Motoringrada 2011, 2012, 20...

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Seda teemat alustama ajendasid mind teema ühest teisest foorumist: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=899 , Anni teade pensionile minekust, minu enda ja teiste kogemused Leedust ning varasemad arutelud teiste teemade all.
Ei ole vist vaja pikmalt rääkida sellest, millises madalseisus motoringrada hetkel on. Kuna tunneli lõpust erilist valgusesära hetkel ei kuma, siis on aeg asja arutada. Nagu kaasfoorumlased teavad, ma eriline mõttetark ei ole (ning Kaunase pauk ei teinud asja paremaks), seetõttu vajan arutelu juures kaasamõtlemist ja tuge.
Esiteks sellest promootori teemast. Minu silme läbi on meil klassid enam- vähem paigas, reeglid ja asjad ka enam- vähem ok, see pool lähemal ajal kardinaalseid muudatusi vist ei vaja. Küll aga on põhjalikke muutusi vaja spordiala enda vedamises.
Kuskil teises teemas oli juttu miski eraldiseisva organisatsiooni või asja loomisest, kuna EMF-i poolt seda initsiatiivi oodata ei ole. Antud hetkel pooldan seda mõtet, vähemalt paariks aastaks on vaja meeskonda, kes kogu asja käima nügiks. Midagi sarnast, nagu BHRA oli Eesti kiirenduse algusaegadel. Algatuseks paar inimest tuumikuks oleks küll, ülejäänu taandub teotahtele.
Peamised ülesanded sellele organisatsioonile oleks:

  • treeninguvõimaluste oganiseerimine. Seal hulgas näiteks diilid mõne Soome rajahaldaja ja laevafirmaga, et treeningnädalavahetuse kulud mõistlikuks saada (minu enda jaoks on Soome rajad just suurte sõidukulude pärast kättesaamatuks jäänud). Aga miks mitte ka mõned treeningud Riias.
  • sponsorite leidmine. Ennekõike sarja/klassi sponsorite leidmine. Vastavalt (hetkel veel kehtestamata) reeglitele peavad kõik sõitjad teatud pinna tsiklitel klassi sponsorite reklaami jaoks hoidma. Sponsorite toetuse võib paigutada kas auhinnafondi, kasutada antud klassi stardimaksu alandamiseks või osta nt telesse eetriaega antud klassi sõitude kokkuvõtete/ülekannete jaoks.
  • oraniseerivad spordialale promo. Tegelikult on võimalik selles osas väga palju ka väheste vahenditega ära teha. Piisab, kui võistlused on hoolikalt ning osalejatele mõeldes korraldatud, see tekitab mõnusa tunde nii sõitjas kui pealtvaatajas ning toob nad ka järgmisel korral raja äärde. Korraldaja poolt sebitud ilusad vihmavarjutüdrukud tagavad enamate piltide laadimise sotsiaalvõrgustikesse jne. Tähelepanu pisiasjadele ning sõitjate tahe asjale kaasa aidata võivad siinkohal imesid teha.
  • toetavad ringrajakomiteed ja võistluste korraldajaid, tagavad parema dialoogi sõitjate ning korraldajate (EMF) vahel. Siinkohal teen ettepaneku valida igast klassist klassivanem (kokku 7- 125ccm, C, B600, B1000, SST, SBK, KV), kes oleks sõitjate esindajad selles samas orgenisatsioonis. Esindajad oleks kas sõitjad või team'i liikmed, kes teevad kuuldavaks sõitjate hääle reeglimuudatuste jne osas.
  • organiseerivad rehvide, õlide jms kuluvahendite sooduspakkumisi. Läheb otsapidi sponsorluse sebimise alla, võimaldab hooaja kulud madalamaks viia ning ehk kellelgi ühe võistluse rohkem sõita. Abiks seegi.

Siinkohal rõhutan, et see kõik on minu arusaamine ja nägemus asjadest ning loomulikult on kõigil õigus ja võimalus vastu vaielda, modedel aga jaburuste ajamise eest bänn panna.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

susla
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas susla »

Tõstatan seda teemat. iseenesest on asi õige ja tulebki ära teha. ega siin polegi vara ratast leiutada. seda kudas asju teha, saame võtta ehk soome või mujalt riigi näitest. siin ongi praegu küsimus, kas on neid kodanikke, kellel huvi, tahtimine jne.

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Steelrider kirjutas:
  • organiseerivad rehvide, õlide jms kuluvahendite sooduspakkumisi. Läheb otsapidi sponsorluse sebimise alla, võimaldab hooaja kulud madalamaks viia ning ehk kellelgi ühe võistluse rohkem sõita.

Selles osas saan toeks olla.

Orgunni jms osas aga mitte kuna enda firmad muutuste lävel ja suured projektid käimalükkamisel - sry ma ennast kloonida ei saa kuigi tahaks

Kasutaja avatar

Maku
Postitusi: 216
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:29
Tsikkel: Kawa ZX-6R '04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas Maku »

Küsimus ka sellise tuumiku tasustamises, kui asjaga pidevalt tegeleda, ei jää muu töö jaoks aega? Vaja oleks selle üle ka arutada. Luua MTÜ?

Väikesed inimesed räägivad teistest, keskmised inimesed räägivad sündmustest, ülejäänud räägivad ideedest.
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni

Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Oleksin ka nõus abiks olema kui leiate mingi valdkonna,kus saaks abiks olla keegi,kel kokkupuuted-kogemused-sidemed rinka asjus on suur ja ümmargune 0 :oops:
Kui miskit võhikule pakkuda,siis U2U avatud :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Kõik sõltub, milline saab selle seltskonna staatus ja kandepind olema. Kui nimetet organ saab EMF-i poolt aktsepteeritud ning omab piisavalt kandepinda sõitjate hulgas, siis on kõik äge ja saab väga palju ära teha. Sellisel juhul tuleb ka ilmselt MTÜ asutada, mille liikmeteks võiks olla kõik litsentsiga sõitjad.

MTÜ iseenesest on õrn teema, sest meil on seda organisatsioonivormi liialt sageli kasutatud enese taskute täitmiseks ning vähem "asja" tegemiseks. Kui MTÜ loomiseks läheb, tuleb põhikirja koostamisel tõsist vaeva näha, et asi oleks läbipaistev ning rahaliselt kontrollitud. Minu isiklik seisukoht on, et liikmemaksu ei peaks olema või võiks olla sümboolne (nt 25 krooni aastas vms), sest motosport on isegi kulukas, rahastamise peab leidma mingil muul moel.

Kui aga EMF meid kukele saadab, siis midagi saab ikka teha- korjame kokku piisava sotsiaalse kapitali ja kontaktidega inimesed, kes ennekõike meediapoole eest hoolt kannavad. Võimalik on ka koostöö võistluste korraldajatega. Selle viimase juures on jälle juriidiline keha abiks.

Kellel on tahtmist õlga alla panna, siis abiks on kõikvõimalikud kontaktid meedia valdkonnas, reklaami alal, tuttavad poolprofi- ja hobifotograafid, filmihuvilised (filmide loomise poolelt, nt meediatudengid, kellel mõnikord vaja kursusetöid teha jne).

Enne kõike oleks abiks teadmine, kes on järgmine ringrajakomitee esimees ja milline on tema tulevikuvisand.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Maku
Postitusi: 216
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:29
Tsikkel: Kawa ZX-6R '04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas Maku »

loodame ,et EMF on positiivselt meelestatud selle suhtes, et rinkamehed oma ala hakkavad arendama.

Väikesed inimesed räägivad teistest, keskmised inimesed räägivad sündmustest, ülejäänud räägivad ideedest.
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
Kasutaja avatar

anni
Postitusi: 313
Liitunud: 15 Apr 2007, 11:04

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas anni »

Kas te tõesti arvate, et ma ei ole erinevatesse meediakanalitesse ja asjadesse infot ja asju saatnud, inimesi kutsunud võistlustele, et saaks pilte jne? Mingi hetk lihtsalt kui seda kusagil ei avaldata/kohale ei tulda hoog raugeb..... Need enamus teie kirjutatud asjad siin on läbi proovitud ja käidud rada!

Enne kui oma MTüsid siin asutama hakkate siis uurige natuke tagmaid, mis üldse toimund on ja siis alles hakake siin avalikult kirjutama. Teil kõigil peaks mu mailid olemas ju olema.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

...korjame kokku piisava sotsiaalse kapitali ja kontaktidega inimesed...

Sellepärast ongi vaja koondada kokku inimesed, kes tunnevad inimesi. Ma tean väga hästi, et inimene tänavalt ei müü suurt midagi, tutvus maksab. See on ka põhjus, miks mina ei ole kõige õigem inimene seda kõike tegema.

Ja lõpuks.. Anni, me hindame sinu pingutusi ning oleme tänulikud, kui sa õigel momendil oma kogemusi jagad. Siinkohal on lihtsalt visadust ja tahet vaja, sest kergeid võite ei ole tulemas.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas korke »

Lätlased tegid oma klubi ja sarja ning saatsid pikkalt föderatsiooni. Võistlused toimivad regulaarselt ja trennid .Klubis üle saja sõitja. Kõik jumala rahul seal ja mitte kedagi ei kotti Läti meistri võistlused kus käivad Eestlased karikaid noppimas :roll:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

kotk
Postitusi: 343
Liitunud: 04 Mär 2005, 23:07
Tsikkel: H-D Road King `03
Asukoht: Tallinn

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas kotk »

Tunnen tähtsamaid telenaasesid, saan ehk näiteks Pärnu etappidele kaamera kohale orgunnida ja üritus saab (spordi)uudistes või paremal juhul isegi eraldi teemasaatena kajastatud :!:

Yamaha FZR 600/Suzuki GSX 600F/Suzuki RF 900R/Suzuki GSX R-750K1/Kawasaki VN 750 Vulcan/Kawasaki VN900 Custom/Harley-Davidson "Road King"
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas sepp »

korke kirjutas:

Lätlased tegid oma klubi ja sarja ning saatsid pikkalt föderatsiooni. Võistlused toimivad regulaarselt ja trennid .Klubis üle saja sõitja. Kõik jumala rahul seal ja mitte kedagi ei kotti Läti meistri võistlused kus käivad Eestlased karikaid noppimas :roll:

Just nii kallis korke,sellepärast seal kokku kõikide klasside peale osalejaid AINULT 96 oligi reganud ennast netis,aga ilmselt oli veel rohkem osalejaid sest seal ei ole nii nagu meil,et kui regad varem,siis on odavam,kohalikud laisad seal ja ei viitsi yldse netis jamada, tulevad regavad kohe kohapeal hommikul ennast :wack:
ja pärnu viimael etapil oli 39 koos kylkadega kui ma ei eksi

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas mx77 »

korke kirjutas:

Lätlased tegid oma klubi ja sarja ning saatsid pikkalt föderatsiooni. Võistlused toimivad regulaarselt ja trennid .Klubis üle saja sõitja. Kõik jumala rahul seal ja mitte kedagi ei kotti Läti meistri võistlused kus käivad Eestlased karikaid noppimas :roll:

Sa Korke oled pisut valesti aru saanud EMF (või muu rahvusliku föderatsiooni) rollist. Rahvusliku motoföderatsiooni roll on koos alaliiduga (kusjuures alaliidul on liidriroll) välja töötada vastava ala tehnilised- ja võistlusreeglid, et nad oleks kooskõlas UEM ja FIM vastava ala üldsoovitustega võttes arvesse kohalikku spetsiifikat. Koostada rahvuslike tiitlivõistluste läbiviimise reeglistik ja sõlmida lepingud vastavate võistluste läbiviimiseks. EMF-i enda asi ei ole võistluseid korraldada. On see võistluste läbiviija siis mõni FIE, MTÜ vms. promootor ei olegi oluline.
Suht hea näide on siin pikalt krossiteemas olnud jahumine EMF versus muud. Küll süüdistati EMF-i tohutus rööövimises ja muudes surmapattudes. Tulemuseks on see et alternatiivsari on pea sama osavõtumaksuga, samas korralduse ja läbiviimise tase on vaid murdosa EMF vastavatest võistlustest. Ainus kust on sääst tulnud on EMF litsentsitasu aga kui see aasta peale ära jagada ja vaadata juba ühe võistluse kulusid (kohalesõit, bens, tehvid jne.) siis on see tühine.


SMX

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas SMX »

kotk kirjutas:

Tunnen tähtsamaid telenaasesid, saan ehk näiteks Pärnu etappidele kaamera kohale orgunnida ja üritus saab (spordi)uudistes või paremal juhul isegi eraldi teemasaatena kajastatud :!:

Kui sa suudaksid sellise lükke tasuta teha, siis loomulikult. Kuid vähetõenäoline, vähemalt erisaade. Aga proovima peab!

mx77 kirjutas:

Suht hea näide on siin pikalt krossiteemas olnud jahumine EMF versus muud. Küll süüdistati EMF-i tohutus rööövimises ja muudes surmapattudes. Tulemuseks on see et alternatiivsari on pea sama osavõtumaksuga, samas korralduse ja läbiviimise tase on vaid murdosa EMF vastavatest võistlustest. Ainus kust on sääst tulnud on EMF litsentsitasu aga kui see aasta peale ära jagada ja vaadata juba ühe võistluse kulusid (kohalesõit, bens, tehvid jne.) siis on see tühine.

On jah hea näide. Seepärast oma suu siin rinka teemas EHKK.ee koha pealt lahti teen. Mis on minu arvates tulemuseks? Tulemuseks on sari, kus on pea sama palju võistlejaid, kui EMV-tel ja poole rohkem, kui EKV-tel. Osavõtumaksu sõnastaks mina nii, et on odavam, kui EMV-tel ja EKV-tel. Ma ei väida vastu, et korralduse tase võib kohati olla madalam. See on ka normaalne, kuna sari on alles esimest aastat! Kuid kas on midagi olnud puudu, et mehed saaksid normaalse raja peal kohtunike ja kiirabi pilgu all võidu sõita? Litsents on tõesti paljudele sääst ja kokkuhoid, kellele tühine, kellel mitte. Paljudele ka põhimõtteline kulukas mõttetus, et sõita üks või paar sõitu.

Niisiis rinkahundid. Pange oma asi käima, kui arvate, et teistmoodi ei ole võimalik! Püüdis mis ta püüdis (EMF) EHKK-le kotte taha keerata, kuid tundub, et sai hoopis ise. Tuttav mainis, et järgmine aasta pidavat jälle mingi hobi klass krossis tulema (EMF), Tanel Leok ja sõbrad krossil on "Beginners" klass. Huvitav mis toimub? Kas tõesti KROSSIJUMALAD on aru saanud, et peale "Eesti meistrite" on veel sõidumehi, kes põristada tahavad? Või on asi saamata jäänud rahas, mis liigutama ajab?

Viimati muutis SMX, 17 Sept 2010, 14:23, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mgm
Postitusi: 121
Liitunud: 05 Nov 2006, 19:10
Tsikkel: vana gixxer
Asukoht: Pärnu/Pärnumaa/Tln

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas mgm »

kui on korralik kodutöö tehtud ja mõeldud ka tuleviku peale, et mida sponsor selle raha eest saab siis polegi nii keeruline toetajaid leida! Sest kui lüüa jalaga näiteks Tallinki uks lahti ja üelda et meil nyyd 5 autot tahab suvel odavamalt soome vahet sõita ja et ringrajal käia siis suur tõenäosus et pikalt saadetakse! Aga kui rääkida nii et meil plaan kuidas Tallink saab oma kaubamärgi tuntust kasvatada motoringkonnas ja selleks me isegi ei taha raha vaid soodustust piletihindades sisi on tulem juba tõenäolisem!

Seega ei aita ainult aktivistidest vaid on vaja et igat asja teeks keegi kes seda ka jagab!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

korke kirjutas:

Lätlased tegid oma klubi ja sarja ning saatsid pikkalt föderatsiooni. Võistlused toimivad regulaarselt ja trennid .Klubis üle saja sõitja. Kõik jumala rahul seal ja mitte kedagi ei kotti Läti meistri võistlused kus käivad Eestlased karikaid noppimas :roll:

mx77 kirjutas:

Suht hea näide on siin pikalt krossiteemas olnud jahumine EMF versus muud. Küll süüdistati EMF-i tohutus rööövimises ja muudes surmapattudes. Tulemuseks on see et alternatiivsari on pea sama osavõtumaksuga, samas korralduse ja läbiviimise tase on vaid murdosa EMF vastavatest võistlustest. Ainus kust on sääst tulnud on EMF litsentsitasu aga kui see aasta peale ära jagada ja vaadata juba ühe võistluse kulusid (kohalesõit, bens, tehvid jne.) siis on see tühine.

SMX kirjutas:

On jah hea näide. Seepärast oma suu siin rinka teemas EHKK.ee koha pealt lahti teen. Mis on minu arvates tulemuseks? Tulemuseks on sari, kus on pea sama palju võistlejaid, kui EMV-tel ja poole rohkem, kui EKV-tel. Osavõtumaksu sõnastaks mina nii, et on odavam, kui EMV-tel ja EKV-tel. Ma ei väida vastu, et korralduse tase võib kohati olla madalam. See on ka normaalne, kuna sari on alles esimest aastat! Kuid kas on midagi olnud puudu, et mehed saaksid normaalse raja peal kohtunike ja kiirabi pilgu all võidu sõita? Litsents on tõesti paljudele sääst ja kokkuhoid, kellele tühine, kellel mitte. Paljudele ka põhimõtteline kulukas mõttetus, et sõita üks või paar sõitu.

Niisiis rinkahundid. Pange oma asi käima, kui arvate, et teistmoodi ei ole võimalik! Püüdis mis ta püüdis (EMF) EHKK-le kotte taha keerata, kuid tundub, et sai hoopis ise. Tuttav mainis, et järgmine aasta pidavat jälle mingi hobi klass krossis tulema (EMF), Tanel Leok ja sõbrad krossil on "Beginners" klass. Huvitav mis toimub? Kas tõesti KROSSIJUMALAD on aru saanud, et peale "Eesti meistrite" on veel sõidumehi, kes põristada tahavad? Või on asi saamata jäänud rahas, mis liigutama ajab?

Minu isiklik seisukoht on, et EMF-iga ei ole vaja sihilikult tüli kiskuda, on vaja lihtsalt aru saada, mis seis hetkel on ja mida edasi annab teha. Antud hetkel on meil klassid paigas, (C- algajatele ja tänavasõitjatele, B- edasijõudnutele, A- parimaile. Ainus, mida veel teha- teatud hetkel C kubatuuri järgi pooleks lüüa, aga hetkel selleks vajadus puudub.) ei näe sellega mingeid probleeme. Klassireeglitest peetakse meil kinni, üleviimine kõrgemasse klassi on reguleeritud jne. ei ole sellist jama, nagu Lätis, et B klass on selgelt kiirem kui A ja enim tuunitud tsiklid on C-s. Ainult tehnilistesse reeglitesse võiks mõned täpsustused lisada, aga see on nipet-näpet. Ehk siis, selle poole pealt ei ole põhjust tüli kiskuda.
Teine argument mitte tüli kiskuda on välisvõistlused ja välisvõistlejad. Eesti radadel Eesti sõitjatega suurt võidusõitu ei tee, sellest saavad ilmselt kõik aru. On vaja katusorganisatsiooni (EMF) kes suhtleks välismaiste föderatsioonidega ning tagaks, et meie saame piiri taga sõita ja välismaalased saavad sõita siin.
See ei ole kross, kus erinevaid radu on kümnetes ja sõitjaid ehk isegi sadades, et võib terve hooaja paugutada, ja kaks korda samale rajale ei satu.

Peamine mure EMF-iga seoses on, et kuna sõitjaid on vähe, võistluste korraldamine kõvas miinuses (rahaliselt), on vb härradel kiusatus tõsta osavõtu- ja litsentsimakse. Sel puhul ongi meie (sõitjate) ülesanne näidata, et oleme peale kiunumise valmis midagi ära tegema ning pakume välja lahendused.

Erinevaid ettepanekuid on mulle nii siin teemas kui läbi PS juba tulnud. Räägin mõnede vastava ala asjatundjatega läbi ning pärast EMF aastakonverentsi, kui ehk uus ringrajakomitee juht teada on, saab väikese vahekokkuvõtte teha.

Aga kui kellelgi veel mõtteid on, siis tulistage. Hetkel on arutelu ja kaasamõtlemist, see on kõige tähtsam.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Lisaks veel, et kui see mis iganes katusorganisatsioon saab loodud, tuleb jälle eeskuju võtta BMW325 cup'i sõitjatest ning teha koduleht, kus kogu rinkaelu näha on. Punktitabelid, erinevate radade ringiajad, võistluste galeriid, videolingid, sõitjate/klubide tutvustus koos saavutustega jne.

Ei mingit tuumateadust, lihtne ja informatiivne: http://www.bmw325cup.com/Home

Ainus mure sellega seoses, kust leida motiveeritud admin, kes raja ääres tulemusi üles viitsiks riputada ja üldse tagaks, et värskeim info seal alati üleval oleks. Vähemalt esimesel hooajal sellele adminile maksmiseks raha kuskilt tulemas ei ole.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

http://www.motomaania.ee/2010/09/motokl ... -noukokku/

Igati tänuväärt on sellise asja kajastamine.

Aga nüüd, kes võiks need ringrajamehed olla, kes meid EMF-is esindama saavad? Mõtteid?

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

susla
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas susla »

Eks nendega peab arutama, kes praegu häälekandjad seal on ja kes olnud. Anni on kindlasti abiks, mis ja kuidas asjad toimivad, ning kes on juba selles sees.

Kasutaja avatar

kotk
Postitusi: 343
Liitunud: 04 Mär 2005, 23:07
Tsikkel: H-D Road King `03
Asukoht: Tallinn

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas kotk »

Televiisuris kajastamine on ka lahenemas, rääkisin asjaomastega, kes suhtusid positiivselt ka tasuta tegemisse :D

Yamaha FZR 600/Suzuki GSX 600F/Suzuki RF 900R/Suzuki GSX R-750K1/Kawasaki VN 750 Vulcan/Kawasaki VN900 Custom/Harley-Davidson "Road King"
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas sepp »

ma lykkaks Eno tanki 8)

Kasutaja avatar

morris
Postitusi: 272
Liitunud: 03 Nov 2003, 13:22
Asukoht: Tallinn

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas morris »

See on küll kõigest minu arvamus aga kõigepealt oleks Eestisse vaja paari kolme rinka rada lisaks. Ja ega see Pärnu radagi teab mis superheas korras ole. Ega teda asjata ei kutsuta eesti siledaimaks krossirajaks. Kui rajad olemas küll siis ka ala kandepind laieneb. Kaua sa ikka jaksad ühte-sama rada nühkida. Lehndus oleks muidugi käia Lätis -Soomes sõitmas ... aga see tõstaks hooaja kulud taevasse ja lihtne harrastaja ei saaks seda endale ikkagi lubada. Mis puutub alternatiivsarja .. siis on jälle ikka sama küsimus .. kus sa neid võidusõite ikka mujal korraldad kui Pärnus. Krossis on vähemalt see eelis et radade puudust ei ole.

Lenksuga kartauto
Nutcase .. Cracked Craniums MC
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas korke »

Ega paremat tankisti ei ole võtta jah :bsmile:

sepp kirjutas:

ma lykkaks Eno tanki 8)

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Re: Motoringrada 2011, 2012, 20...

Lugemata postitus Postitas sepp »

morris kirjutas:

Lehndus oleks muidugi käia Lätis -Soomes sõitmas ... aga see tõstaks hooaja kulud taevasse ja lihtne harrastaja ei saaks seda endale ikkagi lubada.

see hooaeg oli 2 emv etappi soomes (ringraja)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”