Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 40
- Liitunud: 02 Jaan 2010, 17:52
- Tsikkel: husqvarna sm,kx 250
- Asukoht: võru
Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Olen kuulnud,et ktm-il on olnud madalseis seda siis nagu kvaliteedi suhtes küll,aga on jäänud selgusetuks,mis aastast mis aastani se nagu kestis.Kuna valin endale uut ratast on jutt ikka natuke muretsema pannud .Kas on kellelgil midagi selles valdkonnas teadmisi.
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Ma pole sellest küll midagi kuulnud. Igatahes minu 2007. aasta 525 exc käib nagu kellavärk. Samas äkki tõesti miskit selles müüdis õige. Tahaks ka teada, sest plaan osta uus 530 exc.
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
mingi madalseis oli KTM-l vastupidavuse poolest kusagil enne 97 aastat. Ehk siis näiteks lc4 620 on täiesti OK mootor, 600 juba märksa pirtsakam.
Aga sina ju otsid uut masinat, need on ülihead kõik.
-
Teema algataja - Postitusi: 40
- Liitunud: 02 Jaan 2010, 17:52
- Tsikkel: husqvarna sm,kx 250
- Asukoht: võru
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Tegelikult otsin 2000-ja ülesspoole kahetaktist arvel ratast,kuna meeldib mööda mudalomppe trallitada.Kellegi vana ratas olekski minujaoks uus ratas
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Et sa ka ei loobu neist kahetaktilistest.Ühte surma matad ja juba otsid teist sellist asemele.
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Ei taha teemat sogastada siin aga miks 4T parem on kui 2T
Mootorite iseloomud erinevad ja vastavalt oludele ja sobivusele sõidustilile-maneerile valib igaüks ratast.
Porimülkas on 4T õlituseprobleem kerge tulema...
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Helmut kirjutas:Porimülkas on 4T õlituseprobleem kerge tulema...
Mismõttes nagu?
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Helmut kirjutas:Ei taha teemat sogastada siin aga miks 4T parem on kui 2T
Mootorite iseloomud erinevad ja vastavalt oludele ja sobivusele sõidustilile-maneerile valib igaüks ratast.
Porimülkas on 4T õlituseprobleem kerge tulema...
Mesasja
Jaga teistega ka oma huvitavaid teadmisi
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Ma ei taha mingil moel kahetaktilist ratast halvustada.Ise oman ka sellist.Aga pühapäevasõitjale on neli takti ikka inimlikum .Muidugi ei oska öelda milline on krossi ja enduuro kahetaktilise erinevus.Pole ise enduurot proovinud aga vahe peab olema.
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
dudikov kirjutas:Ma ei taha mingil moel kahetaktilist ratast halvustada.Ise oman ka sellist.Aga pühapäevasõitjale on neli takti ikka inimlikum .Muidugi ei oska öelda milline on krossi ja enduuro kahetaktilise erinevus.Pole ise enduurot proovinud aga vahe peab olema.
Eriti veel vana, ühe nukaga KTM-i 450 nelitakti on mõnusa maheda tõmbega.
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Ma ikka tahaks sellest 4T porimülka õlitusprobleemist kuulda.
Kasutaja Helmut äkki valgustab?
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
usutavasti see õlituseprobleem on lihtsalt "telefonimängus" moondunud info sellest, et poriga kattunud mootoriga nelitakti läheb keema üsna kiirelt. Võrreldes kahetaktiga, millele see mootorile kleepunud pori niivõrd suurt mõju ei pruugi avaldada.
Seoses sellega võib muidugi ka õlituseprobleem tekkida
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Mootori poriseks muutumine mõjub nii kõvasti jahutusele?
Võrtsu endurol keesid turbas 2t ja 4t samamoodi
racerx kirjutas:usutavasti see õlituseprobleem on lihtsalt "telefonimängus" moondunud info sellest, et poriga kattunud mootoriga nelitakti läheb keema üsna kiirelt. Võrreldes kahetaktiga, millele see mootorile kleepunud pori niivõrd suurt mõju ei pruugi avaldada.
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
KTM poes on hoopis madalseis eestis.
need hinnad mis on kodukal yleval,nendest võib unistada. Miks nii? vastus.. Meil on kodukal kmmita hinnad väljas.,liida ise kmm otsa,siis saad teada hinna millega saad poest asja kätte kui oled eraisik.
ytleks.. tule taevas appi!
sama trikki võiks kasutada ka autopoed.. väga head oleksid siis autodehinnad ju reklaamplakatitel
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Huvitav, kas Mardi tulek on asjale nii halvasti mõjunud? Olen kuulnud, et Andresel suht vähe sõnaõigust alles.
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Postitas sepp » Teisipäev Dets 28, 2010 19:14
KTM poes on hoopis madalseis eestis.
need hinnad mis on kodukal yleval,nendest võib unistada. Miks nii? vastus.. Meil on kodukal kmmita hinnad väljas.,liida ise kmm otsa,siis saad teada hinna millega saad poest asja kätte kui oled eraisik.
ytleks.. tule taevas appi!
sama trikki võiks kasutada ka autopoed.. väga head oleksid siis autodehinnad ju reklaamplakatitel
Nuta või naera sepp, aga nii need asjad just käivadki. Mul sugulane ostis autot just salongist ja täpselt nii need asjad ongi. Neid hindasid mida näed mingi auto sooduspakkumisel küljes ei saa kuidagi tõena võtta. Paljudele autodele mida uuris keevitati koheselt "lisavarustust" 30-40 tuhhi eest otsa.
ja põhiasi mis lisavarustusena oli olid talverehvid, metallikvärv sic!- justkui auto istuks muidu salongis haljana ja ootaks värviga katmist jne.
Probleem ei olnud kusjuures ühe müüja juures.
Mõistlik oleks ikkagi autole mida müüakse jätta külge täpselt selline hind millele paned ARK'i otsa ja sõidad minema sealt salongist. ja kui soovi on siis võtad aga lisasid juurde, või valid mõne teise samasuguse parema lisavarustusega.
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
mehed, hakkate teemast kõrvale kalduma...
4T kohta tean ühte meest kes ajas üle 300h ette ja kõik oli originaal...
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Greengrass kirjutas:mehed, hakkate teemast kõrvale kalduma...
4T kohta tean ühte meest kes ajas üle 300h ette ja kõik oli originaal...
Tegi kohvimasina ve?
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
ei hakka uut teemat tegema, aga oleks küsimus ktm 450 sxf-i kohta. Neil puudub kickstarter ja ainuke käivitamismoodus on el.starter, mis iseenesest hea, aga... Kui ratas seisab nädalakese külmas garaazis, seda siis talvel, kuidas on lood käivitamisega, kui akut hoida pidevalt nn "targa" laadijaga vooluvõrgus. Neil akud maru pisikese mahutavusega, et vurtsu jagub ainult paariks proovimiseks ja edasi???
Kas küsimus on õigustatud või lihtsalt väär eelarvamus. Praegu nädalkese seisnud kxf-i peab ikkka 5-6korda kickist lööma enne kui ellu ärkab.
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Ostad käivitusvoolu andva akulaadija või käivitad autoaku pealt.
Või hakkad preventiivselt akut vahetama. Nagu autoaku puhulgi, kui vana akuga külma kätte jääd, läheb keeruliseks. Suvel on kõik OK.
Küll neid 450 ja 505 mehi nähtud, kes talvisel kestvuskrossil kärust maha veeretades juhtmetega möllavad.
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Kas on raske siis peale igat sõitu aku maha võtta ja tuppa tuua? Paned mingid lihtsalt ära käivad klemmid ja korras.
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
jaanus kirjutas:ei hakka uut teemat tegema, aga oleks küsimus ktm 450 sxf-i kohta. Neil puudub kickstarter ja ainuke käivitamismoodus on el.starter, mis iseenesest hea, aga... Kui ratas seisab nädalakese külmas garaazis, seda siis talvel, kuidas on lood käivitamisega, kui akut hoida pidevalt nn "targa" laadijaga vooluvõrgus. Neil akud maru pisikese mahutavusega, et vurtsu jagub ainult paariks proovimiseks ja edasi???
Kas küsimus on õigustatud või lihtsalt väär eelarvamus. Praegu nädalkese seisnud kxf-i peab ikkka 5-6korda kickist lööma enne kui ellu ärkab.
Omasin ka lühikest aega seda. Soojalt polnud jah probleemi,aga külmalt maru jama. Mässa nende juhtmetega ja ....täisesti kilplase tunne. Kick peaks kindlasti olema mudavurridel. Hea selles mõttes võrreldes teiste krossiratastega,et sai kohe tuled külge paigaldada.
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
Burn7 kirjutas:Kas on raske siis peale igat sõitu aku maha võtta ja tuppa tuua? Paned mingid lihtsalt ära käivad klemmid ja korras.
Asi pole aku peale-maha tõstmises. 9ah laetud aku ei suuda ka külmas seisnud r4 bike käima vedada vaid saab jaks otsa. Kas poole nõrgem aku suudab iga kord probleemideta külmas talves ühepütase käima vedada.
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Ktm-i madalseis.Kas vastab tõele?
jaanus kirjutas:Burn7 kirjutas:Kas on raske siis peale igat sõitu aku maha võtta ja tuppa tuua? Paned mingid lihtsalt ära käivad klemmid ja korras.
Asi pole aku peale-maha tõstmises. 9ah laetud aku ei suuda ka külmas seisnud r4 bike käima vedada vaid saab jaks otsa. Kas poole nõrgem aku suudab iga kord probleemideta külmas talves ühepütase käima vedada.
Dekompressiooni klappi kasutades peaks see võimalik olema. Minul eelmisel talvel käivitus LC4 niimoodi probleemideta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.