R6 puterdab
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
R6 puterdab
Rattaks siis 99 yamaha r6.Külma mootoriga ratas töötab laitmatult,aga niipea kui temp jõuab 80 C siis kohapealt minnes järsul kiirendamisel hakkab puterdama.Gaasi tuleb täiesti põhjas hoida et üldse töötaks ning ülivaikselt tagasilastes viskab pöörded jälle üles ,kuid mida kõrgem temp seda rohkem puterdab.Mootori mahajahtudes käib norm. Äkki oskab keegi hüva nõu anda ,mis viga?
Re: R6 puterdab
pakuks et segu on liiga rikas. esialgu vaata õhufilter üle. sellel mudelil on vist toore klapp ka ?
kui on siis veendu et see pole kinni jäänud või midagi.
Re: R6 puterdab
Ma ei tea täpselt mis aastast R6 pritsele kolis aga minu rattal (2005 Gixxer) tegi sama nalja ja korda sai nii, et vahetati küünlad ja puhastati pritse süsteem!
Edu!!!
Re: R6 puterdab
Aasta 99 on veel karpadega!
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
Re: R6 puterdab
Mul sama aasta masin ja hakkas ka täiesti imelikul kombel puterdama. Alguses oli hea, kui foori tagant minema sain. Esimese hooga arvasin, et kehva kütus. Peale uue paagitäie tankimist mure ei kadunud ja jäi kripeldma, et milles asi. Küünlad keerasin maha - need oli tahmased ja märjad. Puhastasin ära ja oluliselt paremaks asi ei läinud. Viisin töökotta kus vaadati karpad üle, seal oli ka korras. Kontrolliti surveastet ning selgus, et parim tulemus oli kanti. Mootor kole hõredaks jäänud. Ilmselt peab talve jooksul mootorit üles ehitama hakkama...
Loodan, et sul asi milleski lihtsamas ja saad odavamalt läbi kui mina...
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: R6 puterdab
Kuhu kanti?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
- Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: R6 puterdab
Kummilutud mis karpade ja mootori vahel on, tasuks vast ka üle vaadata, kui sealt lisaõhku imeb, hakkab ka ratas igasugu imelikkust tegema. Endal olid need ära murenenud ühel Banditil ja ratas ei tahtnud üldse üle 5000rpm'i käia.
Re: R6 puterdab
Surveastet nüüd küll vaevalt mõõdeti, see ju arvutuslik ja ei muutu. Kompressioon (rõhk) va sinder väheneb.
Re: R6 puterdab
No seda minagi... Aga töömees rääkis terve aja surveastmest... Igatahes asi läheb mul kenakese summa maksma...
Ma ei hakka uut teemat tegema, kastusn siit kaudu infot saada... Keegi oskab mulle täiendavalt infot anda, kust ma leian nimekirja mis mul vaja vahetada? Kas sellel mootoriketil on ka mingi pinguti kuskil? Miski jama kõriseb kui sõita... No paigal seistes ka muidugi.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
- Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: R6 puterdab
Mootoriketi all tõenäoliselt pead silmas nukkvõlli ja väntvõlli ühendavat ketti. Sellel on pinguti ka jah. Ei tohiks väga kallis tükk olla.
Samas mootori "hõredus" võib olla tingitud erinevatest vigadest. Kas on peas klapid oma tiheduse kaotanud, kas on küsimus alumises otsas (kulunud kolvirõngad/silindrid). Ega enne pulkadeks võtmist täpset hinda ja tükikulu eriti prognoosida ei kannata.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: R6 puterdab
MatiMets kirjutas:No seda minagi... Aga töömees rääkis terve aja surveastmest... Igatahes asi läheb mul kenakese summa maksma...
Ma ei hakka uut teemat tegema, kastusn siit kaudu infot saada... Keegi oskab mulle täiendavalt infot anda, kust ma leian nimekirja mis mul vaja vahetada? Kas sellel mootoriketil on ka mingi pinguti kuskil? Miski jama kõriseb kui sõita... No paigal seistes ka muidugi.
Seda et, kui pädev too töömees ikkagi on kus iganes sa käid oma ratast näitamas. Ennem nii kalli ja mahuka remondi ettevõtmist küsiks mina isiklikult teist arvamust kellegi käest. Kompressioon ei lange kunagi ühtlaselt kõigis silindrites, tavaliselt mõnes ikka rohkem. Tasub ka klapivahesid mõõta, kui need liiga väiksed ei sulgu klapid korralikult ja sooja mootoriga kompressioon olematu, samas külma mootoriga kompressioon okey.
Kui sa selle rattaga tahad järgmised kümme aastat sõita siis tasub u.20k remont ette võtta. Kui mitte, siis otsi kuskilt töökorras mootor ja viska raamivahele. Oluliselt odavam kui kap.rem.
Mootori remondiks võta hinnapakkumised samuti mitmest töökojast. Osad saad tõenäoliselt kõige kiiremini ja valutumalt Yamaha keskusest. Võid ka ise sebida mööda maailma igasugu saitidelt, ent hinnavõit kipub väike ja ajakulu suur olema. Samas kui aega on, siis võib päris kena kopika säästa.
Kui endal mutrivõti natuke peos seisab siis kõige sitema osa ehk mootor peale-maha võib manuaali abil ise ära teha, säästab päris palju tööraha. Mootori enda harutamine ja kokku panemine ei ole nii aeganõudev, kuid see eest oskusi ja teadmisi nõudev. Lisaks veel spetsialistide juures käimine, kui vaja spetsiifilisi töid teha (silindri ülemõõtu puurimine, klapipesade üle lõikamine jne).
PS. Kas sul on mingi "sport/koonus/krt teab mis mitteoriginaalne" õhufilter paigaldatud äkki? Halva puhastusvõimega õhufiltri tõttu võib mootori kolvigrupp vabalt 20k kilomeetriga kohviks kuluda.
Re: R6 puterdab
Iseenesest tahaks rattaga sõita veel päris kaua... Vahepeal mõtlesin, et kuidagi lahjaks jääb see 600cc, aga ilmselt see oli ka tingitud sellest, et masina mootor otsakorral... Töömees oli muidu täiesti usaldusväärne, Motodepoost. Nii kaua kui ratas minu käes olnud on, siis ma olen seal küll ainult tavalist õhufiltrit kasutanud (eelmiste omanike kohta ei tea midagi öelda). Kompressioon oligi nii, et parim tulemus siis 5 kanti ja teistes silindrites veelgi vähem. Plaan oli tegelikult sügisel, kui ei kannata enam sõita, kodus garaažis midagi lahti kiskuda - praegu on lihtsalt ratas ainuke transpordivahend ja mul ei jää muud üle kui nädalas korra või kaks tööl sellega käia (lihtsalt ühistransport ei sõid siis kui mul vaja ). Ketippinguti kohti ma vaatasin neis, et on manuaalne ja automaatne versioon... Kuidas nendesse suhtuda - eelised/miinused?
Vajalikud varuosad vaatasin, et saaks ilmselt siit http://odum.netfirms.com/engine_rebuild_kits.htm ja postikulu 50-100$
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Re: R6 puterdab
Nojah noh!
Segan ka siis siia juba vahele.
Enda 01 R6 ka probleeme, nimelt kiirendades hakkab 6-8K pöörete vahemikus puterdama ja seda ainult siis kui ikka punn põhja tõmmata, peale 8K läheb kenasti edasi. Sujuvalt minnes probleem puudub. Rattal all Yosim. sportpütt ja Pipercross pestav filter. Uued küünlad pandud, karpad laiali võetud ja ära puhastatud. Karpad omakorda ära sünkroniseeritud.
Et siis, oskab keegi midagi tarka sellekohta õelda?
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: R6 puterdab
Old-Thompson kirjutas:Nojah noh!
Segan ka siis siia juba vahele.
Enda 01 R6 ka probleeme, nimelt kiirendades hakkab 6-8K pöörete vahemikus puterdama ja seda ainult siis kui ikka punn põhja tõmmata, peale 8K läheb kenasti edasi. Sujuvalt minnes probleem puudub. Rattal all Yosim. sportpütt ja Pipercross pestav filter. Uued küünlad pandud, karpad laiali võetud ja ära puhastatud. Karpad omakorda ära sünkroniseeritud.
Et siis, oskab keegi midagi tarka sellekohtaõelda?
Segu lahja mis muud.
Eriti kui sul on veel selline lisavarustus,selliste lisadega tuleb ka juba segu rikkamaks seadistada.
2001a r6 vist juba pritsung,seega power commander peale.
Re: R6 puterdab
Old-Thompson kirjutas:karpad laiali võetud ja ära puhastatud. Karpad omakorda ära sünkroniseeritud.
Vist ikka ei ole pritsung
Aga jah, selliste lisadega peaksid Dynojett Kiti panema.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: R6 puterdab
argo1987 kirjutas:Old-Thompson kirjutas:karpad laiali võetud ja ära puhastatud. Karpad omakorda ära sünkroniseeritud.
Vist ikka ei ole pritsung
Aga jah, selliste lisadega peaksid Dynojett Kiti panema.
Ei ole jah pritsung
krt,igal pool nii erinevad andmed,motorcyclespecs pritsung aga bikez.com karpa
Re: R6 puterdab
IZH kirjutas:Ei ole jah pritsung
![]()
krt,igal pool nii erinevad andmed,motorcyclespecs pritsung aga bikez.com karpa
Eks see ole ülemineku oma, osad on ja osad mitte.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Re: R6 puterdab
Niisiis sai ratast natuke lammutatud ja selgus et ratas tõmbab end täis,õhufiltri kopsik seest niiske ja vahel isegi märg.Kas järgmine reis kuskile töökotta et karpasid näppida ,sest ise vaevalt kasulik seal majandada oleks.
Re: R6 puterdab
Mina käiksin töökojas ära. Mul oli ka muideks õhufilter märg - oli seda juba pikemat aega olnud (varem ka vaadanud sinna kopsikusse sellel hooajal ja alati oli niiske või päris märg) ja no tulemust sa tead vist juba... Kompressiooniparim tulemus oli 5 kanti.
Re: R6 puterdab
ahm kirjutas:Niisiis sai ratast natuke lammutatud ja selgus et ratas tõmbab end täis,õhufiltri kopsik seest niiske ja vahel isegi märg.Kas järgmine reis kuskile töökotta et karpasid näppida ,sest ise vaevalt kasulik seal majandada oleks.
Õigem oleks öelda, et lööb täis, mitte tõmbab. Ehk siis klapid lasevad läbi. Sellele viitab ka teema esimene post...
http://www.motard.ee/
Re: R6 puterdab
Ma segan jälle oma teemaga vahele - loodan, et teema algataja ei pane pahaks
Et kas see mootori mahavõtmine on mingi suuremat sorti ettevõtmine ja kas oleks mõtekam saata töökotta ratas terves tükis või saata eraldi mootor (et kas neil töökojas ratast ennast on vaja või ainilt mootorit - sest seda nad teavad juba niigi, et karpad on korras, pöörded kõiguvad ja puterdab jubedalt ning nemad mõõtsid ka kompressiooni ära)? Ma tahaks et keegi asjatundja vaataks asja seest poolt läbi ja siis teeks mulle puust ette ja punakseks, mis ka kui hullult ära on kulunud. Selle põhjal tahaks siis otsustada kas on mõtekas mootorit remontima hakata.
Re: R6 puterdab
MatiMets kirjutas:Ma segan jälle oma teemaga vahele - loodan, et teema algataja ei pane pahaks
![]()
Et kas see mootori mahavõtmine on mingi suuremat sorti ettevõtmine ja kas oleks mõtekam saata töökotta ratas terves tükis või saata eraldi mootor (et kas neil töökojas ratast ennast on vaja või ainilt mootorit - sest seda nad teavad juba niigi, et karpad on korras, pöörded kõiguvad ja puterdab jubedalt ning nemad mõõtsid ka kompressiooni ära)? Ma tahaks et keegi asjatundja vaataks asja seest poolt läbi ja siis teeks mulle puust ette ja punakseks, mis ka kui hullult ära on kulunud. Selle põhjal tahaks siis otsustada kas on mõtekas mootorit remontima hakata.
Kindlasti terve ratas. Ehk siis pärast remonti maksad toimiva ratta, mitte nt. vahetatud kolbide eest. Tõenäoliselt ei pea mootorit üldse mahavõtma...
http://www.motard.ee/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.