Klappide hermeetilisuse proov
Hey, kui plokikaas maas on, siis millist vedelikku klappidele kallata? Diisel, jahutusvedelik, õli ? Ja kui kaua on otstarbekas vedeliku kadumist oodata?
Hey, kui plokikaas maas on, siis millist vedelikku klappidele kallata? Diisel, jahutusvedelik, õli ? Ja kui kaua on otstarbekas vedeliku kadumist oodata?
asixmer kirjutas:Hey, kui kaan maas on, siis millist vedelikku klappidele kallata? Diisel, jahutusvedelik, õli ? Ja kui kaua on otstarbekas vedeliku kadumist oodata?
Bensiin. Sekundites...ei mäleta täpselt, oota kuni keegi targem vastab.
Enda masinal võtsin praegu KAANE maha, panin lapiti ja valasin väljalaskeaugust diislit sisse.
Paari tunniga on tase pisut alanenud ja klapid väljast nats niisked, nii, et midagi ikka laseb läbi.
Hommikul vaatan uuesti ja siis läheb sisselaske pool kontrolli.
Aega mul on
edu
Kaan ja kaan. Kaan on apteegis purgis. Kaas on ikka teil seal ma loodan.
Rennes kirjutas:Kaan ja kaan. Kaan on apteegis purgis. Kaas on ikka teil seal ma loodan.
Ma pikalt kibelesin, närvidele käis. Kui kirjutada otsustasin, siis oli tähelepanu juhitud. Tänud.
Parandaks nüüd pealkirja ka veel ära ja teeks välted korda: klapide > klappide.
Diisel kontrolliks ikka kõige parem.
Mina kontrollin Avio bensiiniga. Ei haise nii palju esiteks. Kuid A. Palu motopiiblis soovitatakse petrooleumi kasutada ja kui minuti jooksul läbi ei imbu on ok.
need kuradi õigekirja p*** võiks vait olla
Petrooleum ja kui seda ei saa kuskilt siis diisel kärab kah.
Petrooli ja kriidiga:
Klappide silindripoolne pind rasvaärastuse (piduripuhastuse) vedelikuga puhtaks ja kriidiga valgeks. Petrool sisse, ja kui 24 tundi hiljem pole kriidil värvimuutust näha siis klapid tõesti peavad.
Ma kohe ei tea kaua sellise klapi soveldamiseks tänapäeval aega kulub aga vanasti tegi kõva mees käsitsi ühe päevaga.
Diisel on liiga paks selleks et klappe testida, see annab ka mittepidavatel klappidel liiga hea tulemuse.
Ise testin nii, et brake cleanerit põlemiskambri poole klapi peale veidi ja siis kollektori poolt pika londiga suruõhupüstoliga lasta suruõhku klapitaldriku peale. See on selles hea, et kohe on näha kus mullitab.
"Fill the chamber with solvent or gas. Let it set a minute or two and then shine a light up the exhaust and intake ports. Look for leaks or wetness. There should be none. If there is, take the offending valve back apart and relap it. Then put it together and test it again. The solvent will find the slightest leak."
Allikas: http://www.dansmc.com/valve.htm
Täiesti uuel 0 km sõitnud mootoril isegi hakkab mullitama või siis uute klappidega lõigatud pesadega mootori kaas hakkab ka mullitama. Vähemalt kui mina olen proovinud.
Kas nüüd on siis lekkivad klapid ?
mx77 kirjutas:Diisel on liiga paks selleks et klappe testida, see annab ka mittepidavatel klappidel liiga hea tulemuse.
Ise testin nii, et brake cleanerit põlemiskambri poole klapi peale veidi ja siis kollektori poolt pika londiga suruõhupüstoliga lasta suruõhku klapitaldriku peale. See on selles hea, et kohe on näha kus mullitab.
Pead äkki tegijat vahetama? Ma olen siiani mitmeid päid teha lastud ja ei ole mullitanud.
Nõustun mx77- ga, endal on se nipp samuti töötanud. Vedelikuks suvaline - wd 40, diisel jne.
Liiga kinni ei tohi toppida, lihtsalt kalts ümber vooliku.
Kui lasta sisse või väljalaskeavast sisse nt. 8 atsi, siis õhusurve kergitab klapitaldrikut ja hakkabki mullitama, 1-2 atsi on testimiseks paras.
vintisvint kirjutas:Nõustun mx77- ga, endal on se nipp samuti töötanud. Vedelikuks suvaline - wd 40, diisel jne.
Liiga kinni ei tohi toppida, lihtsalt kalts ümber vooliku.
Ma üldiselt ei panegi idagi sinna vooliku ümber. Kui on parajalt pika londiga suruõhupüstol, siis ulatub laskma klapitaldrikule piisavalt ligidale ja sellest piisab. Kui kollektor umbseks ajada on mõtekam juba vaakumiga mõõta.