Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
hiirepoeg
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Jaan 2010, 17:12
Tsikkel: 2*Honda vfr 750f

Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas hiirepoeg »

Tere! Mure siis järgmine: mootoriks on v4 ja kaks tagumist silindrit ei tööta.Tunduks nagu,et süüde oleks hiline, milles pole muidugi kindel. Aga mis võimalused võivad olla?
Ette tänades!

Teostan töid 22T roomikekskavaatoriga: kaevandamine, planeerimine, trassid jne. Info tel. 5251249
Kasutaja avatar

henri
Postitusi: 333
Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas henri »

VFR-l on 2 süütepooli, ehk siis 1 süütepool 2 silindri kohta. Ehk on selles viga?

Honda CBR 1000 -90

Teema algataja
hiirepoeg
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Jaan 2010, 17:12
Tsikkel: 2*Honda vfr 750f

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas hiirepoeg »

Sorry.Täpsustan, et masin on 89a. väljalase. Sellel on iga silindri kohta oma süütepool.Süütepoolid on kontrollitud, surved mõõdetud,süüte aju kontrollitud,süüte andurid kontrollitud.Nüüd hakkabki nö. mõistus munadega triiki saama! :wack:

Teostan töid 22T roomikekskavaatoriga: kaevandamine, planeerimine, trassid jne. Info tel. 5251249
Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas markku »

Võimalusi on erinevad, kas pööretel tulevad silindrid taha? Ma pakun, et karpad panevad näkku!

Kasutaja avatar

henri
Postitusi: 333
Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas henri »

Kas 1 ja 3 silinder on kõrvuti? Äkki ei tule millegipärast paagist kütet peale neile?

Honda CBR 1000 -90

Teema algataja
hiirepoeg
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Jaan 2010, 17:12
Tsikkel: 2*Honda vfr 750f

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas hiirepoeg »

Probleem algas sellest, et õli tase hakkas tõusma ja oli aru saada bensiini sisaldust.Viisin karpad remonti,nõelad olid korras ja kõik muu ka. Varsti aga kordus sama asi, lasin uuesti karpad kontrollida,ei midagi vigast.Seejärel hakkasingi vaatama et asi kahtlane.Avastasin et tagumised silindrid külmad.Seejärel hakkasin süüte värki kontrollima,lasin TIA-s aju kontrollida,seegi korras.Siis mõõtsin surved ära,kah normis.
Tunduks nagu suurematel pööretel tuleks natuke silindrid taha aga ei tia ka ju täpselt.Igatahes kui tagumised küünlad maha võtta läheb hästi käima ja ei saagi nagu aru et midagi puudu,kui aga esimesed maha võtta siis isegi luba. Suht jama teema ühesõnaga.

Teostan töid 22T roomikekskavaatoriga: kaevandamine, planeerimine, trassid jne. Info tel. 5251249

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Kas mehaanilise poole oled üle kontrollinud (klappide ajastus ja süütehetk)? Süütepoolid/piibujuhtmed omavahel vahetuses? Raudselt on mingi tobedalt lihtne viga. :roll:


Teema algataja
hiirepoeg
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Jaan 2010, 17:12
Tsikkel: 2*Honda vfr 750f

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas hiirepoeg »

Kuda seda klapivärki kõige kergem kontrollida oleks?

Teostan töid 22T roomikekskavaatoriga: kaevandamine, planeerimine, trassid jne. Info tel. 5251249

matcho
Postitusi: 255
Liitunud: 27 Veebr 2007, 21:37
Tsikkel: hetkel rattatu

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas matcho »

kui ma ei eksi siis tegemist minu vana rattaga .sellel v4-jal on hammasratrastega nukkadele ülekanne vändalt ja need nurgad valeks ei saa minna, küll saad kontrollida klapivahesid . silindrites surve ok , siis sellele ka väga ei panustaks , et seal midagi valesti on .
kas karpade vaakum membraanid on ikka terved ?
kas karpad käisid remondis koos rattaga või ilma ?
mina pööraks pilgud sinnapoole , kus karpasi näpiti .

parem kaks politseid ees kui üks taga ....

Teema algataja
hiirepoeg
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Jaan 2010, 17:12
Tsikkel: 2*Honda vfr 750f

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas hiirepoeg »

tegu on tõesti sinu vana rattaga! ma ise ka kaldusin sinnapoole,et midagi tehnilist olla eriti ei saa aga mine kuradit tea. No kui karpa käis kaks korda nö. remondis siis peaks nagu korras olema.Karpad käisid remondis ilma tsiklita. Ma ei saa aru,mismoodi saab karpade viga olla,kui kütus tuleb peale ja läheb bensiin alla karterisse. Järelikult ei põle ju kütus ära.

Teostan töid 22T roomikekskavaatoriga: kaevandamine, planeerimine, trassid jne. Info tel. 5251249

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas Ercki »

No aga kas neil tagumistel silindritel säde on? Järsku ikka uputavad need karpad üle n.ö. "remonditi ära"


Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas Erci »

Tere

Huvi pärast küsin kuidas sa CDi ja vasakul pool kaaneall olevad süüteandurid ära kontrollisid?
Infoks niipalju, et minu Vf-l oli ka selline periood, kus 2 silindrit lambist ei töötanud (vahest töötasid vahest mitte, lõpuks pea üldse enam mitte), oli ka mõistus juba otsas, lõpuks sai CDI karp noaga lahti lõigatud ja trükiplaat ja kõik jooted luubiga üle vaadatud, oli paar külmjoodet näha. Sai viimne kui üks joode kenasti uuesti üle joodetud ja töötab siiamaani. Vahest on külmjooted sellised, et silmaga seda pragu seal ei näegi, seega kui selline töö juba käsil, tasub kõik jooted igaksjuhuks üle lasta...

___________________________
Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas markku »

Pane tooreklapp peal ja uuri ka siis tulevad silindrid taha. Võid võtta õhupuhasti maha ja sealt ilusti näha kas kõik vaakumid töötavad, kui ikka säde on olemas siis viga raudselt karpades!

Edu
Markku


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mina panustan ka karburaatoritele. Nõelad nõeladeks, aga kas UJUKID ikka liiguvad vabalt ümber oma telje? Kui ujuk kinni kiilub, ei sulgu ka nõelklapp ja uputab mootori üle. Mul oli enda rattal selline juhus. Õigemini on igal kevadel, kui ma sügisel olen viitsinud bensiini karburaatoritest välja lasta. Tükk aega sai kruvikeeraja päraga karpasid kolgitud, enne kui ujukid liikuma hakkasid. Praegused plastujukid on tegelikult maru rasked ja tõstejõud seega marginaalne ning kui veidigi kulunud karpa (no vibra teeb oma töö), ongi probleem. Näpuga katsudes ujuk liigub justkui ok, aga reaalses töös on takistus liiga suur ja ujuk ei liigu. Eelmisel aastal ei viitsinud kütet välja lasta ja ei tekkinud kevadel mingit probleemi. Arvan, et ma "ei viitsi" seda enam ka tulevikus. Koguneva pasa probleem on väiksem kui uputamise probleem.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
hiirepoeg
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Jaan 2010, 17:12
Tsikkel: 2*Honda vfr 750f

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas hiirepoeg »

Mõlemal tagumisel silindril on säde olemas aga seda pole ju võimalik kontrollida, kas surve alla ka säde on! CDi kontrolliti TIAs ära,kõigepealt luubiga ja pärast viisin ka tsikli sinna ja siis mõõtis OSSIGA. Kõik oli korras ja kindluse huvides sain Tartust ka ühe normaalse venna käest CDi prooviks aga ei mõhkugi muutunud! Need all kaane all andurid mõõtsin testriga ära, takistused samad ja vaevalt, et nondega midagi juhtuda saab!
Ma ikka eeldan, et kui karpasid remonditi siis vaadati kõik vaakumid ja ujukid ka üle aga no kurat seda teab.Hakkan lähipäevadel asja arutama otsast peale.
Aga, kas tõesti ei saa siis süüde kuidagi valeks minna.Tal on ju nuka ja vända anduritega? Igatahes manualist ei loe ma küll välja, et saaks muuta.

Teostan töid 22T roomikekskavaatoriga: kaevandamine, planeerimine, trassid jne. Info tel. 5251249
Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas reinz »

aga küünlaid ei ole vahetanud? vöi see nii iseenesest möistetav et pole kirjutanud siia?

Pilt
Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas markku »

pane mootor tööle ja lase süstlast bensiini peale vaata kas vötab silindri taha!

Kasutaja avatar

folf
Postitusi: 68
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:11
Tsikkel: yamaha fzr1000r

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas folf »

kas 1 ja 3 silinder on sama süütepooli pealt?

Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas markku »

folf kirjutas:

kas 1 ja 3 silinder on sama süütepooli pealt?

Igal silkul oma süütepool!


rai00
Postitusi: 107
Liitunud: 28 Nov 2007, 22:37
Asukoht: Pärnu Tallinn

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas rai00 »

Küünla juhtmed ei ole vahetusse läinud? Ehk siis 1 silku juhe on kolmanda peal jne...

Mootorrataste müük remont ja hooldus.
http://www.motard.ee/

Teema algataja
hiirepoeg
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Jaan 2010, 17:12
Tsikkel: 2*Honda vfr 750f

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas hiirepoeg »

Olen juba süütepoole ja juhtmeid vahetanud, ei essugi.

Teostan töid 22T roomikekskavaatoriga: kaevandamine, planeerimine, trassid jne. Info tel. 5251249

Teema algataja
hiirepoeg
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Jaan 2010, 17:12
Tsikkel: 2*Honda vfr 750f

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas hiirepoeg »

Tere! Lõpuks ometi oli nüüd aega tsikli kallale minna! Kõigepealt vahetasin kõik süütepoolid ära,tõstsin eest taha. Midagi ei muutunud.Siis lasin bensiini sisse ja proovisin, aga ei toimunud suurt midagi,küünal jäi märjaks.Leegikate katsumise järgi tundub, et 2ne ja 4jas töötavad 100% 3as töötab 50% ja 1ne 0%. Proovisin ka nii, et võtsin 1sel ja 3ndal piibud maha ja panin käima,töötas normaalselt.Aga kui võtsin 2l ja 4ndal piibud maha siis ei tahtnud eriti käima minna ja kui läks siis ainult kerge gaasiga,tühikäigul jäi seisma.Ei tea ,mis nüüd edasi teha,kas vaadata klappe või süütevärki, või hoopis karpasid!Aga ma arvan,et karpades ikkagi viga pole kuna topkaga ei muutunud midagi ja küünal jäi ka märjaks.
Hea nõu oleks teretulnud! Tänud ette!

Teostan töid 22T roomikekskavaatoriga: kaevandamine, planeerimine, trassid jne. Info tel. 5251249

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

hiirepoeg kirjutas:

Tere! Lõpuks ometi oli nüüd aega tsikli kallale minna! Kõigepealt vahetasin kõik süütepoolid ära,tõstsin eest taha. Midagi ei muutunud.

Siit järeldame, et süütepoolid toimetavad kõik ühte moodi, sest midagi hullemaks ka ju ei läinud.

hiirepoeg kirjutas:

Siis lasin bensiini sisse ja proovisin, aga ei toimunud suurt midagi,küünal jäi märjaks.

No kui sa niigi märja küünlaga silindrile annad lisaks bensiini siis ei ole erilist lootust, et see küünal sul nüüd tööle hakkab.

hiirepoeg kirjutas:

Leegikate katsumise järgi tundub, et 2ne ja 4jas töötavad 100% 3as töötab 50% ja 1ne 0%. Proovisin ka nii, et võtsin 1sel ja 3ndal piibud maha ja panin käima,töötas normaalselt.Aga kui võtsin 2l ja 4ndal piibud maha siis ei tahtnud eriti käima minna ja kui läks siis ainult kerge gaasiga,tühikäigul jäi seisma.

Kuidas nüüd seda punasega märgitud lauset mõistma peaks? Võtad kahel silindril piibu maha ja töötab edasi normaalselt? Kahe silindriga töötav mootor on kaugel normaalsest tööst, vähemasti minu maailmas.

hiirepoeg kirjutas:

Ei tea ,mis nüüd edasi teha,kas vaadata klappe või süütevärki, või hoopis karpasid!

Selle foorumis mõtisklemise asemel hangi remondi manuaal ja kontrolli need kõik järgemööda üle! Elektri oled sa juba üle kontrollinud, nagu lugeda võime. See peaks siis veatult toimima. Klapid võid ka üle kontrollida. Vaata, et märgid oleks paigas, kõik detailid omal kohal jne. Autodel on näiteks nukkvõlli hammasrattas liikuma hakanud ja klapiajastus paigast ära läinud. On väga väike, kuid mitte olematu võimalus, et selles osas on midagi valesti. Kui ise ei jaga asja väga hästi siis otsi abi pädevalt mehaanikult, igasugu külasepad siinkohal ei liigitu pädevate mehaanikute alla.

hiirepoeg kirjutas:

Aga ma arvan,et karpades ikkagi viga pole kuna topkaga ei muutunud midagi ja küünal jäi ka märjaks.

Mina just arvan, et viga ON karpades. Sinu tegevuse kirjeldusest loen mina välja, et panid ratta käima, siis andsid veel lisaks mitte töötavatele silindritele bensiini. Kui sul on küünal märg siis ilmselgelt on segu vabsee vale (liigrikas, see tähendab liiga palju bensiini) ja ei sütti. Sellisele segule veel lisaks bensiini andmine on täiesti mõttetu tegevus. Sa võid sinna ka tuletõrjevoolikust bensiini lisada aga ikkagi ei hakka see mootor käima, sest bensiin ja õhu VAHEKORD on vale. Bensiini ja õhu vahekord peab olema õige, ainult siis on lootust ka tuli kolvile saada.

hiirepoeg kirjutas:

Ma ei saa aru,mismoodi saab karpade viga olla,kui kütus tuleb peale ja läheb bensiin alla karterisse. Järelikult ei põle ju kütus ära.

Siinkohal soovitaks sul lugeda läbi A. Palu motopiibel, mis on PDFina saadav/leitav siit foorumist. Seal on kirjeldatud tingimused, mis on vajalikud, et küttesegu üldse süttiks.

See, et need karpad on kaks korda käinud remondis, ei tähenda midagi. Igasugu soss-seppi on praegusel ajal liikumas, kes end mehhaanikuteks nimetavad. Otsi mõni teine töökoda, millel on hea maine ja vii oma ratas sinna terves tükis.

Isiklik kogemus: oli üks Triumph, mis Haapsalust Tallinna sõites kulutas 20l bensiini ja kohale jõudes oli karteris "õli juurde tekkinud" päris palju. Viga oli karburaatori peadüüsis, mis lihtlabaselt oli otsast ära tulnud ja seeläbi sai üks silinder ülirikast segu.

Edu Sulle!


Teema algataja
hiirepoeg
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Jaan 2010, 17:12
Tsikkel: 2*Honda vfr 750f

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas hiirepoeg »

Suured tänud info eest. Asi rohkem selles ongi, et tahaks ise asjaga hakkama saada.Kogemused mööda külge maha ei jookse!Aga, kui hakkama ei saa siis tuleb ikka kuhugi viia!

Teostan töid 22T roomikekskavaatoriga: kaevandamine, planeerimine, trassid jne. Info tel. 5251249
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1280
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas isakene »

VFR-iga on korra selline nali ette tulnud, täpselt samuti tagumine silindripaar töötas ilusti, esimene kuidagimoodi. Põhjus oli selles, et esimese paari nukk oli valesti paigas. VFR-il nimelt on 2/4 ja 1/3 silindrite märgid sarnased, aga kummagi silindripaari ajastuse sättimiseks on manuaalis eraldi joonis. Manuaali tuleb väga täpselt jälgida, toona oli põhjuseks see, et omanik üritas märke paika ajada tsikli vale külje pealt vaadates. :D Paras jama oli sellega, keti lõdvendamiseks peaks olema veel mingi spetsiifiline tööriist, lõpuks sai asi kuidagi aetud kahe pika tugeva kruvikeerajaga. Muretse endale manuaal ja tee asi endale joonise peal korralikult selgeks, ilma manuaalita VFR-i paika ei saa.

Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas markku »

vfr ei ole nukaketti ja niisama see paigast ei tohiks küll minna!! viga kindlasti karpades, sest need ongi sellised vigased ja nendega olen isegi jamanud.

edu
Markku


Teema algataja
hiirepoeg
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Jaan 2010, 17:12
Tsikkel: 2*Honda vfr 750f

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas hiirepoeg »

Markku jutt jumala õige. Aga noh ma arvan, et reguleerin kõigepealt klapid ära, mine tea kuna viimati tehtud ja siis lasen karpad korda teha! tänud kõigile nõuannete eest!

Teostan töid 22T roomikekskavaatoriga: kaevandamine, planeerimine, trassid jne. Info tel. 5251249

Aspelund
Postitusi: 526
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Alustuseks võiks ka surved üle mõõta.

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1280
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas isakene »

markku kirjutas:

vfr ei ole nukaketti...

Minu bääd, lugesin VFR-ist ja mõtlesin VF-ist... :oops:


Teema algataja
hiirepoeg
Postitusi: 41
Liitunud: 10 Jaan 2010, 17:12
Tsikkel: 2*Honda vfr 750f

Re: Honda VFR 750f 1 ja 3 silinder ei tööta!

Lugemata postitus Postitas hiirepoeg »

Tere jälle kaasratturid! MUL ON SELLEST JAMAST TÄIEGA SIIBER! Tahaks juba sõita aga ei saa ratast korda.Mure endine. Ise olen kõik teinud mis on võimalik käesolevate vahenditega ja ratas on käinud Tartus töökojas kaks korda aga korda pole saadud(tundub ,et asi on jäänud tahtmise taha). Nüüd tahakski teada kas Tartu piirkonnas on mõistlikku mehhaanikut kes teeks ratta korda. Kedagi keda saaks usaldada ja kes ei lööks kirvest selga :oops: ! Ei tahaks ka seda suve mööda lasta nii ,et sõita ei saa!

Teostan töid 22T roomikekskavaatoriga: kaevandamine, planeerimine, trassid jne. Info tel. 5251249
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”