Kri§to "Metslane"
Tere!
Võtan ka teistelt šnitti ja teen enda teema, et hea nõu saamata ei jääks ning ehk mõned märksõnad kuskile registreeritud saaks, mis muidu ehk unustustehõlma kipuvad vajuma. (Osa juttu küll võiks lahterdada sinu tee baikeriks alla aga las ta olla, ehk on mahlakam niiviisi mäluda.)
Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest 2010 aasta juunikuust- kui tekkis mõte sikliload ära teha (tänusõnad Biker.ee foorumile). Mõeldud tehtud, väike skänn koolide osas ja motokoolitus.ee tundus hea koht olema, kust alustada. Lisaks veel kiire kaubandusvõrgu külastamine- nimelt olin kuulnud, et motomarket.ee'st saab 5 tuhhi eest sõiduvarustuse selga. (Endal läks küll veidi rohkem, kuid arvestades mu tilgakujulist keret ning soorok posledniji nomer jalga, pole midagi imestada..) Järgnev aeg juuli algusest kuni 9. septembrini möödus justkui linnutiivul, kuni käes need koored olidki. Sealt edasi ehk mõned korrad sõitmist GSX 750 Inazuma'ga, tänud kolleegile kes julges ratast laenata. Ja oligi hooaeg läbi... Järgnesid pikad pimedad ööd teadmisega, et oma ratas peab tulema.
Mõtteainet jagus ikka omajagu kuna soov oli alustada kohe korraliku rattaga (erinevaid mõtteid aga meeldis 919 hornet) ja plaan oli koguda kuni mõni selline isend käes, siis mingi hetk ikkagi kihvatas, kui kohe ei osta siis läheb veel üks suvi nässu. Ehk plaanimajanduse muudatus tuli selline, koguda raha edasi kui õnnestub ja osta esimeseks rattaks midagi alates 600'st kuubikust. Ja kuna rida 4 ikkagi ei podise nii vägevalt kui v2 (vähemalt SinuTorus), siis ei saanud ka sellise mootoriehitusega ratast välistada.
Peale pikka papi kogumist- erinevaid takistusi jagus kuhjaga, vägevaid emotsioone kuulutusi sirvides ja foorumit lugedes ja muud huvitavat sai reedel soetatud järelturult endale Suzuki SV650 ´01 aasta oma.
Mõned müügikuulutuse pildid ka siia
Nüüd siis üksikasjalikumalt...
Neljapäeval käisin õhtul silma peale viskamas. Kuna ma suht jämmu olen siis olid suured eelarvamused baigilaadse istme kohta. Eeldasin et minu tankiaku ja saku õllevaat ei sobi kuidagi sportratta istumisasendiga. Lisaks sai koolisõidud tehtud klassikalise rattaga ning ARK sõbra klassikalise 750'se Inazuma'ga tehtud. See selleks- kuna neljapäeval ratas käima ei läinud (aku kellu) ja müüjaks osutus inimene, keda ennegi kohanud, tegin kohapeal visuaalse check'i (mitte et ma midagi siklitest teaksin.... juhtrauda vahtisin justkui siga- polnud 10 kuud ratast näinud ju ) Ja peale paari kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ning ühe tagasuuna purunenud korpuse midagi hirmsat silma ei torganud.
Krahmasin ratta aku kaenlasse, kiiruga kõne krossiharrastajast sõbrale akulaadija osas ning vut vut vut laadija järele ning tööjuurde aku laadima.
Kuidagi suutsin öö üle elada....
Hommikuks oli aku täis ja enne üheksat olin juba uuesti müüja juures oma uut tulevast sõbrannat piidlemas... Aku peale, tooreklapp ning poolest pöördest pill möiratas käima (kõik need lugematud tunnid mis foorumis põrnitsetud V2 vs rida4 teemasid, ning magamate ööde youtube soundchekke). Oh seda põksumist mis nüüd rinnus toimus, adrenaliin kappas lakke. Vesiste silmadega ning värisevate kätega näppisin lüliteid et kontrollida, kas miskit ehk ei tööta ka ratta juures- ehk jääb diil katki. Leidsin et signaali lüliti ei funkka nii nagu peab... hetkeks mõtteainet kuid kuna TÜV 04/2012 ei pidanud seda eriti oluliseks miinuseks.
Seepeale kiire reis raha järele ja saigi käed löödud. Papprid käes kibekiirelt arki poole punuma, kuna ratas vabas õhus seisis ja ei tahtnud et keegi selle omavoliliselt omastaks. Mõned tunnid OOTAMIST (aitäh maanteeamet
) ja kiired kindlustamised ning olingi tagasi OMA ratta juures. Kõrvus kumisemas hoiatussõnad kuskilt siit foorumist et V2 mootoripidurdus kole äkiline on hakkasin ettevaatlikult Ameerikatänavalt Mustaka poole liikuma. Pärale jõudsin viperusteta (korra suretasin ratta välja, vabandage mu rookie viga
).
Natuke teadjamate meestega ringid ümber ratta ja oh imet õli polnud "illuminaatorist" näha. Istme alt ruttu õli kleepsule silm peale ja esimene veidi kehvem üllatus- nimelt oli kuulutuses läbisõiduks märgitud 33 tuhhi aga õlivahetus tehtud 42 pealt ja spidol ees 44... Mõtlesin- noh hea küll:) Kippadi kappadi liitrise castroli pullo järele. Tagasi jõudes oli teine natuke paha üllatus see, et liitrine läks lupsti sisse ära, millega sai õlitaseme natuke üle miinimumi....
Tekkis küsimus kuhu see liiter kadus??? Vastust ei tea.... Summutajast ka nagu hirmsasti suitsu ei näe tulemas....
Ja siis alates 12'st päeval- "Kus on mu kübar, mu kindad, mu sõidujope, mu pruut ootab mind Erinevaid tööülesandeid ajades ning niisama sõitmist meelde tuletades sai tallinna peal kuskil 150 km läbi puuritud. Ja mu kole karvane tagusment ei hakanudki nutulaulu laulma- see istmepadi tundub küll hästi õnnestunud olema.. Lisaks said mu tavariietuses põlved hetkega paagihaaramisega sõbraks, mida inazumat ja kooli klassikalisi rattaid meenutades kindlasti öelda ei saa.
Ja oh seda fantastilist mürinat mida mootoripidurdusega V2 välja laseb, tundsin ennast kui Winnetou kes preerias hiilides lähedalt möödakappavaid metsikuid mustangeid piidleb. Lihtsalt vägev!
Kaks päeva hiljem kohanen ikka veel rattaga, aga täna täheldas kõrv siis mingeid teistsuguseid helisid, ehk püüdis kinni mingi "tiksumise" mootorist. Loodan, et ühe teise teema raames saan sellele vastuse, ning homme vaja siis minna uus õlifilter koos õliga osta ja vahetada, ehk on kasulikum kui see castrolite segu mis hetkel sees on.