Paluks infi Suzuki gsxr 600 k4 kohta
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 107
- Liitunud: 29 Jaan 2010, 14:02
- Tsikkel: Cbr1krr Repsol
- Asukoht: Tartumaa,Soome
Paluks infi Suzuki gsxr 600 k4 kohta
Tere jõudu foorumlased!
Nimelt tahaks välja vahetada enda kawasaki zx6r 636 2002 aasta masina uuema vastu välja........
Nimelt silma jäänud üks k4 aga ei suuda otsustada kuidagi
Küsiks siis et kuidas need masinad vastu peavad ja kui tihti peab neid hooldama......
Ja mis nende masinate põhivead ka on.....
Jään siis targemate inimeste soovitusi nõuandeid ootama.....
Re: Paluks infi Suzuki gsxr 600 k4 kohta
drifter kirjutas:Tere jõudu foorumlased!
Nimelt tahaks välja vahetada enda kawasaki zx6r 636 2002 begin_of_the_skype_highlighting 636 2002 end_of_the_skype_highlighting aasta masina uuema vastu välja........
Nimelt silma jäänud üks k4 aga ei suuda otsustada kuidagi
Küsiks siis et kuidas need masinad vastu peavad ja kui tihti peab neid hooldama......
Ja mis nende masinate põhivead ka on.....
Jään siis targemate inimeste soovitusi nõuandeid ootama.....
Mis sa sellega teha tahad, niisama tänaval sõita vast`?
Re: Paluks infi Suzuki gsxr 600 k4 kohta
Olen omanud ja peale korralise hoolduse ei pidanud midagi tegema.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Paluks infi Suzuki gsxr 600 k4 kohta
drifter kirjutas:Tere jõudu foorumlased!
Nimelt tahaks välja vahetada enda kawasaki zx6r 636 2002 aasta masina uuema vastu välja........
Nimelt silma jäänud üks k4 aga ei suuda otsustada kuidagi
Küsiks siis et kuidas need masinad vastu peavad ja kui tihti peab neid hooldama......
Ja mis nende masinate põhivead ka on.....
Jään siis targemate inimeste soovitusi nõuandeid ootama.....
Tagarehvid kuluvad kiiresti. Ülejäänust jagu saamiseks pead kõvasti pingutama.
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Paluks infi Suzuki gsxr 600 k4 kohta
drifter kirjutas:Tere jõudu foorumlased!
Nimelt tahaks välja vahetada enda kawasaki zx6r 636 2002 aasta masina uuema vastu välja........
Nimelt silma jäänud üks k4 aga ei suuda otsustada kuidagi
Küsiks siis et kuidas need masinad vastu peavad ja kui tihti peab neid hooldama......
Ja mis nende masinate põhivead ka on.....
Jään siis targemate inimeste soovitusi nõuandeid ootama.....
See on liiga väike muudatus, et sa sellest midagi tõsiselt kasu saaksid.
Kui, siis oleks mõtet vaadata K7 - ehk siis juba mitte facelift vaid täiesti uuema tüübi kerega ratast, millel juba rohkem muudatusi ja kergemaks tehtud kere ja loodetavasti ka vähem kukkumisi/läbitud kilomeetreid. K4 600ne on sama apastraat mis K1 välja tuli, lihtsalt mõningate iluravidega. Selle peale raha raisata, et tegelikult parema(loe oma praeguse 636) pealt ümber istuda on veidi mõtlematu ja tundub väga, et on ajendatud mingisugusest "tujust" või reaalsest probleemist oma vana rattaga. Kas ninjal on otseselt midagi viga? - ei käi piisavalt edasi või ei sobi istumisasend või on koledat värvi? Vms.
Aga kui lihtsalt suzu poole vaatad, sis selle 600sega on küll nii, et kui õli viitsid vahetada ja üle teeäärte hüppes temaga ei käi, siis ainult anna mennä.
Lihtsalt IMHO on selline ettevõtmine natuke teiste tagamaadega kui peaks...
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Paluks infi Suzuki gsxr 600 k4 kohta
Snowhite kirjutas:drifter kirjutas:Tere jõudu foorumlased!
Nimelt tahaks välja vahetada enda kawasaki zx6r 636 2002 aasta masina uuema vastu välja........
Nimelt silma jäänud üks k4 aga ei suuda otsustada kuidagi
Küsiks siis et kuidas need masinad vastu peavad ja kui tihti peab neid hooldama......
Ja mis nende masinate põhivead ka on.....
Jään siis targemate inimeste soovitusi nõuandeid ootama.....See on liiga väike muudatus, et sa sellest midagi tõsiselt kasu saaksid.
Kui, siis oleks mõtet vaadata K7 - ehk siis juba mitte facelift vaid täiesti uuema tüübi kerega ratast, millel juba rohkem muudatusi ja kergemaks tehtud kere ja loodetavasti ka vähem kukkumisi/läbitud kilomeetreid. K4 600ne on sama apastraat mis K1 välja tuli, lihtsalt mõningate iluravidega. Selle peale raha raisata, et tegelikult parema(loe oma praeguse 636) pealt ümber istuda on veidi mõtlematu ja tundub väga, et on ajendatud mingisugusest "tujust" või reaalsest probleemist oma vana rattaga. Kas ninjal on otseselt midagi viga? - ei käi piisavalt edasi või ei sobi istumisasend või on koledat värvi? Vms.
Aga kui lihtsalt suzu poole vaatad, sis selle 600sega on küll nii, et kui õli viitsid vahetada ja üle teeäärte hüppes temaga ei käi, siis ainult anna mennä.Lihtsalt IMHO on selline ettevõtmine natuke teiste tagamaadega kui peaks...
ei ole nõus sellega, et justkui poleks suurt vahet ratastel (02 kawa ja 04 suzu) - need on nagu siga ja kägu erinevad rattad, alustades juba gabariitidest, kaalust ja sõiduasendist (seega ka suunitlusest). k4 gsxr 600 on selgelt sportlikum kui 02 (mitte segamini ajada alates 03 kerega!) kawa 600 / 636, mis on pigem sport touring tüüpi ratas. Sama kehtib ka mootori dünaamika osas (nb - "sportlikum" pole tingimata "parem", eriti tänavakasutuses).
Selles mõttes on vbla õigus, et mõlemad on tänaseks päevaks pisut juba moraalselt vananenud, eriti "vana" on aga siiski just see 02 kawa.
EDIT: minu arust on nt väiksem vahe k4 ja k7 gsxr 600 kui K4 gsxr ja 02 kawa...
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Paluks infi Suzuki gsxr 600 k4 kohta
Oot-oot, mis mõttes?? 600cc K4 on ratas mis oli on ja ilmselt jääbki lipulaevaks... sellise kvaliteediga ratast vaevalt, et kunagi enam toodetakse sest see ei ole majanduslikult otstarbekas. Kaasaegsed rattad.... no sorri aga on ühed parajad plits-pläts-barankad
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Paluks infi Suzuki gsxr 600 k4 kohta
tramm66 kirjutas:Oot-oot, mis mõttes?? 600cc K4 on ratas mis oli on ja ilmselt jääbki lipulaevaks... sellise kvaliteediga ratast vaevalt, et kunagi enam toodetakse sest see ei ole majanduslikult otstarbekas. Kaasaegsed rattad.... no sorri aga on ühed parajad plits-pläts-barankad
Tänaval sõitmiseks K7 - parem oluliselt.
Ümber ehitamiseks ja pauklemiseks - selline robustsem ja veidi vanem K4 kindlasti parem.
pacaani võrdlus aga - teemataja piltide järgi oleks tal just nagu see uuem ... 636.
a vb ka mitte. Kuigi tegelikult on muidugi nii, et ega suzuga pole võimalik mööda panna. Gixxer on gixxer. See sõidab.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: Paluks infi Suzuki gsxr 600 k4 kohta
tramm66 kirjutas:drifter kirjutas:Tere jõudu foorumlased!
Nimelt tahaks välja vahetada enda kawasaki zx6r 636 2002 aasta masina uuema vastu välja........
Nimelt silma jäänud üks k4 aga ei suuda otsustada kuidagi
Küsiks siis et kuidas need masinad vastu peavad ja kui tihti peab neid hooldama......
Ja mis nende masinate põhivead ka on.....
Jään siis targemate inimeste soovitusi nõuandeid ootama.....Tagarehvid kuluvad kiiresti. Ülejäänust jagu saamiseks pead kõvasti pingutama.
Olen nõus - tagarehvid kuluvad aga see vist hea (käib edasi)
Julgen soovitada päris hea ratas - endal 05a. aga peaks sama olema!
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Paluks infi Suzuki gsxr 600 k4 kohta
Hea!
-
Teema algataja - Postitusi: 107
- Liitunud: 29 Jaan 2010, 14:02
- Tsikkel: Cbr1krr Repsol
- Asukoht: Tartumaa,Soome
Re: Paluks infi Suzuki gsxr 600 k4 kohta
Nimelt jhm enda rattaks 02 kawa 636 mis on veel karpadega ja ilma uuendustega tsikkel.....
03 tuli jh juba tiba uuema kerega tsikkel välja aga ei oska toda kommenteerida kuna pole proovida saanud.......
Niipalju kui ise olen googeldanud siis esiteks juba varuosade ja tuning osade kättesaamine on suzudele kordi lihtsam......
Ja kawa tõesti jääb tiba lahjaks vb ka tõesti ainult tundub.......
Esiteks näeb juba see k4 väga sportlik ja ilus välja........
Muidugi ega kõik ikka maitse asi........
Aga suur tänu teile.....kes viitsid miskit ka sekka öelda eks tuleb lihtsalt minna ja vaadata ratas üle,väike tiir teha ja juba siis edasi vaadata....
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.