rs125 mure
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
rs125 mure
ühtlaselt ei saa sõita hakkab kakkuma aga kui kaasi annad siis tõmme on hea ja karpas on onju 3 düüsi järjest keskmine on seal sisse murtud kas see tuleb sellest ja kas karpast peab mõni voolik kuhugi klappide külge või kuhugi kah minema w ?? mul seal 4 voolikut 1 on bensiini oma 1 on õli oma ja 2 rippub lahtiselt on se normaalne ??
et siis mille pärast kakkub
ja kuidas seda kuradi düüsi sealt kätte saada ??
-
Teema algataja
Re: rs125 mure
ei ma mõttlen seda keskmist auku neal peaks midagi sellist olema nagu kõige välimine kruvi aga to on sisse murdunud kas seda oleks kuidagi sealt võimalik kätte saada ??
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: rs125 mure
Rsil pole ühtegi vaakumotsa, orig. karburaatori puhul läheb sinna külge ainult kütus ja õli, ülejäänud on suuvatud maapoole ülejooksutorud.
-
Teema algataja
Re: rs125 mure
mul ongi nii et läheb otse paagist pentsu voolik karpase ja siis läheb peenike õlitoru ja ülejäänd on lahtiselt aga kas keegi oskab öelda milline õhupuhasti ja kui suur on stock düüs ??
mul on mingi 155 sees
aga kuidas seda sissemurdund jama seal korda teha ??
Re: rs125 mure
LXpower kirjutas:aga kuidas seda sissemurdund jama seal korda teha ??
Meeletu tahtejõuga oled proovinud?
-
Teema algataja
Re: rs125 mure
jaha aga see ei õnestunuda aga kas mingi varjant on se sealt välja puurida ??
ja milline se jubin seal ültse olema peaks ja kas neid poest saada on ültse w ??
kas se et kakub võib olla segust w ??
Re: rs125 mure
kõiki jubinaid peaks poest saama ! äkki oleks sul lihtsam mingi spets venna juurde minna kes asjast jagab
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: rs125 mure
Omal ka rs 125 jätab süüdet vahele kui gaas pole põhjas.
See peaks olema täiesti normaalne.
Küsiks ka siia ära et kas kui kompressioon on 115psi (ehk siis umbes 8 bari) .Kas tuleb hakata mõtlema rõngaste vahetusele või võib veel peenestada?
Peale eelmist kolbi vahetust oli 160 psi kui masin soojaks sõidetud ja gaas põhjas mõõte ajal.
Jõud on ka kuidagi kadunud kõrgematel pööretelt. Kas seda võib põhjustada madal kompress et ei jõua sisse imeda segu?
Re: rs125 mure
ratas kirjutas:Omal ka rs 125 jätab süüdet vahele kui gaas pole põhjas.
See peaks olema täiesti normaalne.
Küsiks ka siia ära et kas kui kompressioon on 115psi (ehk siis umbes 8 bari) .Kas tuleb hakata mõtlema rõngaste vahetusele või võib veel peenestada?
Peale eelmist kolbi vahetust oli 160 psi kui masin soojaks sõidetud ja gaas põhjas mõõte ajal.
Jõud on ka kuidagi kadunud kõrgematel pööretelt. Kas seda võib põhjustada madal kompress et ei jõua sisse imeda segu?
![]()
![]()
![]()
siis võib ja mootor läbi olla, 125ccm on seda jõukadu päris hästi tunda. endalgi üles mäkke minnes tunned kuda jõud natuke kaob.
muidu manualis või kuskil peaks olemas olema ju palju see kompressioon peab olema.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: rs125 mure
See düüs ei pruugi olla sisse murdunud, vaid ongi seal sügavikus ja väikse lapik-kruvikaga saab välja keerata. VHSB34 karpal (pilt) on kindlalt nii.
8 bari kompressiooni on juba sõitnud mootori märk, aga mitte katastroof, uue kolviga saab ca 11. Kompressiooni võivad vähendada veel kõiksugu tihendid. Jõukadu kõrgematelt pööretelt võib olla põhjustatud ka hoopis regullist väljas või kinni pigitunud väljalaskeklapist, kui alumine ots on endine. Ma proovisin kunagi sellist, mille komp oli midagi 5 bariga ja see asi enam 6. käiguga alla 8000 rpm ei vedanud ning üle selle jaksas kuidagimoodi hea ilma ja teega kiirust hoida.
-
Teema algataja
Re: rs125 mure
uurisin siis natuke seda värki sees on 155 düüs
aga vist uputab üle ja sellepärast ei töötagi korralikult kuna kui küünla maha võttad siis se on märg
kas kui pana väiksem düüs kas siis läheks vähem küttet silkuse w ??
Re: rs125 mure
Oled sa varem kokku puutunud ka mootoritega ? Ma arvan, et sul on kindlam viia see mõne oskaja juurde. Vaatan, et ise sa väga matsu ei jaga.
-
Teema algataja
Re: rs125 mure
ei ma enam vähem tajun piiti aga miks ma peaks mingi jorsi juurde viima kellel 200krooni töötund ja pärast üttleb krat se masin oli sul ikka nii perses et pm terve mootor oli vaja ära vahetada kui asi oli tegelt mingis väikses jubinas :D
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: rs125 mure
Miks sa küsid abi internetifoorumist, kui sa "tajud piiti"? Vii aga selle jorsi juurde ja maksa raha!
Või müü mulle odavalt maha, maksan 25 eek/kg või äkki suti rohkem, ühe sellise just hiljuti sain...
-
Teema algataja
Re: rs125 mure
abi küsin sellepärast et teie arvamust asja kohta teada saada pärast on mingi väike viga aga endale ei löö kohe selline viga pähegi aga siis mõni teab
kle äkki sul on dokidega raam olemas
aga osta võid kah sama hinaga milega ma ise ostsin 15k
Re: rs125 mure
kas peab hakkama nikasil silindrit mis peaks tugev materjal olema ka töötlema enne kolbi vahetust või saab lihtsamalt hakkama?
Re: rs125 mure
LXpower kirjutas:uurisin siis natuke seda värki sees on 155 düüs
aga vist uputab üle ja sellepärast ei töötagi korralikult kuna kui küünla maha võttad siis se on märg
kas kui pana väiksem düüs kas siis läheks vähem küttet silkuse w ??
Original düüs on 34mm karpadel minuteada 160 ja 28mm on 120
-
Teema algataja
Re: rs125 mure
aga miks siis mul nagu üle uputab kõik aeg nagu kui küünla maha võttad on kõik aeg küünal märg ??
kas koonus filter mõjutab midagi w ??
Re: rs125 mure
Vaata, et sul ujukitase oleks korras, nõel funktsioneeriks ja ujuk ei upuks.
Koonusfilter mõjutab ikka: õhk hakkab kergemini läbi käima. See-tõttu on vaja muuta karburaatori seadeid ja muuta väljalaskesüsteemi (pärast koonusfiltri peale panemist).
Re: rs125 mure
LXpower kirjutas:aga miks siis mul nagu üle uputab kõik aeg nagu kui küünla maha võttad on kõik aeg küünal märg ??
kas koonus filter mõjutab midagi w ??
Koonus loomulikult mõjutab. Usun, et kui sebid omale originaal õhufiltri siis asi laheneb kui sul karpa originaalseades on.
-
Teema algataja
Re: rs125 mure
mul on sport sumps kah veel peale kauba -.- kes seda karpat kül timmi viitsib ajada ja nii et ikka 5l üle 100km sõita saaks
Re: rs125 mure
LXpower kirjutas:mul on sport sumps kah veel peale kauba -.- kes seda karpat kül timmi viitsib ajada ja nii et ikka 5l üle 100km sõita saaks
Ürita kirjutada kirjavahemärkidega, jõle tore oleks lugeda.
Aga usu mind , ise sa seda karpat timmi ei saa, vii asjatundja juurde.
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.