegajalt vahetamist
Rihma katkemist ei ole võimalik ette ennustada, kuna selle võib lõhkuda kasvõi selline graniiditükk, mida talve "liivatamisest" poole suveni teedel vedeleb.
Kardaani pole vaja jooksvalt õlitada, difri õlivahetusvälp on suht pikk, purunemine ei ole eriti tõenäoline.
Kett ei karda sodi, välimus annab vihje, kui oleks aeg vahetama hakata
Rihm on kõige väiksema jõukaoga, kõige vaiksem
Parandage kui eksin või täiendage, kui midagi puudu jäi...

Re: Millist tsiklit valida?
daub kirjutas:Kui mul nüüd kooli tehnilise tunnist õigesti meeles on, siis
difri õlivahetusvälp on suht pikk,
Parandage kui eksinvõi täiendage, kui midagi puudu jäi...
Ühe vedava rattaga mootorrattal EI OLE difrit!!! Trikel võib olla.
̿̿ ̿ ̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ 8‰ - 1%
Re: Millist tsiklit valida?
parasiil kirjutas:... Või väiksem HD...
426f kirjutas:Harley-Davidson FLHR
FLHR = RoadKing ja see pole väike HD, kuulub ikkagi suurte matkarataste hulka. Pisemad on siiski Sportster ja Dyna mallid.

-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Re: Millist tsiklit valida?
eriti koomiline oleks selliste mõõtudega meest sportsteri seljas vaadata..... igast 600sed jäävad sel juhul ilmselt ära
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Millist tsiklit valida?
Sportster voib kyll pisike harli olla aga krt nii kribu ta ka ei ole.
Ja masinaks voiks isegi nt honda shadow pakkuda, mõned suht nunnud mudelid sel.
Edit: ...oi näe, tal omal ka see labi kainud.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
Re: Millist tsiklit valida?
onon... ma ise soovitaks mees olla ja ära kannatada.... sõita nt mingi dynaga või siis juba road kingiga.. kui on just rihmasoovi...
Või siis 1500 vulcan, või mõni muu kepiveoga ratas
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Millist tsiklit valida?
See arusaamatu, et kas esimene ratas voi on kogemus all...
Muidu see rebel, shadow, vulcan, maradeur sektor taitsa tore. Miski odavam 2-3k ratas. 700-1000 kuubikut.
Re: Millist tsiklit valida?
Mis sa nende võrrega mürrad...osta kohe hoss boss
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Millist tsiklit valida?
125 rebel, siis voib alati punn pohjas lasta ja kui radarisse satud, ikka trahvi ei tehta.
-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Millist tsiklit valida?
Sägale julgeksin (puhtalt isikliku arvamusena) vastu vaielda kubatuuri koha pealt. Kui muidu ratta suurus sobib, ei oleks mõtet karta paarisaja kuubiku pärast. Mul on ratas 800ccm. Juhtus kord, et tal üks pütt keset pärapõrgut tulistamise ära lõpetas ja sobivaid võtmeid kellelgi tervest seltskonnast kaasas polnud, kasvõi, et küünalt oma kitsast urust kätte saada. Tuli niisamuti põristada lähema asustuseni, poole kubatuuriga. Ei ütleks, et autodele jalgu oleks jäänud, kuigi kaks ühikut, kogumassica ca 190-200kg peal istus.
Veel, Kohila-Tallinn pole just pikk maa, aga niikuinii on varem või hiljem ees pikemad sõidud ka. Mina nt pean nüüd (kui juba 1 hooaeg isikliku rattaga selja taga) oluliseks, et jalgadel oleks mitu asendivõimalust ja iste ei tohiks olla sabakonti tapvate rantidega. Sest pärast peab muidu hakkama seda osa ringi tegema, et endal parem sõita oleks.
Kolli tänan pranduse eest, ja PS'i võib tuleviku tarbeks edastada info kas on ainult reduktorid, või ka multiplikaatorid ühe ratta veoga masinatel.

-
Teema algataja
Re: Millist tsiklit valida?
No sulle sobiks ikka mingi tiibade ja propelleriga riistapuu nii, et pead ise kombiinima
-
Teema algataja
Re: Millist tsiklit valida?
fego kirjutas:No sulle sobiks ikka mingi tiibade ja propelleriga riistapuu nii, et pead ise kombiinima
Jah aga kuidagi tuleks ka stiilselt lennuväljale jõudma
Re: Millist tsiklit valida?
Wolli on nii kade, et ei anna enda oma sõita v?
parasiil kirjutas:Põhimõtteliselt on eelistus selge.
Re: Millist tsiklit valida?
Need jäävad väikseks sulle. Sinu kasv ja kaal peaks olema 1500 ja üle. Sõites peaksid saama ikka tahtmise korral mugavalt käed sirgeks lükata ja põlved mitte väga konksus. Ise oled 115 aga kui keegi taga ka no siis hakkab tudisema väiksem cruiser. Pritsung, kardaan ja vesijahutus(ega õhul ka häda ole), siis ainult kalla bensiini ja vaheta reduktoris õli. Rihma purunemine oli ühel Treffi mehel vist üleeelmine aasta kui rihm puruks ja võtmeid vahetamiseks laenas laagrist. Kambakesi tõsteti karteriga suure kivi otsa ja siis sai tagant ratta maha ja tähiku lahti. See oli vist Yamaha cruiser. Bensukulu on näiteks 900vn ja 1600vn enamvähem ühte auku.
Re: Millist tsiklit valida?
Proovi ka VTX 1800 ära. Mahub eelarvesse ja passib paremini kokku sinu pikkuse ja kaaluga võrreldes igasugu väiksemate cruiseritega. Ise kaalun 110 kg ja pikkust 182 cm.
Ratas on töökindel, mugav jne.... vaheta ainult mahlasid ja kuluosi.
Varem vahetasin rattaid nagu sokke... vtx'ga 5 hooaega ringi kimanud.
Abikaasal oli kunagi Shadow 750 2005 a. väljalase. Nimetasin seda ratast taburetiks, sest vtx-lt shadowile ümber istudes oli tunne nagu sõidaks taburetiga...
(see mudugi ei tähenda seda, et väiksemad cruiserid ei kõlba kuskile)
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Millist tsiklit valida?
Säga kirjutas:eriti koomiline oleks selliste mõõtudega meest sportsteri seljas vaadata..... igast 600sed jäävad sel juhul ilmselt ära
Mul on täpselt sama pikkus/kaal ja 1200 Sportseril küll miskit puudu ei jää. Teemaalgataja mainitud Shadow on väga ilus ratas.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: Millist tsiklit valida?
Tihver kirjutas:Kõlab nagu väikse tüdruku esimene ratas peale lubade tegemist.
ei tüdrukud sellise rattaga sõida, sellel peavad ikka näpud kogu aeg õlised olema
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 23 Jaan 2011, 11:07
Re: Millist tsiklit valida?
Siin Teile lugemist natuke H-D ja selle parima mudeli läbi aegade FXR kohta, keda lihtsalt tehnika huvitab Harley-Davidsoni koha pealt, mis ka ainus h-d, mida aitas konstrueerida selline mees nagu Erik Buell ja mida vaatamata tootmise lõpetamisele 1994, kuna dyna toota oli tehasele lihtsam ja kasumlikum, siis USA klientide nõudmisel võeti uusesti tootmisse 1998 EVO mootorite lõpetamiseks tehase laost, fxr2; fxr3 ja fxr4 on tänapàeval tõelised haruldused USA's ja väga hinnatud, minu teada pole näiteks eestis mitte üyhtegi eelpool mainitud mudelitest, nendest sai ka aluse ametlik CVO osakond:
http://www.cvoharley.com/smf/index/php?topic=25417.0
Kuna kasutan mobiilset internetti ja pole arvuti alal eriline asjatundja, siis aga vaadatake youtubist sellised kohti nagu :
harley wheelies 7, samuti harley fxr stunts Jason Bullen, siis saate aru, milllest jutt.
Re: Millist tsiklit valida?
Bud kirjutas:Proovi ka VTX 1800 ära. Mahub eelarvesse ja passib paremini kokku sinu pikkuse ja kaaluga võrreldes igasugu väiksemate cruiseritega. Ise kaalun 110 kg ja pikkust 182 cm.
Ratas on töökindel, mugav jne.... vaheta ainult mahlasid ja kuluosi.
Varem vahetasin rattaid nagu sokke... vtx'ga 5 hooaega ringi kimanud.
Abikaasal oli kunagi Shadow 750 2005 a. väljalase. Nimetasin seda ratast taburetiks, sest vtx-lt shadowile ümber istudes oli tunne nagu sõidaks taburetiga...
(see mudugi ei tähenda seda, et väiksemad cruiserid ei kõlba kuskile)
olen selle postiga täiesti nõus. Ise olen peaaegu samade gabariitidega ning eelmine hooaeg ostsin suzuki intruder vs800 kuna mõtlesin, et esimene ratas ja ei taha kohe suure püssi selga ronida aga võin öelda, et praegu eelistaksin suuremat ratast.
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Millist tsiklit valida?
ei hakka ka uut teemat tegema ja uurin väheke siin. olen ka ratta otsingul,prooviks võimalikult odavalt hakkama saada,kuna muid väljaminekuid praegu ka. on mingeid häid/halbu kogemusi yamaha thunderaciga,paar tükki on sellise vastuvõetava hinnaga müügis,alla 2000. siit foorumist ei leidnud nagu midagi,kuskilt välismaisest artiklist lugesin,et mootor veab madalalt ja sõidab nagu kerge bike? on see ratas väga kolakas või kannatab ka kiiremat painamist?samas võibolla olekski parem,kui ei saaks väga hullult peale painata
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.