ARK-i platsieksami elemendid
Moderaator: Moded
ARK-i platsieksami elemendid
Millised on platsi eksami elemendid ja kui keegi teab siis mis mõõtmetega.
Plaanis A-kat lube teha ja tahaks enne proovida, kuidas välja tuleb.
Plaanis A-kat lube teha ja tahaks enne proovida, kuidas välja tuleb.
.
Esiteks ei saa saa ennem kuhugi eksamitele, kui sa autokoolis ei käi, selline on seadus ja seal harjutad sa kenasti läbi kõik, vot sellised asjad.
http://www.ark.ee/atp/index.html?id=285
http://www.ark.ee/atp/index.html?id=285
Viimati muutis Kuki, 17 Apr 2005, 22:44, muudetud 2 korda kokku.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=788526
ARKi platsil peaksid olema maha joonistatud need elemendid, proovi minna pühapäevasel või esmaspäevasel päeval, kui ARK kinni on.
ARKi platsil peaksid olema maha joonistatud need elemendid, proovi minna pühapäevasel või esmaspäevasel päeval, kui ARK kinni on.
Sõiduki kontroll.. Kui ise oma rattaga sõidueksamit tegemas käisin, ei kontrollitud isegi pabereid (kui palju kw jne).
Sry, sain aru, et pead silmas eksamineerija poolt läbiviidavat kontrolli ratta osas.
Ise peaks jah kontrollima tulede põlemist ja muud elementaarset, mida Zeek juba nimetas.
Sry, sain aru, et pead silmas eksamineerija poolt läbiviidavat kontrolli ratta osas.
Ise peaks jah kontrollima tulede põlemist ja muud elementaarset, mida Zeek juba nimetas.
Viimati muutis alar, 18 Apr 2005, 13:01, muudetud 2 korda kokku.
Sõiduki kontroll enne sõitmahakkamist hõlmab tsikli korrasolekut ja valmidust sõitmiseks. Sõidueelse kontrolli kohta on üsna palju kirjas ka erinevates manuaalides ja minu mäletamist mööda ka Palu piiblis. Eksami ajal sedasorti põhjalikku kontrolli küll ei eeldata, kuid vähemasti võiksid käega kontrollida kas esituli põleb ja kas tsikkel on ikka sõitmiseks valmis. Kõrvalt vaadates on ju hästi näha, kes kui kindlalt end sadulas tunneb (ehk siis keda kui rahulikult julgeb liiklusesse lubada), kas ronib ebalevalt sadulasse ja püüab kohe startida, omal seisujalg maas ja tuled kustus või istub rahulikult sadulasse, paneb tuled põlema, tõstab seisujala üles ja läbib rahulikult ja kindlalt kõik nõutud elemendid.
Zeek
P.S. Kui ikka eksami ajal bensiin otsa saab või ratas ootuspäraselt (s.t. etteaimatavalt) laiali laguneb siis käeb see samamoodi sõidueelse kontrolli mitteteostamise alla...
Zeek
P.S. Kui ikka eksami ajal bensiin otsa saab või ratas ootuspäraselt (s.t. etteaimatavalt) laiali laguneb siis käeb see samamoodi sõidueelse kontrolli mitteteostamise alla...
Elu on...
Teema Jätkuks siis veel niipalju, et keegi, kes on teinud siin lähiajal A-Kat platsieksamit või siis sõidueksamit räägiks ka täpsemalt, mida peab platsil tegema, kuidas jne ja siis veel sõidueksamist.
Krt ise ka lähiajal ARK-i sõidueksamit tegema ennem aga teooriat tegema.
Eksami palavik sees. Loodan, et mõistate.
A1- kategooriat siis tegema Tallinnasse
Krt ise ka lähiajal ARK-i sõidueksamit tegema ennem aga teooriat tegema.
Eksami palavik sees. Loodan, et mõistate.


A1- kategooriat siis tegema Tallinnasse
Sai seal just käidud.
Sõidad platsile sisse...estakaadile... peatud estakaadil kontrolljoone ees ja siis stardid sealt uuesti. Seejärel platsi tahaserva, kus teed käega märku andes tagasipöörde ning tuled tagasi putka ees asetseva kasti juurde kus tuleb sõita kaheksat 3-4 ringi. Pildil oleva tsikliga osutus see võimatuks ja nagu hiljem segus, pole see ühegi bikega võimalik. Seejärel sammukiirusel sirgjoones sõit 60cm laiusel ja lõpetuseks postide vahel uss, mis on ka bikega väga keeruline, aga mitte võimatu. Ideaalis oleks sellega eksam lõppenud, aga mina laenasin seejärel kaaseksamineeritavalt enduroka ja siirdusin uuesti kaheksa kasti, millega sooritus õnnestus tunduvalt paremini.
See oli siis 19. aprillil.
Sõidad platsile sisse...estakaadile... peatud estakaadil kontrolljoone ees ja siis stardid sealt uuesti. Seejärel platsi tahaserva, kus teed käega märku andes tagasipöörde ning tuled tagasi putka ees asetseva kasti juurde kus tuleb sõita kaheksat 3-4 ringi. Pildil oleva tsikliga osutus see võimatuks ja nagu hiljem segus, pole see ühegi bikega võimalik. Seejärel sammukiirusel sirgjoones sõit 60cm laiusel ja lõpetuseks postide vahel uss, mis on ka bikega väga keeruline, aga mitte võimatu. Ideaalis oleks sellega eksam lõppenud, aga mina laenasin seejärel kaaseksamineeritavalt enduroka ja siirdusin uuesti kaheksa kasti, millega sooritus õnnestus tunduvalt paremini.
See oli siis 19. aprillil.
Tegin just kolmapäeval eksamit ja platsisõit koosnes paarist ringist, seejärel kaheksad. Siis sirgjooneline sõit jalakäija kiirusel ja pidin näitama ette kuidas käega suunamärguandeid näidata. Peale seda linnasõit ja oligi eksam läbi.
Tegemist oli Põlva ARKiga.
Tegemist oli Põlva ARKiga.
Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Loen ja mõtlen - mida sa sööd, et nii sappi täis oled!Intruder kirjutas:Njaa olid ajad - sai kiirendada ja ettenähtud kohas seismajääda.
kusjuures tegelikult peaks ikka eksamil kiirendades noka maast lahti tõmbama ja piduradades ainult esipidur ja tagaratas maast lahti. Ja eksamirattad peaksid vähemalt superbiked olema
Take it easy!
Rahvas küsib ainult nõu, pole vist vaja kohe mõnitama hakata, kui sõna "kiirendus" kusagilt läbi lipsab.
Harva kodus
Linnasõit oli lihtsam. Tegin 1 vea, nimelt lülitasin suuna liiga vara sisse ühel parempöördel, aga see oli ka tingitud sellest, et saateautoga raadioühendust polnud, vaid teekond seletati ARKi platsil ära ja ma lihtsalt ei mäletanud täpselt, kust see Trummi tänav hakkas. Pidasin Trummi tänavaks ühte teeotsa varem.Siller kirjutas:No jah. Sai nüüd vähe maha rahunetud.![]()
Aga Nitse, pärast platsisõitu siis linnasõidule jah.?
Loomulikult on kõik võimalik, ka tagarattal kaheksa sõitmine! Sügav kummardus teile sõiduoskajad! Minu lugupidamine!!!|Maku| kirjutas:Täiesti nõustun, lihtsalt igaüks ei saa sellega hakkama.Karks kirjutas:Ja kaheksat on bike`ga võimalik sõita küll, isegi liitrisega.
Ütleme siis nii, et mina ei saanud sellega bikega esimest korda proovides hakkama ja eksamil ei pandud seda ka pahaks, sest ilmselt on see suht levinud, vaid lubati teise rattaga uuesti proovida. Veelkord sügavad kummardused teile!!!
Pole tarvis tühja asja pärast erutuda.. Harjutamine teeb meistriks, nagu öeldakse.nitse kirjutas:Loomulikult on kõik võimalik, ka tagarattal kaheksa sõitmine! Sügav kummardus teile sõiduoskajad! Minu lugupidamine!!!|Maku| kirjutas:Täiesti nõustun, lihtsalt igaüks ei saa sellega hakkama.Karks kirjutas:Ja kaheksat on bike`ga võimalik sõita küll, isegi liitrisega.
Btw, tagarattal kaheksas julgen siiski kahelda.
kui ma eelmine sügis eksamit tegin siis öeldi mulle et just oli vastu võetud mingi uus seadus, et täis a tegemisel ei nõuta ringi, piiratud a eksamil tahetakse ringi kah.
muide viga on ka tsikli välja suretamine või joone peale sõitmine. meil kukkus kuuest eksami tegijast kaks platsil välja ja üks linnasõidul.
muide viga on ka tsikli välja suretamine või joone peale sõitmine. meil kukkus kuuest eksami tegijast kaks platsil välja ja üks linnasõidul.
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Hmm... Tegin just reedel Tartus A kat-i ja seal öeldi küll, et kaheksat tulebki just joone peal sõita ja kuni 30 cm võib ühele või teisele poole kalduda. Veel kästi tõusu pealt startida, mööda joont jalakäija kiirusega sõita, käega suunamärguannet anda ja (suhteliselt) suure hoo pealt eksaminaatori märguande peale mõlema piduriga pidurdada. Kaheksa mõõtmed olid umbkaudu 8x16 m. Ring tundus isegi veel suurem olevat, aga seda ei kästud sõita.nos kirjutas:muide viga on ka tsikli välja suretamine või joone peale sõitmine.
Joel
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.