esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Moderaator: Moded
esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Kuna olukord on väga hinnatundlik, siis piiriks jäänud 1200€
Esimeseks rattaks jäänud silma:
88a suzuki gsx 600F
ja 91a yamaha XJ 600
Huvitab pigem touring stiil ja mugavalt sõit, seega püstisem asend.
Samuti ei ole kunagi kippunud tasulise kiirusepiirangu poole seega üle 120 ei sõidaks.
Oma teeb ka sõitva keha pikkus ca 2m.
On äkki kogemust ratastega, kuidas maanteel käituvad, kummaga pikka maad mugavam(esialgu mitte üle 500km korraga) sõita jne.
Samuti, kuna eelarve on igas mõttes piiratud, siis ka vastupidavus ja hooldus kallidus.
Seega igasugu kommentaarid, tähelepanekud, kogemused teretulnud.
Samuti kui võib ka pakkuda ratast
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
GSXF on samuti üks pommikindlamaid rattaid.
Eelarvele on sõbralikum see kumb parajasti paremas tehnilises seisukorras. Rehvid, kett, hammakad, klotsid, kettad, laagrid, simmerid jne. Nende pealt säästab päris palju, kui ostetaval rattal neid vahetama ei pea. Minul ei ole GSXF'i kohta ühtegi halba sõna, sama puuduvad sõnad XJ'i kohta.
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Kõige rohkem on hirmutatud sellega, kuidas täiskondel ja poolkondel maanteesõidul mugavusele jne mõjuvad?
On see vahe nii suur, kui me räägime kiirustest 100kmh?
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
ullivilli kirjutas:Kõige rohkem on hirmutatud sellega, kuidas täiskondel ja poolkondel maanteesõidul mugavusele jne mõjuvad?
On see vahe nii suur, kui me räägime kiirustest 100kmh?
Täiskondliga kindlasti mugavam. Vahest saad paagipeale pikali visata, tuuleklaasi taha peitu. XJ'ga paar korda sõitnud, kuid 500km mina temaga 500km ei viitsiks küll sõita. Samas ei viitsi ma üldse tänaval sõita, seega ei ole minu arvamus vast kõige kompetentsem. GSXF asend on küürakam, kuid 100km/h mugavam sõita. Võibolla saad minna mõlemaid rattaid proovima? Oma kann on kuningas
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Ma olen mõlemad juba ära proovinud ja GSXF-i asend on tõseti küürakam.
Kuna kummalgi ei olnud kehtivat TÜV ega kindlustust, siis kuni kolmandani sain ära, mingil tänavalõigul, proovida.
Seega ei keeranud vast 50-ki väga välja.
Olemasoleva konditsiooni aitas üle kontrollida sõber kes rattaid igapäevaselt parandab, aga pidas end ka mitte pädevaks hindama, kuna sõidab ise customi v nakediga
Samas eks ta ole, et kui kogemust endal täpselt nii palju, kui koolis anti, siis ega väga ei oska kõike hinnata.
Esiklaas on mõlemal olemas ja umbes sama kõrge, vahe vaid, mootorit katvates, küljekondlites.
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
GSXF on pikkade sõitude jaoks kindlasti mugavam. Korras mootor on tõesti suhteliselt kindel, vahetad õigel ajal õli ja kõik. Ise sõitsin GSXF'iga mõne aasta jooksul 38000km ja kordagi ei jäänud selg, käed vms haigeks. Pikema otsa jaoks on ta kindlasti sobilikum.
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
ullivilli kirjutas:Ma olen mõlemad juba ära proovinud ja GSXF-i asend on tõseti küürakam.
Kuna kummalgi ei olnud kehtivat TÜV ega kindlustust, siis kuni kolmandani sain ära, mingil tänavalõigul, proovida.
Seega ei keeranud vast 50-ki väga välja.Olemasoleva konditsiooni aitas üle kontrollida sõber kes rattaid igapäevaselt parandab, aga pidas end ka mitte pädevaks hindama, kuna sõidab ise customi v nakediga
Samas eks ta ole, et kui kogemust endal täpselt nii palju, kui koolis anti, siis ega väga ei oska kõike hinnata.
Esiklaas on mõlemal olemas ja umbes sama kõrge, vahe vaid, mootorit katvates, küljekondlites.
Igapäevaste sõitudega maanteel need küljegondlid mingit märgatavat tulemust küll ei anna. Pigem üleüldine ratta juhitavus jne. Kumb endale rohkem meeldis?
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
XJ on nii palju odavam ja sõidu asend tundus kuidagi loomulikum, kuid vajab põhjaliku hooldust.
GSX mootor käis tiba paremini aga maksab sama palju , kui XJ täis hooldus juba ära tehtud. Ning juurde lisanduks kett, hammasrattad, mis vajavad vahetust.
Kaaluvahe on neil suht olematu 20kg, kuigi XJ tundub märksa pisem.
Linnas ei ole väga vahet, kummaga sõidan.
Proovisin ühe tuttava uuemad gsx 750F-i mis peaks sama raami peal olema, kuid kuidagi uuema aasta oma tundus märksa mõnusam asend. 97a vist.
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
ullivilli kirjutas:XJ on nii palju odavam ja sõidu asend tundus kuidagi loomulikum, kuid vajab põhjaliku hooldust.
GSX mootor käis tiba paremini aga maksab sama palju , kui XJ täis hooldus juba ära tehtud. Ning juurde lisanduks kett, hammasrattad, mis vajavad vahetust.Kaaluvahe on neil suht olematu 20kg, kuigi XJ tundub märksa pisem.
Linnas ei ole väga vahet, kummaga sõidan.Proovisin ühe tuttava uuemad gsx 750F-i mis peaks sama raami peal olema, kuid kuidagi uuema aasta oma tundus märksa mõnusam asend. 97a vist.
97 ja 88 on nagu siga ja kägu. Mina kipun just arvama, et XJ on linnas mugavam, väiksem ja lihtsamalt juhitav kui GSXF. Kui XJ meeldis, on kokkuvõttes odavam, siis on asi otsustatud ju
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Kuidas neil mootorid käisid?
Ühel sureb ajapikku nukaketi süsteem ära (loe: käriseb rämedalt, väljaminek kallis)
Yamu hakkas lihtsalt õli sööma ja karpa lutid mädanesid ka ära (kallis väljaminek)
Kuna olen mõlemat ratast mingil perioodil omanud (suzu oli 750) aga XJ-i miinus oli see ,et mingi 1.6 civicu mees püüdis ka trassil kinni ja läks mööda Mul ta üle 160 ei läinud....
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Raigo kirjutas:Kuidas neil mootorid käisid?
Ühel sureb ajapikku nukaketi süsteem ära (loe: käriseb rämedalt, väljaminek kallis)
Yamu hakkas lihtsalt õli sööma ja karpa lutid mädanesid ka ära (kallis väljaminek)Kuna olen mõlemat ratast mingil perioodil omanud (suzu oli 750) aga XJ-i miinus oli see ,et mingi 1.6 civicu mees püüdis ka trassil kinni ja läks mööda
Mul ta üle 160 ei läinud....
Nukakett sureb ära või pingutus süsteem?
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
nuh gsx oli 1100, kett ja hambad vajavad vahetust, mis on koos töörahaga mingi 200€
XJ saaks vast mingi 700-ga kätte. 2a seisnud. ja käis natukene ebaühtlasemalt. Karpa padjad sai ära vaadatud need tundusid ok. varuosad koos tööga hindasime ka 200peale et karpad ära timmida vbolla natukene juurde, kuid omahind jääks ikkagi kuhugi 1000 juurde või alla.
Ses suhtes mul polegi plaanis ühelgi civicul 160ga eest ära sõita.
Aga raigo, kuidas sinu maanteekogemus nende vahel võrreldes on sõidumugavuse suhtes?
Peame meeles, et kiirus mitte üles 120.
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
ullivilli kirjutas:nuh gsx oli 1100, kett ja hambad vajavad vahetust, mis on koos töörahaga mingi 200€
XJ saaks vast mingi 700-ga kätte. 2a seisnud. ja käis natukene ebaühtlasemalt. Karpa padjad sai ära vaadatud need tundusid ok. varuosad koos tööga hindasime ka 200peale et karpad ära timmida vbolla natukene juurde, kuid omahind jääks ikkagi kuhugi 1000 juurde või alla.Ses suhtes mul polegi plaanis ühelgi civicul 160ga eest ära sõita.
Aga raigo, kuidas sinu maanteekogemus nende vahel võrreldes on sõidumugavuse suhtes?
Peame meeles, et kiirus mitte üles 120.
seisnud ratas pole hea, tihendid ja muu jura võivad repetanud olla.
pealegi gsx on kordi ilusam ratas
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
gsx 600f oli minu esimene ratas ka. Pikkadel matkadel oli hea indikaator, kui teised kippusid nii 500 km pärast jalarudadel juba püsti tõusma, siis minul veel sõiduisu täis polnud, sadul on väga hea, ja just täpselt parasjagu pikk, et kui istud vastu paaki, siis peaaegu ei toetugi kätele, istud vastu tagumist äärt, oled peaaegu nagu r baigi peal. Seda 120 juttu ma mäletan ka, see kehtib umbes kaks nädalat kuni kuu aega, et gondel on igati väärt asi, ja eriti kui jääd vihma alla, viskab vee vähe laiali, selle kohta ka võrdlus, et sõbral oli siiis kawasaki zr7s, millel ka poolgondel, ja tema juba tilkus, kui minul alles puhtam ja kuivem tunne oli. Mida ma sinna juurde igatsesin oli touring tuuleklaas, aga see jäi saamata. Vastupidavuse koha pealt: elas üle kõik eelmised omanikud, elas minu ja nüüd pärandasin õele ja ikka rajal. Keti ja hammakate vahetuseks pole küll mõtet 200 euri maksta, osta poest ära ja vaheta ära, selleks pole ühtegi special tooli vaja, peale momentvõtme.
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
nu kui minu ilumeelt võtta, siis pole neist kumbki väga ilus
Silmailu pigem pakuvad chopper, cruiser stiilis masinad.
Kuna ma aga praktilise meelt siis esimeseks pigem midagi kergemini juhitavat ja lollikindlat võtaks, küll mõne aasta pärast jõuab juba valida endale vähem töökindlaid ja ägedamaid sõiduriistu.
Palju see ketikomplekti letihind siis olla võib? mototarvikutel ka mingi veebi hinnakiri on sarnaselt autoosad.ee või ladu24 vms?
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Matsai kirjutas:selleks pole ühtegi special tooli vaja, peale momentvõtme.
Ilma momentvõtmeta saab ilusti aga keti neetijat läheb kindlasti vaja!
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
ullivilli kirjutas:nu kui minu ilumeelt võtta, siis pole neist kumbki väga ilus
Silmailu pigem pakuvad chopper, cruiser stiilis masinad.Kuna ma aga praktilise meelt siis esimeseks pigem midagi kergemini juhitavat ja lollikindlat võtaks, küll mõne aasta pärast jõuab juba valida endale vähem töökindlaid ja ägedamaid sõiduriistu.
Palju see ketikomplekti letihind siis olla võib? mototarvikutel ka mingi veebi hinnakiri on sarnaselt autoosad.ee või ladu24 vms?
Kroonides olen mina 525 keti ja hammakad saanud 2500.- krooni. Samas oli hammakas ka originaalist oluliselt suurema ja kett kõige kvaliteetsem. Vahetus on imelihtne, va keti neetimine. Selleks võid vastavat tööriista kelleltki laenata, näiteks oma sõbralt kellega koos ratast vaatamas käisite. Kui parandab, siis vb vahetab kette ka. Samas olen ka alasi peal haamriga keti kokku "neetinud" kuid ega väga ei soovita küll
Kogu protsess max 2 tundi.
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Jah, selle unustasin, seda laenab motodepoo näiteks. Kuigi ma ise olen mitu ketti kokku neetinud vasturaskuse, haamri ja tömbi otsaga kärni abil. Kärn siis selleks, et hakatuseks lõin sellele needi otsa augule natuke peale, et neet ikka väljapoole läheks, ilmselt pole see väga vajalik, aga natuke jäi ilusam. Keti ja hammakate hinna ütleb sulle kaupmees, kui tellida tahad, siis vaata netist, aga kui näiteks louisist tellid, siis saadavad sulle kinnise keti.
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
louis-e leht nii vanale GSX-ile ei pakugi midagi, alates alles 89 ja see komplekt on 169€
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Raske öelda, kumb parem sõita oli, usun ,et GSX aga see oli nii palju aega tagasi kui omasin neid.
Lenksud on mõlemil peal sirged? Amordid kuivad?
Eest hargi laagrid loksuvabad ? Kindlasti otsi õlilekkeid sh ka veohammaka juurest.
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Selleks võtsin kaasa inimese, kes nende asjade ehitamise ja parandamise pealt elatist teenib ja lasin tal üle vaadata.
Aga lenksud ja õlilekked vaatasin isegi oma aruga üle ja need olid ok
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Kumb siis loosi läheb? Arutluse põhjal tundub GSXF parem valik, kui aastaid seisnud ja oksüdeerunud xj. Hoolduse, remondi jne kulud kaotavad igasuguse mõtte osta odavam xj.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Sõitsin mõned aastad 90 aasta GSXFiga, ning minu jaoks ei olnud mugavaim isteasend. Olen 183 pikk ja paagile enam toetuma ei saanud, samas püsti ka sõita ei saanud, seega pidin kogu aeg kätele toetuma. See aga väsitas pikemal otsale õlgu nõmedalt. Samas minust u 15 cm lühem tüüp kõrval lebotas mõnuga paagil.. Minu jaoks oli 200-300 km ok, 500 oli valus ja 800 nutsin valju häälega sõites Ainus variant oli paagikott paagil ja sinna toetuda. Ma kardan, et must veel pikemal isendil saab sama saatus olema. Ratas ise aga on tehniliselt ja sõiduomadustel tiptop, küllalt palju liigub neid kah hea hinnaga. XJ-i kohta ei oska kosta, pole kasutanud.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
GSX600F on tunduvalt potensiaalikam masin, kasutasin kunagi ühte igapäevaseks transpordiks. Piisavalt mugav pikkadeks sõitudeks (olen 185cm) ja äärmiselt töökindel. Kui maha müüsin oli tsikkel 101 000 km läbi sõitnud.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
Aga äkki teemas osalejad ütlevad proovitud ratta umbkaudsegi aastakäigu?
Kuna esimesel lehel öeldud, et 88 ja 97a on nagu siga ja kägu erinevad.
Või äkki on kogemust eri aastakäigu versioonidega, et mis aastast alla üles tasuks vaadata?
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
ullivilli kirjutas:Aga äkki teemas osalejad ütlevad proovitud ratta umbkaudsegi aastakäigu?
Kuna esimesel lehel öeldud, et 88 ja 97a on nagu siga ja kägu erinevad.
Või äkki on kogemust eri aastakäigu versioonidega, et mis aastast alla üles tasuks vaadata?
Mul oli 91. See on ainuke ratas, kus võimsus langeb uute mudelite. 72kw oli mul, siis sealt hakkas aga alla minema.
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX600F.shtml
Põmst sama kõik 10 aastat, selle lehe järgi siis kuiv kaal alates 90ndast langes 208lt kg 202le. Võimsust võeti maha jah mingil aastal, seoses heitgaasistandarditega väidetavalt. 98 on uus mudel.
Re: esimesks rattaks xj 600 või GSX 600F
ullivilli kirjutas:nu kui minu ilumeelt võtta, siis pole neist kumbki väga ilus
Silmailu pigem pakuvad chopper, cruiser stiilis masinad.Kuna ma aga praktilise meelt siis esimeseks pigem midagi kergemini juhitavat ja lollikindlat võtaks, küll mõne aasta pärast jõuab juba valida endale vähem töökindlaid ja ägedamaid sõiduriistu.
Palju see ketikomplekti letihind siis olla võib? mototarvikutel ka mingi veebi hinnakiri on sarnaselt autoosad.ee või ladu24 vms?
XJ600N on küll ilus ratas aga XJ600S ja GSX600F ei ole tõesti just eriti kenad rattad
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.