Klappide hermeetilisuse proov
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Klappide hermeetilisuse proov
Hey, kui plokikaas maas on, siis millist vedelikku klappidele kallata? Diisel, jahutusvedelik, õli ? Ja kui kaua on otstarbekas vedeliku kadumist oodata?
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
- Tsikkel: Ducatisti
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Klapide hermeetilisuse proov
asixmer kirjutas:Hey, kui kaan maas on, siis millist vedelikku klappidele kallata? Diisel, jahutusvedelik, õli ? Ja kui kaua on otstarbekas vedeliku kadumist oodata?
Bensiin. Sekundites...ei mäleta täpselt, oota kuni keegi targem vastab.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Klapide hermeetilisuse proov
Enda masinal võtsin praegu KAANE maha, panin lapiti ja valasin väljalaskeaugust diislit sisse.
Paari tunniga on tase pisut alanenud ja klapid väljast nats niisked, nii, et midagi ikka laseb läbi.
Hommikul vaatan uuesti ja siis läheb sisselaske pool kontrolli.
Aega mul on
edu
Re: Klapide hermeetilisuse proov
Kaan ja kaan. Kaan on apteegis purgis. Kaas on ikka teil seal ma loodan.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Klapide hermeetilisuse proov
Rennes kirjutas:Kaan ja kaan. Kaan on apteegis purgis. Kaas on ikka teil seal ma loodan.
Ma pikalt kibelesin, närvidele käis. Kui kirjutada otsustasin, siis oli tähelepanu juhitud. Tänud.
Parandaks nüüd pealkirja ka veel ära ja teeks välted korda: klapide > klappide.
Re: Klappide hermeetilisuse proov
Mina kontrollin Avio bensiiniga. Ei haise nii palju esiteks. Kuid A. Palu motopiiblis soovitatakse petrooleumi kasutada ja kui minuti jooksul läbi ei imbu on ok.
Re: Klappide hermeetilisuse proov
need kuradi õigekirja p*** võiks vait olla
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Klappide hermeetilisuse proov
Petrooleum ja kui seda ei saa kuskilt siis diisel kärab kah.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Klappide hermeetilisuse proov
Petrooli ja kriidiga:
Klappide silindripoolne pind rasvaärastuse (piduripuhastuse) vedelikuga puhtaks ja kriidiga valgeks. Petrool sisse, ja kui 24 tundi hiljem pole kriidil värvimuutust näha siis klapid tõesti peavad.
Ma kohe ei tea kaua sellise klapi soveldamiseks tänapäeval aega kulub aga vanasti tegi kõva mees käsitsi ühe päevaga.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Klappide hermeetilisuse proov
Diisel on liiga paks selleks et klappe testida, see annab ka mittepidavatel klappidel liiga hea tulemuse.
Ise testin nii, et brake cleanerit põlemiskambri poole klapi peale veidi ja siis kollektori poolt pika londiga suruõhupüstoliga lasta suruõhku klapitaldriku peale. See on selles hea, et kohe on näha kus mullitab.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Klappide hermeetilisuse proov
"Fill the chamber with solvent or gas. Let it set a minute or two and then shine a light up the exhaust and intake ports. Look for leaks or wetness. There should be none. If there is, take the offending valve back apart and relap it. Then put it together and test it again. The solvent will find the slightest leak."
Allikas: http://www.dansmc.com/valve.htm
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Klappide hermeetilisuse proov
Täiesti uuel 0 km sõitnud mootoril isegi hakkab mullitama või siis uute klappidega lõigatud pesadega mootori kaas hakkab ka mullitama. Vähemalt kui mina olen proovinud.
Kas nüüd on siis lekkivad klapid ?
mx77 kirjutas:Diisel on liiga paks selleks et klappe testida, see annab ka mittepidavatel klappidel liiga hea tulemuse.
Ise testin nii, et brake cleanerit põlemiskambri poole klapi peale veidi ja siis kollektori poolt pika londiga suruõhupüstoliga lasta suruõhku klapitaldriku peale. See on selles hea, et kohe on näha kus mullitab.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Klappide hermeetilisuse proov
Pead äkki tegijat vahetama? Ma olen siiani mitmeid päid teha lastud ja ei ole mullitanud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Klappide hermeetilisuse proov
Nõustun mx77- ga, endal on se nipp samuti töötanud. Vedelikuks suvaline - wd 40, diisel jne.
Liiga kinni ei tohi toppida, lihtsalt kalts ümber vooliku.
Re: Klappide hermeetilisuse proov
Kui lasta sisse või väljalaskeavast sisse nt. 8 atsi, siis õhusurve kergitab klapitaldrikut ja hakkabki mullitama, 1-2 atsi on testimiseks paras.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Klappide hermeetilisuse proov
vintisvint kirjutas:Nõustun mx77- ga, endal on se nipp samuti töötanud. Vedelikuks suvaline - wd 40, diisel jne.
Liiga kinni ei tohi toppida, lihtsalt kalts ümber vooliku.
Ma üldiselt ei panegi idagi sinna vooliku ümber. Kui on parajalt pika londiga suruõhupüstol, siis ulatub laskma klapitaldrikule piisavalt ligidale ja sellest piisab. Kui kollektor umbseks ajada on mõtekam juba vaakumiga mõõta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.