rs125 mure

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
LXpower

rs125 mure

Lugemata postitus Postitas LXpower »

ühtlaselt ei saa sõita hakkab kakkuma aga kui kaasi annad siis tõmme on hea ja karpas on onju 3 düüsi järjest keskmine on seal sisse murtud kas see tuleb sellest ja kas karpast peab mõni voolik kuhugi klappide külge või kuhugi kah minema w ?? mul seal 4 voolikut 1 on bensiini oma 1 on õli oma ja 2 rippub lahtiselt on se normaalne ??

Pilt

et siis mille pärast kakkub

ja kuidas seda kuradi düüsi sealt kätte saada ??

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Kruvikeerajaga peaks düüsi kätte saama.

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

Teema algataja
LXpower

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas LXpower »

ei ma mõttlen seda keskmist auku neal peaks midagi sellist olema nagu kõige välimine kruvi aga to on sisse murdunud kas seda oleks kuidagi sealt võimalik kätte saada ??


krew
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Juun 2009, 18:35
Tsikkel: yamaha dt 125 RN

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas krew »

kaks rippuvat voolikut on ülejooksu voolikud ( vist on selline tähendus ? ) :D

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Ei imestaks, kui see oleks mingi vaakumvolla? Paagi alt näiteks?

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Rsil pole ühtegi vaakumotsa, orig. karburaatori puhul läheb sinna külge ainult kütus ja õli, ülejäänud on suuvatud maapoole ülejooksutorud.

PiltPilt

Teema algataja
LXpower

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas LXpower »

mul ongi nii et läheb otse paagist pentsu voolik karpase ja siis läheb peenike õlitoru ja ülejäänd on lahtiselt aga kas keegi oskab öelda milline õhupuhasti ja kui suur on stock düüs ??
mul on mingi 155 sees
aga kuidas seda sissemurdund jama seal korda teha ??

Kasutaja avatar

Karu159
Postitusi: 124
Liitunud: 20 Aug 2008, 16:26
Tsikkel: Yamaha R6 ´09
Asukoht: Pärnu

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas Karu159 »

LXpower kirjutas:

aga kuidas seda sissemurdund jama seal korda teha ??

Meeletu tahtejõuga oled proovinud? :D

Life without racing is no life at all!!

Teema algataja
LXpower

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas LXpower »

jaha aga see ei õnestunuda aga kas mingi varjant on se sealt välja puurida ??
ja milline se jubin seal ültse olema peaks ja kas neid poest saada on ültse w ??

kas se et kakub võib olla segust w ??


krew
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Juun 2009, 18:35
Tsikkel: yamaha dt 125 RN

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas krew »

kõiki jubinaid peaks poest saama ! äkki oleks sul lihtsam mingi spets venna juurde minna kes asjast jagab :D


Teema algataja
LXpower

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas LXpower »

kas keegi teab venda kes odavalt asja mõikaks w ??


Teema algataja
dawg313

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas dawg313 »

Kindlasti keegi teaks kedagi karpa spetsi, kui sa mainiksid kus sa asud.


ratas
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2009, 18:45

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas ratas »

Omal ka rs 125 jätab süüdet vahele kui gaas pole põhjas.
See peaks olema täiesti normaalne.
Küsiks ka siia ära et kas kui kompressioon on 115psi (ehk siis umbes 8 bari) .Kas tuleb hakata mõtlema rõngaste vahetusele või võib veel peenestada?
Peale eelmist kolbi vahetust oli 160 psi kui masin soojaks sõidetud ja gaas põhjas mõõte ajal.
Jõud on ka kuidagi kadunud kõrgematel pööretelt. Kas seda võib põhjustada madal kompress et ei jõua sisse imeda segu?
:wack: :wack: :wack: :wack:


krew
Postitusi: 142
Liitunud: 24 Juun 2009, 18:35
Tsikkel: yamaha dt 125 RN

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas krew »

ratas kirjutas:

Omal ka rs 125 jätab süüdet vahele kui gaas pole põhjas.
See peaks olema täiesti normaalne.
Küsiks ka siia ära et kas kui kompressioon on 115psi (ehk siis umbes 8 bari) .Kas tuleb hakata mõtlema rõngaste vahetusele või võib veel peenestada?
Peale eelmist kolbi vahetust oli 160 psi kui masin soojaks sõidetud ja gaas põhjas mõõte ajal.
Jõud on ka kuidagi kadunud kõrgematel pööretelt. Kas seda võib põhjustada madal kompress et ei jõua sisse imeda segu?
:wack: :wack: :wack: :wack:

siis võib ja mootor läbi olla, 125ccm on seda jõukadu päris hästi tunda. endalgi üles mäkke minnes tunned kuda jõud natuke kaob. :P
muidu manualis või kuskil peaks olemas olema ju palju see kompressioon peab olema.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

See düüs ei pruugi olla sisse murdunud, vaid ongi seal sügavikus ja väikse lapik-kruvikaga saab välja keerata. VHSB34 karpal (pilt) on kindlalt nii.

8 bari kompressiooni on juba sõitnud mootori märk, aga mitte katastroof, uue kolviga saab ca 11. Kompressiooni võivad vähendada veel kõiksugu tihendid. Jõukadu kõrgematelt pööretelt võib olla põhjustatud ka hoopis regullist väljas või kinni pigitunud väljalaskeklapist, kui alumine ots on endine. Ma proovisin kunagi sellist, mille komp oli midagi 5 bariga ja see asi enam 6. käiguga alla 8000 rpm ei vedanud ning üle selle jaksas kuidagimoodi hea ilma ja teega kiirust hoida.


Teema algataja
LXpower

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas LXpower »

uurisin siis natuke seda värki sees on 155 düüs
aga vist uputab üle ja sellepärast ei töötagi korralikult kuna kui küünla maha võttad siis se on märg
kas kui pana väiksem düüs kas siis läheks vähem küttet silkuse w ??

Kasutaja avatar

NS-1
Postitusi: 71
Liitunud: 17 Juul 2010, 16:57
Tsikkel: Kawasaki Eliminator
Asukoht: Pärnu

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas NS-1 »

Oled sa varem kokku puutunud ka mootoritega ? Ma arvan, et sul on kindlam viia see mõne oskaja juurde. Vaatan, et ise sa väga matsu ei jaga.


Teema algataja
LXpower

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas LXpower »

ei ma enam vähem tajun piiti aga miks ma peaks mingi jorsi juurde viima kellel 200krooni töötund ja pärast üttleb krat se masin oli sul ikka nii perses et pm terve mootor oli vaja ära vahetada kui asi oli tegelt mingis väikses jubinas :D:D


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Miks sa küsid abi internetifoorumist, kui sa "tajud piiti"? Vii aga selle jorsi juurde ja maksa raha! (togi)
Või müü mulle odavalt maha, maksan 25 eek/kg või äkki suti rohkem, ühe sellise just hiljuti sain... :mrgreen:


Teema algataja
LXpower

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas LXpower »

abi küsin sellepärast et teie arvamust asja kohta teada saada pärast on mingi väike viga aga endale ei löö kohe selline viga pähegi aga siis mõni teab

kle äkki sul on dokidega raam olemas
aga osta võid kah sama hinaga milega ma ise ostsin 15k


ratas
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2009, 18:45

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas ratas »

kas peab hakkama nikasil silindrit mis peaks tugev materjal olema ka töötlema enne kolbi vahetust või saab lihtsamalt hakkama?


ratas
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2009, 18:45

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas ratas »

LXpower kirjutas:

uurisin siis natuke seda värki sees on 155 düüs
aga vist uputab üle ja sellepärast ei töötagi korralikult kuna kui küünla maha võttad siis se on märg
kas kui pana väiksem düüs kas siis läheks vähem küttet silkuse w ??

Original düüs on 34mm karpadel minuteada 160 ja 28mm on 120


Teema algataja
LXpower

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas LXpower »

aga miks siis mul nagu üle uputab kõik aeg nagu kui küünla maha võttad on kõik aeg küünal märg ??
kas koonus filter mõjutab midagi w ??

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Vaata, et sul ujukitase oleks korras, nõel funktsioneeriks ja ujuk ei upuks.

Koonusfilter mõjutab ikka: õhk hakkab kergemini läbi käima. See-tõttu on vaja muuta karburaatori seadeid ja muuta väljalaskesüsteemi (pärast koonusfiltri peale panemist).

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

NS-1
Postitusi: 71
Liitunud: 17 Juul 2010, 16:57
Tsikkel: Kawasaki Eliminator
Asukoht: Pärnu

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas NS-1 »

LXpower kirjutas:

aga miks siis mul nagu üle uputab kõik aeg nagu kui küünla maha võttad on kõik aeg küünal märg ??
kas koonus filter mõjutab midagi w ??

Koonus loomulikult mõjutab. Usun, et kui sebid omale originaal õhufiltri siis asi laheneb kui sul karpa originaalseades on.


Teema algataja
LXpower

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas LXpower »

mul on sport sumps kah veel peale kauba -.- kes seda karpat kül timmi viitsib ajada ja nii et ikka 5l üle 100km sõita saaks :D

Kasutaja avatar

NS-1
Postitusi: 71
Liitunud: 17 Juul 2010, 16:57
Tsikkel: Kawasaki Eliminator
Asukoht: Pärnu

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas NS-1 »

LXpower kirjutas:

mul on sport sumps kah veel peale kauba -.- kes seda karpat kül timmi viitsib ajada ja nii et ikka 5l üle 100km sõita saaks :D

Ürita kirjutada kirjavahemärkidega, jõle tore oleks lugeda.

Aga usu mind , ise sa seda karpat timmi ei saa, vii asjatundja juurde.


Teema algataja
LXpower

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas LXpower »

kus oleks võrule kõige lähedamal mõistlik asjatundja ??


ratas
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2009, 18:45

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas ratas »

Sul on vedanud kui saavutad 5l/100km
Mul Kulub keskmiselt 8-9l.

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: rs125 mure

Lugemata postitus Postitas Boobush »

on selle võrra minekut kah kaks korda rohkem?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”