Yamaha YZ426F 00-01
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1572
- Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
- Tsikkel: aprilia rs50 MHR
- Asukoht: paide
Yamaha YZ426F 00-01
sai soetatud siis Yamaha YZ426F 2002 ,(6a tagasi sai harjutatud põllul ja väiksel rajal töökoja taga honda cr250 t2 vist 93a omaga).tänaseks mul YZ426F 02 hooldusmanuaal läi loetud.kas 4t käiguvahetus üles toimub ka gaas põhjas lihtsalt vahetades.küsimusi nii palju et ei tea millest alustada.kuidas siis asi vastu peab kui õigel ajal õli vahetada ja klappe reguleerida,mootoris kolinaid pole.426cm3 peaks ressurssi piisavalt olema.jah on küll segane jutt,ma pole eriline kirjanik : )
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
- Tsikkel: Jah
- Asukoht: Australia, Perth.
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ426F 2002
426f kirjutas:sai soetatud siis Yamaha YZ426F 2002 ,(6a tagasi sai harjutatud põllul ja väiksel rajal töökoja taga honda cr250 t2 vist 93a omaga).tänaseks mul YZ426F 02 hooldusmanuaal läi loetud.kas 4t käiguvahetus üles toimub ka gaas põhjas lihtsalt vahetades.küsimusi nii palju et ei tea millest alustada.kuidas siis asi vastu peab kui õigel ajal õli vahetada ja klappe reguleerida,mootoris kolinaid pole.426cm3 peaks ressurssi piisavalt olema,omal mul kaalu 65kg aga käima saan mootori ise.jah on küll segane jutt,ma pole eriline kirjanik : )
http://www.utfg.net/ ja saad enamustele enda küsimustele vastused.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ426F 2002
kas 4t käiguvahetus üles toimub ka gaas põhjas lihtsalt vahetades
Kui käigukasti remondiga meeldib tegeleda siis kohe kindlasti kui ei siis gramm sidurit või nõks gaasi hetkeks järgi.
,omal mul kaalu 65kg aga käima saan mootori ise
vat see on juba üsna segane lause
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
- Tsikkel: Jah
- Asukoht: Australia, Perth.
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ426F 2002
2stroketaliban kirjutas:,omal mul kaalu 65kg aga käima saan mootori ise
vat see on juba üsna segane lause
Ilmselt mõtleb kickist käima löömist.
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Yamaha YZ426F 2002
FirePlay kirjutas:2stroketaliban kirjutas:,omal mul kaalu 65kg aga käima saan mootori ise
vat see on juba üsna segane lause
Ilmselt mõtleb kickist käima löömist.
Ilmselt mõtled mootorratta kickist käimalöömist
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ426F 2002
Ilmselt mõtleb kickist käima löömist.
siililegi selge kuid küsimus jääb ,et miks ei peaks siklit käima saama kui ratas töökorras
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja - Postitusi: 1572
- Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
- Tsikkel: aprilia rs50 MHR
- Asukoht: paide
Re: Yamaha YZ426F 2002
sest kompunn on päris kõva ja annab ikka hüpata kickstarteri peal kui väsinud olen
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Yamaha YZ426F 2002
Mul kergemakaaluline sõber ja üks ostuhuviline ei suutnud ka 2t 250cm3 käima lüüa.
Lihtsalt seda va löögijõudu jäi väheks.
Seda enam,et 426 minumeelest pole ka dekompressiooniklappi peal.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ426F 2002
426-l peaks olema manual deko.Ilma selleta on pea üldse lootusetu kiksat alla lüüa, käimalöömisest rääkimata.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ426F 2002
asi on reeglina selles et lüüakse lambi kohast ja siis jääb mulje et ei tea kui kõva komp. tegelt jõuab 50kg ne naine ka 450se käima lüüa
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja - Postitusi: 1572
- Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
- Tsikkel: aprilia rs50 MHR
- Asukoht: paide
Re: Yamaha YZ426F 2002
dekompressiooni klapp koos hoovaga on täiesti olemas õnneks,klapp alla siis kickist kolb õige koha peale ajada ja klapp kinni ja käima lüüa,mul ratas seina najal püsti käivitamise ajaks,saab ka ilma,samas 2t 250-se saab isegi käega käima lüüa
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ426F 2002
samas 2t 250-se saab isegi käega käima lüüa
peab ikka jube urn sellisel juhul olema
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja - Postitusi: 1572
- Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
- Tsikkel: aprilia rs50 MHR
- Asukoht: paide
Re: Yamaha YZ426F 2002
kuhu klapivahed kaovad,et neid suht tihti tuleb kontrollida ja reguleerida
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ426F 2002
klapid venivad ja tänu sellele vahed vähenevad,tänasel päeval normaalne titaanklapp kestab suht hästi juba ,kuid vana raudklapp teeb elu põnevaks:D
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ426F 2002
2stroketaliban kirjutas:klapid venivad ja tänu sellele vahed vähenevad,tänasel päeval normaalne titaanklapp kestab suht hästi juba ,kuid vana raudklapp teeb elu põnevaks:D
Ei veni need klapid kuhugi. Klapi istepind läheb nõgusaks ja klapp istub aina sügavamalt oma pesas sees. Tihedust ka loomulikult ei ole.
Aga mis neil terasklappidel häda on (rauda vist teatavasti puhtal kujul eriti ei esine)?
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Yamaha YZ426F 2002
2stroketaliban kirjutas:klapid venivad ja tänu sellele vahed vähenevad,tänasel päeval normaalne titaanklapp kestab suht hästi juba ,kuid vana raudklapp teeb elu põnevaks:D
Mingi imelik jutt...
Ma just olen just vastupidi aru saanud et raudklapid on kestvamad kui titaanid ja odavamad, see eest raskemad. Samas egas see titaan pole teab mis ime metall. Ja tõesti klappidel pole mingit venivust, klapipesad ja klapi pind kulub, või põleb ära jms segust ja temperatuurist tingitud probleemid.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
Teema algataja - Postitusi: 1572
- Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
- Tsikkel: aprilia rs50 MHR
- Asukoht: paide
Re: Yamaha YZ426F 2002
et siis klapi vahed muutuvad väiksemaks mitte suuremaks ja ära kadunud klapivahega ei sulgu klapp ja laseb gaasid läbi
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Yamaha YZ426F 2002
Justnimelt klapi tööpind kulub, muutub nõgusaks või klapipesa kulub , see ei ole see pind mida nö nukvõlli lükkab, vaid ikka see pind kus vahetult klapp sulgub istub nö pesasse, siis vahed vähenevadki ja viibki sinu kirjeldatud probleemini. Kui need klapi vahed väga kergelt/kiirelt vähenevad, siis eeldaks mina et klapid võiksid juba õhtale minna. Seega mootor võiks vajada pea remonti, klappide vahetust...
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: Yamaha YZ426F 2002
Äkki mõni tarkpea oskab öelda mulle käigupealt, mis on uute klappide hind?
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1572
- Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
- Tsikkel: aprilia rs50 MHR
- Asukoht: paide
Re: Yamaha YZ426F 2002
mis moodi see yz426f õlitus toimub,raami küljes on eraldi õlipaak,karteris on õli,mis mõte sellel raami küljes oleval õlipaagil on
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Postitusi: 1572
- Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
- Tsikkel: aprilia rs50 MHR
- Asukoht: paide
Re: Yamaha YZ426F 2002
kas punast valvoline liitiummääret võib kasutada laagrites
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Postitusi: 1572
- Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
- Tsikkel: aprilia rs50 MHR
- Asukoht: paide
Re: Yamaha YZ426F 2002
mingi jama on,peale klappide tegemist,uue nuka keti ja uue kolvi panekut ei lähe asi enam kickist käima,vedades läheb käima,aga töötab valesti.karpat timmima,nuka kett ja kõik asjad on õieti,märgid paigas,enne remonti sai kuidagi käima,aga soe mootor kooles ära ja tõmbas täis.külma ilmaga -10 töötas ilusti
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ426F 2002
Mis see klappide tegemine tähendab? Mis su karpa settingud on (segukruvi väljas, tühikäigudüüs jne.)
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Yamaha YZ426F 2002
426f kirjutas:kas punast valvoline liitiummääret võib kasutada laagrites
see pigem suurte koormuste all töötavate liuglaagrite(pukside) tarbeks, ise kasutan juba aastaid ja selle koha peale paremat ei ole.Kas nüüd kokkusattumus aga rasketehnika kardaaniristid, peale sellega määrimist, ei tahtnud küll kesta.
-
Teema algataja - Postitusi: 1572
- Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
- Tsikkel: aprilia rs50 MHR
- Asukoht: paide
Re: Yamaha YZ426F 2002
karpas siibri nõel keskmises asendis,peadüüs nr 168 pikem düüs millel külje peal veel 8 auku on nr 45 ja pisike düüs nr 72 ja Pilot screw on 4 keeret lahti
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha YZ426F 2002
426f kirjutas:karpas siibri nõel keskmises asendis,peadüüs nr 168 pikem düüs millel külje peal veel 8 auku on nr 45 ja pisike düüs nr 72 ja Pilot screw on 4 keeret lahti
No karpa on sul ikka siis julmalt mööda. proovi taastada tehase settingud:
peadüüs #162; tühikäigudüüs (see pikk peadüüsi kõrval) #42; segukruvi ca 1½ pööret.
Ime siis, et talvel hästi käima läks .
-
Teema algataja - Postitusi: 1572
- Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
- Tsikkel: aprilia rs50 MHR
- Asukoht: paide
Re: Yamaha YZ426F 2002
asi korras,üks düüs oli lahti ja segukruvi oli liiga lahti,pool päeva paugutasin heinamaadel ja põldudel ringi ja kõik ok
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Postitusi: 1572
- Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
- Tsikkel: aprilia rs50 MHR
- Asukoht: paide
Re: Yamaha YZ426F 2002
21'' esiratta roostes kodaraid lahti keerates läks 2 tk pooleks ja oleks vaja asemele kodaraid,kuskohast saab
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.