Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Kogu lugu sai alguse sellest kui ma paar kuud tagasi Jaapanis käisin. Seal sai nähtud igast põnevaid 80'date sport baike.
Siis hakkasing mõttlema mida võiks endale soetada. Margis ei olnud küsimust kuna ma soosin Kawasakit ( ei teagi miks ), siis tuligi mudel Kawasaki nimekirjast välja valida.
Sai kaalutud kõiki GPZ'te, KZ'te ja teisi sarnaseid. Nii palju kui ma neti avarustest uurisin, tunndus GPZ900R kõige parem valik.
Ja antud mudel on ka kuulus filmi staar, filmist Top Gun kus Tom Cruise sellega ringi sõitis .
Oma ratta otsingud alustasin Mobilest ja lõpetasin E-bays. Lõppuks otsustasin ikkagi Mobilest leitud isendi kasuks, maksis ta siis 400 eurot. Sõber käis Saksas ja tõi ta Aprilli keskel minu garaazi, rattaga sain kaasa ka Saksa keelse remondimanuali raamatu kujul.
Ütlen kohe ka ära ,et rattas polnud sõidu korras ja tuli kohale pool rattast kastis. Kõik asjad olid olemas välja arvatud mõned poldid, mida olen siin viimased nädalad taga ajanud. Puudu on veel ainult esimese piduri ketta poldid, mis peaksid teisipäeval Motodepoose saabuma. Ja siis ongi nagu kokku panemise poolelt kõik selleks aastaks. Tehnika korralikult töökorda saamiseks läheb veel nats aega.
Mõni klõps ka:
Kuidas ta minuni jõudis.
Ärge eriti sellele tähelepanu pöörake, et mul tööristad garaazi põrandal lajali on. Ei ole lihtsalt korraliku töörista riiulit jõudnud veel teha .
Praegune seis.
Alumist plastikut külge ei pane, kuna välismaa foorumitest lugedes on sellel rattal üle kuumenemis probleemid. Ja targaemad soovitasid alumised gondlid maha kruvida, et siis on mootori jahutus parem.
Originaalis näeb siis selline välja.
Läbisõit pidi originaal olema.
Mõni küsimus ka millele ise ei osanud vastata. Juhul kui kellegi kogemusi teadmisi siis andku teada.
Nimelt pildil olev sinine juhe mis tuleb otse aku plus klemmi pealt. Kuhu ta peaks minema?
Uurisin küll el. skeemi aga ei loe välja, paistab mingi oma aretus olema.
Ei paista ka ühtegi vaba klemmi kuhu ta võiks istuda.
Ja teine asi on see, et proovisin käima panna. Tulemuseks see, et hakkas bensiini tilkuma nendest tühjendus avadest mis karpa all on. Kuigi kruvid mis need avad avab on kinni keeratud. Ja käima muidugi ei läinud. Mõtted ja ideed on teretulnud.
Eks ma ikka postitan siia uuendusi kui tuleb.
Järgmine talv tuleb natuke muutusi aga praegu on esimeseks asjaks käima saada ja tehniliselt korda.
Seniks aga päikest ja ärge kihutage .
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tere poisid ja tüdrukud.
Asi on nii kaugel ,et käima ma ta sain. Peale karpade puhastust karpad jäid pidama ja kõik töötas laitmatult. Kuid ühel päeval käima läks aga järgmine hetk suri välja ja enam ei tööta.
Vaatasin siis kas sädet on - oli aga ma ei tea kas liiga nõrk või paras. Kuidagi väike oli see säde, oma arust peaks suurem olema.
Segu on ka vist liiga rikas, sest küünlad viskab läbimärjaks aga värvi ei ole muutnud (kõik neli ühte moodi) - võibolla see on normaalne. Siit ka küsimus kust ma segu lahjemaks või rikkamaks keerata saan ?
siin on pilt karpadest mootori poolse otsaga
Ja siin õhufiltri poolse otsaga
Kas see ka mängib rolli kui õhufiltrit küljes pole?
Kontaktid olen ka kõik üle käinud aga ikka ei midagi.
Sorry lollide küsimuste, aga ei jaga seda mootorit eriti veel nii hästi.
Päikest.
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Need karpad ilma suletd airboxita mootori pöördeid üles võtma ei hakka. Minu valduses olnud sama Kawa, mis tuli USA-st, veereb siiani. Tõsi mootri vahetus olla tehtud. Omasin ka ühte 1000RX-i. Teise ehitasin riigile valgeks, see on nüüd lõpuks muuseumi jõudnud. Põhimõtteliselt saab kasutada ka viimati nimetatud mudeli karpasid. Alusta ujuki nõeladest, nõela pesadest, vaakumkraani membraanist, heitgaaside järelpõletussüsteemi kanalite sulgemiset, pilot kruvid vaata ka üle. Aftermarket karpa pilot kruvidega jäädki jebima. Tegin selle pilli endale selgeks. Tahad küsida, siis vastan peale 18.00 tööpäevadel sellele nr.-le: 5066447. Varem pole mõtet, sest inimesed leidsid soojade ilmadega oma lelud üles.
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
pane uued kyynlad kõigepealt

-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tänud vastamast ja nõuannete eest Ivar .
Tegelt asi oli nii, et mootor töötas korralikult. Lihtsalt paar päeva tagasi kui käima panin ( käima läks esimesest pöördest), toore maha võtsin ja keerasin gaasi. Suri rattas kohe välja ilma, et oleks pöördessegi läinud ja siiamaani pole uuesti käima saanud. Pöörded olid ka normi piires tühikäigul ilma airboxita. Selle kiskusin ma maha kui karpasid eemaldasin ja ei hakkanud kohe tagasi panema. Sest karpade maha saamine oli ikka paras pain in the seal samuses.
Mõtlesin ,et kui mootor juba korralikult käib siis paneb kogu kupatuse tagasi.
Peab ka tunnistama, et karpade puhastamise hetkel ma ujukinõelu ei uurinud väga suure hoolega. Paistsid teised puhtad olema aga tuleb välja, et ikka peab lähemalt üle vaatama.
Krt lollpea on ikka ihunuhtlus .
To: cool200 - Küünald on uued, mingi paar tunndi käinud selle mootori peal kui sedagi. Tõsi küll Denso omad, esimest korda elus kasutan seda marki, muidu ikka NGK omi kasutanud. Tänud tähele paneku eest ikkagi .
Päikest.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Aug 2007, 10:28
- Tsikkel: R 1200 GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
sähkö kirjutas:Tänud vastamast ja nõuannete eest Ivar
.
Tegelt asi oli nii, et mootor töötas korralikult. Lihtsalt paar päeva tagasi kui käima panin ( käima läks esimesest pöördest), toore maha võtsin ja keerasin gaasi. Suri rattas kohe välja ilma, et oleks pöördessegi läinud ja siiamaani pole uuesti käima saanud. Pöörded olid ka normi piires tühikäigul ilma airboxita. Selle kiskusin ma maha kui karpasid eemaldasin ja ei hakkanud kohe tagasi panema. Sest karpade maha saamine oli ikka paras pain in the seal samuses.
Mõtlesin ,et kui mootor juba korralikult käib siis paneb kogu kupatuse tagasi.
Peab ka tunnistama, et karpade puhastamise hetkel ma ujukinõelu ei uurinud väga suure hoolega. Paistsid teised puhtad olema aga tuleb välja, et ikka peab lähemalt üle vaatama.
Krt lollpea on ikka ihunuhtlus.
To: cool200 - Küünald on uued, mingi paar tunndi käinud selle mootori peal kui sedagi. Tõsi küll Denso omad, esimest korda elus kasutan seda marki, muidu ikka NGK omi kasutanud. Tänud tähele paneku eest ikkagi
.
Päikest.
Ujukinõelte puhtus ei puutu siin asjasse. Vaata ujukinõela kummist osa, kui seal soon sisse kulunud siis on vägagi soovitav nõelad ja pesad välja vahetada.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tänud kõigile vastanutele ja nõuannetele.
Karpad olid siiski korras ja ei olnud vaja uusi juppe tellida.
Suur tänu ka skulptorile kelle nõuanne aitas mootori jälle käima.
Esimese püti piip oli ka veits vigane selle tegin korda ja mootor käis palju ühtalasemalt.
Täna siis lasin mootoril töödata natuke aega ja selgus järgmine viga. Nimelt temperaturi näitamisega on mingi jama, nüüd on siis juhmestik, andurid või termostat vigane. Või siis kõik kolm asja igatahes tempi ei näita ja ventikas ka tööle ei hakka. Vähemalt on jätkuvalt midagi nokitseda.
päikest.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tere taas.
Termo probleemile sai jälile. Viga oli juhtmestikus, radiaatori massi olin valesse kohta ühendanud ja vee tempi anduri juhe oli pooleks murdunud. Sai need vead siis kiirelt kõrvaldatud.
Täna sai ka esimene kilomeeter sõidetud selle rattaga. Võrreldes oma eelmise 98' ZX6R'iga on ikka vahe märgatav, tõmbab juba väga madalalt .
Samas kui gaasi järsult peale keerata poob nagu kinni, sujuvalt keerates ei ole nagu probleemi.
Asi võib olla selles, et õhufilter on hetkel maas, karpad süngist väljas või siis ei saa nii palju kütust kätte kui vaja.
Aga eks selgub kui filter jälle peal.
Paar illustreerivat pilt ka, kehvad küll on aga saab ikka aimu kuidas masin välja näeb .
Päikest ja ärge kihutage hooaja avamisele minnes
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tere siis kõigile. Masin sõidab juba pikemat aega, kõikidele kaladele olen jälile jõudnud.
Nüüd aga juhtus nii, et parem poolne Anti Dive otsustas pooleks minna ja õli lendab kahte lehte.
Nüüd on vaja kusagilt uus saada.
Kui Kellegil on või teab kellel on andku aga julgelt märku. Uut on saada küll aga selle raha eest saaks eBay'st korralikud esiamordid koos juurde kuuluva kolaga.
Tänud abi eest.
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Muidu päris nunnu, aga velgede värv ei ole ikka kena, mustad oleks paremad.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tänud ats
Ja ega need veljed plaanide järgi alla ei jää ka. Aga eks aeg näita mis sinna alla panen.
Plaanid on suured, ei tea kas teoks ka saavad. Talv on õnneks pikk ja aega ehitada küll .
Nii palju ka veel, et amordi sain jälle korda. Tuli lihtsalt üks klamber meisterdada, robustne küll on aga teeb oma töö ära
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tere siis.
Sai siin vaikselt nokitsema hakkadud ja rattas algosadeks kistud.
Siit ka küsimus, et mis võib olla selle põhjus, kui üks leegi toru on seest valge aga ülejäänud tahmased? Nagu härmatis oleks peal ( sees ).
Üks udune pilt ka aga loodame ,et saab aru.
Ja pilt ka ülejäänud olukorrast.
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Kas selle silindri küünal on ka valge? Kui jah siis on segu selles silkus lahja.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Kus juures küünlad on kõik ühtemoodi pruunid.
Aga kolvid on mõnusalt kõnsaga koos. On kellelgi mingeid soovitusi millega neid ilusti puhtaks teha.
Ja välja laske avad on väga suure tahma kihi all.
Noh nokitseda on aga ega kiiret pole ka
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Mina oma Volvo projekti puhul kasutasin sellist pesuvahendit:
Kuigi etiketil on kirjas lahjenduse vahekorrad, siis vastavalt kogenumate mehhaanikute soovitusele lahjendasin 1:1-le.
Enne muidugi suurem kõnts diisli ja bensu seguga (1:1) maha pestud.
Mõned näited:
Õlipann enne
ja pärast
Mootoriplokk enne
ja pärast
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 27 Sept 2004, 20:42
- Tsikkel: mulle meeldivad motikad
- Asukoht: söörömöö
- Kontakt:
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
"KENT" tootevalikus oli mingi happe stiilis vahend, lasid peale, ootasid ja pesid soojaveega maha..välimuselt uue vääriliseks. Konkreetset toodet ei oska nimetada.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Nii kõigepealt tänud puhastamis nõuannete eest
Natuke arengut ka, sai soetatud zx7r esikahvel ja rattad.
Nüüd tuleb uus kahvli kinnitus võll treida kuskil. Kus seda teha võiks ja kelle hinna - kvalitedi suhe paigas on ?
pilti ka.
Tagumineratas on lai (5,5") ja selle pärast tuleb kõvast viilima ja saagima hakkata.
Netist olen ka juba välja otsinud mida ja kui palju vaja saagida on.
Algul arvasin ,et tuleb ka uus võll treida aga kergem on hoopis panna ZRX rattalaagrid
Pilt ka võlli ja laagri jämeduse erinevusest.
Lasin ka kolvid ja silindrid ära mõõta ja öeldi, et kõik on suht pees.
Seda oli ka kiirendusel tunda, et mootor hõre.
E-bay'st leitsin nii enam vähem ja tunduvalt parema ploki koos kolbidega, mis sai ka ära tellitud.
odavam ikka kui uued kolvid, rõngad, puurimine ja hoonimine kokku.
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Kui asi juba laiali, pane üksiti ka uus starteri sidur. See neil ratastel tüüpviga ja paranduseks peab jälle käigud välja tirima. Kawasaki ZX 10 starteri sidur peaks sinna ilusti minema ja ei ole nii nõrk nagu gpz oma. Uuri muidugi veits asja enne kui ära tellid. Ära vaheta igatahes, muidu kahetsed ja vannud.
Uued amordid ja pehme seguga rehvid ongi selle ratta jurres just see, mis seal peaks olema. Edu.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Nii tere taas.
Sai taas rattaga tegeleda üle pika aja. Aga mis ma siin ikka seletan viskan parem paar pilti.
Pildid küll kehvad ja udused aga aru saab
Siin on paar pilti kuidas asi hetkel välja näeb. Põhimõtteliselt on kõik treimised puurimised ja keevitamised tehtud.
Kõik istub nii nagu peab. Esihargi piirajat tuleb veel modifitseerida ,et hea saaks siis on rolling case valmis.
Siin on ligemalt näha kus põhiline treimine käis et tagarattas keskele ja vahele saaks.
Piduri poolt pidi ainult paar millimeetrit maha treima.
Otsustasin ka ZX7R originaal tagavõlli kasutada. Mõttlesin et on parem kui varuka treimine GPZ'ti võllile, nüüd tuleb väljalaset ringi teha muidu käib kolks ja kolks võlli vastu.
Nüüd ka paar küsimust: Kas kellelgi on zx7r või zx9r esipiduri kettaid 320mm läbimõõt ja esiporilauda? Kui on siis võib julgelt teada anda. Oleks huvitatud ka ZRX 1100 v.1200 väljalaske torudest ka.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tere.
Täna sai alustatud siis komplekteerimisega.
Tegin täna ka väikse inesteeringu uute rehvide näol Biker24'st. Ostetud said siis Brigestone BT 014 taga 180 55 r17 ja ees 120 70 r17.
Esi rattas jäi veel töökotta , kuna rattalaagrid olid läbi ja täna polnud neid kuskilt võtta ka.
Niipalju ka veel, et taga ratta peale ja maha võttmine hakkab olema kahe mehe töö. Lihtsalt vähem närve kulub
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Küsimus ketti hammakate kohta.
Nimelt kui ennem oli 18'' ratas taga ja hammakad vastavalt ees 17, taga 49 siis hammakate suhe on 2.88.
Ja nüüd on 17'' ratas taga ja hammakad ees 17, taga 43 siis hammakate suhe on hetkel 2.53.
Et kas nüüd on rokem kiirust ja vähem jõud , rohkem jõud ja vähem kiirust või ei muutunud midagi?
Ja kas see mängib ka mingit rolli, et ratas väiksem on?
Tehke lollile selgeks ja kui juba in mingi teema selle kohta võib siia lingi panna.
Tänud.
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
- Tsikkel: Viffer ja Kawa
- Asukoht: Harjumaa Muuga
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Ülekannetega mängimisest hea ülevaate saab siit http://www.gearingcommander.com
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tegin sama veljevahetuse enda divekal.
Originaalis oli 18'' ratas ja hammakad - ees 16, taga 48. Nüüd taga 17'' velg ja hammakad 16, taga 39. Sajaga sõites on mootoril 900 pööret vähem. Niiväga seda võimsuseerinevust tähele ei pannudki, arvatavasti ei pane sina ka.
Vägev pill saab siit tulema !
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Suurt midagi ei muutu. Sul on ka kõrge rehv paigaldatud. Kui kuidagi ratas lühemaks läks , Võib esiotsa kergemini taeva poole tõsta. Jõuruumi peaks olema ka kiirema ülekande jaoks. Sellel rattal on mõned iseärasused mille tõttu proovimata niikuinii ei saa midagi erilist ütelda. Kevadel proovid ära. Esimese hammaka vahetus ei ole ju kulukas. Kiirema ülekandega võiks ju pikeneda ka lõpupöörete kestus. Kui madalatel pööretel väga "venima" ei hakka, siis ka veidi kiirem ülekanne täitsa hea. Kuna kõpitsesid veidi mootorit, siis ega sa sellest ülekande muutusest aru ei pruugi saada.
Üldiselt on oluline vahe. Tee nii, et ise rahul oled. Mina ei viitsi hullunult käike lapata ja eelistan kiiremat ülekannet. Maitse asi.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tänud kiirete vastuste eest .
Sukusuku antud link on päris hea nende hammaste arvutamiseks, tänud sulle .
Põhimõteliselt selle tabeli järgi mis seal lingil on tuleb kiiruse kasvu kuskil ( 17 ees ja 43 taga ) 19 kmh @ 9500 RPM 6'da käiguga.
Ja pöörete langus on - 7.31% võrreldes originaaliga.
Aga siis ma vaatasin kui panna veidi suurem tagumine hammakas nt 45 hammast siis kiiruse kasv oleks 8 kmh @ 9500 RPM.
Ja pöörete langus on -3.01% võrreldes orginaaliga.
Kuna tagumine hammakas ja kett niikuinii on uut vaja (esimene on juba uus) siis läheb 45 hammast. Samas kui 46 hammast panna siis jõu kadu oleks -0.84%. Vaatame kumma kätte saan selle panen . Krdi hea tabel see
.
to Skulptor: Nii palju et telje vahe on kohe kindlast lühem u. 5 - 8 cm. sest ees on lühemad amordid ja taga pikem kui olema peaks. Sellise kompotina on taga ots päris kikkis, selle tõttu otsustasi ka originaal väljalaske jätta. Alguses arvasin ,et hakkab vastu telje mutrit käima aga ei hakka. Kurvi kallutab küll kiiremini aga ei tea kuidas pikka maad sõita on.
to m2ikret: Loodame, et saab valmis selleks ajaks. Mai kuu on küll kaugel veel aga kui rattas nii laijali on nagu minul praegu siis see aeg läheb ikka väga kiiresti.
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Sai täna siis nokitsetud jälle. Panin juhtmed uuesti paika ja veel nipet näpet.
Uus kettki sai peale, mida ma mõõtsin kaheksa korda aga ikka panin puuse. Tuleb ikka vanasõna jälgida ja üheksa korda mõõta.
On isegi karta ,et rattas saab kevadeks valmis.
siin on tänase päeva tulemus, paljud asjad kruvisin lihtsalt külge ,et näha kuidas peale istuvad ja ,et ei juhtuks nii nagu juhtus kettiga .
-
Teema algataja - Postitusi: 51
- Liitunud: 07 Mär 2008, 20:54
- Tsikkel: GPZ900R
- Asukoht: Jaapan/Sakura City
Re: Kawasaki GPZ900R 1985 - sähkö
Tekkis siin vahepeal küsimus.
Kui tugevalt on keskmiselt mootoriploki poldid kinni?
Mul manuaal annab 39 Nm aga kuidagi vähe tundub see.
Ja kas sinna peab ka keerme liimi panema? Manuaal seda ei ütle aga siiski küsin targemate köest üle.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.