Suzuki gsx600r bagi
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Suzuki gsx600r bagi
Usun, et pole hullu kui ka sellisest asjast siia teema teen nõu saamiseks.
Nimelt tegemist siis kuskil portugali tehases valminud tagaveolise bagiga, millel gsx600r mootor, olgu siinkohal öeldud, et hetkel ma ei oska täpselt öelda mis aasta mootor seal peal on. Ostetud on ta 2009 aasta, uuest peast.
Nüüd asja juurde, milleks selle teema tegin. Osaleme selle masinaga läti meistrivõistlustel bagikrossis, ning oleks vaja saada natuke jõudu/kiirust juurde. Kuna on alust kahelda, et mõned konkurendid on sammuti midagi selle nimel teinud, et masin kiirem oleks . Olgu öeldud, et kaalub ta natuke üle 300kg ning 0-100 stockis 3.9sec. Kiirused rajal ulatuvad max 100-110ni.
Oskab mõni asjatundja ehk välja tuua nii lihtsamad/odavad, kuid ka kallimad võimalused, kuidas seda masinat kiiremini liikuma saada ? Kuna endal tsiklite mootorite kohapealt aimu eriti ei ole, ning Eestis on selliseid bagisi vaid üks, siis on vaja kuskilt nõu saada.
Panen ka paar pilti ettekujutuseks:
Re: Suzuki gsx600r bagi
Kõige lihtsam variant on ülekannet muuta. Kui tsiklil originaalis 16 ja 47 taga, siis 14/60 rebib juba uutmoodi vägevalt. Sellel puhul tippkiirus ca 160km/h. Käike peab rohkem lappama, kuid asub edasi ka sellevõrra.
Re: Suzuki gsx600r bagi
Taga ongi jah 47 hambaga, esimest ei tea hetkel, nädalavahetusel niikuinii vaja vähe sättida uue etapi jaoks, eks siis loen üle. Kas see 14/60 oli mingi näide sinu poolt, või konkreetne soovitus mida proovida ? Või see on rohkem katse-eksitus meetod, mis paremini sobiks.
Minu loogika nagu ütleks, et kui taga on niivõrd palju rohkem hambaid, ketiratas suurem, siis on ju ka käiguvahetus vahed suuremad ?
Kuskohast muidu neid ketirattaid otsida tuleks ? Netist otsides leidsin vaid 52 hambalisi.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Suzuki gsx600r bagi
No Edgarikorskist saab abi Streetmotost ja Motodepoost kindlasti, Biker24 osas pole kindel, kuna sinna pole veel jõudnud.
Parim võimalus on vana ratas kaasa rebida, kuna paljudel mudelitel poldiring kattub.
Samas on alati võimalik Sinule sobiv ketiratas ümber puurida sobivaks. Enamus metallimehi peaks saama selle tööga hakkama poolunes.
-
- Postitusi: 241
- Liitunud: 14 Aug 2006, 17:43
- Tsikkel: cbr600rr
- Asukoht: eesti tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki gsx600r bagi
selle mootori üksikasju peaks biker24 mehed une pealt teadma
zx9r-zx9r-cbr600rr....cbr600rr.....
http://www.motodepoo.ee
http://www.motoringrada.ee
https://www.facebook.com/motodepoo.team.green
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Suzuki gsx600r bagi
heimland kirjutas:selle mootori üksikasju peaks biker24 mehed une pealt teadma
Mitte "peaks"!!!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Suzuki gsx600r bagi
woush kirjutas:Taga ongi jah 47 hambaga, esimest ei tea hetkel, nädalavahetusel niikuinii vaja vähe sättida uue etapi jaoks, eks siis loen üle. Kas see 14/60 oli mingi näide sinu poolt, või konkreetne soovitus mida proovida ? Või see on rohkem katse-eksitus meetod, mis paremini sobiks.
Minu loogika nagu ütleks, et kui taga on niivõrd palju rohkem hambaid, ketiratas suurem, siis on ju ka käiguvahetus vahed suuremad ?
Kuskohast muidu neid ketirattaid otsida tuleks ? Netist otsides leidsin vaid 52 hambalisi.
Kui sa üle 110km/h ei plaani sõita, siis 14/60 oleks väga hea. Rebib rämedalt, kuid käike on vaja kiiremini ka lapata. Minul endal on 14/52 ja asi päris hea, kuid 200km/h läheb välja. Selle arvelt saaksid veel minekut timmida.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Suzuki gsx600r bagi
Erinevate etappide (kas kiire või aeglane rada) võiks olemas olla mitmeid erinevaid variante ülekandeid. Saab siis vastavalt raja iseloomule vahetada enne sõitu. Trennis saab ju proovida, milline kombinatsioon antud rajal kõige paremini töötab. Soovitaks otsida abi mõnelt nobenäpp freesijalt, las teeb kohe mitmed eri variandid valmis.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Suzuki gsx600r bagi
Ees on vaid 11 hambaga ratas .. internetist otsides alla 13 hambalist ei leidnudki. Ilmselt tuleb siis lasta kellelgil osavnäpul teha.
Või prooviks vaid tagumist vahetada ntx 52se vastu, eks näis.
Re: Suzuki gsx600r bagi
kui on pritsega mootor siis saab ajust veits juurde kruvida.esimesel ja teisel käigul piirab aju võimsust(minu arust väänet).aju tuleb ümber modida,et ta ei teaks mis käik sees on ja jõudu peaks juurde tulema.pole ise teinud,aga tean kes tegi.
Re: Suzuki gsx600r bagi
woush kirjutas:Ees on vaid 11 hambaga ratas .. internetist otsides alla 13 hambalist ei leidnudki. Ilmselt tuleb siis lasta kellelgil osavnäpul teha.
Või prooviks vaid tagumist vahetada ntx 52se vastu, eks näis.
-1 ees on võrdne +3 taga. Seega originaal ülekanne sel rattal on 16/47, seega sinu ülekanne on päris palju suurem. Taha võid suuremat panna, kaotad kiirust kindlasti, seega vaata et liiga ülemeelikuks suure hammakaga ei lähe. Eelkõneleja jutt on ka õige, kuid sellega võidad nii vähe, et persega seda sa ei tunnegi ja maksab masin 145€. Saab ka ise teha, et aju arvab et 5'es käik on koguaeg sees. Mina soovitaks kaaluga kokku hoidma hakata(masin kergemaks) või siis kui tahad kiirelt ja palju jõudu, siis turbo
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki gsx600r bagi
mart211 kirjutas:-1 ees on võrdne +3 taga.
sellega ma ei ole nõus, see mis millegagi võrdne on oleneb siiski konkreetsetest hammasratastest ja ülekandearvudest.
Re: Suzuki gsx600r bagi
ajus võta pöörete piiraja maha kui selline asi olemas on,las kepsud teevad pöörete piiramise töö ära,pane kergemad klapid,kerged kepsud,käiguvahetusele quick shiffer,tramm666 kiirest rinka suzukist oli kunagi tm-is juttu saad uurida
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Suzuki gsx600r bagi
426f kirjutas:ajus võta pöörete piiraja maha kui selline asi olemas on,las kepsud teevad pöörete piiramise töö ära,pane kergemad klapid,kerged kepsud,käiguvahetusele quick shiffer,tramm666 kiirest rinka suzukist oli kunagi tm-is juttu saad uurida
Ja arvesta sinna juurde veel rahakulu, see asi pole ka nii lihtne kui tundub, samuti lüheneb mootori eluiga väga palju kui piiraja ära võtta.
Selle 600 mootori tuunimise asemel on odavam ja mõtekam osta tonnine mootor, eluiga tunduvalt pikem ja samuti suureneb ka pöördemoment, mis bagil kindlasti kasuks tuleb.
Aga hetkel sellel bagil ei oska muud midagi soovitada, kui et kaal võimalikult kergeks, ülekanne parajaks, ja ära selle esimese hammasrattaga liiale mine, ära alla kümmne hammaka küll ette pane, muidu pead seda iga võistlus vahetama.
Power commander, Sportõhufilter jne.
Re: Suzuki gsx600r bagi
Vbl lahmin natsa huupi, aga tuleks arvestada ka sellega, et bagil on ju rehvid väiksema diameetriga(pildijärgi 15 tolli?), seega ülekandesuhe on omajagu erinev võrreldes baigiga!
Ja baigi peal hästitoimiv lahend võib käigud bagi jaoks liigagi lühikeseks teha....
Oskab mõni seda arvutada järsku?
Vauuuu 4:)
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki gsx600r bagi
woush kirjutas:Osaleme selle masinaga läti meistrivõistlustel bagikrossis
millises võistlusklassis selle bagiga sõidad ?
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Suzuki gsx600r bagi
janek85 - muutujatega: originaal -pöörded, -käik, -ratta ümbermõõt, -kiirus saab ju ilusti kätte muudetud ümbermõõduga velje kiirused jms (kui muudetud vaid ratta suurust).
pmst saab välja arvutada ju koefitsendi...? või panen ma puusse.
Re: Suzuki gsx600r bagi
Mina isiklikult ei sõida, olen nö "tiimiliige". b600 võistlusklassis jah, nagu juba eespool antud artiklis kirjas.
Selles võislusklassis on kõik masinad pmst identsed, asjade nimekiri mida muuta võib on üsna piiratud, seega suurem mootor, turbo jmt jääb kindlasti ära. Ka minimaal kaal on ette antud, antud bagi on täpselt minimaal kaalus.
Kui mul meeles on, siis vahetada võib vaid vedrustust, õhufiltrit, ülekandeid, velgesi, ja ongi kõik vist.
rehvi mõõdud: 20x11-10, 15tollist on asi kaugel
Järgmine etapp toimub Bauskas, rada ise on seal päris kiire. 11/52ga peaks ntx 100ni minekut juurde saama natuke küll vist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.