Kiiver-Milline peaks olema.
Moderaator: Moded
Kiiver-Milline peaks olema.
Heips kah kõigile.
Otsisin ja vaatasin siin ringi, aga ei leidnud ühtegi mõistlikku teemat kiivritest.
16. Aprillil lään motikapiloodi litsentsi kursustele. Mõtlesin teha sõidu oma kiivriga, ja mitte kasutada autokooli poolt pakutavat täifarmi.
Mida peaks kiivrit valides silmas pidama? Peale selle, et see paras oleks. Ma ei pea hinda silmas, selge on ju see, et 900.- ja 4900.- maksval kiivril on kvaliteedi vahe. Mis kasu on http://www.streetmoto.ee/?s=4000silverkaelakaitsest? Kas kõikidel kiivritel on sisu kergelt eemaldatav ja pestav? Mis vahe on materjalidel - fiiberkorpus või termoplast? Mida veel vaadata?
Parimat
Päss
Otsisin ja vaatasin siin ringi, aga ei leidnud ühtegi mõistlikku teemat kiivritest.
16. Aprillil lään motikapiloodi litsentsi kursustele. Mõtlesin teha sõidu oma kiivriga, ja mitte kasutada autokooli poolt pakutavat täifarmi.
Mida peaks kiivrit valides silmas pidama? Peale selle, et see paras oleks. Ma ei pea hinda silmas, selge on ju see, et 900.- ja 4900.- maksval kiivril on kvaliteedi vahe. Mis kasu on http://www.streetmoto.ee/?s=4000silverkaelakaitsest? Kas kõikidel kiivritel on sisu kergelt eemaldatav ja pestav? Mis vahe on materjalidel - fiiberkorpus või termoplast? Mida veel vaadata?
Parimat
Päss
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
- Asukoht: Tartu
Autokoolid lasevad õpilasel isikliku kiivriga sõita!jussuf kirjutas:"Autokooli täifarmi" jaoks on kiivrisukk olemas, oled ehk kuulnud? Selles koolis, kus mina käisin, ei saanudki ilma sukata kiivrit pähe panna. Teiseks pead sa oma kiivrisse sidesüsteemi ehitama, mis eksami tegemiseks vajalik on.
Ei pea mingit krdi isikliku sidesüsteemi omama, pannakse autokooli oma kiivri sisse!
Su sellest avaldusest ei saa ma mitte mõhkugi aru. Kuidas puutub see jutt kiivri valmisse?srpeeter kirjutas:Ma ei saa ka aru-
autokoolis oma kiiver, oma kindad- oma "tsikkel"
hädasti mul siis vaja seda autokooli.
takka-traavi nöörivad ka veel mis kole.
mis teha, kes meist ei tahaks kerget teenistust
järeldus-autokool nõrkadele
kui ikka 100 kw jalgevahel pole seda kooli vaja
Esimeses vastuses oli hea ja kõik lahti seletav inff lingi all olemas. pole mõtet fleimi tekitada. Tänud hea lingi eest, seal muudki vajalikku.
Peace
Viimati muutis PsychoDad, 07 Apr 2005, 23:29, muudetud 1 kord kokku.
Kuressaare ainukese autokoolil kes tsikli lube teeb on mingi säästumarketi raadiosaatjad, millele siis körvaklapid ühele taha ühendatud ja söitjale körva, teisele on panud see peaümber käiv mikrofon ja see autokooliöpsile
Mina söitsin ENDA tsikliga, ENDA kiivriga pömst köik enda oma, kui öppesöidu vest ja raadiosaatja väljaarvata

Mina söitsin ENDA tsikliga, ENDA kiivriga pömst köik enda oma, kui öppesöidu vest ja raadiosaatja väljaarvata

miks te ajate enda teadmisi nii kindlalt teistele peale ?!
mina tegin eksami enda kiivriga, kus ei olnud mingit sidesüsteemi.
kui sina nii vöi naa tegid siis ära tao rusikaga rindu, et ainult nii on öige.
kiivri teemal.
ise kasutan odavat max kiivrit . ainuke viga on see, et suurematel kiirustel kohiseb.
mina tegin eksami enda kiivriga, kus ei olnud mingit sidesüsteemi.
kui sina nii vöi naa tegid siis ära tao rusikaga rindu, et ainult nii on öige.
kiivri teemal.
ise kasutan odavat max kiivrit . ainuke viga on see, et suurematel kiirustel kohiseb.
Kiiver peab eelkõige pähe sobima. Mis kasu sellest on, kui kõik kilkavad, et vot see kallis kiiver on väga kvaliteetne, kui ta omanikule pähe ei sobi... Kiivrit otsides kogesin ka ise seda, et kallim kiiver ei ole ilmtingimata parem/mugavam - kallim variant lihtsalt ei sobinud minu peakujuga.
Mis puutub satjatesse, siis ma pole näinud veel ühtegi, millel puudub klapi/mikri ühendamiseks vajalik pistik. Ise tegin ka load oma kiivriga ja sõiduõpetajalt saadud klapp kõrvas ning saatja taskus.
Mis puutub satjatesse, siis ma pole näinud veel ühtegi, millel puudub klapi/mikri ühendamiseks vajalik pistik. Ise tegin ka load oma kiivriga ja sõiduõpetajalt saadud klapp kõrvas ning saatja taskus.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Kui nüüd jälle kiivrite juurde naasta
, siis paar vastust.
Kesta materjal - fiiber või termoplast. Termoplast on tavaliselt odavam, samas reeglina raskem, ja ka löökidele vähem vastupidav. Fiiberkiiver on tavaliselt käsitsi tehtud, kallim ja kergem ja tugevam. Kuna fiiberkiivrite välispind on tavaliselt hästi tugeva aga hapra lakikihiga kaetud siis väikesed kõksud kipuvad lakikihist kilde lahti lööma, seega peaks fiiberkiivrit alati kotis hoidma (kui just peas ei ole). Termoplast on selles suhtes andestavam. Vooder võiks ikkagi reeglina välja käia. Pesemisvõimalus on ikka väga hea asi. Paljud küll räägivad, et kasuta sukka, aga alati ei tahaks seda kanda.

Kesta materjal - fiiber või termoplast. Termoplast on tavaliselt odavam, samas reeglina raskem, ja ka löökidele vähem vastupidav. Fiiberkiiver on tavaliselt käsitsi tehtud, kallim ja kergem ja tugevam. Kuna fiiberkiivrite välispind on tavaliselt hästi tugeva aga hapra lakikihiga kaetud siis väikesed kõksud kipuvad lakikihist kilde lahti lööma, seega peaks fiiberkiivrit alati kotis hoidma (kui just peas ei ole). Termoplast on selles suhtes andestavam. Vooder võiks ikkagi reeglina välja käia. Pesemisvõimalus on ikka väga hea asi. Paljud küll räägivad, et kasuta sukka, aga alati ei tahaks seda kanda.
Aga mis kasu on sellest kaelakaitsmest? Ainult tuule eest või on mingi muu eesmärk sellel veel?
http://www.streetmoto.ee/?s=4000silver
Edit: Siit saab kah veel inffi. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0
http://www.streetmoto.ee/?s=4000silver
Edit: Siit saab kah veel inffi. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Oleneb, mida keegi kaelakaitsmeks nimetab. Osadel kiivritel on selline korralik pehmendusrull kuklaosas, mis väldib kiivri liigset liikumist, osadel selline sirmi moodi moodustis tagaservas, mille eesmärgiks on tuulepööriste vähendamine. Aga see kiiver tundub oma kuju ja vaateava poolest üldse väga autokiiver olema. Tsiklikiivril peaks vaateväli ikka oluliselt suurem olema, sest ei vahi ainult otse ette, juba sõiduasend on ju ettepoole kummargil.
Kas Airoh teeb muidu häid kiivreid/ ise plaanisin osta Airoh stardomi http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=606
http://ziimu.risk.ee/stuff/rolleri%20pildid/ --> minu roller (Pildid on kasutaja r1s7o tehtud//respect)
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
- Asukoht: Tartu
Tere
Vaatan, et siin juba Airoh kiivrite teemaks läinud!
Mis Airoh Tygerist rahvas arvab? http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=598
On keegi kasutanud.Lugesin ja uurisin siin eelnevaid teemasid, kuid Airoh kiivritest ei olnud eriti räägitud.Igasugu tagasisidest huvitatud.
Vaatan, et siin juba Airoh kiivrite teemaks läinud!
Mis Airoh Tygerist rahvas arvab? http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=598
On keegi kasutanud.Lugesin ja uurisin siin eelnevaid teemasid, kuid Airoh kiivritest ei olnud eriti räägitud.Igasugu tagasisidest huvitatud.
AIROH..
Seda sama AIROH-i käisin ma automaailmas vaatamas. See ei olnud nii ilus asi, kui ta pildi peal on. Nokk on ka kuidagi väga imelik sellel kiivril samuti. Endale ei ost selle pärast ka seda, et see ei mahu mu rolleri istme alla ära 

Yamaha Aerox GP1 Full 70cc 

mina ostsin streetmotost shiro 4000 kiivri. nüüd sõidus ka ära käidud, väga mugav oli (tuul sisse ei tulnud ja vaikne oli ta ka)
ja uduvastane klaas toimib ka.
ja uduvastane klaas toimib ka.
Viimati muutis marguspp, 25 Apr 2005, 21:57, muudetud 1 kord kokku.
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=606Piipz kirjutas:Aga ma kardan et mulle ei mahu ükski nendest airohitest pähe ning paistab, et XXL-li ei tehta.
Peab ikka schuberti jaoks ikka klotsi koguma
Sellel on ju suuruseks XXL ka märgitud. Minu meelest täitsa viisakas kiiver.
seda, mis kodulehel kirjas on, ei tasu eriti tõsiselt võtta. käisin ka ise sealt poest läbi, seal olid väga üksikud kiivrid. ühest mudelist küll üle ühe suuruse polnud. ja nii palju mudeleid ka päris kindlalt ei olnud, mida kõike kodulehel reklaamitakse.zten00 kirjutas:http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=606
Sellel on ju suuruseks XXL ka märgitud
Aga mida arvatakse grex'i kiivreist?
GREX
ja üldse mida soovitatakse madalamas hinnaklassis?
Ei taha kallimat osta, kuna kiirused üle 100 ei lähe.
Muidu olen Salvo kiivriga sõite teinud. muidu ok, kui ta peaga pisut paremini sobiks(ja E-märgistust pole ka).
GREX
ja üldse mida soovitatakse madalamas hinnaklassis?
Ei taha kallimat osta, kuna kiirused üle 100 ei lähe.
Muidu olen Salvo kiivriga sõite teinud. muidu ok, kui ta peaga pisut paremini sobiks(ja E-märgistust pole ka).
Mul on grexi kiiver...Ostetud loodus investist.. Hea kiivr on , maksis mingi 1100.- Kui aeglasest sõita ,siis võib klaas kergelt uduseks minna aga muidu on üsna vaikne ja istub peas mugavalt. SovoitanN2O kirjutas:Aga mida arvatakse grex'i kiivreist?
GREX
ja üldse mida soovitatakse madalamas hinnaklassis?
Ei taha kallimat osta, kuna kiirused üle 100 ei lähe.
Muidu olen Salvo kiivriga sõite teinud. muidu ok, kui ta peaga pisut paremini sobiks(ja E-märgistust pole ka).

Sven.
Sai soetatud Motodepoost IXS kinnine motikakiiver. Eile sai ka seda maanteel testitud ja võib selle omadustega rahul olla. Ventilstsioon toimib hästi ja müratase ka rahuldav.
Tellitud on veel uks SHOEI ja kui kätte saan on ka võrdlusmoment olemas.
IXS näed hea välja ja ka tarvikud on reaalselt depoos olemas.
Minu isiklik arvamus on, et kui sõita oma lõbuks ja mitte rada ning extreemi võib kiiver olla rahulikult 1500 - 3000 krooniste klassist.
Tellitud on veel uks SHOEI ja kui kätte saan on ka võrdlusmoment olemas.
IXS näed hea välja ja ka tarvikud on reaalselt depoos olemas.
Minu isiklik arvamus on, et kui sõita oma lõbuks ja mitte rada ning extreemi võib kiiver olla rahulikult 1500 - 3000 krooniste klassist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.