1. leht 1-st
Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Postitatud: 17 Okt 2010, 19:40
Postitas AbStra1t
Tere
4taktistega pole varem tegelenud ja veidike olen hädas nukaketi paigaldusega.
Mida peab tähele panema paigaldusel ?
- Nukkade märgistused kattuksid ?
- Süüte kaanes oleva ava märk oleks "hooratta" 2 triibu vahel ?
- Midagi veel ?
Pilt nukkade märkidest:

Pilt süüte kaane avast ja "hoorattast". Pilt küll halb, kas mitte b ei pea näitama A kahe kriipsu vahele,mitte peale mõlemat kriipsu ?

Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Postitatud: 17 Okt 2010, 20:26
Postitas AbStra1t
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Postitatud: 17 Okt 2010, 20:58
Postitas Kasjok
Samuti märgiks ära, et kuna ketipingutus toimib tagantpoolt, siis nukkvõlle paika pannes arvesta lõtk karbussi poolsele küljele.
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Postitatud: 17 Okt 2010, 21:01
Postitas AbStra1t
art30 kirjutas:Sorry ,mitte genekas vaid süüde
- pildi "hooratas" ongi süüde ju. Flywheel-hooratas. Selline nimi tal manualis.
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Postitatud: 17 Okt 2010, 23:00
Postitas AbStra1t
Kasjok kirjutas:Samuti märgiks ära, et kuna ketipingutus toimib tagantpoolt, siis nukkvõlle paika pannes arvesta lõtk karbussi poolsele küljele.
Automaatpinguti karbussi poolt.
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Postitatud: 17 Okt 2010, 23:38
Postitas Kasjok
Jah, pean silmas, et võlle tagasi pannes on pinguti kokku keeratud ja siis sobitamise ajal arvestada, et kui kahe võlli vahel on keti lõtk, siis pärast pinguti hurraaga lahti lastes võid avastada, et miski pole enam õiges kohas. Lihtsalt sõbralik soovitus sulle tähelepanemiseks juhul kui enne pole sellega tegelenud.
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Postitatud: 18 Okt 2010, 09:08
Postitas mx77
süütepoole kaanes olev märk peab olema tasa teise märgiga hoorattal, mitte nende kahe vahel. Esimene märk on süütenurk, teine TDC.
Ja nagu Kasjok kirjutas - hoia kett pinges pingutades nukavõlle päripäeva ja siis (kui sa ei ole ketipingutit tervikuna ära võtnud vaid ainult lõdvaks keeranud). Kui oled ketipinguti ära võtnud saab sealt ka näpuga keti pingutada.
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Postitatud: 18 Okt 2010, 17:06
Postitas AbStra1t
mx77 kirjutas:süütepoole kaanes olev märk peab olema tasa teise märgiga hoorattal, mitte nende kahe vahel. Esimene märk on süütenurk, teine TDC.
Ja nagu Kasjok kirjutas - hoia kett pinges pingutades nukavõlle päripäeva ja siis (kui sa ei ole ketipingutit tervikuna ära võtnud vaid ainult lõdvaks keeranud). Kui oled ketipinguti ära võtnud saab sealt ka näpuga keti pingutada.
Seal on 2kriipsu mille vahe on ca 2-3mm ja üks üksik kriips mis on mingi veerand või pool ringi eemal.
A see süüte kaane oma peab olema tasa selle kriipsuga mis pildil on ? Et nendest üksteise kõrval olevast kriipsust tagumisega tasa ?
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Postitatud: 18 Okt 2010, 20:02
Postitas antia
Siin Kawasaki 2006 KX250F service manual
Lehekülg 5-15 on suht step-by-step kirjas. Ehk on abiks.
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Postitatud: 18 Okt 2010, 20:16
Postitas mx77
AbStra1t kirjutas:mx77 kirjutas:süütepoole kaanes olev märk peab olema tasa teise märgiga hoorattal, mitte nende kahe vahel. Esimene märk on süütenurk, teine TDC.
Ja nagu Kasjok kirjutas - hoia kett pinges pingutades nukavõlle päripäeva ja siis (kui sa ei ole ketipingutit tervikuna ära võtnud vaid ainult lõdvaks keeranud). Kui oled ketipinguti ära võtnud saab sealt ka näpuga keti pingutada.
Seal on 2kriipsu mille vahe on ca 2-3mm ja üks üksik kriips mis on mingi veerand või pool ringi eemal.
A see süüte kaane oma peab olema tasa selle kriipsuga mis pildil on ? Et nendest üksteise kõrval olevast kriipsust tagumisega tasa ?
Just. Nendest paariskriipsudest selle tagumise ehk siis parempoolsega. See üksik kriips ei oma mingit tähendust.
Re: Veidi hädas Kx250f'i nukaketiga.
Postitatud: 18 Okt 2010, 21:18
Postitas xr3
ja kui need märgid ei taha korralikult klappida, sis võid sellega arvestada et kett võib olla kahh nats välja veninud...