Jaani Kawasaki kz550
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 85
- Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
- Tsikkel: Suzaki
- Asukoht: Sinu selja taga
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Jaani Kawasaki kz550
Tere.
Sai siis esimene läänekas enda hoole alla toodud, sain ma ta siis cz500 vastu vahetades ning vahetusega üldiselt rahul kuigi vigu leidub sellel ikka päris ohtralt . Masin peaks olema ameerika varjant (nt: suunatuled hõõguvad koguaeg), aasta on kuskil 1980-1985, täpselt ei tea. Masin oli seisnud KUSKIL 6 aastat niisama ning see tõttu oli paak ja karbussid sodi täis (ilge jamamine oli karpade kätte saamisega ja siis uuesti tagasi panna) peale seda sai ka käima proovitud kuid ainult 3 pütti töötasid
siis sai silindritel omavahel süüteküünlaid vahetatud ning siis selguski, et üks küünal oli läbi. Peale selle vea likvideerimist sai masinaga enam-vähem juba normaalselt sõita. Üks kummalisemaid vigu on see, et tagumistpidurit vajutades läheb masin 7000 pööret välja kuid ilma tagupidurita hakkab juba 3-4tuh. pöörde peal puterdama ja hakkab paukuma.... keegi oskab aidata? Teiseks suurimaks veaks on starter. Nimelt starteri hammakas on julmalt starteri küljest maha lõigatud
. Seega jääb üle ainult käima lükkamine (niikaua kuni starteri korda saab), vähemalt see hea, et nii kui ratas käib ringi siis masin töötab
. Eks neid vigu on veel kuid mis neist ikka rääkida... . Eks Te siis kommenteerige ja noh... kritiseerige kah
siis teab mida muuta ja teha. Jagage ka omi soovitusi ning kogemusi antud rattaga!
Pildid:
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Jaani Kawasaki kz550
Oh jahh, ma natukene kahtlen kas see asi oli töökorras 380 kupast tsetti väärt, aga eks sa ise tea paremini. Igaljuhul edu.
-
Teema algataja - Postitusi: 85
- Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
- Tsikkel: Suzaki
- Asukoht: Sinu selja taga
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Jaani Kawasaki kz550
Aitäh, edu läheb alati vaja . Eks ma ise kah alguses kahtlesin, kuid asjad lähevad juba natuke paremuse poole. Mootorisse piiluda eriti ei tahaks
, kui remondi raha käes siis peab ikkagi lammutama hakkama
.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Jaani Kawasaki kz550
Mul oli sõbral kunagi selline väga ammu nii 99.a täpselt sama värvi, tal seisis see kah väga kaua, hiljuti veel müüs. Kunagi taheti ära vinnata aga käima ei saadud kuna aku oli pealt maas laadimises ning kõik lukud oli puruks keeratud ka paagi oma oli teine siis annesilla alla ripakile jäetud. Aga kas tegu just tolle preparaadiga ei tea
-
Teema algataja - Postitusi: 85
- Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
- Tsikkel: Suzaki
- Asukoht: Sinu selja taga
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Jaani Kawasaki kz550
Ercki kirjutas:Mul oli sõbral kunagi selline väga ammu nii 99.a täpselt sama värvi, tal seisis see kah väga kaua, hiljuti veel müüs. Kunagi taheti ära vinnata aga käima ei saadud kuna aku oli pealt maas laadimises ning kõik lukud oli puruks keeratud ka paagi oma
oli teine siis annesilla alla ripakile jäetud. Aga kas tegu just tolle preparaadiga ei tea
Täitsa võimalik sest süütelukk on jah selline kahtlane kuid paagi oma oli küll korralik
.
Aga täna sai siis omamoodi tegeldud tsikkliga ja eemaldatud pöörete probleem (pöörded läksid maksimum 7 tuh.) sest sõber, kasutaja juss456, tuli külla ja pakkus ühe teooria välja. Nimelt võis olla sumpad paksult tahma täis ja seetõttu ka üks sumpa vilises ja teiseks mootori pöörded langevad. Ega siis midagi sõbra tungival tahtmisel lasin tal relakaga sumpad leegikast otsast lõigata
. Summutid eemaldatud, tuligi välja et on paksult tahma täis, silmaga läbi ei näinud midagi! Et siiski "veenduda" kas viga oli ikkagi selles, ajasime tsikkli pöördesse
ja siis ajasime magama minejad ülesse
. Masin läks ilusti pöördesse ja väga lärmakalt
. Eks tuleb siis sumpad ilusti puhtaks teha ja tagasi otsa keevitada.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Jaani Kawasaki kz550
Okkei!
Mina ei ole oma elus veel ühtegi originaal (või stock,nimetage kuidas tahate) summutit näinud, kust otse läbi näeks. Summuti sõeladest oled midagi kuulnud?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Jaani Kawasaki kz550
Hei sõber! Summutite ummistumine tahmaga on kahetaktiliste teema. Ja sedagi vaid siis, kui tegi on väga vana tsikliga, mille kütusesegu on olnud pikalt liiga paks (palju õli). Ja kui Su Kawa-l ongi lisaks sõeltele asi umbes, siis Sa ei pääse kuidagi mootorisse vaatamisest- kolvirõngad ja/või klapisääretihendid. No ja siis uus starter, uued elumahlad, filtriring ning TULD! Pikka meelt Sulle igatahes!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Jaani Kawasaki kz550
Tahtsid kriitikat - teinekord vali pildistamiseks pilves või poolpilves ilm, saad paremad pildid. Vähem päikesepeegeldusi ja rohkem ratast pildile.
Tagapidur tundub olevat trumliga ja mehhaanilise ajamiga. Ei tohiks mootori pöördeid kuidagi mõjutada. Äkki piduripedaal või selle hoovastik käib/käis vastu sumpat ja tõmbas kusagilt mõne pilu väljalasketraktis suuremaks vms.
-
Teema algataja - Postitusi: 85
- Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
- Tsikkel: Suzaki
- Asukoht: Sinu selja taga
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Jaani Kawasaki kz550
Loff kirjutas:Okkei!
![]()
Mina ei ole oma elus veel ühtegi originaal (või stock,nimetage kuidas tahate) summutit näinud, kust otse läbi näeks. Summuti sõeladest oled midagi kuulnud?
Sõeladest olen küll kuulnud, kuid jahh.. ma ei valda seda teemat eriti .
tali kirjutas:Hei sõber! Summutite ummistumine tahmaga on kahetaktiliste teema. Ja sedagi vaid siis, kui tegi on väga vana tsikliga, mille kütusesegu on olnud pikalt liiga paks (palju õli). Ja kui Su Kawa-l ongi lisaks sõeltele asi umbes, siis Sa ei pääse kuidagi mootorisse vaatamisest- kolvirõngad ja/või klapisääretihendid. No ja siis uus starter, uued elumahlad, filtriring ning TULD!
Pikka meelt Sulle igatahes!
Aitäh . Eks ta jah on hõre. Sest masin viskab ikka päris palju sinist setõttu ummistabki sõelad? Igatahes oli KÕIK paksult tahma täis, leegitorud võtsime kah ära kruvikaga sai seal natuke kraabitud ja juba tahma tükid pudenesid maha.
bitter kirjutas:Tahtsid kriitikat - teinekord vali pildistamiseks pilves või poolpilves ilm, saad paremad pildid. Vähem päikesepeegeldusi ja rohkem ratast pildile.
Tagapidur tundub olevat trumliga ja mehhaanilise ajamiga. Ei tohiks mootori pöördeid kuidagi mõjutada. Äkki piduripedaal või selle hoovastik käib/käis vastu sumpat ja tõmbas kusagilt mõne pilu väljalasketraktis suuremaks vms.
Piltide halba kvaliteeti mõjutas ka see, et need on moblaga tehtud .
Pidurivärgist nii palju, et asja mõjutab ikka andur mis tagupidurit vajutades ''käivitub'' ja paneb tsikkli tagumise tule (piduritule) põlema.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Jaani Kawasaki kz550
Sel ikka dokud on või on niisama pätikas? Ja küljekaaned? kui üks küljekaan on isetehtud siis on see minu eelmises postis nimetet rattaga.
-
Teema algataja - Postitusi: 85
- Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
- Tsikkel: Suzaki
- Asukoht: Sinu selja taga
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Jaani Kawasaki kz550
Ühe küljekaanega on midagi tehtud küll, too oli trippidega kinni ka, teisel originaal kinnitused.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Jaani Kawasaki kz550
Kuna see mingi eriline haruldus pole, et originaalseisu aretada(maksab ka ropult), siis masin suisa karjub relaka ja keevituse järele-ilus projekt tuleks.
edu
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Jaani Kawasaki kz550
ants01 kirjutas:Kuna see mingi eriline haruldus pole, et originaalseisu aretada(maksab ka ropult), siis masin suisa karjub relaka ja keevituse järele-ilus projekt tuleks.
edu
Mitte karjub, vaid kisendab.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Jaani Kawasaki kz550
lugedes teemat ja vaadates pilti tuleb mulle kohe meelde Kivirähu "rehepapp", seal oli juttu krattidest ja nende tegemisest, mul on tunne, et see pole tsikkel vaid oled kellegi vana krati üles korjanud, ole ettevaatlik, ajab sulle pöidlad silma ja teeb sinuga sada imet
aga samas on nii, et kui kratile tööd annad siis teenib sind hästi ja kaua
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Jaani Kawasaki kz550
Margusxx kirjutas:lugedes teemat ja vaadates pilti tuleb mulle kohe meelde Kivirähu "rehepapp", seal oli juttu krattidest ja nende tegemisest, mul on tunne, et see pole tsikkel vaid oled kellegi vana krati üles korjanud, ole ettevaatlik, ajab sulle pöidlad silma ja teeb sinuga sada imet
![]()
aga samas on nii, et kui kratile tööd annad siis teenib sind hästi ja kaua
Kellegi vana kratt jah, pead ettevaatlik olema
Re: Jaani Kawasaki kz550
Raits66 kirjutas:Minu arust tahab Cafe raceriks saada
minu arust see kõige parem plaan sellega
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Jaani Kawasaki kz550
Hm, minu meelest on tegu siiski juba nii vana rattaga, et selle originaalseisundi väärtus hakkab tasapisi juba punkte koguma. Siiski, karta võib, et temast midagi erilist ei saa. Kuna ta hangitud, kuna raha pole, ei saa ta ka samal põhjusel heasse korda - raha ei ole. Oma töö aitab küll raha kokku hoida, aga jupid maksavad ikkagi oma ja suitsev mootor nõuab remonti nii ehk naa. Ja ma pole ka väga kindel omaniku võimetes see ise korda teha. A noh, järgmise masina jaoks kätt harjutada ikka saab.
Samas kahju, hea lihtne ja lollikindla mootoriga ratas.
Re: Jaani Kawasaki kz550
Mina siis selle ratta eelmine omanik kummutaks kõigepealt selle lolli jutu et tsikkel on varastatud,asi on dokumentidega ja arvel,küll aga ühe minu ammuse tuttava nimel.Mis vahetuskaubana saadud "tsetti"puutub siis ei oskagi rohkem öelda midagi:20 min sai sõita siis oli asi otsas,otsas sest mootor oli kuiv
.No aga edu sulle siis ära seda kawat sama p''''''e keera kuhu cz.
Re: Jaani Kawasaki kz550
TAZ kirjutas:Mis vahetuskaubana saadud "tsetti"puutub siis ei oskagi rohkem öelda midagi:20 min sai sõita siis oli asi otsas,otsas sest mootor oli kuiv
.No aga edu sulle siis ära seda kawat sama p''''''e keera kuhu cz.
Muide tsetil on kuivsidur, kui seda veel ei teadnud Või oli käimar kuival??? Mina kui neutraalne osapool ütleksin, et Kawa oli juba sinu poolt p****e keeratud, nüüd tuleb seda remontima hakata. Sinul läheb ainult siduriketaste peale raha aga jaanil läheb palju palju rohkemate detailide peale raha. Kawa pidi sul ju jutu järgi korras olema, isegi 200km/h olevat sisse saanud
Igaljuhul Jaanile edu ja rammu Kawa ülalpidamiseks.
-
Teema algataja - Postitusi: 85
- Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
- Tsikkel: Suzaki
- Asukoht: Sinu selja taga
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Jaani Kawasaki kz550
Tere-tere, kui mulle helistasite siis rääkisite küll, et sidur andis otsad? Ja muideks cz-il on kuiv sidur seal ei tohigi olla mingit õli, kui käimaris polnud siis minu suured vabandused .
Kas ma peaksin rääkima mis kawal viga oli, sest on ka PALJU neid vigu, mis Teie jutu järgi peaks töötama!!!
Pealegi kahtlen Sinu tsikkli hooldamis oskustes, sest kui karpad maha kakkusin siis olid need paksult roostet ning värvitükke täis.
Cz-ist veel - tõesti ei teadnud, et sidur mineku peal kuid sidur on ka cz-il üks suuremaid kuluosi mida tuleb päris tihti vahetada.
Re: Jaani Kawasaki kz550
zidmänn kirjutas:Tere-tere, kui mulle helistasite siis rääkisite küll, et sidur andis otsad? Ja muideks cz-il on kuiv sidur seal ei tohigi olla mingit õli, kui käimaris polnud siis minu suured vabandused
.
Kas ma peaksin rääkima mis kawal viga oli, sest on ka PALJU neid vigu, mis Teie jutu järgi peaks töötama!!!
Pealegi kahtlen Sinu tsikkli hooldamis oskustes, sest kui karpad maha kakkusin siis olid need paksult roostet ning värvitükke täis.Cz-ist veel - tõesti ei teadnud, et sidur mineku peal kuid sidur on ka cz-il üks suuremaid kuluosi mida tuleb päris tihti vahetada.
tal polnud aega filtrit vahele panna...
-
Teema algataja - Postitusi: 85
- Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
- Tsikkel: Suzaki
- Asukoht: Sinu selja taga
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Jaani Kawasaki kz550
Nii, mingi edu olen hetkel saavutanud. Nimelt sai starteri korda, kuid starteri nuppu vajutad siis ajab korra ringi ning siis jääb starter kinni. Siis sai veel mööda elektriskeemi näppu ajada ja avastatud üks jubin mis võib põhjustada piduri vajutamisega tekkiva võimsuse kasvu .
Re: Jaani Kawasaki kz550
Sellest vidinast tahan(tahavad) paljud teada,mis pidurdamisel võimsust lisab.
-
Teema algataja - Postitusi: 85
- Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
- Tsikkel: Suzaki
- Asukoht: Sinu selja taga
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Jaani Kawasaki kz550
Nonii, pole siia ammu kirjutanud. Kui kedagi veel huvitab siis asi on nüüdseks maha müüdud (see suvi). Enne seda lammutasin mootori laiali ja õnnetuseks avastasin väga kurva vaatepildi, kolvid suht läbi, silindrid kulunud, reguleerimisseibid olid üsna kulunud (selle parandamiseks oli keegi tark pannud sinna lisaks tavalist plekki, et kõik oleks mõõdus) ja tagatipuks oli kõige paremapoolse silindri väljalaske klapilt tükk väljas. Masendus oli üsna suur ja siis ta seisis talvel umbes 1-2 kuud kuni võtsin asja ette.
Otsutasin ta siis kuidagi tööle panna ja müüki paisata.
Kuna mu onu on treial ja tal vajalikud oskused olemas siis soovitati treida uus klapp sapika klapist, ning siduri libisemisest sain lahti sellega et panin vendrude alla u 1,5mm seibid. Kuna mootori lahti kakkumisest möödus juba 2 kuud siis oli mul muidugi kõik meelest läinud kuhu mis käis , sellele järgnes 1 pikk õhtu netist manuaali otsingut aga lõpuks leidsin ka selle ja mootor sai kokku laotud.
Oma 3 päeva jamasin, et seda käima saada sest säde puudus printisin elektrisüsteemi välja ja hakkasin juhtmeid näpuga taga ajama kuni lõpuks leidsin vea, üks ainus juhe aku kasti all oli lahti
.
Käivitamiseks piisas ainult paar jalatõmmet ja masin läkski käima kusjuures veel üllatavalt hästi! Sain temaga sõita ühe õnneliku kuu kuni masin läks üsna kähku 320 (ei raatsinud tema eest rohkem küsida) euroga minema
. See üks kuu sai käidud temaga päris palju ringi ja ma olin temaga ülimalt rahul!
Nüüd vaadake milleks see masin võimeline on (mina pole lenksus) !
http://www.youtube.com/watch?v=BgxRVL2H0u8
Mõistke mind nüüd hukka .
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Jaani Kawasaki kz550
olgem ausad, kui masin ikka räigelt vana ja räim, siis mis sitaga ikka teha. see rehvipõletus oleks võinud kauem kesta, leegitorud ei olnd veel punased!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.