2t mootori õlitus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
2t mootori õlitus
Küsimus järgmine, Yamaha dt50x 2007a sooviks õli segada ise bensiini hulka, originaalis peal mikser ja õlitus eraldi õlipaagist.
Kui jätta õlipaak lihtsalt tühjaks, kas kahjustab mikserisüsteemi?? Peaks võibolla hoopis sundõlituse süsteemi maha monteerima???
Re: 2t mootori õlitus
izh planeta sporti omanud mehed võivad sulle õudus jutte rääkida sellest kui jama asi see pumbaga õlitus 2 taktilisel on
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: 2t mootori õlitus
Mul oli sama tsikkel, töötas hästi küll. Gaasitross annab enne otsad, kui pump.
Re: 2t mootori õlitus
xjorma kirjutas:Mul oli sama tsikkel, töötas hästi küll. Gaasitross annab enne otsad, kui pump.
Mis see gaasitross siia puutub
Re: 2t mootori õlitus
Enda husqul lasin mootori kokku kuna ei annud korralikult õlitust peale.enam seda õlituse värkki ei usalda.Segan paaki bensu ära ni ikka kindlam.Panin voolikule lihtsalt pimeda ette ja muud ei midagi,siiamaani pole midagi juhtnud.
Re: 2t mootori õlitus
Võid ju ära võtta, aga ise ei soovitaks, praegu on sul originaalsuuruses düüs ja õli voolab eraldi peale, kui sa segu teed siis ta sama seguga adekvaatselt enam ei tööta, teiseks pead ostma uue gaasitrossi, kui kavatsed õlipumba eemaldada. Aa noh, mõõtmiskopsik ja õlipudel seljakotis ka tore ringi sõita.
Ise eemaldasin nii süsteemi, et võtsin mootori laiali kunagi suzukil ja jätsin õlipumba peale, kuna siis sai originaaltrossi kasutada ja võtsin õlipumba hammika mootorist välja. Segu paika regullimisega oli tükk tegemist ja kuna suurenes düüs siis suurenes tuntavalt ka kütusekulu.
-
Teema algataja
Re: 2t mootori õlitus
xjorma kirjutas:Mul oli sama tsikkel, töötas hästi küll. Gaasitross annab enne otsad, kui pump.
Aga juhul kui tross läheb puruks pärast jagunenud osa õlipumba poolt, siis on mootor õlituseta ja tõmbab kinni.
-
Teema algataja
Re: 2t mootori õlitus
matti kirjutas:Võid ju ära võtta, aga ise ei soovitaks, praegu on sul originaalsuuruses düüs ja õli voolab eraldi peale, kui sa segu teed siis ta sama seguga adekvaatselt enam ei tööta, teiseks pead ostma uue gaasitrossi, kui kavatsed õlipumba eemaldada. Aa noh, mõõtmiskopsik ja õlipudel seljakotis ka tore ringi sõita.
![]()
Ise eemaldasin nii süsteemi, et võtsin mootori laiali kunagi suzukil ja jätsin õlipumba peale, kuna siis sai originaaltrossi kasutada ja võtsin õlipumba hammika mootorist välja. Segu paika regullimisega oli tükk tegemist ja kuna suurenes düüs siis suurenes tuntavalt ka kütusekulu.
Masinat on natuke "tuunitud"
Peal sportsummuti, piiramatu cdi ja hetkel sees 106-ne düüs.
Aga mind ikkagi huvitab see,et kui ma jätan õlipaagi lihtsalt tühjaks ja õlipump tühjalt käib, kas see teeb õlipumbale halba??
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: 2t mootori õlitus
No siis hakkab ta õliteedpidi lisaõhku peale tõmbama ? Seega pimedaks tuleks panna.
Re: 2t mootori õlitus
Head kindlasti ei tee, aa noh, lihtsaim viis oleks suunata see karpasse minev voolik uuesti õlipaaki, ja siis käib ringiratast õli koguaeg ja ei juhtu pumbaga ka midagi. Ja kui hiljem uuesti kasutada soovid tõstad vaid õlivooliku ümber.
Siis sul on alati seguõli ka võtta sealt samast paagist kui tankima pead minema ja juhuslikult õli maha jääb.
Re: 2t mootori õlitus
jasspoiss kirjutas:xjorma kirjutas:Mul oli sama tsikkel, töötas hästi küll. Gaasitross annab enne otsad, kui pump.
Aga juhul kui tross läheb puruks pärast jagunenud osa õlipumba poolt, siis on mootor õlituseta ja tõmbab kinni.
Noh, seda ma rääkisingi, et gaasitross annab enne otsad, kui pump ise. Pump on töökindel isenesest. Aga jah, gaasitrossi võiks vahel kontrollida ja vahetada, siis ei tohiks hullu olla ja noo saab aru ka, kui hakkab õli vähem peale saama, temperatuuri ju sul näidik näitab.
Re: 2t mootori õlitus
xjorma, ei saa pihta sinu mõttekäigule. Kui tüüp segab ise õli benaga ära, kuidas siis järsku vähem õli hakkab saama? Kuhu see õli bensu seest kaob?
Ja miks peaks hakkama gaasitross kiiremini kuluma kui pump õlita jääb? kõige lihtsam on tõesti pumba voolik tagasi paaki panna ja suts õli sisse jätta.
Re: 2t mootori õlitus
rolller kirjutas:xjorma, ei saa pihta sinu mõttekäigule. Kui tüüp segab ise õli benaga ära, kuidas siis järsku vähem õli hakkab saama? Kuhu see õli bensu seest kaob?
Ja miks peaks hakkama gaasitross kiiremini kuluma kui pump õlita jääb? kõige lihtsam on tõesti pumba voolik tagasi paaki panna ja suts õli sisse jätta.
Hahaaa! Mina küll ei ole kuskilt välja lugenud,et ta oleks ütlend seda, et gaasitross hakkab pumpa kasutamata kiiremini kuluma.
Re: 2t mootori õlitus
Just, ei öelnudki. Ma ütlesin, et gaasitross on nõrgem kui pump. See tähendab, et enne jookseb mootor kokku sellepärast, et tross on katki ja ei tõmba õli peale, mitte sellepärast, et õlipump annab otsad.
Re: 2t mootori õlitus
Kui segada paaki ei saa mõne masina puhul üldse sõita kuna küte-õli segu otsas väga kiirelt ja tanklas seda segama ei hakka.
2t paak muidu kuskil 500km kestab.
Re: 2t mootori õlitus
ratas kirjutas:Kui segada paaki ei saa mõne masina puhul üldse sõita kuna küte-õli segu otsas väga kiirelt ja tanklas seda segama ei hakka.
2t paak muidu kuskil 500km kestab.
huvitav.... kust küll sellised numbrid on tulnud
Re: 2t mootori õlitus
Indeed, rattal on õigus. Roller jälle näitab oma lollust. Ma tean, et SR50'l kestab peaaegu 1000km. Lugesin kunagi aprilia kodukalt.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 2t mootori õlitus
Jaa-jaa, tee mis vaja ja sõida, kah asi siin mida arutada. Õli otse paaki on kindel pauk olnud aastakümneid, niikaua kuni loll oskab arvutada ja õli mõõta siis täiesti lollikindel süsteem.
Kas keegi selle peale ei ole tulnud veel, et see, kui kaua ühe õlipaagitäiega läbi saab, sõltub õlipumba reguleeringust, sõidustiilist, mootorist ja selle õlipaagi suurusest?
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: 2t mootori õlitus
xjorma kirjutas:Nojaa, aga õlipaagiga sõidad ikka kauem, kui segad ära bena ja õli.
Seda kindlasti, aga õli paaki segades oled vähemalt kindel, et mootor õlituseta ei jää. Vähemalt ei pea trossi, pumba või tont teab mille pärast põdema.
http://www.krracing.ee/
-
Teema algataja
Re: 2t mootori õlitus
Teema lukku, sai siis karpasse minev õli voolik juhitud uuesti õlipaaki ja nüüd segain ise küttesegu.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 2t mootori õlitus
xjorma kirjutas:Nojaa, aga õlipaagiga sõidad ikka kauem, kui segad ära bena ja õli.
kui ajad taga mingit ökonoomsust, tuleb osta neljataktiline. väga lihtne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.