Püstisema sõiduasendiga ratas?
Moderaator: Moded
Püstisema sõiduasendiga ratas?
Vabandan juba tuhat korda ette ära oma super lolli küsimuse, aga huvitaks tõesti et millise ratta poole vaadata kus sõiduasend ei oleks päris kõhuli. Ise proovind ainult Aprilia RSV Mille`t, nii et selle sõiduasendist võiks selg sirgemaks minna Arvatavasti peaks see valik jääma sinna klassikalise mootorratta kanti?! või on ka mõni mugavam bike?
Ise 185 pikk ja ratas võiks olla 2000a. alguspoolelt.
Igast arvamused on teretulnud
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
klassika rattal on jah sõidu asend püstisem.Aga baigile võiks teise leistangi panna.
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
traielirattaga saad kõige püstisema asendi.
teine võimalus et ostad krossika või endurtsi ja võtad sellel siis sadula ära - krossipoisid õpivad sedasi õigesti sõitma.
Aga võta suvaline väiksem matkaenduro (XT, Transalp, DR, vms) ja saad
a) oma klaverimängija püstise asendi
b) võimaluse lapata nii kruusa, asfalti kui natuke offroadi. Nii saad aru mis tegelikult meeldib ja siis ostad omale päris meelejärgi oleva ratta.
Traieliratas pole muuseas nali - väga mitmed on selle juurde jõudnud oma "parima ratta" otsingutes.
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
Naked bike või midagi sellist on kindlasti püstisema asendiga. Samas R1(2000) on minujaoks piisavalt püstise asendiga linnavahel sõitmiseks (200cm pikk) ja samas pikka maad saab sõita tuulevarjus- madalal.
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 12:44
- Tsikkel: GSX-R 750,R-1
- Asukoht: teletornikandis
- Kontakt:
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
arhitekt kirjutas:Naked bike või midagi sellist on kindlasti püstisema asendiga. Samas R1(2000) on minujaoks piisavalt püstise asendiga linnavahel sõitmiseks (200cm pikk) ja samas pikka maad saab sõita tuulevarjus- madalal.
Ei ole küll väga teemasse aga
tegin kah R-1 sõiduasendi vähe püstisemaks
http://www.revemont.eu/
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
Piisavalt püstine, kiire ja sigamugav ratas on näiteks Yamaha Fazer 1000.
2001 mudel on minu arvates ka kõige ilusam
Muidu võid aga valida suvalise ratta, mis meeldib ning alati annab seda kohendada - lenksu kõrgemale tõsta, jalarauad madalamaks lasta, terve tsikkel madalamaks lasta jne. Kusjuures tegemist pole mingi ulmetööga. Raha eest saad enamikele suurema müügimahuga ratastele kõik eelnimetatud komplektid neti teel tellida. Kui raha tiba vähem, saab suvaline asjalikum metallimees avitada.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
Mina kiidaksin siis oma ratast. Nagu mainiti siis Kawasakil on kindlasti nt Kawasaki er 6n. Piisavalt püstine. Kogemuste põhjal võin ka soovitada Yamaha Fazer-it mis pole nüüd nii püstine aga pole ka päris kõhuli. Saab seda bike tunnet Yamahga võibolla isegi rohkem. Aga et ise õige otsuse teeksid, oleks vaja kindlasti proovida seljas istuda erinevatel mudelitel.
Chopper ju ka piisavalt püstine aga ma pole ise julgenud proovida
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 27 Apr 2009, 22:15
- Tsikkel: Moto Guzzi Breva 1100 ABS
- Asukoht: tartu
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
Tyri-paide ja Edgargrad...no siin foorumis on umbes ziljard korda antud soovitus, et istu mõne ratta otsa ja proovi ära. Laias laastus on ikka sedasi, et mida kiirem ratas seda madalamal on juhi pea. Peamiselt on see tingitud aerodünaamikast. Eks alati ole ka ju erandeid aga noh see vist ei antud teemas edasiarendust väärt.
lisavarustuseks GSR600
-
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27 Aug 2010, 22:49
- Tsikkel: Honda Crossrunner
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
Üsna mugava ja püstise sõiduasendiga on ka Kawasaki ZR 7 ja kuna mul on veel ka Yamaha Fazer, siis neid kahte võrreldes on Yamaha ga sõites jalad kõrgemal,seega pikemal on Kawa istumisasend parem, samas Fazer il jälle KW rohkem. Kuna ise sinuga enam vähem sama kasvu siis soovitan küll neid mõlemaid proovida. Aga nagu õeldud, ega enne ikka ei tea kui selga istuda ei proovi. Oli mul ka FZR kuid sellega küll pikemat otsa sõita ei tahtnud ja seda just sõiduasendi pärast.
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
TDMi poole võid ka pilku visata. Mõnusalt kõrge ja püstise keha asendiga. 2000a.<.. võid nii 850, kui ka 900 kuubikuga endale leida ilusat üht.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
TDM 850/900 tõesti üks mugavamaid rattaid nii kaassõitjale kui ka juhile. Ja seda eriti pikemat kasvu inimesele!
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
waltemar kirjutas:Vabandan juba tuhat korda ette ära oma super lolli küsimuse, aga huvitaks tõesti et millise ratta poole vaadata kus sõiduasend ei oleks päris kõhuli. Ise proovind ainult Aprilia RSV Mille`t, nii et selle sõiduasendist võiks selg sirgemaks minna
Arvatavasti peaks see valik jääma sinna klassikalise mootorratta kanti?! või on ka mõni mugavam bike?
Ise 185 pikk ja ratas võiks olla 2000a. alguspoolelt.
Igast arvamused on teretulnud
Sa valisid võrdluse aluseks tsikli, mille suhtes ükskõik mis teine tsikkel on oluliselt püsitisema isteasendiga
Sõiduasend "mitte päris kõhuli" on valdaval enamusel tsiklitest, sa peaksid natuke täpsemalt määratlema enda huvi. Bike, street/classic, enduuro, adventure, matkakas, custom jne jms? Mis mootoriga võiks olla, mis hinnajärkudest me räägime, kus ja kuidas põhiliselt sõidad jne on ikka põhiküsimused enne, kui vastata oskaks.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
ghost-r kirjutas:SV1000S
Stockina suht madala lenksuga siiski. Krossilenksuga, vot siis on ü l i k õ v a ! Ja see mootor....mmm

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
Tuono 1000R
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
sang kirjutas:Sa valisid võrdluse aluseks tsikli, mille suhtes ükskõik mis teine tsikkel on oluliselt püsitisema isteasendiga
Vaidleks vastu - mul on gixxer, mis on Millest oluliselt rohkem kõhuliasendiga. Oma persega järgi proovitud ja teen seda ka järgmisel aastal.
Ja ikka väga püstine asend oli mul GSX1100F-nimelise laevaga..
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
ghost-r kirjutas:SV1000S
See tuli mullegi üllatusena, et sellega võimalik ka püstisema asendiga sõita. Samas on võimalik ka kiirema sõiduga kõht vastu paaki tõmmata.
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
njah raske vastata teadmata mis sorti ratast tahetakse.
Nakedist siis oleks Honda Hornet, X-11, Suzuki Bandit, SV1000N, jpm
Bike moodi ratastest tuleks meelde Honda VFR, Suzu GSX-F, XJR1300, hunnik BMW matkarattaid, Kawa ZRX,
Enduurokad niikuinii kõik püstised.
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:28
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
Tänud kõigile vastajatele. Ei uskunud et nii lühikese ajaga nii palju arvamusi tuleb
Kui siin küsiti et milline ja milleks see ratas peaks olema siis huvi pakuvad klaasikalised mootorrattad ja biked, kuigi päris huvitav on ka Yamaha TDM. Sõita tahaks ikka asfaldil ja niisama vahest cruiisimas käia
Ratta hind võiks jääda sinna 35-40 kanti, kuigi ega kohe ostma ei hakkaks, esialgu liigutaks oma mõtteid sinna poole - kevadeni veel aega on
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
tule osta kevadel 50k eest ära minu aprilia caponord. 2005 aasta oma, sõitnud 24k. kohvrid külges ja heas korras.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2679
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 196 korda
- Tänatud: 407 korda
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
Yamaha Fazer (FZS600) (naked) kah täitsa hea isteasendiga.
Re: Püstisema sõiduasendiga ratas?
waltemar kirjutas:Tänud kõigile vastajatele. Ei uskunud et nii lühikese ajaga nii palju arvamusi tuleb
![]()
Kui siin küsiti et milline ja milleks see ratas peaks olema siis huvi pakuvad klaasikalised mootorrattad ja biked, kuigi päris huvitav on ka Yamaha TDM. Sõita tahaks ikka asfaldil ja niisama vahest cruiisimas käia![]()
Ratta hind võiks jääda sinna 35-40 kanti, kuigi ega kohe ostma ei hakkaks, esialgu liigutaks oma mõtteid sinna poole - kevadeni veel aega on
TDM on väga mõnus ratas, endal olnud ja väga rahul , praegu on V-STROM 1000 ja veel mõnusam. saad sirge seljaga maanteel kõigist mööda lasta:D ja naisega seenele ka minna
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.