Kompunn
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kompunn
Sooviks leida kedagi,kes on ise dnepri või urali käigukasti mõne muu mootori otsa aretanud.Just see siduri aretamine on huviorbiidis.Tartu või selle ümbruskonna nokitsejad olge aktiivsed ja ärge hoidke infot ainult omale.
Re: Kompunn
no kudas sa nii kuradi laisk oled, et ei suuda ühte kliki teha http://www.estonianchopper.com/t710-mem ... ikaprojekt
Re: Kompunn
Estlased on ju teada tore rahvas.Kohe peale küsimist tuleb ikka jalaga näkku lüüa.Minu eesmärk oli leida mõni neist ehitajatest.Neid sapperiprojekte olen juba nõrkemiseni vaadanud ja seoses sellega on mõned küsimused tekkinud.Piltidelt näen juba valmis lahendusi aga mind huvitab just see MISMOODI !!!!.Pole elus ühtegi emmilise sidurit lammutanud ja seega on selle ehitus suht tundmatuks jäänud.Tean et on mitu ketast aga kuidas ja mille külge need kinnituvad.Plaanis on fordi V 4 kasti otsa saada.Esimene kard sai kast originaal siduri otsa aetud aga seda põrgulist ei suuda käega lahutada.Seega tuleb kasutada emmilise sidurit.Siit ka küsimused.Sorry kui kedagi solvasin
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Kompunn
Mind ei solvanud. Kuna enamus Chopperfoorumi rahvast on Tartu lähikonnast, siis kutsu ennast neist kellelegi külla ja vaadake see asi üksipulgi üle. Ega see arvuti taga õppimine alati kõikse parem ole, kui sõbralikke õpetajaid lähikonnas saadaval on. Usu mind, nad ei hammusta.
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 07 Nov 2008, 21:45
- Tsikkel: ZAZ custom
- Asukoht: Kohila
- Tänatud: 2 korda
Re: Kompunn
Tere, olen teinud kaks vahetükki, ühe ZAZile ja teise diislile, mõlemal kasutan Dnepri sidurit, ZAZile tegin uue hooratta, diislil kinnitasin Dnepri hooratta originaali külge. Siduri lahutamine käib originaalsüsteemiga (varras läbi käigukasti), vaheplaadiga saab kaugused paika, tsentreerimine on väga oluline, muidu jääb siduri eluiga lühikeseks. ZAZil toimib asi juba 9 aastat tõrgeteta ja kasutan seda ka MC Riski grupi traktoritõmbamise võistlusel, mis ei ole sidurile just lihtne, siiamaani pole kettaid vahetanud . Võimsa mootoriga tuleb võibolla panna tugevamad vedrud, muidu hakkab libisema.
Re: Kompunn
No nii ,jumalad on mu halamist kuulda võtnud.Sind ma tegelikult otsisingi.Mis su diisliprojektist saanud on.Aga teemasse.Kas tegid kardaani lühemaks ja kui tegid siis mismoodi rehvist mööda said.Kui jätta originaal kardaan kas mootor liialt esirattale ei toetu.Mis esiharki oleks normaalne kasutada.Sai lc 4 oma proovitud ja see vajus suht põhjani ära.Ja vedrustus, on see sul oma rats või jäi doonori oma.Raam on omalooming või uraliline.No need pisiasjad huvitavad.Ette tänades.
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 07 Nov 2008, 21:45
- Tsikkel: ZAZ custom
- Asukoht: Kohila
- Tänatud: 2 korda
Re: Kompunn
Kõige parem oleks,kui saaksime kuskil kokku, siis saaks täpsemalt asja arutada. Küsimuste vastused on aga siin: kardaan on originaal, et purunemisel saaks lihtsalt asendada, esihark- originaal (MT 9) mootori suurema kaalu tõttu toimib vene asja kohta uskumatult hästi, taga on K750 originaalid, raam on ja peab olema ise tehtud, muidu ei saa arvele ja see ei tohi olla suvalisest veetorust. Ups diisli oleks unustanud, olemas on sõitev raam , et saaks katsetada, ajapuudusel on asi jäänud pooleli
, aga üritan seda viga ilma soojenedes parandada.
Re: Kompunn
Oled sa kaalunud kui palju ratas raskem originaalist on.See,et tavalise esihargi panid kõlab veidi uskumatuna.Aga noh see sapperi plokk on ka alumiiniumist.
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 07 Nov 2008, 21:45
- Tsikkel: ZAZ custom
- Asukoht: Kohila
- Tänatud: 2 korda
Re: Kompunn
Mootori kaalu peast ei tea, aga ratas kokku kaalub 240 kg (mootoriplokk on magneesiumist ja väga kerge), kaalub väntvõll ja hooratas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.