Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Tahaks siis siklit soetada endale. Keegi äkki jagab kogemusi pealkirjas toodud rataste kohta, et mul lihtsam valikut oleks langetada. Tänud
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
teiste mudelitega kogemused puuduvad,endal zx9r. teine ratas mul alles,edasi käib küll väga mehiselt(minu jaoks vähemalt),kuigi on juba küllaltki vana ratas(98).sõitsin eelmine hooaeg u 6-7000 km,ei kurda,midagi nagu ei lagunenud,vahetasin lihtsalt õli ja rehvi ja ostsin bentsu.bensu kulu mul kuidagi kahtlaselt kõrge,aga võibolla lihtsalt sõidustiilis kinni,viljandi-tallinna otsa saan vaevu paagitäiega muidu sõiduasendilt täitsa okei,vilj-tlna otsa sõidan jutiga,samas mõned teevad 2 peatust. niiet halbu sõnu esialgu ei oska öelda,samas vbl kevadel panen müüki,tahaks midagi muud proovida,ehk v2
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Natuke kohatu v6rdlus mina leian.
Yks on (Z1000) nakedbike ja teised puhtat6ulised biked.
Tee endale pigem enne selgeks mis on sinu eelistus kas bike v6i nakedbike (oluliselt mugavam).
Ja siis saab edasi sulle n6u anda.
Edu
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
xdream kirjutas:kas bike v6i nakedbike (oluliselt mugavam).
Edu
noh...mugavam ehk linnas?maanteel ikkagi kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] mugavam ju
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
muidugi hinnaklass on ka väheke erinev...zx9 saab juba kuskil 2500,teised ikka poole kallimad
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
pyta kirjutas:xdream kirjutas:kas bike v6i nakedbike (oluliselt mugavam).
Edu
noh...mugavam ehk linnas?maanteel ikkagi kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] mugavam ju
Oleneb ju ikkagi mis seal maanteel teha.
Kui 300+ kiirust arendada siis loomulikult on gondel abiks
Aga kui v6tta arvesse linna ja maanteel liikumise suhe? Siis siin tuleb vahe sisse.
Linnas ei ole mugav paagil l8sutada, naked on oluliselt m6nusam ja mugavam.
See on muidugi teema algataja otsustada mida ta tegema (kus s6itma) hakkab.
Kuid omast kogemusest tean r22kida et bike linnas on k6ikke muud kui mugav. V2ike suts on ok kuid kui on pikemad otsad (linnavahel) siis on ikka ebamugav.
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
xdream kirjutas:pyta kirjutas:xdream kirjutas:kas bike v6i nakedbike (oluliselt mugavam).
Edu
noh...mugavam ehk linnas?maanteel ikkagi kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] mugavam ju
Oleneb ju ikkagi mis seal maanteel teha.
Kui 300+ kiirust arendada siis loomulikult on gondel abiksAga kui v6tta arvesse linna ja maanteel liikumise suhe? Siis siin tuleb vahe sisse.
Linnas ei ole mugav paagil l8sutada, naked on oluliselt m6nusam ja mugavam.See on muidugi teema algataja otsustada mida ta tegema (kus s6itma) hakkab.
Kuid omast kogemusest tean r22kida et bike linnas on k6ikke muud kui mugav. V2ike suts on ok kuid kui on pikemad otsad (linnavahel) siis on ikka ebamugav.
Ära aja lolli juttu ,oleneb inimese pikkusest ,jupid on muidugi bikel paagiotsas !
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
zx9r on z1000 vanem vend. Z1000 on vennalt omale saanud palju ühiseid juppe, näiteks veljed, tagakiige, mootor suures osas, pidurid vist ka (pole kindel). Z1000ndel on mootoris tehtud paar muudatud nukkvõlli näol ja sellega hobujõude kahandatud ning pöördemomenti ka madalamale toodud. zx9r-il vist oli mootor veel karpadega ka? Z1000ndel on igastahes sissepritse juba.
Milline ratas sulle sobiks? Seda on raske öelda. Kõik oleneb sõidustiilist ja sõprade ratastest. Kui nemad käivad maanteel bikedega sirgel täpiks laskmas, siis vist võiks zx9r-i võtta. Aga kui ei, siis z1000. Maanteel kiiruseni ca 140 (oleneb juhist) pole väga vahet kummaga sõidad, sest alla selle kiiruse bikega nagunii gondlivarju ei lähe ja sõidad sirge seljaga. Nakedbikega on nö "sirge" seljaga oluliselt mugavam sõita. Bikega oled ikka veidi ettepoole kaldus ja raskus toetub randmetele, Z1000 see-eest saad täitsa sirge seljaga istuda rattaseljas ning oled nagu kunn troonil . Legaalsetel kiirustel tuul veel nii tugev pole, et häirima hakkaks. Linnas on loomulikult nakedbike parem. Samamoodi istumise asend on inimlikum, pea on kõrgemal, näed üle autode. Üks tähtis eelis on pöörderaadius, mis nakedil on kõvasti väiksem (eks bikega annab ka järske pöördeid teha aga selleks pead ise julge olema ja julmalt kallutama). kui näiteks arki eksamile minna, siis valiksin z1000nde, sest bikega on üliraske slaalomit ära teha (been there, done that. Sain eksami ka R1-ga tehtud). Üks asi veel, on jalarauad, mis nakedil on veidi madalamal,seega ei sure pikal sõidul jalad nii ära nagu bikel (jällegi ühel R1-l olid mul rinka jalarauad, jalad olid ikka konkreetselt kõverad, polnud väga mugav).
Mis siis veel. Näiteks kukkumiskindlus. Bikega on rohkem asju mida puruks kukkuda ja pärast värvida võrreldes nakediga. Peale selle on z1000nde välimus kõvasti parem ja ajatum. zx9r on juba väljanägemiselt paras rimakas ja vana bike, z1000 näeb aga kõvasti uuem välja. Mõned on arvanud minu ratta vanuseks max 2-3 aastat. Aga eks see ole maitse asi, mõnele ei pruugi üldse meeldida nakedbike välimus. Mulle igaljuhul meeldib ja kirss tordil on z1000nde hääl kui sumpad lühemaks lõigata. Minuarust on see ikka vääga mehine hääl, juba madalatel pööretel. http://www.youtube.com/watch?v=ST91NkWDvnA
See siis oli minu arvamus, kindlasti kellegil on midagi vastupidist väita.
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Edu[/quote]
noh...mugavam ehk linnas?maanteel ikkagi kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] mugavam ju[/quote]
Oleneb ju ikkagi mis seal maanteel teha.
Kui 300+ kiirust arendada siis loomulikult on gondel abiks
Aga kui v6tta arvesse linna ja maanteel liikumise suhe? Siis siin tuleb vahe sisse.
Linnas ei ole mugav paagil l8sutada, naked on oluliselt m6nusam ja mugavam.
See on muidugi teema algataja otsustada mida ta tegema (kus s6itma) hakkab.
Kuid omast kogemusest tean r22kida et bike linnas on k6ikke muud kui mugav. V2ike suts on ok kuid kui on pikemad otsad (linnavahel) siis on ikka ebamugav.[/quote]
Ära aja lolli juttu ,oleneb inimese pikkusest ,jupid on muidugi bikel paagiotsas ![/quote]
Kas sa j2rsku seletaksid seda miks ma loll olen. Mis puutub pikkus sellesse kui mugav on s6itta bike tyypi rattaga ja nakedbike tyypi rattaga.
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
minu arust küll bikega linnas ebamugav pole.ja maanteedel hulka parem paugutada.ise valiks küll kondlis [Motobot: õige on "gondlis"] pilli.
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
ZX9R tehti kuni 03 z1000 on jah aastalt uuem aga ei ytleks et zx9r vanad välja näeks lisaks on pealkirjas ka ZX10R
Eks kõik on maitse asi ja sõit nagu siin foorumis ka on vist ainult 2x mainitud
Ise oman zx9r ja ma sain kyll kenasti tln-vilj sõita ja tankisin ca 10l vist kui mäletan hästi, et ei võta midagi hullu pööra, kyll jah kiirus ei olnud 300+ vaid suht lubatust vähe mõned km peal.
z1000 on ntx hea tagaratast lohama panna et sellist asja bike on nagutkene keerulisem teha lisaks kruus,liiv on sellega hulka mugavam sõita. Linnas zx*r sõita ei ole piin, algul vähe randmeid paneb krampi aga kõik harjumise asi ja paagil on väga mugav kyynarnukki toel chillides sõita
Mis mind alguses häiris zx9r puhul oli see et kytuse näidikut ei ole, et kui km ära ei nulli kytust tankides siis täpselt ei teagi palju ligikaudu sõita saab Kyll on jah RES kraan aga minu oma kyll ei töötanud vaid keset linna foori taga sai otsa ja edasi tuli mõni sada meetrit lykata
Aga nyyd on selge et nii 210km sõitu võiks tankima minna siis läheb nii 14-15l sisse, paak ise peaks 18 olema
-
Teema algataja
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Inimese (käte) pikkusest oleneb ju suuresti, kui palju ta peab lenksuni ulatamiseks ettepoole end küünitama. Ehk siis sõiduasend.
xdream kirjutas:Edu
noh...mugavam ehk linnas?maanteel ikkagi kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] mugavam ju[/quote]
Oleneb ju ikkagi mis seal maanteel teha.
Kui 300+ kiirust arendada siis loomulikult on gondel abiks
Aga kui v6tta arvesse linna ja maanteel liikumise suhe? Siis siin tuleb vahe sisse.
Linnas ei ole mugav paagil l8sutada, naked on oluliselt m6nusam ja mugavam.
See on muidugi teema algataja otsustada mida ta tegema (kus s6itma) hakkab.
Kuid omast kogemusest tean r22kida et bike linnas on k6ikke muud kui mugav. V2ike suts on ok kuid kui on pikemad otsad (linnavahel) siis on ikka ebamugav.[/quote]
Ära aja lolli juttu ,oleneb inimese pikkusest ,jupid on muidugi bikel paagiotsas ![/quote]
Kas sa j2rsku seletaksid seda miks ma loll olen. Mis puutub pikkus sellesse kui mugav on s6itta bike tyypi rattaga ja nakedbike tyypi rattaga. [/quote]
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Mina ei kahtleks üldse ja võtaks kohe Z1000
Kogemus nende kõikide ratastega olemas, Z1000 on selliste väikeste tonniste seas absoluutne lemmik.
Ning võimaluse korral vähemalt 2010a mudeli. Mitte et eelmised kehvemad oleksid
Nüüd tuli välja ka poolgondlis Z1000, mille kõige suurem pluss minu silmis on suurem kütusepaak.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Kui liigelda lubatud piires siis ikka Z1000 kõige mugavama istumisasendiga sõita pea püsti.
ZX9R ja ZX10R vahe peaks olema juba palju ja rattad vägagi erinevad ikka.
-
Teema algataja
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Edu exdreamile 300+ kiirustel
Teistele asjalike nõuannete eest tänud.
Algul oli nagu kindel plaan bike võtta, et ikka jõhkralt kihutada, aga nüüd hakkas see z1000 ka kipitama. Asi selles et natuke vaatasin videosi ja tuli välja et sellega saab ka edukalt kihutada.
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Tallinn-viljandi ots ühe paagitäiega????
Mis te sõidate 2 käiguga ve?? Paak on 18 l kanti ja sellega saab sõita julgelt 260km!! sealjuures sõidustiil ei ole mul tagasihoidlik. Oman ZX-9R juba 4 a. Algul oli kütusekulu suur aga siis sai karpad
üle käidud ja sellega probleem lahenes. Välimus on täiesti maitseasi. Enne seda ratast oli gsxf 600 mis on ka gondliga ja puha... aga nende kahe ratta vahe on ikka üüratu:gsxfil nagu polekski gondleid [Motobot: õige on "gondleid"] olnd, aga see selleks. Juhitavus on minu arvates väga hea, kindlasti on vaja rooliamorti. Ise olen natuke lühem (175cm) aga sõiduasendi üle ei kurda. Tallinn Viljandi otsa korral ei pea ka vahepeatust kasutama, muidugi kui sa suitsumees ei ole v kusehäda peale ei pressi. Kiiruse ja kiirendusomadusi pole mõtet mainida. Võid ise arvata kui 200kg rattal on seal 100 ja natuke rohkem kw.
Tegin ka sama rattaga ARK'i eksami ja kui sa oled juba niikaua sõitnud, et täislubasid teha siis ei ole mitte mingit probleemi ei slaalomi ega millegi muuga.
Karpade eelis on vb see, et kui jama ei pea kohe arvutiga kallale tormama.
Aga tegelikult on nii et eks iga mats kiida oma pilli. Vali see mis sulle lihtsalt rohkem meeldib. Ei usu et antud ratastel nüüd mingeid lapsevigasid küljes oleks.
Müün enda ninja see kevad maha kuna sooviks osta järgmist. Vanus veel piisavalt noor, et minna ikka kiirema ja võimsama poole(kainelt mõeldes on muidugi hetke rattast maa ja ilm)
Aga kui sa tahad ikkagi head linnaratast ja maanteel sõita normaalselt, vahepeal ''kiirustades'' natuke kiiremini võta parem mingi naked 600 milledel on ca 60-80kw sest küll, endal kogemused fzr 600'ga....
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
mine vaata need rattad üle Kawasaki Z1000/zxr9/zxr10 ja võta nendest see mis sulle endale kõige rohkem meeldib
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
direktor kirjutas:Edu exdreamile 300+ kiirustel
Teistele asjalike nõuannete eest tänud.
Algul oli nagu kindel plaan bike võtta, et ikka jõhkralt kihutada, aga nüüd hakkas see z1000 ka kipitama. Asi selles et natuke vaatasin videosi ja tuli välja et sellega saab ka edukalt kihutada.
Kui sul algsel oli plaan bike v6tta ja kihutada ning kui sa nyyd oled avastanud et Z1000 saab kihutada siis millep2rast sa mulle edu soovid. Mina proovisin sulle selgeks teha millega mida on hea teha.
Kuna olen kahte bike tyypi ratast omanud v6in ytelda et mugav nendega ei ole kui just ei oma ahvipikkuseid k2si.
Enam bike ei taha vaid olen ise piilunud Z1000 ja ka Aprilia Tuonot kuna ridamootori inin on 2ra tyytanud.
Ega see foorumist abi otsimine on hea ja tore kuid parima selguse ja lahenduse saad siiski omalk2el proovimisega.
Siiski soovin sulle edu ja jaksu katsetamsiel ja proovimisel
PS. Pole proovinud 300+ kiirust ja ei ole eriti v6imalust tulemas ka
Martin
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
tere
sellest listist valiksin mina zx9r a 2002 a alates ehk siis viimase 9r i sellel on vähe teine mootor ja pidurid kui eelmistel ja neist kõige parem. olenemata oma suht jõhkrast kaalust on ratas väga mugav igas olustikus. tegemist ei ole siiski supersport tüüpi rattaga vaid pigem sport touringuga. zx9r id tehti kiireteks maanteeratasteks. ja kuigi sellega on või pigem oli võimalik ka rada sõita on ta siiski niisama kiireks sõiduks loodud. pole kül ise proovind a tundub et ka pikemad otsad on 9r iga nauditavad.
zx10r on juba sportbike ja niisama kulgemiseks mitte väga mugav (va kiired kurvid). nendel oleneb väga mis aastakäigu mudelit saad endale lubada. a mina arvan et supersport rattad on siiski spordi tegemiseks ja kõigeks muuks leidub sobivamaid.
z1000 on rahulikuks sõiduks tore asi a kui sõbrad rr tüüpi ratastega kiiresti sõita armastavad siis sa sellega kannul ei püsi. pikad otsad mööda trassi ilma gondlita eriti just tuulise ilmaga on kah veits nõme.
kuna ratta valimisel on pea kõigil määrava tähtsusega ratta hind ehk olemasolev rahanatuke siis tegelt on mõistlik teha nii et võta see raha ja osta endale korralik varustus. päris kiiver ja saapad jne siis arvesta maha veel ca 300 euri mis tavaliselt kasutatud ratta sättimiseks kulub ja ülejäägi eest vali ratas.
edu
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Kibu nüüd sa küll eksid.
Z1000 püsib igatepidi sõprade kannul olenemata, mis ratastega nad on. Uus Z on ikka päris terav
Mine proovi kevadel järgi.
Võibolla tõesti ainult mitte ringrajal
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Piipz kirjutas:Kibu nüüd sa küll eksid.
Z1000 püsib igatepidi sõprade kannul olenemata, mis ratastega nad on. Uus Z on ikka päris terav
Mine proovi kevadel järgi.
Võibolla tõesti ainult mitte ringrajal
lugesin su artiklit uue z i kohta ja usun et see on omajagu terav a kui teemaalgatajal on sama segased sõbrad kui mul siis ikka kindlalt ei püsi kannul samas eelmine suvi nägin lätis rinka võistlustel kuidas tänavaklassis osales üks keskealine härrasmees firebladest tehtud stunt rattaga millel krosari lenks jne ja seega z1000 le suht sarnase sõiduasendiga ja kui mälu ei peta siis sai ta teise koha ehk et saab küll kui osata.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
KIBU kirjutas:Piipz kirjutas:Kibu nüüd sa küll eksid.
Z1000 püsib igatepidi sõprade kannul olenemata, mis ratastega nad on. Uus Z on ikka päris terav
Mine proovi kevadel järgi.
Võibolla tõesti ainult mitte ringrajallugesin su artiklit uue z i kohta ja usun et see on omajagu terav a kui teemaalgatajal on sama segased sõbrad kui mul siis ikka kindlalt ei püsi kannul
samas eelmine suvi nägin lätis rinka võistlustel kuidas tänavaklassis osales üks keskealine härrasmees firebladest tehtud stunt rattaga millel krosari lenks jne ja seega z1000 le suht sarnase sõiduasendiga ja kui mälu ei peta siis sai ta teise koha ehk et saab küll kui osata.
Sul on küll siis ikka päris karmid sõbrad. Et 2010 z1000 maha jääks peab isegi supersport rattaga päris piiripeal sõitma, enamus inimesi nii ei sõida ja avalikel teedel oleks see ülim lollus ka.
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
direktor kirjutas:Algul oli nagu kindel plaan bike võtta, et ikka jõhkralt kihutada, aga nüüd hakkas see z1000 ka kipitama. Asi selles et natuke vaatasin videosi ja tuli välja et sellega saab ka edukalt kihutada.
Eeee ..., eee ..., kus kandis kihutad, teaks eemale hoida?

-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
willie kirjutas:direktor kirjutas:Algul oli nagu kindel plaan bike võtta, et ikka jõhkralt kihutada, aga nüüd hakkas see z1000 ka kipitama. Asi selles et natuke vaatasin videosi ja tuli välja et sellega saab ka edukalt kihutada.
Eeee ..., eee ..., kus kandis kihutad, teaks eemale hoida?
kuhu sa sellise imala moraalilugemisega jõuad??? ema ema keegi ütles foorumis sõna kihutama. kui sa pead tsikliga kihutamist või sellest rääkimist taunitavaks siis ütle otse mitte ära aja mingit eemale hoidmise iba. mina näiteks kipun vahest kihutama tallinna lähiümbruses kas sa nüüd tõsimeeli hoiad eemale vä???
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Kibu,ära kurjusta!
väga hea ju tegelikult kui igasugused keset sõiduteed parkivad kolakad eemale hoiavad
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
Junzu kirjutas:KIBU kirjutas:Piipz kirjutas:Kibu nüüd sa küll eksid.
Z1000 püsib igatepidi sõprade kannul olenemata, mis ratastega nad on. Uus Z on ikka päris terav
Mine proovi kevadel järgi.
Võibolla tõesti ainult mitte ringrajallugesin su artiklit uue z i kohta ja usun et see on omajagu terav a kui teemaalgatajal on sama segased sõbrad kui mul siis ikka kindlalt ei püsi kannul
samas eelmine suvi nägin lätis rinka võistlustel kuidas tänavaklassis osales üks keskealine härrasmees firebladest tehtud stunt rattaga millel krosari lenks jne ja seega z1000 le suht sarnase sõiduasendiga ja kui mälu ei peta siis sai ta teise koha ehk et saab küll kui osata.
Sul on küll siis ikka päris karmid sõbrad. Et 2010 z1000 maha jääks peab isegi supersport rattaga päris piiripeal sõitma, enamus inimesi nii ei sõida ja avalikel teedel oleks see ülim lollus ka.
piiri peal sõitma on väga laialivalguv mõiste. pole väga näinud kedagi ratta piiri kompavat seega alati tegu pigem sõitja piiriga see aga igal ühel oma ja rataste iseloomustamiseks ei sobi. ps mõned mu sõbrad on ülimalt lollakad jah
tegelt pidasin silmas siiski z1000 sõiduasendit mitte võimsust ja suutlikust. linnavahel foorist foorini püsib uus z1000 kindlasti bike il kannul ja kohapealt minekul ehk isegi rebiks ette a vähe pikemal lõigul ja suurematel kiirustel läheb z iga raskeks ma arvan. püstise sõiduasendiga rattad on mugavad kuni kiirusteni sinna 150 kmh kanti mu arust a bike alles läheb sealt mugavaks.
teiseks valib teemaalgataja ilmselt vähe vanemate rataste seast. ninjade järgi pakuks sinna 2004 2005 aasta kanti ja selle aja z1000 on hoopis teine asi kui viimane.
ehk et kui ma aastaarvuga väga ei eksind ja ikkagi kiiresti tahad sõita ja mitte ainult linnavahel siis soovitan ikkagi zxr valida ja tule kihuta rajal
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
sepp kirjutas:Kibu,ära kurjusta!
väga hea ju tegelikult kui igasugused keset sõiduteed parkivad kolakad eemale hoiavad
sepp sa tead küll ju et kui aeglasemast mööda ei saa siis peab rohkem trenni tegema!
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
KIBU kirjutas:willie kirjutas:direktor kirjutas:Algul oli nagu kindel plaan bike võtta, et ikka jõhkralt kihutada, aga nüüd hakkas see z1000 ka kipitama. Asi selles et natuke vaatasin videosi ja tuli välja et sellega saab ka edukalt kihutada.
Eeee ..., eee ..., kus kandis kihutad, teaks eemale hoida?
kuhu sa sellise imala moraalilugemisega jõuad??? ema ema keegi ütles foorumis sõna kihutama. kui sa pead tsikliga kihutamist või sellest rääkimist taunitavaks siis ütle otse mitte ära aja mingit eemale hoidmise iba. mina näiteks kipun vahest kihutama tallinna lähiümbruses kas sa nüüd tõsimeeli hoiad eemale vä???
Ära tõmble. On suur vahe kihutamisel ja kiiresti sõitmisel. Mul on jäänud teema-algataja senistest postitustest mulje, et tal pole eriti palju kiiresti sõitmise kogemusi, sealt ka naljaviluks see noomimine.
Kui Sina kihutad, siis ei usu ka Sind olevat teab-mis eriline sõitja. Paugutad ümber Tallinna ja Tallinas ja nüüd tegija? Olen näinud oma silmadega liiga palju hukkunud tsiklimehi, kahju kui keegi omast lollusest surma saab.
Aga siis seda emme-emme värki kommenteerides arvan, et oled seda hiljuti ise kasutanud. Huvitav, miks?
Sorry, direktor, Sinu teemast on asi mööda läinud.

Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
eriline moraali jünger ikka.mulle meeldib kah linna lähistel kihutada,ausalt õeldes ei tea ühtegi bike omaniku,kellele see ei meeldiks.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Kawasaki Z1000 vs zxr9/zxr10
teemaalgataja tegi selle teema saamaks teada millist ratast eelistada. jutt kihutamisest iseloomustab tema rattakasutus eelistusi ja vastavalt sellele saavad teised anda soovitusi ratta valimiseks. ehk et igati vajalik inf direktori poolt. pole vaja seda nii sõnasõnalt võtta et tüüp plaanibki ainult mõõdutundetult kihutada ja et rattavalimis teemas peaks kohe soiguma hakkama et avalikel teedel kihutada ei tohi. taheti abi sobiva ratta leidmiseks vastavalt kasutuseelistusele mitte arvamusi selles vallas kuidas peab sõitma. selleks jutuks on teised teemad. pole vaja igat teemat risustada moraalilugemis postitustega.
mina pole muidugi mingi teab mis sõitja seda näitavad ka minu sõidetud ringiajad radadel kuid üht teist ma ratastest ja ka kiiresti sõitmisest siiski tean ja kuna tänasel kenal päeval on palju vaba aega siis võtsingi arvamust avaldada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.