Audruringi igamehe mootorrattasari?
Moderaator: Moded
Audruringi igamehe mootorrattasari?
Oleme kokku pannud alltoodud Audruringi trenniõhtutel korraldatava sarja üldjuhendi projekti. Kui selline asi peaks huvi tekitama, siis saame sellega jätkata ka tuleval aastal.
ÜLDKORRALDUS
1.1 2010. aasta Audruringi Igamehe Mootorrattasarja Karikavõistlused (IMK) korraldatakse A2 Management MTÜ poolt mitmeetapilise seeriavõistlusena.
1.2 IMK viiakse läbi vastavuses käesoleva üldjuhendiga. Toimuvate etappide jaoks eraldi võistlusjuhendeid ei koostata.IMK ETAPPIDEKS OLEVAD VÕISTLUSED
2.1 IMK etapid sõidetakse Audruringil järgmisel kuupäevadel:- etapp 11.08.10
- etapp 25.08.10
- etapp 08.09.10
- etapp 22.09.10
2.2 A2 Management jätab endale õiguse muuta etappide toimumise aega ja kohta. Muutustest teatatakse http://www.audruring.ee lehel teate esitamisega.
IMK MASINAKLASSID
3.1 Võisteldakse ühes arvestusklassis.
3.2 Osaleda võib kõikide Liikluseeskirjale või Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni tehnilistele tingimustele vastavate mootorratastega. Mootorrataste tuled tuleb kinni kleepida ning õli ja muude vedelike korgid lahtitulemise vältimiseks stoperdada. Kasutada tohib Liikluseeskirjas tänavasõiduks lubatud rehve. Vihmaga on lubatud kasutada spetsiaalsed võidusõiduks toodetud vihmarehve. Kohustuslik on kasutada sõiduülikonda ja üheosalist kinnist motokiivrit.IMK OSAVÕTJAD JA OSAVÕTUMAKSUD
4.1 IMK-st võivad osa võtta kõik vähemalt 16-aastased isikud, kes on võimelised ohutult juhtima mootorratast. Sarja korraldajal on õigus keelata isikutel võistlustel osalemine. Osalemise keelamine on lõplik ning vaidlustamisele ei kuulu.
4.2 Osavõtutasu võistlustel osalemiseks tuleb maksta võistluse sekretäriaati. Osavõtutasu suuruseks on 250 krooni võistluse kohta. Võistlustele registreerimine lõpeb igal võistluspäeval kell 1830.VÕISTLUSTE KORRALDUS
5.1 Võistlussõidu pikkus on 15 ringi;
5.2 Stardijärjekord loositakse 20 minutit enne võistlussõidu algust;
5.3 Võistlussõidu start antakse kell 1900;
5.4 Valestardi teinud võistleja tõstetakse lõppjärjestuses kolm kohta tahapoole võrrelduna tegeliku finišijärjekorraga.TULEMUSED
6.1 Võistlejatele antakse igal etapil punkte nende omavahelise paremusjärjestuse alusel süsteemis
36 - 33 - 30 - 27 - 25 - 23 - 21 - 19- 17 - 15 -13 - 11 - 9 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1.
6.2 IMK tulemused määratakse võistlejate poolt etappidel kogutud punktide summa järgi.
6.3 Arvesse võetakse kõikide sõitude eest saadud punktid.
6.4 Punktisumma võrdsuse korral eelistatakse rohkem paremaid tulemusi saanud võistlejat (I ;II kohad jne.) Edasise võrdsuse korral arvestatakse paremat tulemust viimasel toimunud etapil või lõpuks tulemust viimasel sellel etapil, kus vähemalt üks vaatlusalune sportlane tulemuse sai.
6.5 Etapp loetakse toimunuks, kui stardib vähemalt viis võistlejat.IMK AUTASUSTAMINE.
6.1 Iga võistlussõidu parimat autasustatakse karikaga;
6.2 IMK kokkuvõttes autasustatakse 3 paremat karikate ja piiramatu lugupidamisega kaasvõistlejate poolt.
-
- Postitusi: 527
- Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
- Tsikkel: ZX-10R
- Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
- Kontakt:
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
Väga tore ettevõtmine. Väga tubli.
Küsimused projektile:
- Kõik sõidavad ühes klassis ja ei mingit eristust? Ajaliselt mahuks sinna põhimõtteliselt ka teine klass kõrvale soovitavalt siis ringiaegadega eristades. Registreerimise käigus saab sedapsi klassidesse ära jagada ja on sul osalejaid ehk rohkem?
- Mis on tulede kinnikleepimise eesmärk? Kas säästa rada purunenud klaasist või korjata ära segavad tulukesed? Esimesel juhul on päris suur osa kaasaegsetest ratastest plastikust tulekatetega ja neid tegelikult poleks vaja kinni kleepida - kui nende puhul asi klaasini jõuab, siis pole sellest teibist enam ammu midagi kasu. Aga peeglid?
- Kas stoperdamine on tänavarataste jaoks tingimata vajalik? Tehnilises võib need lihtsalt üle kontrollida, et kõikvõimalikud mutrid oleksid kinni. Stoperdamise nõudmisega võid sa kogemata hunniku tegelasi ära hirmutada, kes tahaksid lihtsalt proovida ja samas ei raatsi/ei saa/ei taha rattale kusagile ühtegi auku juurde puuruda. See jutt käib pigem siis selle algajate klassi kohta.
- Vaid tänavarehvid? Ehk pigem algajatele muster ja edasijõudnule käiks ka slikk? Mõlemad ju vastavad EMF-i tingimustele teatud olukorras.
Ülejäänud osa kohta mul plõksimist ei ole. Taaskord. Väga tubli algatus.
Igast moto-juhtumiste piltwerk: http://flickr.com/raulkaidro
http://www.kawasaki.ee, http://www.maddog.ee
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
oldmaniac kirjutas:Väga tore ettevõtmine. Väga tubli.
Küsimused projektile:
- Kõik sõidavad ühes klassis ja ei mingit eristust? Ajaliselt mahuks sinna põhimõtteliselt ka teine klass kõrvale soovitavalt siis ringiaegadega eristades. Registreerimise käigus saab sedapsi klassidesse ära jagada ja on sul osalejaid ehk rohkem?
Jah, ainult üks arvestus. Algajatel, kes on ju sihtrühmaks, pole tegelikult väga vahet, kas sõidetakse 600-se või tonnisega. Ja kuna tegemist on eelarve mõttes täieliku säästupaketiga, siis võistlustel ajavõttu ei ole - stardijärjekord loositakse (nagu nt Lätis Rahvusliku autode sarjas juba mitu-mitu aastat on tehtud) ja paremusjärjestus selgub finišijoone ületamisel.
- Mis on tulede kinnikleepimise eesmärk? Kas säästa rada purunenud klaasist või korjata ära segavad tulukesed? Esimesel juhul on päris suur osa kaasaegsetest ratastest plastikust tulekatetega ja neid tegelikult poleks vaja kinni kleepida - kui nende puhul asi klaasini jõuab, siis pole sellest teibist enam ammu midagi kasu. Aga peeglid?
Samas võib ka vanemaid rattaid rajale jõuda ja siis oleks parem kui klaasikilde väga laiali ei loobitaks. Pealegi on ju kleepimine ise väga lihtne tegevus, mille saab alati kohapeal enne sõitu ära teha.
- Kas stoperdamine on tänavarataste jaoks tingimata vajalik? Tehnilises võib need lihtsalt üle kontrollida, et kõikvõimalikud mutrid oleksid kinni. Stoperdamise nõudmisega võid sa kogemata hunniku tegelasi ära hirmutada, kes tahaksid lihtsalt proovida ja samas ei raatsi/ei saa/ei taha rattale kusagile ühtegi auku juurde puuruda. See jutt käib pigem siis selle algajate klassi kohta.
Punnide stoperdamine tundub mulle küll selline väga lihtne tegevus, mille tegemiseks saame vajaliku varustuse raja äärde kaasa võtta ja seda sõitjatele siis vajadusel laenutada.
- Vaid tänavarehvid? Ehk pigem algajatele muster ja edasijõudnule käiks ka slikk? Mõlemad ju vastavad EMF-i tingimustele teatud olukorras.
Selle punkti mõte oli eelkõige selles, et vältida võidurelvastumist rehvide arvelt. Slikk vs tänavarehv on ikka nii suur erinevus, et sliki kasutamise lubamisel peaks võidu peale sõitmiseks kindasti slikki kasutama. See aga viiks automaatselt kulud mitme tuhande krooni võrra ülespoole. Eristada ma algajaid ja edasijõudnuid ei taha, sest eesmärgiks on võimalikult lihtne entry level algajatele. Kui tunne käes, on juba võimalik EMV etappidel osaleda.
Ülejäänud osa kohta mul plõksimist ei ole. Taaskord. Väga tubli algatus.
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
vahva asi, ei tea kas f tähega ratas oleks nagu valge vares seal?
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
Tänavarehvid ei tohiks küll eriti probleem olla. Sõidavad ju nii rookie600 kui ka superstock600 sisuliselt road legal rehvidega.
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
oldmaniac kirjutas:Väga tore ettevõtmine. Väga tubli.
- Vaid tänavarehvid? Ehk pigem algajatele muster ja edasijõudnule käiks ka slikk? Mõlemad ju vastavad EMF-i tingimustele teatud olukorras.
seroi kirjutas:Selle punkti mõte oli eelkõige selles, et vältida võidurelvastumist rehvide arvelt. Slikk vs tänavarehv on ikka nii suur erinevus, et sliki kasutamise lubamisel peaks võidu peale sõitmiseks kindasti slikki kasutama. See aga viiks automaatselt kulud mitme tuhande krooni võrra ülespoole. Eristada ma algajaid ja edasijõudnuid ei taha, sest eesmärgiks on võimalikult lihtne entry level algajatele. Kui tunne käes, on juba võimalik EMV etappidel osaleda.
seroi kirjutas:Kasutada tohib Liikluseeskirjas tänavasõiduks lubatud rehve.
Kas lõigatud slick või 3mm sügava mustriga rinkarehv (Not For Highway Use) jääb ka mängust välja?
Küsin seepärast, et eelmainituid on riiulis mitu tk, aga "Road Legal" rehvi järele peaks poodi minema
Edit: Kui era-ja tööelu vähegi lubavad, üritan mõnel etapil oma kolakaga kaasa lüüa. Siis on teistel vähemalt post, millest mööda sõita
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
super ettevõtmine, kummardused. midagi sellist on väga vaja. tänavarehvidega ei tohiks väga suurt probleemi olla, on ka väga häid road legal rehve ja sõitjate käest saab kindlasti ka mõõdukalt kulunud mustriga rehve millega selles sarjas kannatab sõita küll veel.
hoidke seda üritust just võimalikult odavana ja usun, et sellest asjast kasvab välja üks uskumatult popp ja suure osavõtjate arvuga sari.
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
super ettevõtmine . august -september läheb väga tihedaks aga võimalusel püüan osaõtta .Vaja ainult tänava legaalseid rehve hankida juurde.
tel.56 452 700
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
käed püsti ja sügavad kummarudsed. Luuavarrest ikka tuleb teinekord päris kõva pauk, sest lõpuks on keegi meid kuulda võtnud. (ootaks nüüd ikka aktiivset osavõttu) Küsimus: nõuded on tsiklitele jne, kas sõitjate osas on kah kitsendusi?
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
RESPEKT sellele algatusele
Kuigi ise pea üldse erinevatel põhjustel sõitmas ei käi siis selline sari ja sellised ideed tekitavad küll tunde, et tuleks ikkagi tegeleda sellel suunal ja tulla ning proovida püsti jääda.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
quote="Psaiko" käed püsti ja sügavad kummarudsed. Luuavarrest ikka tuleb teinekord päris kõva pauk, sest lõpuks on keegi meid kuulda võtnud. (ootaks nüüd ikka aktiivset osavõttu) Küsimus: nõuded on tsiklitele jne, kas sõitjate osas on kah kitsendusi?[/quote]
Sõitjale esitatavad nõuded on kirjas punktis 4.1
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
seroi kirjutas:quote="Psaiko" käed püsti ja sügavad kummarudsed. Luuavarrest ikka tuleb teinekord päris kõva pauk, sest lõpuks on keegi meid kuulda võtnud. (ootaks nüüd ikka aktiivset osavõttu) Küsimus: nõuded on tsiklitele jne, kas sõitjate osas on kah kitsendusi?
Sõitjale esitatavad nõuded on kirjas punktis 4.1 [/quote]
Noo ma küsingi, et kas keelate näiteks EMV sarjas sõitvatel sõitjatel osaleda ( ei saa ju välistada, et nad ei taha tulla:D). Või kui keegi sõidab Audru rada 1:00:00 kuni 1:05:00 või üldse alla minuti!
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
Kas sõiduülikonna nõude jaoks sobivad ka kaheosalised nahkkombed ja tekstiil sõiduülikonnad või peab olema üheosaline? Kui sealsamas teadjamate poolt pakutaks stoperdamise võimalust siis see oleks juba suur pluss.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
Rehvid võiks olla ikka ainult "street legal" ja vihmakaid mitte kasutada,muidu kisub ikka võidurelvastumiseks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
franz125 kirjutas:Rehvid võiks olla ikka ainult "street legal" ja vihmakaid mitte kasutada,muidu kisub ikka võidurelvastumiseks.
vihmakad on siiski teie enda turvalisuse huvides.
ega keegi ei taha ju,et mõni härra ei saaks vihmaga pidama ja sõidaks teised pikali.
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
Ärge lolli sõimama hakkake aga miks näiteks avatav kiiver ei sobi harrastajale rinkal? Tootja andmetel vastab ju turvalisuse nõuetele...
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
sepp kirjutas:franz125 kirjutas:Rehvid võiks olla ikka ainult "street legal" ja vihmakaid mitte kasutada,muidu kisub ikka võidurelvastumiseks.
vihmakad on siiski teie enda turvalisuse huvides.
ega keegi ei taha ju,et mõni härra ei saaks vihmaga pidama ja sõidaks teised pikali.
Mh, ja siis veel soojenduskotid,genekad,korralik tiimi buss,mõni mehaanik ja ongi täiesti korralik igamehe rookie või superbaik.P.S.kui ilm on kahtlane siis mis kumm valida,eeldusel,et osaleja kahel rattal kohale tuleb.Vihmakas ilma vihmata pole teps mitte parem.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
ma sõidaks enne vihmakaga kuivaga kui vihmakata märjaga
aga yldiselt jahh,mõnes asjas Sul õigus.
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
sarja mõte võiks jääda lihtsaks ja odavaks - saaksid kõik kel huvi proovida võidusõitu. vihmarehv vihmaga on siiski sõitjate enda turvalisus tõepoolest aga ka neid saab kasutatuna mõistliku hinnaga.
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
Psaiko kirjutas:seroi kirjutas:quote="Psaiko" käed püsti ja sügavad kummarudsed. Luuavarrest ikka tuleb teinekord päris kõva pauk, sest lõpuks on keegi meid kuulda võtnud. (ootaks nüüd ikka aktiivset osavõttu) Küsimus: nõuded on tsiklitele jne, kas sõitjate osas on kah kitsendusi?
Sõitjale esitatavad nõuded on kirjas punktis 4.1
Noo ma küsingi, et kas keelate näiteks EMV sarjas sõitvatel sõitjatel osaleda ( ei saa ju välistada, et nad ei taha tulla:D). Või kui keegi sõidab Audru rada 1:00:00 kuni 1:05:00 või üldse alla minuti![/quote]
Jube keeruline on sellisel juhul olla kohtumõistjaks, keda lubada, keda mitte. Seega ei hakka asja selliselt reguleerima.
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
kopu kirjutas:Kas sõiduülikonna nõude jaoks sobivad ka kaheosalised nahkkombed ja tekstiil sõiduülikonnad või peab olema üheosaline?
Sobivad ka kaheosalised ja tekstiilst riided.
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
sepp kirjutas:franz125 kirjutas:Rehvid võiks olla ikka ainult "street legal" ja vihmakaid mitte kasutada,muidu kisub ikka võidurelvastumiseks.
vihmakad on siiski teie enda turvalisuse huvides.
ega keegi ei taha ju,et mõni härra ei saaks vihmaga pidama ja sõidaks teised pikali.
Just täpselt see oligi vihmakate lubamise põhjuseks.
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
- Olen ainult paar korda rinkal käinud ja pole eriti terav pliiats. Et võib osaleda?
- „õli ja muude vedelike korgid lahtitulemise vältimiseks stoperdada.“ Kas seda tegevust aitab siis keegi enne sõidu algust teha?
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
väga suur kummardus korraldajatele see sari peaks juba mõned linna hullud ehk ikka rajale meelitama
ja tehnilist nõu on ikka rinka sõitjad nõus jagama kui nad ise seal on
Julge peale hakkamine on juba pool võitu!
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
mingit sellist sarja ei taha korraladada kus võiks sõita jawad, iž-id ja muud sedatüüpi masinad?
Re: Audruringi igamehe mootorrattasari?
villu444 kirjutas:mingit sellist sarja ei taha korraladada kus võiks sõita jawad, iž-id ja muud sedatüüpi masinad?
Kui sõitjaid oleks, võiks korraldada küll. Hetkel pole mul aimugi huvi suurusest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.