XT600 1991 TNACC
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
XT600 1991 TNACC
selline pinnasesaag siis uueks pereliikmeks.
lisadeks on esituli ja otseläbi summuti
kiiremas korras tuleb starter hankida, kuna praegu ainult kick.
esitule klaasi ka vaja kui kellegil pakkuda siis PS.
aa ja kui velgi vedelemas esi ja tagumist siis need võtaks ka mõistliku hinnaga ära, teeks tänavaseade rattad ka omale.
-
- Postitusi: 176
- Liitunud: 21 Apr 2006, 20:24
- Tsikkel: Honda africa twin 750
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 18 korda
- Kontakt:
Re: XT600 1991 TNACC
tnacc kirjutas:selline pinnasesaag siis uueks pereliikmeks.
lisadeks on esituli ja otseläbi summuti![]()
kiiremas korras tuleb starter hankida, kuna praegu ainult kick.
esitule klaasi ka vaja kui kellegil pakkuda siis PS.aa ja kui velgi vedelemas esi ja tagumist siis need võtaks ka mõistliku hinnaga ära, teeks tänavaseade rattad ka omale.
kui kick starter sellel rattal käpas, ja toimib, siis miks el starterit veel vaja on ?
kaalu juurde?
mul endal lc4 ainult kick starteriga.. olin ka maruvihas, kui sopastes kohtades välja suri ja sopas pidi 20 pauku käima lööma, aga siis oli asi ainult kiirenduspumbaga karpas, mis polnud paigas ja segu oli ilmselgelt nii rikas, et isegi tyhikäigul suri välja aga nyyd asi toimib ja pole probleemi. 1 või 2 lööki vajadusel ja käib nagu kellavärk-
ktm lc4, honda slr650, suzuki gs850, kawasaki vulcan 800, honda hornet 919, suzuki gsx600, Honda varadero 1000, honda vt1100, honda africa twin 750
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
rockhell kirjutas:kui kick starter sellel rattal käpas, ja toimib, siis miks el starterit veel vaja on ?
kaalu juurde?
mul endal lc4 ainult kick starteriga.. olin ka maruvihas, kui sopastes kohtades välja suri ja sopas pidi 20 pauku käima lööma, aga siis oli asi ainult kiirenduspumbaga karpas, mis polnud paigas ja segu oli ilmselgelt nii rikas, et isegi tyhikäigul suri väljaaga nyyd asi toimib ja pole probleemi. 1 või 2 lööki vajadusel ja käib nagu kellavärk-
minu puhul pole kaal määrav, selle ratta jaoks olen nkn liiga suur, see paar lisakilo starteri näol tasuks ennast ära.
muidugi esmalt tuleks dekompressor korda teha, ehk siis hakkab see vändast käivitamine ka meeldima
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: XT600 1991 TNACC
tnacc kirjutas:rockhell kirjutas:kui kick starter sellel rattal käpas, ja toimib, siis miks el starterit veel vaja on ?
kaalu juurde?
mul endal lc4 ainult kick starteriga.. olin ka maruvihas, kui sopastes kohtades välja suri ja sopas pidi 20 pauku käima lööma, aga siis oli asi ainult kiirenduspumbaga karpas, mis polnud paigas ja segu oli ilmselgelt nii rikas, et isegi tyhikäigul suri väljaaga nyyd asi toimib ja pole probleemi. 1 või 2 lööki vajadusel ja käib nagu kellavärk-
minu puhul pole kaal määrav, selle ratta jaoks olen nkn liiga suur, see paar lisakilo starteri näol tasuks ennast ära.
muidugi esmalt tuleks dekompressor korda teha, ehk siis hakkab see vändast käivitamine ka meeldima
No kuule, kui su pisike alla 60kg kaaluv vend (aka. eelmine omanik) sai selle käivitamisega igal ajal ja igast asendist hakkama, siis mis mure Sul sellega on
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
oli jah my bad see raske käivitamise jutt.
laetud akuga polnudki rohkem vaja kui 1 litakas ja masin podises nagu kartulipott kuumal pliidiraual
nädalavahetusel teen kindlasti mudakollist kauneid fotograafilisi ülesvõtteid ja lisan siiagi.
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: XT600 1991 TNACC
Mul on sellele rattale starter olemas. Aga dekompressiooni trossi kohapealt selline jutt, et paranda nii kiiresti ära kui võimalik. Ilma selle trossita käivitamine on kickstardi vändale väga koormav. Insenerid ei ole seda detaili projekteerides arvestanud selliste jõududega ja väga paljudel on see vänt lihtsalt pooleks läinud. Uus vänt maksab poes üle 290eur. Ebays oli USA-s müügil mingi aeg ainult üks ja see maksis 149eur. Ja kuna kõik neid väntasid ilma dekompressioonita käivitades lõhuvad ongi kasutatud väntade hind nii kõrge, haruldane detail. Siinkohal võin su vända 100eur ära osta ja sulle starteri koos tõmbereleega müüa
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
janis kirjutas:Mul on sellele rattale starter olemas. Aga dekompressiooni trossi kohapealt selline jutt, et paranda nii kiiresti ära kui võimalik. Ilma selle trossita käivitamine on kickstardi vändale väga koormav. Insenerid ei ole seda detaili projekteerides arvestanud selliste jõududega ja väga paljudel on see vänt lihtsalt pooleks läinud. Uus vänt maksab poes üle 290eur. Ebays oli USA-s müügil mingi aeg ainult üks ja see maksis 149eur. Ja kuna kõik neid väntasid ilma dekompressioonita käivitades lõhuvad ongi kasutatud väntade hind nii kõrge, haruldane detail. Siinkohal võin su vända 100eur ära osta ja sulle starteri koos tõmbereleega müüa
dekompil ei ole asi kahjuks trossis, poolkuu pidi kas puudu või katki olema. mismoodi tal see süsteem üldse töötab, pole veel jõudnud lähemalt uurida?
suzukil dr´il oli elektromagnetiga ja automaatne, kas sellel elukal on manuaalne?
starteri ostuplaanist olen jah loobunud kuna suudeti selgeks teha, et kui ta paarist vändalõõgist ei käivitu, siis on masinal midagi viga
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: XT600 1991 TNACC
tnacc kirjutas:oli jah my bad see raske käivitamise jutt.
laetud akuga polnudki rohkem vaja kui 1 litakas ja masin podises nagu kartulipott kuumal pliidiraualnädalavahetusel teen kindlasti mudakollist kauneid fotograafilisi ülesvõtteid ja lisan siiagi.
mis tal seal akuga pistmist on? endal aasta aega aku maas juba,kuu aega seisnud,külmalt 1-2x vänta ja käib
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
pyta kirjutas:tnacc kirjutas:oli jah my bad see raske käivitamise jutt.
laetud akuga polnudki rohkem vaja kui 1 litakas ja masin podises nagu kartulipott kuumal pliidiraualnädalavahetusel teen kindlasti mudakollist kauneid fotograafilisi ülesvõtteid ja lisan siiagi.
mis tal seal akuga pistmist on? endal aasta aega aku maas juba,kuu aega seisnud,külmalt 1-2x vänta ja käib
järelikult siis minu omal pole genekas ja ergutus nii heas korras, et tühja akuga või siis ilma akuta käivituda.
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
väike video ka, mina ei kukkunud, telefon kukkus
http://www.youtube.com/watch?v=EidC6LeqCj4
Dekompressori võlli oleks vaja või siis tervet klapikambrikaant koos dekomp mehhanismiga. Kellel leidub, palun pakkuda.
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
otsin siis plokikaant või tervet mootorit varuosadeks, nukkvõll teeb koledat häält, ilmselt pesad kulunud.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: XT600 1991 TNACC
Ehk oleks targem siis pill lahti võtta ja viga likvideerida. Hilisem rem. läheb kindlasti kallimaks. Mul omal oli samalaadne probleem. Aga lõppes sellega, et sain lahti nii plokikaanest nukkvõllist ja muust mudrust, mis seal sees on. Taastamine oleks mingi 400 kuni 500 Eurikut maksma läinud. Õnneks leidsin kiiresti komplekstse mootori.
Muidu ega sa näiteks põhjakaitsest huvitatud ei ole.
Sellisest nagu pildidl.
Madis
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
plaanis ongi mootor lahti võtta. uut kaant oleks ilmselt vaja, kuna eelmise omaniku ja remondimanuali jutu järgi tal nukasaalesid pole. järelikult pole ka midagi taastada või vahetada.
karterikaitset pole vaja, kuna keevitus olemas ning parem ja vasak käsi ka, ehk saab ise hakkama selle valmistamisega tänan pakkumast
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: XT600 1991 TNACC
Saab taastada. Keevitatakse nuka pesad üle ja freesitakse uued pesad. See maksab umbes 250 Eurikut.
Madis
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
välismaa foorumit lugedes sain selgust, miks nukapesad nii järsku saba tegid
klapikambri kaanele võib panna üliõhukese kihi silikooni tihendiks, aga tundes eelmist omanikku ehk oma noort venda siis......
liiga paks kiht tihendusmassi suurendab nuka lõtku kordades ja mis veel hullem, kuna sealt pääseb palju rohkem õli läbi, jääb kogu ülejäänud mehhanismide õlitus ka kesiseks
fakkjee homme õhtul lammutame mootorit
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
polegi olukord kõige hullem
3 polti olid lahti kambrikaanel ja tõmbas veidi kõveraks, 0,5mm umbes.
panen korralikud tikkpoldid keermeliimiga ja pikad mutrid, peaks õigeks tõmbama.
paar probleemi ka: oleks vaja keermestajat 1,5 korda 32mm et teha uued korgid klapiregulli aukudele, vanad on katkised.
ja siis veel keegi lahke xt omanik võiks korra dekompressori võlli mootorist välja võtta ja sellest koos joonlauaga pilti teha. mul võlli välimine osa kuni kambrikaane siseküljeni olemas, ülejäänud on tuimalt maha lõigatud. keevitaks ja treiks sinna uue otsa, kui mingid mõõdud saaks
paar pilti ka
puhastatud kaas
kerge tuuning käib ka ikka asja juurde
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Re: XT600 1991 TNACC
No ma ei tea, mul üks mootor on lauapeal tegemisel, eks ma siis üritan lähipäeval asja vaadata. Õnneks see võll käib sisse välja ilma kambrikaant avamata.
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
tänud
keermestajat pole enam vaja, tegin selle asja ameerika mõõdu peale ringi ehk siis nüüd on korgid 1 tollised
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
kerge progress
tegelt on juba kokku lapitud pmst, uus õli sisse ja paak- sadul paigaldada, tikkpoldid lühemaks lõigata, homme hommikul masin jälle sõidukorras.
nukkvõlli lõtku sain minimaalseks, klapid reguleeritud.
inglisekeelset manuali äkki leidub kellelgi? türm kohe üldse ei mõika sakslaste keelt
kerge meenutus eelmisest mullaoherdist, millel polnud sama töömahu juures pooltki nii head väänet
Re: XT600 1991 TNACC
misjaoks sa selle tikkpoldi porno tekitasid? Tavalised sisekuuskandid näevad märksa viisakamad välja.
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
rolller kirjutas:misjaoks sa selle tikkpoldi porno tekitasid?
Tavalised sisekuuskandid näevad märksa viisakamad välja.
kaan oli veidi kõver ja 3 poldiauku üle keeratud, just need kõige tähtsamad nuka ümbrusest.
tikkpoldid läksid würdi keemilise metalliga paika. nüüd sai ikka piisavalt kinni
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
masin on jälle elus
tänud kasutajale android inglisekeelse manuali eest.
tühikäigul on väike tõlks sees, kui natuke gaasi anda, kaob ära. ise kahtlustan nukaketti, peab pinguti manuaalseks ringi tegema.
kellegil kogemusi??
-
Teema algataja - Postitusi: 409
- Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
- Tsikkel: Can-am Outlander 800
- Asukoht: saaremaa
Re: XT600 1991 TNACC
kallutaja kirjutas:endal pisut uuema aasta ratas. kuid palju sellistel see õli välp on?
õli 6000km, filter igal teisel õlivahetusel.
nagu ikka enamikel japsidel
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.