Uus XT1200Z Super Tenere lõpuks kohal...
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 123
- Liitunud: 12 Mai 2008, 22:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Uus XT1200Z Super Tenere lõpuks kohal...
Lõpuks jõudis Yamaha selle aasta põnevaim uudis XT1200Z Super Tenere meie keskusesse!
Nii, et kõik kellel huvi selle super mootorratta vastu, siis astuge aga läbi!
http://www.yamahakeskus.ee/xt1200z-supe ... t/534.html
Lisainfo:
Ott Kopti
Tel: 555 37 333
e-mail: ott@yamahakeskus.ee
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Uus XT1200Z Super Tenere lõpuks kohal...
Kes vaatamas käib ja võrdlusmoment gessu 1200ga olemas võiks märku anda kui erinevate loomadega tegu on.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Uus XT1200Z Super Tenere lõpuks kohal...
Nii, et kõik kellel huvi selle super mootorratta vastu
Super mille poolest , kaal 260 kg, hind 220 t. Maantee matkaratas, raske uskuda, et see BMW-le konkurentsi pakub. Endal on küll Jamu tehnika kohta vaid kiidusõnu öelda, siiski ise tahaks sellist matkaratast, millel oleks 2 silindrit, 650 mahtu ja 45 kw võimsust, xj seeria mootori ökonoomsus,vastupidavus ja lihtsus, pikk vedrustus, kodarveljed, 24 l paak ja toitesüsteem, mis suvalise bensiini silindritesse surub. Ning kaal 180 kg. Hind 130t. Lihtne aga millal selline ratas viimati tehasest välja tuli? TA 650 tundub justkui olevat aga sellel rattal on bensukuluga midagi tõsist lahti. 18 l paak ja kulu normaalsõidul 5-7/100 ei ole matkarattale kohane. Tankimisvälp peaks olema 400 + km. TA 700 oma 210 kg ja 19" esirattaga pole enam see. Pika otsimise ja kaalumise järel valisin endale TA 600 aga selle ratta puuduseks on samuti väike paak ja vedrustus võiks parem olla. Eelmisel reisil oli kulu 4,5/100, mida võib pidada normaalseks kui paak oleks 22-24l. Gs 800 on ideaalile kõige lähemal aga taas hind, võime seedida 80 okt bensiini ja samuti on minujaoks küsimärk vastupidavuses. Igatahes üks tuttav tõi oma ratta Siberist rongiga ära, sest sidur andis saba. Ja nii ongi, et kui kõrbes lääne mootorratturit kohtad siis sõidetakse 10-15 ja enam aastat vanade ratastega ja mitte ainult sellepärast, et need on odavad, vaid ka sellepärast, et need ei jäta teele ja kui midagi juhtubki siis haamri, paari lehtvõtme ja tavalise keevitusega parandab kõik vead.
Aga eks ta ole, eks igaühel ole oma nägemus. Kindlasti leiab see ratas oma koha aga ennustan, et erilist müügihitti sellest rattast ei tule.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Uus XT1200Z Super Tenere lõpuks kohal...
Sul on ainult kaks argumenti, et sul pole nii palju raha ja et see masin kaalub liiga palju.
Liiga palju mille suhtes? Goldwingi? Mõne 125-se võrri suhtes? Igal asjal on oma koht, samuti ka uuel Tenerel.
Läheb ikka see masin samasse klassi, nagu ka GS ja KTM adventure. Vabalt pakub konkurentsi.
GS maksab ka poest uuena sama palju ning on ka üsnagi raske kolakas. Päris über-offroadi pole niikuinii ükski neist masinaist mõeldud.
igatahes, lähen proovin asja
p.s. ja mis suurt vahet seal vastupidavusel on.. enamus eesti tsiklimeestest sõidab niikuinii enamuse ajast oma über-matkarattaga mööda siledat asfalti, maksimaalselt saksamaani. no ja siis tahadki head ja mugavat, uut ja ilusat. Kui tahad kõrbesse minna, siis ostadki vanema masina, millest väga kahju pole, kui midagi katki läheb. ning mida on lihtsam põlve otsas remontida. sellesmõttes on sul õigus.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Uus XT1200Z Super Tenere lõpuks kohal...
Noh, eesti matkameeste järgi ei konstrueeri ükski tehas ühtegi ratast. Sakslaste peale mõeldes aga küll. Ja siin peaks ratas mingil moel ka BMW-st parem olema, et sellel turul läbi lüüa. Mis hinda puutub, siis vaata lääne foorumeid samal teemal. Minu raha ei puutu siin asjasse.
See uus S Tenere on juba aasta müügis olnud, müügiarvud räägivad enda eest.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Uus XT1200Z Super Tenere lõpuks kohal...
võimaluse korral mine siiski vaata seda masinat - never say never
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Uus XT1200Z Super Tenere lõpuks kohal...
ning kui aega on, loe seda teemat ka:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=545850
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Uus XT1200Z Super Tenere lõpuks kohal...
Vaatama lähen kindlasti, sest nagu ennegi mainisin, on mul Jamu tehnikast vaid positiivne kogemus. Ja mulle meeldib ka selle ratta look väga (samuti 660 Tenere) Jamu insenerid teevad head tööd, pole mingit kahtlust. Aga ma arutlen kõrvalseisjana, et milline müügiedu võiks olla ja lähtun järgnevast. Räägime Euroopast.
-sakslastel on oma vastav ratas olemas
-itaalastel samuti
-KTM peaks nagu rahvustunnetest üle olema ja sobima kõigile, eelkõige suuruselt kolmandale turule, e.s. prantslastele
- poolakad on väga tegijad matkajad aga nende rattaks jääb veel pikka aega AT.
teiste riikide turud selles segmendis on nii väikesed, et ka kokku pole milleski rääkida
Ameerika
-asfaltil matkajad ostavad veel suuremaid rattaid
-need kes kruusale keeravad, eelistavad millegipärast just kergemaid rattaid, mulle tundub et Kava KLR650 on seal tegija ratas, seda enam, et 2010 disainis näeb see ka väga hea välja ja sel rattal on seal pikajaline müügiedu.
Jaapani siseturg eelistab väiksema mootoriga rattaid ja muu Aasia , noh teate isegi.
Kuhu veel, Lõuna Ameerika siseturg eelistab ka väikest kubatuuri.
Minu prognoos: uus S Tenere on selgelt kitsa turuosa ratas, palju neid ei müüda. Samas kui ta osutub vastupidavaks nagu AT, on tal tänu väiksele läbimüügile võimalus muutuda kultusrattaks, aga alles siis kui tootmine lõpetatud. Ehk siis sama saatus nagu AT. Õige müügiedu on kasutatud ratastel.
Siit oleks paras minna üle sellele, et milline võiks olla üks matkaenduuro, mis suudaks korrata TA edu? Aga see oleks juba teise teema jutt.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Uus XT1200Z Super Tenere lõpuks kohal...
miks ma oma suure KTM kunagi XT vastu vahetasin, oli samamoodi, kaal. Et suure KTM-iga ei lammutanud sellist offroadi, nagu ma seda XT-ga teha saan.
Ja noh, mul see ongi rahaküsimus. Kui oleks rahhi rohkem olnud, poleks KTM elu sees maha müünud ja oleks ostnud teise mudavurri lisaks, mingi kergenduro.
Kui ma nüüd seda uut teneret tahaksin (tegelt tahaksin ju ), siis ma ikka oleks sunnitud XT alles jätma või midagi veel kergemat asemele võtma, mis rahalises mõttes jälle võimatu.
Matkata on kõigi nende ratastega hea, kui neid just mutta uputama ei lähe.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Uus XT1200Z Super Tenere lõpuks kohal...
Täiesti nõus piipzuga.
Mis siis nüüd kõik rattad peavad olema karpadega ja lihtsalt parandatavad nagu vana "hea" vene tehnika?
Sellise loogika järgi peaksid Kõik jeebid olema UAZIKU sarnased
Innovatsioon ja konkurents on see mis ikka seda arengut edasi liigutab ja iga uue põlvkonnaga muutuvad uued asjad aina töökindlamateks!
Vastus on lihtne sa oled nii rahalisel kui ka tehniliselt ca 10a tagasi, ja mis sisuliselt ei ole nii halb üldsegi. Tegelt vana tehnika suudab sama hästi või vaata et paremini...
Ega ka BMW'ga naljalt ümber maakera ei sõida kui pole normaalselt finantsi ja hästi toetavad tehnilist meeskonda taga!
Ratas on omal kohal seal 1200GS, LC8, Varadero, Multistrada 1200, Tiger 1050, Stelvio 1200 kõrval, . Kõik nad on asfalt "Endurod" mugavaks pikamaa reisiks.
Hinnad on alati Yamul tasemel olnud, aga samas egas nüüd see tehnika ka nüüd halb pole.
Mis minul häirib uue S10 puhul on see meeletu plastiku rägastik, isegi kohvite kinnitused on plastikust, viimasel ajal on raporte et lihtsalt purunevad nad sõites mööda off-road'i.
Aga üldiselt minule see ratas meeldib nii välimuselt kui ka tehniliste lahenduste eest. ABS/veojõu kontroll jms. Kõik selleks et lihtsalt nautida sõitu.
Ja küll see hind ka muutub pisut ma arvan BMW on selle turuniši ikka enda alla võtnud, peab ju kuidagi ta sealt koomale tõmbama
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Uus XT1200Z Super Tenere lõpuks kohal...
iga uue põlvkonnaga muutuvad uued asjad aina töökindlamateks!
Hmn, ma pole selles päris kindel, siin peaks mingeid näiteid tooma et vot selle aasta mudelil oli niipalju probleeme per 100000 km ja uuel mudelil niipalju. Kardan et vanemad mudelid teevad uutele ära, ja päris pika puuga. Ainuüksi toitesüsteemi ja elektroonikavead viivad näitajad alla. Uued on aina paremad, kehtib vast rohkem HD kohta.
sa oled nii rahalisel kui ka tehniliselt ca 10a tagasi
Saaks 10 aastat tagasi keerata, ma ostaks endale kohe uue ratta. Aga ka siis mitte sellist rasket asfaltienduurot vaid midagi kergemat. Tõenäoliselt sama Ta 600. 10 aastat tagasi selles klassis nagu midagi muud polnudki. Aga oleksitega on nagu on.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.