Kri§to "Metslane"
Moderaator: Moded
Kri§to "Metslane"
Tere!
Võtan ka teistelt šnitti ja teen enda teema, et hea nõu saamata ei jääks ning ehk mõned märksõnad kuskile registreeritud saaks, mis muidu ehk unustustehõlma kipuvad vajuma. (Osa juttu küll võiks lahterdada sinu tee baikeriks alla aga las ta olla, ehk on mahlakam niiviisi mäluda.)
Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest 2010 aasta juunikuust- kui tekkis mõte sikliload ära teha (tänusõnad Biker.ee foorumile). Mõeldud tehtud, väike skänn koolide osas ja motokoolitus.ee tundus hea koht olema, kust alustada. Lisaks veel kiire kaubandusvõrgu külastamine- nimelt olin kuulnud, et motomarket.ee'st saab 5 tuhhi eest sõiduvarustuse selga. (Endal läks küll veidi rohkem, kuid arvestades mu tilgakujulist keret ning soorok posledniji nomer jalga, pole midagi imestada..) Järgnev aeg juuli algusest kuni 9. septembrini möödus justkui linnutiivul, kuni käes need koored olidki. Sealt edasi ehk mõned korrad sõitmist GSX 750 Inazuma'ga, tänud kolleegile kes julges ratast laenata. Ja oligi hooaeg läbi... Järgnesid pikad pimedad ööd teadmisega, et oma ratas peab tulema.
Mõtteainet jagus ikka omajagu kuna soov oli alustada kohe korraliku rattaga (erinevaid mõtteid aga meeldis 919 hornet) ja plaan oli koguda kuni mõni selline isend käes, siis mingi hetk ikkagi kihvatas, kui kohe ei osta siis läheb veel üks suvi nässu. Ehk plaanimajanduse muudatus tuli selline, koguda raha edasi kui õnnestub ja osta esimeseks rattaks midagi alates 600'st kuubikust. Ja kuna rida 4 ikkagi ei podise nii vägevalt kui v2 (vähemalt SinuTorus), siis ei saanud ka sellise mootoriehitusega ratast välistada.
Peale pikka papi kogumist- erinevaid takistusi jagus kuhjaga, vägevaid emotsioone kuulutusi sirvides ja foorumit lugedes ja muud huvitavat sai reedel soetatud järelturult endale Suzuki SV650 ´01 aasta oma.
Mõned müügikuulutuse pildid ka siia
Nüüd siis üksikasjalikumalt...
Neljapäeval käisin õhtul silma peale viskamas. Kuna ma suht jämmu olen siis olid suured eelarvamused baigilaadse istme kohta. Eeldasin et minu tankiaku ja saku õllevaat ei sobi kuidagi sportratta istumisasendiga. Lisaks sai koolisõidud tehtud klassikalise rattaga ning ARK sõbra klassikalise 750'se Inazuma'ga tehtud. See selleks- kuna neljapäeval ratas käima ei läinud (aku kellu) ja müüjaks osutus inimene, keda ennegi kohanud, tegin kohapeal visuaalse check'i (mitte et ma midagi siklitest teaksin.... juhtrauda vahtisin justkui siga- polnud 10 kuud ratast näinud ju ) Ja peale paari kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ning ühe tagasuuna purunenud korpuse midagi hirmsat silma ei torganud.
Krahmasin ratta aku kaenlasse, kiiruga kõne krossiharrastajast sõbrale akulaadija osas ning vut vut vut laadija järele ning tööjuurde aku laadima.
Kuidagi suutsin öö üle elada....
Hommikuks oli aku täis ja enne üheksat olin juba uuesti müüja juures oma uut tulevast sõbrannat piidlemas... Aku peale, tooreklapp ning poolest pöördest pill möiratas käima (kõik need lugematud tunnid mis foorumis põrnitsetud V2 vs rida4 teemasid, ning magamate ööde youtube soundchekke). Oh seda põksumist mis nüüd rinnus toimus, adrenaliin kappas lakke. Vesiste silmadega ning värisevate kätega näppisin lüliteid et kontrollida, kas miskit ehk ei tööta ka ratta juures- ehk jääb diil katki. Leidsin et signaali lüliti ei funkka nii nagu peab... hetkeks mõtteainet kuid kuna TÜV 04/2012 ei pidanud seda eriti oluliseks miinuseks.
Seepeale kiire reis raha järele ja saigi käed löödud. Papprid käes kibekiirelt arki poole punuma, kuna ratas vabas õhus seisis ja ei tahtnud et keegi selle omavoliliselt omastaks. Mõned tunnid OOTAMIST (aitäh maanteeamet
) ja kiired kindlustamised ning olingi tagasi OMA ratta juures. Kõrvus kumisemas hoiatussõnad kuskilt siit foorumist et V2 mootoripidurdus kole äkiline on hakkasin ettevaatlikult Ameerikatänavalt Mustaka poole liikuma. Pärale jõudsin viperusteta (korra suretasin ratta välja, vabandage mu rookie viga
).
Natuke teadjamate meestega ringid ümber ratta ja oh imet õli polnud "illuminaatorist" näha. Istme alt ruttu õli kleepsule silm peale ja esimene veidi kehvem üllatus- nimelt oli kuulutuses läbisõiduks märgitud 33 tuhhi aga õlivahetus tehtud 42 pealt ja spidol ees 44... Mõtlesin- noh hea küll:) Kippadi kappadi liitrise castroli pullo järele. Tagasi jõudes oli teine natuke paha üllatus see, et liitrine läks lupsti sisse ära, millega sai õlitaseme natuke üle miinimumi....
Tekkis küsimus kuhu see liiter kadus??? Vastust ei tea.... Summutajast ka nagu hirmsasti suitsu ei näe tulemas....
Ja siis alates 12'st päeval- "Kus on mu kübar, mu kindad, mu sõidujope, mu pruut ootab mind Erinevaid tööülesandeid ajades ning niisama sõitmist meelde tuletades sai tallinna peal kuskil 150 km läbi puuritud. Ja mu kole karvane tagusment ei hakanudki nutulaulu laulma- see istmepadi tundub küll hästi õnnestunud olema.. Lisaks said mu tavariietuses põlved hetkega paagihaaramisega sõbraks, mida inazumat ja kooli klassikalisi rattaid meenutades kindlasti öelda ei saa.
Ja oh seda fantastilist mürinat mida mootoripidurdusega V2 välja laseb, tundsin ennast kui Winnetou kes preerias hiilides lähedalt möödakappavaid metsikuid mustangeid piidleb. Lihtsalt vägev!
Kaks päeva hiljem kohanen ikka veel rattaga, aga täna täheldas kõrv siis mingeid teistsuguseid helisid, ehk püüdis kinni mingi "tiksumise" mootorist. Loodan, et ühe teise teema raames saan sellele vastuse, ning homme vaja siis minna uus õlifilter koos õliga osta ja vahetada, ehk on kasulikum kui see castrolite segu mis hetkel sees on.
Re: Kri§to Sv650, 2001 a.
Hahaha. Päris hoogne unejutt oli see. Õnnitlused siis selle esimese ratta puhul, ja võimalikult pikka hooaega, et seda V2'te nautida
Re: Kri§to Sv650, 2001 a.
Mõnus pill, ise vaatasin ka v2 suzusid, naked variante, tuhandene tundus eriti magus olevat, aga rahakott ei lasknud nii suurt kulutust teha ning võtsin sinu jutus mainitud 919 horneti.
Usun et tegu väga hea rattaga, eks kasutatud rattal on nipet-näpet ikka teha, see on loomulik. See tiksumise jutt on küll veidi hirmutav, aga ehk mingi väike viga.
Edu!
Re: Kri§to Sv650, 2001 a.
SV1000 N oleks mõttes järgmiseks rattaks jah, või teine võimalus oli X11.... Ega midagi kogume edasi....
Re: Kri§to Sv650, 2001 a.
Kri§to kirjutas:SV1000 N oleks mõttes järgmiseks rattaks jah, või teine võimalus oli X11.... Ega midagi kogume edasi....
Jah, x11 on väga huvitav ratas iseenesest, liigub neid vähe Eestimaa pinnal, samas üks on Kasutajate rataste all täitsa olema.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Tiksumise osas nii palju, et ei ole põhjust muretsemiseks. Seda häält teevad enamik 1 generatsiooni (on kuulda ka uuematel) kuuepooleseid SV-sid. See on põhjustatud häälekast nukaketipingutajast. Pidavat nö "tüüpviga" olema. Kuskil 4k rpm juures hakkab pihta ja peale 5k rpm kaob ära. Vähemalt minu omal on nii. Teadjamad mehed on rääkinud, et kui vahetada pinguti 2003 aasta SV oma vastu, siis pidi tiksumine ära kaduma, kuid see tundub ebamõistlik, kui arvestada, et tegu ei ole imngi kriitilise veaga. Vähesed on sellepärast diileri poole pöördunud. Enamik on sõitnud kümneid tuhandeid ja ilma probleemideta.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Sellele veel aftermarket summuti külge kruvida, siis alles kuuled tõelist häält Olen ka täielik V2 fänn juba
Ei kujuta ennast küll enam eriti ette rida mootoriga kaerattalise omanikuna.
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Tänud vastajatele, süda on nati rahulikum kohe, kuigi minu tikse on kuulda ka tühikäigul ja peaaegu igasugustel pööretel. Samas vahepeal kaob ka minu kõrvade jaoks ära.
Paar pilti salmistust ka, siin siis hästi näha kuidas keskmisest jämmum vennike mahub ka selle kuuesajase peale ära.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Kas klappide tiks ei või olla? Teise generatsiooni(usun, et esimesel sama) remondijuhend ütleb, et iga 24000km tagant klapivahed üle kontrollida ja vajadusel õigeks timmida(seibidega).
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Minu kõrv vahet ei tee mis tikse on, ehk keegi tallinnast suudaks aidata tuvastamisega. Või peaks minema kindla peale välja ja laskma selle klapiregulli ära teha ja siis ehk ka karpad ära sünkida? Mis selle sünkimise ja regulli hind tuleks?
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Palju sul pikkust on? Ise ka muidu sv-d piilunud kuid pikkust ligi 2m, kardan järsku jääb ratas väikseks.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Minu kõrv vahet ei tee mis tikse on, ehk keegi tallinnast suudaks aidata tuvastamisega. Või peaks minema kindla peale välja ja laskma selle klapiregulli ära teha ja siis ehk ka karpad ära sünkida? Mis selle sünkimise ja regulli hind tuleks?
Suhtle Piipzuga, ta oskab kindlasti aidata. Edu ja mõnnasid kilomeetreid V2 müdina seltsis!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
henrij kirjutas:Palju sul pikkust on? Ise ka muidu sv-d piilunud kuid pikkust ligi 2m, kardan järsku jääb ratas väikseks.
See omanik minuteada kas polegi sinna 2 meetri kanti: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... %BCristaja
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Ise olen 190 ja 130 kilo kanti, Müristaja peaks olema jah sinna 2m kanti pikk.
Eedith ka: To Henrij- Saaremaal peaks SV650 olemas olema, kuidagi on justkui foorumist silma jäänud. Ehk lastakse istmikuproovi teha.
Praegu käisin panin külmalt käima pilli ja tikset polnud, siis ei saagi imestada, et ostes seda asja kuulda polnud, ilmselt salmistu otsaga sõitsin mootori soojaks korralikult.
Piipzul vist ei pidanud eraluliste probleemide pärast hetkel aega olema tegeleda hobikorras remonttöödega
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
1.9m on veel SV650 väga mugav. See ikkagi oluliselt sirgema istumisasendiga, kui "R" ratas.
Muud miskit - pead ise mõne seljas veits istuma oma kahe meetriga, siis saad persetunnetuse kätte.
B.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Kri§to kirjutas:Eedith ka: Saaremaal peaks SV650 olemas olema, kuidagi on justkui foorumist silma jäänud. Ehk lastakse istmikuproovi teha.
On küll:) Võin enda oma istmikuprooviks pakkuda heameelega. Tegemist küll teise generatsiooni naked mudeliga.
Nii, et henrij anna teada, kui soov.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Olen veetnud uuema põlvkonna väikese S mudeliga (oli veel täisgondlis isend) ühe kena nädalavahetuse koos kaaslannaga. Minu 184 cm pikkusele istus, nagu hää täpne seemisnahast kinnas. Uue mudeli sadulad on tiba kõvemad vist võrreldes vanaga. Juhtimisasend on küll pigem sportlikult ette kallutatud, aga mitte liiga. Ja kui sabalistuja oskab ennast paagilt toetada, siis ei vaju liialt selga ka. Ma küll ise olen pigem püstise isteasendi pooldaja- väsitab vähem ja ma ei ole eriline kähkusõidu mees. Uhh, kaldusin nüüd veits teemast mööda, aga my point is- kui ei ole just nii pikk mees, et KTM Super Endurogi väikeseks jääb, siis väikese SV peal kitsas ei hakka.
PS! Tonnist SV-d ei ole proovinud, tea, kas on veidi suurem ka või...?

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
tali kirjutas:Tonnist SV-d ei ole proovinud, tea, kas on veidi suurem ka või...?
SV 1000 2003 Mõõdud pea samasse auku nõrgema vennaga. Tagumine rehv tonnisel 180/55 ZR-17 (650-el 160/60/ZR-17).
Overall Length: 2,131 mm (83.9 in)
Overall Width: 790 mm (31.1 in)
Overall Height: 1,040 mm (40.9 in)
Seat Height: 810 mm (31.9 in)
Ground Clearance: 140 mm (5.5 in)
Wheelbase: 1,435 mm (56.5 in)
Dry Weight: 185 kg (408 lbs)
Engine type: Water-cooled 996 cc four-stroke 90° 8 valves V-twin, DOHC, TSCC. 116 hp (85.4 kW)/ 8,500 rpm, 102 Nm/ 7,000 rpm
SV 650 2003
Overall Length: 2,045 mm (80.5 in)
Overall Width: 790 mm (31.1 in)
Overall Height: 1,030 mm (40.6 in)
Seat Height: 800 mm (31.5 in)
Wheelbase: 1,435 mm (56.5 in)
Ground Clearance: 140 mm (5.5 in)
Dry Weight: 165 kg (364 lbs)
Engine type: Liquid-cooled 645 cc v-twin DOHC, 8 valves. 70 hp (51.5 kW)/ 9,000 rpm, 61.7 Nm/ 7,400 rpm.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Ise olen ka 195cm ja 105kg ja masin ei ole veel hätta jäänud kordagi. Olen päevaga üle 600km maha sõitnud ja ei ole hullu midagi. Päeva lõpuks väsis veidi alaselg ära ainult. Aga see on vast loomulik
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Täna käisin põikasin Biker24 poiste juurest läbi, mõtlesin et vahetan õli ära siis ehk natuke parem enesetunne Väga abivalmis meeskond seal, mehaanik kes õlivahetuse ära tegi pani silma muidu ka peale.
Kett ja hammakad oleks vaja ära vahetada, nüüd peab välja mõtlema kauaks ma ratta endale plaanin jätta, kui kett ja hammakad ära teha siis vast ei oleks pointi selle hooaja lõpus veel müüa ratast.
Võta nüüd kinni? Mis muidu kett ja hammakad koos vahetusega on- kuskil 200€ kanti?
-
- Postitusi: 557
- Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
- Tsikkel: v2
- Asukoht: westestonia ....finland
- Tänatud: 1 kord
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
sellisena on see ratas yx jube kole tsikkel(endal ka juhtumisi selline oli ja on )ise keerasin k6ik plastiku mis sai maha...palju parem kohe ja aftermarket sumps tuleb raudselt panna siis on h22lt ka ja sport filter ja uued dyysid ja syytenurka muuta ja siis hakkab looma aga kindlasti see linna pill...maanteel ikka kehva teistega sammupidada.
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Kri§to kirjutas:Võta nüüd kinni? Mis muidu kett ja hammakad koos vahetusega on- kuskil 200€ kanti?
Peaks ikka odavamalt läbi saama, ehk isegi 150€..
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
reimps kirjutas:Kri§to kirjutas:Võta nüüd kinni? Mis muidu kett ja hammakad koos vahetusega on- kuskil 200€ kanti?
Peaks ikka odavamalt läbi saama, ehk isegi 150€..
IZUMI sats kuskil 100€
DID sats 120€
edu
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
PostitusPostitas pitbull » Kolmapäev Juul 20, 2011 15:06
sellisena on see ratas yx jube kole tsikkel(endal ka juhtumisi selline oli ja on )ise keerasin k6ik plastiku mis sai maha...palju parem kohe ja aftermarket sumps tuleb raudselt panna siis on h22lt ka ja sport filter ja uued dyysid ja syytenurka muuta ja siis hakkab looma aga kindlasti see linna pill...maanteel ikka kehva teistega sammupidada.
Mul see esimene ratas ja plaanis ta kunagi ikka suurema V2 vastu vahetada, seega jääb stockiks- kuigi eks minu süda ka naked Sv poole kiikab:)
Kuram kui keti ja ketirataste vahetus sellise hinnaga tuleb siis tuleb vist ära teha, saab rahulikuma südamega sõita.
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
Väike update ka:
Eile oli väljas suht ilus ilm ja mõtlesin, et lappaks näidikuploki lahti ja tšekiks mis selle tahho ja spido taustavalgustusega lahti on. Nimelt oli tarvis 20. öösel sõita vähe ringi ja no ei ole lõbus töllerdada Tallinn-Pärnu maanteel kella kahe ajal kui mitte kolbigi pööretest või kiirusest aimu ei ole
Ja kae koletist , selleks, et saada näidikuplokk kätte lappa peaaegu kogu nina lahti- õnneks piisas lõppeks vaid tuuleklaasi eemaldamisest ja imelike nurkade all nikerdamisest, kuigi ilmselt muidu on see töö tunnihindega kuskil töökojas ohoo elamus:)
Rääkides 20. ööst siis oli suhteliselt kole ilm minu jaoks. Peale ühte sünnipäeva oli tarvis Ääsmäe- Kuusalu trip ette võtta ja kui kuskil 03.30 startisin oli Tallinn- Pärnu ja Tallinn- Narva maanteel selline udu, et kohati jäi nähtavus 30m kanti. Lisaks imesin oma spidokaga näppu ka tallinna linnas kus mingi pärdik on öösel kõik elektrikraanid kinni keeranud
Sellest ööst on on mul ka kogenumatele mõned küsimused:
1) Udus sõitmine- visiiri pidin sõrmega iga paari seki järelt puhtaks lükkama (udu väljaspool), kas selle vastu midagi aitab? Vahepeal kui nähtavus ikka 30m oli siis sõitsin lahtise visiiriga ja väikese kiirusega.
2)Kust saada pirne mis spido ja tahho taha käivad, ei teagi kas need on kuidagi komplektsed oma plastist peraga, või saab ainult pirnivahetamisega hakkama?
3) Oleks vaja ka kahte uut mutribaasil kummist tuuleklaasi tüüblit ( loodan et mõni saab aru millest räägin ja oskab aidata)
Eedith ka: Kas oleks ehk siis ka mõtekas ümber visata need 4-5 pirni mis seal muid tulesid vilgutavad? Kaugtuli, õlituli, suunad jne? Aa ja eedithi alla saab ka seda mainida:) et mu signaal hakkas selle lahti kokku kakkumise peale tööle:) ma muidugi täitsa kokku ei lapanud masinat, spidoploki katte jätsin peale panemata kui suvilast linna tagasi kimasin:)
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
- Miski rain-away spray abiks vo. Asi selles, et väikestel kiirustel ei jõua visiiril piisavalt suured piisad moodustuda, et siis sõidutuul neid ära puhuks.
- Tavalised pirnid, mida saab igast autokaupadega tegelevast poest.
- Tavalised kummimutrid, mida saab igast normaalsest mototarvetega tegelevast poest
edu
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
BTW kas keegi teab, ehk saaksin neid pirne ja kummimutreid ka teletorni alt motopoest? Mul ratas ja töökoht nimelt kloostrimetsas ehk kiviviske kaugusel...
Lappasin näidikuploki uuesti maha- tekib küsimus- muid lampe on seal armatuuril 5 (1x 3w ja 4x 1,7w) miks on nendel lampidel ilusasti peale kirjutatud mis võimsusega lamp on aga spido ja tahho omal on mingi jama peale kirjutatud (TS0 või on se TSD või oopis T50 või T5D võta kinni ning alumine rida 14V60) ja vaatasin googlist et netis polnud eesti omadel 1,7w vaid 2w kas selle võib sinna külge kruvida või mitte?
Kui kogu see jama maas on praegu siis ehk on mõistlik kõik 8 pirni ää vahetada....
Niih kuna aega on siis ootaks veel postitusi siia- erinevat foorumimaterjali lugedes tekkis mõte ehk kruviks sinna spido tahho alla mingid värvilised LED'id hoopis ja vahetaks need 5 märgutule pirni ka valgete ledide vastu ää... Ehk siis kust tallinnas seda asja võiks saada olla et ei peaks niisama ringi mööda linna kimama. Tundub, et spido ja tahho on T5 pirn ja teised 5 pirni T10
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
LEDi ei soovitaks, kuna laadimispinge võib nad üllatavalt kiiresti läbi põletada.
Hõõgniidi eluiga on pikem isegi, soovitaks:
http://www.autoladu.ee/rehvid/2952
ja enda spido toppisin neid täis http://www.autoladu.ee/rehvid/9880
värvitud ja väga kena jäi:
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Re: Kri§to Sv650 S, 2001 a.
nii, aga mida siis tellida stock T10 1,7w asemele? 2W või 1,2W, sest meil ei tundu 1,7w kuskil olema ?
ja mind ikka häirib see stock spido/tahho märgistus kust tundub et pirn justkui oleks 14v ja ma leidsin kuskilt müügilt ka sellise (http://www.ladu24.ee/et/tarvikud/7031,23316/315274) kas sinna selline värvitud 12v sobib
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.