yzf-r1 98a t2g
Moderaator: Moded
yzf-r1 98a t2g
tere
siis tegu teise projektiga siin foorumis. ratta sain üsna inetuna ja halvas korras. peal olid ise tehtud gondlid mis ei kõlband kuskile ja ratas oli värvitud täitekrundiga mattmustaks. pilt ka õhtust kui sain ratta enda kätte.pildil veel isegi viisakas.
kuna ratta sain nädala alguses ja töö kõrvalt arki ei jõudnud siis regasin ratta enda nimele laupäeval ja siis hakkas kohe pihta ka ratta juppideks harutamine.
gondleid sai tõõdeldud ja nühitud kõvasti. alguses vaatasin isegi ,et polegi asi nii hull ,et krunt karedaks ja värv peale aga nii lihtsalt see päris ei läinud kuna plaan jätta ratas endale ja ei taha jama teha.kuna eelmisel aastal lasin suzuki hirmkalli raha eest töökojas värvida ja tulemusega rahule ei jäänud siis tekkis ka mõte teha ise. praegu lükkasin tund tagasi ratta värvikambrist koju garaazi sellisena.digika kuupäev mingi lamp.
veel oleks kiiremas korras vaja teha korda esimesed pidurid mis võtavad sitasti ja jäävad hetkeks ka peale.(panustan voolikutele) ja siis karpad paika keerata kuna ratas saab kütete kätte hulka rohkem kui oleks vaja.likvideerida tuleks ka mõlkis sumps, edasi siis täiustama.silmad väsind ja ise ka suht läbi pikast nädalavahetusest lihvimis tolmu ja laki haisu sees. homme ehk ka pilte töökäigust. päikest
Re: yzf-r1 98a t2g
Mispärast sa nendele pidurivoolikutele panustad? Ma panustaks, et pidurisuportites kolvid jäävad kinni.
Re: yzf-r1 98a t2g
CB500 kirjutas:Mispärast sa nendele pidurivoolikutele panustad? Ma panustaks, et pidurisuportites kolvid jäävad kinni.
sest pidurid ei jää otseselt peale vaid korraks kinni ja lingist tundub ka vale. nagu oleks umbes või ei käiks läbi. eks lahti võttes selgub.
Re: yzf-r1 98a t2g
suusk kirjutas:Mis gixerist sai ?
Jah, mul on igasugu juppe vaja, kui sa gixxerist enam ei hooli
Re: yzf-r1 98a t2g
suusk kirjutas:Mis gixerist sai ?
kuradi reimps ostis ka tonnise ja kartsin ,et hakkab eest ära uhama
Re: yzf-r1 98a t2g
t2g kirjutas:kuradi reimps ostis ka tonnise ja kartsin ,et hakkab eest ära uhama
Eieiei, mu u-rod gixxer on ikkagi 750. Tonnine on vähe teise südamega loom, sellega uhan ma niivõinaa sul eest ära
Ja kriitikat su R1 kohta - no ei meeldi mulle see värvilahendus.. Eriti see valge. Aga maitseasi ju, kuigi mattmust oleks lahedam
Re: yzf-r1 98a t2g
sa värviks muidigi kõik kivikaitsega mustaks
ei tglt mulle täitsa meeldib nii ja mattmust jättis väga rondi mulje.
Re: yzf-r1 98a t2g
käepidemed ka sinised aga need tulevad ka uued koos uute lenksu otsapunnidega mis kriibitud ja piduritelt kaob ka sinine ära.
sumps ka mõlkis ja tahab väljavahetamist.
Re: yzf-r1 98a t2g
vahepeal siis niipalju ,et sai laiali võetud karburaatorid ,sest ratas käis natuke halvasti ja alt minnes oli tühi koht sees mis poos täitsa kinni. karpad said puhastatud ja paika keeratud ja see mure sai lahenduse, lahti olid ka gaasi asendi andurisse minevad voolikud. selgus ka ,et summutist on välja roogitud ex-up... kui nii juba tehtud siis korjasin maha ka servomootori mis lahtiselt mootori peal vedeles, maha sai roogitud ka rattale paigaldatud vuhvel h4 bi-xenon kitt mis oli praktiliselt otsa lõllenud (üks pirn lilla, kumgi pool täistuledele ei vahetanud ja mis oli väga üle p''''e paigaldatud. pole küll r1 ga väga kokkupuudet olnud aga tundub ,et tagaamort on otsas sest vedru on ülemisse nõksu ja amort põhja keeratud ja üksi sõites on väga hea(kui mõlemad rattad maas on) aga kahekesi tundub saba liiga õõtsuv. kaotatud said õlilekked. sidur pidi olema uus aga tglt libiseb(esialgu proovin uute kangemate vedrudega hakkama saada). läbirääkimised käivad ka veel ratta üle kleepimise asjus, probleemi pole materjali ja printimisega aga pole veel kindel kas kleepija saab nii kurvilise pinnaga hakkama(autosi on üle kleepinud mitmeid ja väga hästi)
kui kleepija näitab rohelist tuld siis stiil tuleb midagi sellist.(kindel disain pole veel lukus)
Re: yzf-r1 98a t2g
Siduriketastega võid ajutiselt teha nii, et ajad nad sassi. Võttad kettad lahti, puhastad ära, määrid uue õliga ilusasti kokku ja tagasi paned segamini. Mina tegin kevade alguses nii ja siiamaani ei libise. Aga noh, see ajutine lahendus, hiljem tuleb nagu nii investeerida uutele ketastele .
Aga räägi lähemalt, mida see muudab, kas ex-up on peal või mitte? Hakkasin siin mõtlema, et minu omal ei ole ka seda peal, peale servomootori.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: yzf-r1 98a t2g
EX-UP süsteem piirab väljalaske ava suurust selleks, et madalatel pööretel oleks vastusurve suurem ja sellega tuleb juurde madala otsa powerit/väänet. Madalal pöördel gaaside liikumine on aeglasem ja kunstlikult suurendatakse seda sellega, et pannaks sumpsi nelja leegika ühenduskoha peale mingi klapimehhanism. Kõrgematel pööretel klapp avaneb ja vastusurve hakkab annab vastupidist effekti. Kõrgematel pööretel vabam hingamine tähendab gaaside kergemat liikumist ja seetõttu saavutab rohkem võimsust.
Lööge või õpetage, nii olen mina aru saanud.
WIKIPEDIA kirjutas:A Four-stroke power valve is a device fitted to four-stroke engines that constantly adjusts the internal diameter of the exhaust system to better suit engine speed. At low engine speeds the wave pressure within the pipe network is low. A full oscillation of the Helmholtz resonance occurs before the exhaust valve is closed, and to increase low-speed torque, large-amplitude exhaust pressure waves are artificially induced. This is achieved by partial closing of an internal butterfly valve within the exhaust at the point where the four primary pipes from the cylinders join. This junction point essentially behaves as an artificial atmosphere. The alteration of the pressure at this point controls the behavior of reflected waves at this sudden increase in area discontinuity. Closing the valve increases the local pressure, inducing the formation of larger-amplitude negative reflected expansion waves. A servo motor controlled by the ECU opens and shuts the valve. The valve goes from being almost fully closed at idle speed, through to fully open at higher engine speeds. This ensures superior low to mid-range performance, more linear power output and reduced exhaust noise levels while the valve is in its reduced opening position.
Re: yzf-r1 98a t2g
Krt peaks selle tagasi sinna topima, siis on äkki madalamatel pööretel rohkem väänet Ainult mure selles, et minu rattal pole selle klapi jaoks kohtagi, arvatavasti selle pärast kuna sport väljalase otsast lõpuni.
Aris kirjutas:EX-UP süsteem piirab väljalaske ava suurust selleks, et madalatel pööretel oleks vastusurve suurem ja sellega tuleb juurde madala otsa powerit/väänet. Madalal pöördel gaaside liikumine on aeglasem ja kunstlikult suurendatakse seda sellega, et pannaks sumpsi nelja leegika ühenduskoha peale mingi klapimehhanism. Kõrgematel pööretel klapp avaneb ja vastusurve hakkab annab vastupidist effekti. Kõrgematel pööretel vabam hingamine tähendab gaaside kergemat liikumist ja seetõttu saavutab rohkem võimsust.
Lööge või õpetage, nii olen mina aru saanud.
WIKIPEDIA kirjutas:A Four-stroke power valve is a device fitted to four-stroke engines that constantly adjusts the internal diameter of the exhaust system to better suit engine speed. At low engine speeds the wave pressure within the pipe network is low. A full oscillation of the Helmholtz resonance occurs before the exhaust valve is closed, and to increase low-speed torque, large-amplitude exhaust pressure waves are artificially induced. This is achieved by partial closing of an internal butterfly valve within the exhaust at the point where the four primary pipes from the cylinders join. This junction point essentially behaves as an artificial atmosphere. The alteration of the pressure at this point controls the behavior of reflected waves at this sudden increase in area discontinuity. Closing the valve increases the local pressure, inducing the formation of larger-amplitude negative reflected expansion waves. A servo motor controlled by the ECU opens and shuts the valve. The valve goes from being almost fully closed at idle speed, through to fully open at higher engine speeds. This ensures superior low to mid-range performance, more linear power output and reduced exhaust noise levels while the valve is in its reduced opening position.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: yzf-r1 98a t2g
Kui Sport.. siis pigem kasuta ratast otstarbeliselt
Mitte äkki aga.. kindlasti suurendab powerit madalatel.
Re: yzf-r1 98a t2g
Aris kirjutas:Kui Sport..
siis pigem kasuta ratast otstarbeliselt
Mitte äkki aga.. kindlasti suurendab powerit madalatel.
Sport jah noh Ja ratast kasutan väga otstarbeliselt
Kui tal selle klapiga nii väga hea power madalatel pööretel, siis miks seda sealt minema lennutatakse?
Ma arvan, et ei ole mõtet hakata nöökima ja seda klapi sinna aretama
Kui tahad võime seda edasi ps teel arutada, siis ei pea teise teemat solkima
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: yzf-r1 98a t2g
argo1987 kirjutas:Aris kirjutas:Kui Sport..
siis pigem kasuta ratast otstarbeliselt
Mitte äkki aga.. kindlasti suurendab powerit madalatel.Sport jah noh
Ja ratast kasutan väga otstarbeliselt
![]()
Kui tal selle klapiga nii väga hea power madalatel pööretel, siis miks seda sealt minema lennutatakse?![]()
Ma arvan, et ei ole mõtet hakata nöökima ja seda klapi sinna aretamaKui tahad võime seda edasi ps teel arutada, siis ei pea teise teemat solkima
Oli ka minul ilma Exupita originaal väljalaskesüsteem, panin ka Arrow täispikka sportväljalaske, minek muutus ulmeliselt aga sai ka pandud dynojet düüsid ja nõelad.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: yzf-r1 98a t2g
Hommikul vist paistis see ratas Saue Olerexis ...
Kas mulle tundus et värv kuidagi tuhm või ilm kehva ja silm esmaspäevane ?
muidu igati kena pill ..
Re: yzf-r1 98a t2g
Gornholio kirjutas:Hommikul vist paistis see ratas Saue Olerexis ...
Kas mulle tundus et värv kuidagi tuhm või ilm kehva ja silm esmaspäevane ?
muidu igati kena pill ..
hämaras ja pilves ilmaga jätab värv jah natuke niru mulje aga kui päike peale paistab on kena ja pärla tuleb ka korralikult välja.
enda jaoks on ka värv natuke igava võitu aga sellele peaks varsti lahendus tulema.
Re: yzf-r1 98a t2g
Võin sulle peoga Rocki kleepse anda, saad tuunida. Hello Kitty omasid leian ehk ka
Ei, kleepsuta ta parem ruuduliseks, vähemalt peaaegu originaalne lahendus
Re: yzf-r1 98a t2g
See on küll maitse asi ja ehk ka minu teadmatus firmamärkide suhtes aga see "fortuuna" kleepsuring on nagu mingi kasiinoreklaam. Teadjamad vast ei usu, et kuskil "Fortuna" tiimis oled. Fiat on ka täitsa yamaha kleeps aga minusugustele ignorantidele ütleb see midagi muud. Juhuslikult ka bike nähtud. Väike värvilahendus ja uuesti lakk peale. Lakki rohkem ja mõni lisa triibuke poleks paha. Roheline triibuke, kleepsuring ehk?
Niisama, ilma kleepsuta pole ka paha.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.