Infot vaja: Suzuki TL1000s
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Infot vaja: Suzuki TL1000s
Nimelt probleem selline, et armatuuris põleb FI tuli. Kas viga võib peituda pihustites? ( Ja kas neid on võimalik kontrollida ja kus? )
Teine mure on järgmine: olen kuulnud, et lõigatakse süüte-mängu juurest juhe läbi, et mootorile võimsust juurde saada. ( milline takisti pantakse juhtmele vahele ja milline juhe läbi lõigata, värvus siis) ) Ja kui palju on võimalik võimsust juurde saada?
Re: Infot vaja: Suzuki TL1000s
vaevalt sul pihustites viga - pritsesüsteemis pigem miskit viga (pump, rõhuandurid, lahtine vaakum vms).
arvatavasti räägid sa sellest
The TRE is a device which allows much better throttle response in the first 4 gears on all EFI Suzuki sportbike models.
What the manufacturer has done is to make a SEPARATE IGNITION MAP FOR EACH GEAR. This has been done for either safety and/or emissions reasons. However, it limits the power and smoothness of your bike in the first 1/2 turn of the throttle in gears 1 through 4.
(kuigi arvan, et ka see modifikatsioon enamustel TLR-del tehtud eelnevate omanike poolt)
googelda pisut neid homemade takistiga variantide õpetusi on palju
Re: Infot vaja: Suzuki TL1000s
unustasin lisada, et mul komplektne pritse Sinu rattale olemas, et kui miskit vaja anna teada
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: Infot vaja: Suzuki TL1000s
Tervist
tgumise istme all peaks olema üks pistik kahe klemmiga ja kui need klemmid kokku ühendad kuvatakse fi asemele vea kood. Kui netist seda koodi googeldad leiad täpse vastuse oma probleemile.
Edu
Re: Infot vaja: Suzuki TL1000s
C13 on probleemiks nagu ma googlest välja lugesin siis probleem peaks olema IAP-ga? ( Ehk siis siseneva õhu andur või kuidas seda nimetatakse? )
Kui keegi sellega varem kokku puudunud kuidas siis kontrollid anduri korrasolekut?
/ Kui keegi teab head lehte kust saada Suzuki TL1000s-le manuali siis ära ei ütleks.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Infot vaja: Suzuki TL1000s
c13: Intake Air Pressure Sensor (IAP sensor) measures intake "air pressure", or engine vacuum
Re: Infot vaja: Suzuki TL1000s
Tere, jätkan selle sama teemaga.
Nimelt oleks vaja teada kuidas peavad olema Suzu Tl1000s-l nukkvõlli asend(id?).
Tänud!
-
- Postitusi: 510
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Infot vaja: Suzuki TL1000s
Kohad, kust TL-de kohta palju infot ammutada:
http://www.tlzone.net/forums/
http://www.tlplanet.com/forums/index.php
http://wotid.com/tls/content/view/26/74/ (siin lehel ka manuaal saadaval)
http://www.chucksirois.com/ (vali kõrval TL1000R sektsioon)
-
- Postitusi: 510
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Infot vaja: Suzuki TL1000s
TRE info:
http://wotid.com/tls/content/category/1/27/57/
Kõige lihtsam variant on GPS anduri punase juhtme vahele takisti panna, vastavalt sellele, millise käigu kütusekaarti soov kasutada on.
Ülemine joonis 98+ TLS ja TLR-de kohta, alumine 97a TLS.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.