Kiiver-Milline peaks olema.

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Kiiver-Milline peaks olema.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

Heips kah kõigile.
Otsisin ja vaatasin siin ringi, aga ei leidnud ühtegi mõistlikku teemat kiivritest.

16. Aprillil lään motikapiloodi litsentsi kursustele. Mõtlesin teha sõidu oma kiivriga, ja mitte kasutada autokooli poolt pakutavat täifarmi.

Mida peaks kiivrit valides silmas pidama? Peale selle, et see paras oleks. Ma ei pea hinda silmas, selge on ju see, et 900.- ja 4900.- maksval kiivril on kvaliteedi vahe. Mis kasu on http://www.streetmoto.ee/?s=4000silverkaelakaitsest? Kas kõikidel kiivritel on sisu kergelt eemaldatav ja pestav? Mis vahe on materjalidel - fiiberkorpus või termoplast? Mida veel vaadata?

Parimat
Päss
Kasutaja avatar

WsaN
Postitusi: 309
Liitunud: 14 Juul 2004, 13:14
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas WsaN »


jussuf
Postitusi: 133
Liitunud: 15 Veebr 2005, 03:01

Lugemata postitus Postitas jussuf »

 
Viimati muutis jussuf, 30 Juun 2008, 22:25, muudetud 1 kord kokku.

tsiklivendd
Postitusi: 104
Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tsiklivendd »

jussuf kirjutas:
"Autokooli täifarmi" jaoks on kiivrisukk olemas, oled ehk kuulnud? Selles koolis, kus mina käisin, ei saanudki ilma sukata kiivrit pähe panna. Teiseks pead sa oma kiivrisse sidesüsteemi ehitama, mis eksami tegemiseks vajalik on.
Autokoolid lasevad õpilasel isikliku kiivriga sõita!
Ei pea mingit krdi isikliku sidesüsteemi omama, pannakse autokooli oma kiivri sisse!

srpeeter

Lugemata postitus Postitas srpeeter »

Ma ei saa ka aru-
autokoolis oma kiiver, oma kindad- oma "tsikkel"
hädasti mul siis vaja seda autokooli.
takka-traavi nöörivad ka veel mis kole.
mis teha, kes meist ei tahaks kerget teenistust

järeldus-autokool nõrkadele
kui ikka 100 kw jalgevahel pole seda kooli vaja

jussuf
Postitusi: 133
Liitunud: 15 Veebr 2005, 03:01

Lugemata postitus Postitas jussuf »

 
Viimati muutis jussuf, 30 Juun 2008, 22:25, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

srpeeter kirjutas:
Ma ei saa ka aru-
autokoolis oma kiiver, oma kindad- oma "tsikkel"
hädasti mul siis vaja seda autokooli.
takka-traavi nöörivad ka veel mis kole.
mis teha, kes meist ei tahaks kerget teenistust

järeldus-autokool nõrkadele
kui ikka 100 kw jalgevahel pole seda kooli vaja
Su sellest avaldusest ei saa ma mitte mõhkugi aru. Kuidas puutub see jutt kiivri valmisse?

Esimeses vastuses oli hea ja kõik lahti seletav inff lingi all olemas. pole mõtet fleimi tekitada. Tänud hea lingi eest, seal muudki vajalikku.

Peace
Viimati muutis PsychoDad, 07 Apr 2005, 23:29, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Marauder
Postitusi: 326
Liitunud: 10 Juul 2004, 12:32
Tsikkel: Hornet 600 '03
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas Marauder »

Kuressaare ainukese autokoolil kes tsikli lube teeb on mingi säästumarketi raadiosaatjad, millele siis körvaklapid ühele taha ühendatud ja söitjale körva, teisele on panud see peaümber käiv mikrofon ja see autokooliöpsile :roll:
Mina söitsin ENDA tsikliga, ENDA kiivriga pömst köik enda oma, kui öppesöidu vest ja raadiosaatja väljaarvata :lol:

K2bi
Postitusi: 649
Liitunud: 01 Apr 2005, 16:51

Lugemata postitus Postitas K2bi »

miks te ajate enda teadmisi nii kindlalt teistele peale ?!

mina tegin eksami enda kiivriga, kus ei olnud mingit sidesüsteemi.
kui sina nii vöi naa tegid siis ära tao rusikaga rindu, et ainult nii on öige.

kiivri teemal.
ise kasutan odavat max kiivrit . ainuke viga on see, et suurematel kiirustel kohiseb.

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

Kiiver peab eelkõige pähe sobima. Mis kasu sellest on, kui kõik kilkavad, et vot see kallis kiiver on väga kvaliteetne, kui ta omanikule pähe ei sobi... Kiivrit otsides kogesin ka ise seda, et kallim kiiver ei ole ilmtingimata parem/mugavam - kallim variant lihtsalt ei sobinud minu peakujuga.
Mis puutub satjatesse, siis ma pole näinud veel ühtegi, millel puudub klapi/mikri ühendamiseks vajalik pistik. Ise tegin ka load oma kiivriga ja sõiduõpetajalt saadud klapp kõrvas ning saatja taskus.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kui nüüd jälle kiivrite juurde naasta :), siis paar vastust.
Kesta materjal - fiiber või termoplast. Termoplast on tavaliselt odavam, samas reeglina raskem, ja ka löökidele vähem vastupidav. Fiiberkiiver on tavaliselt käsitsi tehtud, kallim ja kergem ja tugevam. Kuna fiiberkiivrite välispind on tavaliselt hästi tugeva aga hapra lakikihiga kaetud siis väikesed kõksud kipuvad lakikihist kilde lahti lööma, seega peaks fiiberkiivrit alati kotis hoidma (kui just peas ei ole). Termoplast on selles suhtes andestavam. Vooder võiks ikkagi reeglina välja käia. Pesemisvõimalus on ikka väga hea asi. Paljud küll räägivad, et kasuta sukka, aga alati ei tahaks seda kanda.
Kasutaja avatar

Teema algataja
PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

Aga mis kasu on sellest kaelakaitsmest? Ainult tuule eest või on mingi muu eesmärk sellel veel?
http://www.streetmoto.ee/?s=4000silver


Edit: Siit saab kah veel inffi. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Oleneb, mida keegi kaelakaitsmeks nimetab. Osadel kiivritel on selline korralik pehmendusrull kuklaosas, mis väldib kiivri liigset liikumist, osadel selline sirmi moodi moodustis tagaservas, mille eesmärgiks on tuulepööriste vähendamine. Aga see kiiver tundub oma kuju ja vaateava poolest üldse väga autokiiver olema. Tsiklikiivril peaks vaateväli ikka oluliselt suurem olema, sest ei vahi ainult otse ette, juba sõiduasend on ju ettepoole kummargil.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kes Airoh'it müüb?
Ma kuulsin, et Airoh teeb ka integreeritud päikesevisiiri ja uduvastase klaasiga kiivrit aga on oluliselt (loe: poole) odavam, kui Schubert C2.
Väga must-have kiiver oleks :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

Airoh´it müüb http://www.automaailm.ee
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Airohit müüs ka AP-Moto Pääskülas (vanasti vähemalt).

bilabong
Postitusi: 252
Liitunud: 21 Sept 2004, 18:39
Asukoht: Tallinn/Türisalu/Vääna Jõesuu

Lugemata postitus Postitas bilabong »

Kas Airoh teeb muidu häid kiivreid/ ise plaanisin osta Airoh stardomi http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=606
http://ziimu.risk.ee/stuff/rolleri%20pildid/ --> minu roller (Pildid on kasutaja r1s7o tehtud//respect)

tsiklivendd
Postitusi: 104
Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tsiklivendd »

Tere
Vaatan, et siin juba Airoh kiivrite teemaks läinud!
Mis Airoh Tygerist rahvas arvab? http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=598

On keegi kasutanud.Lugesin ja uurisin siin eelnevaid teemasid, kuid Airoh kiivritest ei olnud eriti räägitud.Igasugu tagasisidest huvitatud.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Selle Tygeri nokk on minuarust liiga pikk. Näeb välja, nagu oleks liiga järsult piduranud ja siis on mokk välja veninud (vt. Hot Shots filmi).

Aga ma kardan et mulle ei mahu ükski nendest airohitest pähe ning paistab, et XXL-li ei tehta.

Peab ikka schuberti jaoks ikka klotsi koguma
Kasutaja avatar

Teema algataja
PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

Kas on normaalne, kui kiiver istub ilusasti pähe, aga lõug käib ette lükates vastu lõuakaitset? Ma ostsin suure hurraaga sobiva kiivri ära, aga sõites ennast sirutades käib lõug vastu eelnimetatud kiivriosa.

Tänan.
Kasutaja avatar

zombie
Postitusi: 105
Liitunud: 07 Juun 2004, 20:14
Tsikkel: FZ6-S
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas zombie »

Mul on C2 kiiver ja lõug käib ka vastu kui laialt haigutada. Sõidu ajal vähemalt ei häiri. Samas proovides Nolani avaneva alaosaga kiivrit, oli lõug tunduvalt rohkem ahistatud.

sinisalo
Postitusi: 220
Liitunud: 31 Mai 2004, 13:13

AIROH..

Lugemata postitus Postitas sinisalo »

Seda sama AIROH-i käisin ma automaailmas vaatamas. See ei olnud nii ilus asi, kui ta pildi peal on. Nokk on ka kuidagi väga imelik sellel kiivril samuti. Endale ei ost selle pärast ka seda, et see ei mahu mu rolleri istme alla ära :)
Yamaha Aerox GP1 Full 70cc :P

marguspp
Postitusi: 112
Liitunud: 20 Sept 2004, 18:03

Lugemata postitus Postitas marguspp »

mina ostsin streetmotost shiro 4000 kiivri. nüüd sõidus ka ära käidud, väga mugav oli (tuul sisse ei tulnud ja vaikne oli ta ka)
ja uduvastane klaas toimib ka.
Viimati muutis marguspp, 25 Apr 2005, 21:57, muudetud 1 kord kokku.

zten00
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Sept 2004, 17:29
Tsikkel: DR800
Tänanud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas zten00 »

Piipz kirjutas:
Aga ma kardan et mulle ei mahu ükski nendest airohitest pähe ning paistab, et XXL-li ei tehta.

Peab ikka schuberti jaoks ikka klotsi koguma
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=606
Sellel on ju suuruseks XXL ka märgitud. Minu meelest täitsa viisakas kiiver.

marguspp
Postitusi: 112
Liitunud: 20 Sept 2004, 18:03

Lugemata postitus Postitas marguspp »

zten00 kirjutas:
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=606
Sellel on ju suuruseks XXL ka märgitud
seda, mis kodulehel kirjas on, ei tasu eriti tõsiselt võtta. käisin ka ise sealt poest läbi, seal olid väga üksikud kiivrid. ühest mudelist küll üle ühe suuruse polnud. ja nii palju mudeleid ka päris kindlalt ei olnud, mida kõike kodulehel reklaamitakse.

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Aga mida arvatakse grex'i kiivreist?
GREX


ja üldse mida soovitatakse madalamas hinnaklassis?
Ei taha kallimat osta, kuna kiirused üle 100 ei lähe.
Muidu olen Salvo kiivriga sõite teinud. muidu ok, kui ta peaga pisut paremini sobiks(ja E-märgistust pole ka).
Kasutaja avatar

sven
Postitusi: 84
Liitunud: 28 Apr 2004, 21:37
Asukoht: Tallinn; SM610

Lugemata postitus Postitas sven »

N2O kirjutas:
Aga mida arvatakse grex'i kiivreist?
GREX


ja üldse mida soovitatakse madalamas hinnaklassis?
Ei taha kallimat osta, kuna kiirused üle 100 ei lähe.
Muidu olen Salvo kiivriga sõite teinud. muidu ok, kui ta peaga pisut paremini sobiks(ja E-märgistust pole ka).
Mul on grexi kiiver...Ostetud loodus investist.. Hea kiivr on , maksis mingi 1100.- Kui aeglasest sõita ,siis võib klaas kergelt uduseks minna aga muidu on üsna vaikne ja istub peas mugavalt. Sovoitan :)
Sven.

matu6

Lugemata postitus Postitas matu6 »

Sparco Yoyager on ka normaalne kiiver oma hinna kohta.

korgits
Postitusi: 202
Liitunud: 28 Veebr 2004, 13:29

Lugemata postitus Postitas korgits »

krt...viimane asi mida teha ...on osta odav plastikust kiiver :roll:
Kukkudes põrutab pea ikka väga korralikult :( Ikka tuleb vaadata ..klaas- carbon- kevlarkiust kiivreid ...need summutavad lööke aga mitte põruta aju ära :S
Kasutaja avatar

loonik
Postitusi: 163
Liitunud: 25 Dets 2004, 19:26
Asukoht: Aruküla,TLN / Husqvarna FE350

Lugemata postitus Postitas loonik »

Sai soetatud Motodepoost IXS kinnine motikakiiver. Eile sai ka seda maanteel testitud ja võib selle omadustega rahul olla. Ventilstsioon toimib hästi ja müratase ka rahuldav.
Tellitud on veel uks SHOEI ja kui kätte saan on ka võrdlusmoment olemas.
IXS näed hea välja ja ka tarvikud on reaalselt depoos olemas.

Minu isiklik arvamus on, et kui sõita oma lõbuks ja mitte rada ning extreemi võib kiiver olla rahulikult 1500 - 3000 krooniste klassist.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”