yamaha dt pöörded
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
yamaha dt pöörded
Tahaks küsida vähe nõu. tsikkel yamu dt125 ja kevadel sai siis uus silindri kit peale laotud. silindri kit sai siis 170ccm(ennem oli ka). nüüdseks on sissesõit tehtud 600km mis oli soovituslik. Mure selles, et kuuenda käiguga ei lähe pmts üle 8000 pöörde. jääb sinna seisma. kas viga võib olla karpas, et on nõel paigast või midagi muud. äkki oskab keegi midagi tarka rääkida.
Re: yamaha dt pöörded
Kuidas on lood väljalaskes asuva klapiga? Minu mäletamist mööda läks DT125-l see üle 8000rpm alla ja piiras sellega mootorit.
Re: yamaha dt pöörded
klapp läks 6000rpm'i juures kinni ja see annab nagu jõudu. äkki peaks nõela näppima ? saab liiga palju peale ?
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: yamaha dt pöörded
Klapp? Mida me nüüd klapi all mõistame? Väljalaske juures olev mehhanism peab väljalaskeava suurendama kui ta oma 7k rpm kätte saab. Kui muidu kontrollida ei oska, siis võta summ alt ära ja vaata, mida ta sul teeb, ehk on trossid valetpidi ühendatud.
Re: yamaha dt pöörded
Läbielatud asi. Probleemiks võrrimootor, suhteliselt suur tuuletakistus ja ülekanne. Parem ära põe, niikuinii ostad varsti võimsama. Mul ka see reed valve tegi igasugu trikke - kriuksus, ei avanenud korralikult. Minu mäletamist mööda too klapp tahtis ca 1000km tagant puhastamist.
Re: yamaha dt pöörded
No ma sõitnud 650km umbes uue klapiga ja alles sai teda lahti tehtud ja puhastatud. klapp toimib ja tolles ei saa häda olla. pigme on nagu milleski muus asi. Eelmise kitiga lippas ikka sinna 12000 juurde pöörded ära, aga nüüd kuuenda käiguga punn põhjas ja üle 8000 ei taha minna.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: yamaha dt pöörded
Veendu et su YPVS klapp avaneb millalgi peale 7000 p/min täies ulatuses ja siis lahkame edasi, ennem pole mõtet midagi arutada.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: yamaha dt pöörded
krew kirjutas:Nagu ma juba rääkisin, et klapp avaneb. klapiga on kõik korras!
Sa ju kirjutad, et klapp läheb kinni 6K pealt!
Re: yamaha dt pöörded
TDM kirjutas:krew kirjutas:Nagu ma juba rääkisin, et klapp avaneb. klapiga on kõik korras!
Sa ju kirjutad, et klapp läheb kinni 6K pealt!
sorry, minu viga
Aga muidu teiste käikudega läheb rohkem pöördesse. võimalik, et liiga palju saab peale ?
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: yamaha dt pöörded
Liiga palju kütust peale saades hakkab lõpp puristama ja vabakäigul gaasi põhja keeramisel puristab ka tugevalt ja hääl tuhmim kui muidu. Kas muidu õhufilter on puhas, gaasisiiber avaneb täielikult, kütuse pealevool maksimaalne ja muud asjad nagu vaja?
Mida tsikkel teeb kui kiirendades jõuab 6000-7000 p/min? kas paneb sealt sujuvalt edasi või on sinna kohale maetud järsk muutus iseloomus?
Re: yamaha dt pöörded
6000 pöörde juures tuleb ikka tõmme taha ja lippab nii nagu vaja. häälest on seda aru saada ja ka tõmbest. präegu pole aega ka, et karpast nõela näppida vms, saaks öelda kas midagi muutub või mitte.
Re: yamaha dt pöörded
Mure on endiselt. Pole ligi kuu aega tsikli kallale saanud. Ennem oli sumpa villa täis ja võtsin lahti, et vill välja võtta. Olin villa nii rängalt sisse toppinud, et ei tekkinud mingit rõhku vaid oli otse toru. Lootsin, et see muudab midagi ka kui villa välja võtan, aga ei. Ei mõista milles võib probleem olla, 1-5 käiguni lippab ilusti ja kiirelt, aga kuues sisse pannes jääb koolema ja 100km/h tuleb vaevu sisse ja nagu jõudu ka vähe. Kas proovida segu näppida ? Et näiteks rikkamaks, hetkel tossab küll päris korralikult.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: yamaha dt pöörded
vill pane tagasi, tuslast lähebki läbi perforeeritud otsetoru millel vill ümber...
toss tuleb arvatavasti õlist ja külmast mootorist mitte sellest et segu lahja.
sõida paar kilti lahtise auguga ja vaata mis värvi küünal on, selle järgi otsustad kas on vaja hakata karpat näppima. kui sul see 170 silinder peal, siis originaal seadetega karpaga ta nagunii korralikult ei tööta ja keegi ei tea kas ja mida keegi seal sättinud juba on.
või kui ise piisavalt hakkaja pole et terve päev või mitu selle sättimisega ajusid keppida, vii mõne kahetaktifanati juurde sättimisse masin.
Re: yamaha dt pöörded
Tegelt villa ära võtmine oli niisama väike katse kas midagi muutub või ei. Aga ei muutunud midagi. Ei käi halvemini ega lähe halvemini pöördesse. Täna näppiisn natuke segu ka. Soojalt käib ilusti 1500 pöörde juures ja kõik ilusti timm. Sai veel täna proovitud, igat pidi kuidas minek on jne. Panin tähele sellist asja, et kui alguses 1-4 peenestada nii palju nagu saab ja siis lükata 5-6 siis kuuendaga nagu ei taha enam minna. Siis ladusin ühekorra käigud järjest sisse , kõik mingi 6000 pöörde juures ja läks ilusti 100km/h välja ilma probleemita, aga pöörded olid ikka mingi kuuenda käiguga 8000 ja 9000 vahel ja sealt edasi ei lähe. Muidugi see, et pöörded ei lähe 120000 välja on peaaegu iga käiguga vist. Muidu nagu lugeda siis varem oli ka peal 170ccm ja karpa on eelnevalt juba vahetatud. Karpa ja õhufilter puhas ka. Homme vast saan küünalt ka kontrollida, aga seni ootan veel häid pakkumisi mida oleks võimalik vaadata või teha. Võid ka niisama midagi tarka öelda.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: yamaha dt pöörded
sellel punnakal minu meelest redline 10500 pööret selge see et kuuendal käigul ta ei peagi põhja käima, kuigi viiendaga võiks ikka punasesse ulatada.
muuseas, kui kunagi ammu mul üle 120 ei läinud ja seda sai ka vaid 4. käiguga, siis mul oli näiteks mootor hõre ja ujuki tase ka liiga kõrge.
Re: yamaha dt pöörded
Mootor vast hõre ei saa olla, kui 1200km alles uue kitiga läbitud. No asi ikkagi kahtlane, sest, kui ma ta ostsin oli ta juba üsna kohvi ja siis ikka lippas nii eduliselt minna. pöörded ilusti punaseni välja jne. Muidu kas kärn võib ka sellist asja mingil määral mõjutada ? Eks homme krutin küünla maha ja vaatan mis too teeb. Äkki karpas nõela sättida?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.