Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Päris huvitav lugemine. Mul polnud õrna aimugi, et selline tore tegevus on Eestis käimas. Võib-olla on peale minu veel tsikliste, kellele selline asi uudiseks on:

http://www.ekspress.ee/news/paevauudise ... 5&l=fplead

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas reinz »

http://renardmotorcycles.com/index.php
mittemidagiütlev koduleht kah

Pilt
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Pilt

SERTÃO
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Üksikprojektina tore, äriprojektina kahtlen küll selle võimalikus edus. Pigem EAS-ist raha lüpsmise projekt.


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas harimal »

Noh, USA's on kamaluga igasuguseid karvaseid ja sulelisi, kes enda kroomi uppuvaid kaherattalisi 100 000-150 000 USD eest müüvad.
Kui müügitöö on hea, saab vähemalt seal maal kõik müüdud.

Ma siiralt loodan, et alljärgnev Uibomäe fraas oli kergelt lihtsustatud ning tegelikult mõtles ta kõiki liikumiseks vajalikke detaile, sest vastasel juhul väidab ta, et küsib Moto Guzzi mootori eest 400 000 krooni.

Tsitaate:
„Grand Toureri väärtusest kolmandik on disain, teine kolmandik võimas mootor ning kolmas kolmandik insenertehniline intellitgents...“ ütleb Uibomäe.
Tehniliselt poolelt: kui mitte arvestada 1200-kuubikulist Moto Guzzi V2 mootorit, Öhlinsi amorte, ISRi monoblock pidureid ja Dymagi süsinikkangast velgi, on kõik muu Made in Estonia ehk Eestis projekteeritud ja toodetud. Olulisim eripära konkurentidega võrreldes on komposiitmaterjalist ülikerge kere (vaid pisut üle 11 kilogrammi!), kus mootorratta raam, gondlid, bensiinipaak ja õhupaak on ühes kandvas detailis.

Edit: tahtsin eelnevalt targutada suunatulede ja sumpa puudumisest, aga näituse uduselt pildilt võib eeldada, et suunatuled ja pidurituli on integreeritud numbrihoidjasse ning sumpaosa kipub ka natukese kogukam olema, kui esmasel promofotol.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Välimuselt totaalne peldik.

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Supersaavutus! Needsamad tegelased käisid muideks 2009 Motoexotical kus me äsjavalminud OssaNuga veermikku näitasime. Neil kahel rattal on kere juures nii mõnedki sarnasused. Härrad tiirlesid nagu kärbsed ümber ja pinnisid infot mida nagu väga ei tahtnud anda ka mõistetavatel põhjustel :mrgreen:

Kasutaja avatar

baltroon
Postitusi: 865
Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
Tsikkel: Sõber
Asukoht: EESTI
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas baltroon »

Esitaks tegijatele puht müügitehnilise küsimuse: Miks peaks endale sellises hinnaklassis ostmist võimaldav klient valima just selle mootorratta?
Turg on täis eksklusiivsuse hüpernäiteid.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

ÄRGE HAKAKE JÄLLE HALAMA!
Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas reinz »

baltroon kirjutas:

Esitaks tegijatele puht müügitehnilise küsimuse: Miks peaks endale sellises hinnaklassis ostmist võimaldav klient valima just selle mootorratta?
Turg on täis eksklusiivsuse hüpernäiteid.

kui palju neist reaalsed tooted on ja mitte disainerite "märg unenägu"?

Pilt
Kasutaja avatar

baltroon
Postitusi: 865
Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
Tsikkel: Sõber
Asukoht: EESTI
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas baltroon »

Minu poolt toodud näidetes on rahulikult üle poolte turul kättesaadavad ning väljenduvad pigem disainerite rahuldatud märgades unenägudes. Näiteid võib küllaldaselt juurdegi tuua. Minu retooriline küsimus olekski pigem see, kas meil siiski on ruumi teatud kitsas ringkonnas ühe järjekordse eksklusiivtoote turustamiseks?

Loomulikult hoian ma härrastele pöialt ning soovin saavutustes edu, lihtsalt... hetkel tundub rõõmustamiseks veel natuke liigvarajane aeg olema. Samuti soovitaksin oma turundus projekt hoolega üle vaadata, siin on enne mindki juba teatud kahtlase väärtusega väljaütlemisi märgatud ning välja öeldud.

ÄRGE HAKAKE JÄLLE HALAMA!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8858
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Piipz »

mulle tuli esimese asjana Confederate toodang silme ette:
http://www.confederate.com/cm4/b120wraith.php
Kuigi see on ka vist midagi sinna 85 - 90 000 $ kanti.


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas harimal »

Tundub, et kolmest kahel Confederate rattal on ka edevamad pidurikettad: carbon/ceramic/aluminum-matrix lightweight discs.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Mul on hea meel, et keegi Eestis on mingi asja ehitamisega nii süviti läinud.
Iga vend ikka süsinikust raami valmis ei ehita.
Tubli töö!

Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

kas selline kahvel külgtuulega ebamugavaks ei muutu? pinda paistab olevat palju, nagu puri või nii? Ratas on muidu eksklusiivne aga kui päris aus olla siis 1,2 milli ma välja ei käiks, selleks peaks ikka kõvasti rohkem ilusaid vidinaid küljes olema, võibolla ongi*? kes teab...

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

justcraizy kirjutas:

Välimuselt totaalne peldik.

+1 .

Need "futuristliku" välimusega autod/rattad on minu jaoks suht koledad. Vanemad masinad ikkagi ilusamad.

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Credo, tule nüüd ütle palun midagi :)


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas koi »

Huvitav, palju see narvaka" Eldorado" hind võiks olla? Mõtlen, kui tsiklina, mitte kui omanikule, kes selle valmistas omale! Minu silmis need täiesti erinevad asjad, mida ei saa kuidagi võrrelda.
Aga noh, ilu on vaataja silmades!(vist). Millest see hind? Kas sinna on lisatud kogu asja alustamiseks kulunud raha? Või erinevates värkstubades eritellimusena valmistatud juppide mustad hinnad koos korraliku kasumiga?
Ah las tegutsevad pealegi :bsmile:
Vähemalt pole sirutanud kätt maksumaksja taskusse, nagu meil tavaliselt kombeks.

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

Aspelund
Postitusi: 516
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Võib-olla oleks tulnud valida vähe teistsugune strateegia, milleks vihje on olemas Eesti mootorrattatööstuse ajaloos.

Renard ei ehitanud ju omal ajal Brough Superiori analooge, vaid 98 cm3 Sachs'i kahekäigulise mootoriga väikemootorrattaid. Samamoodi nagu seda tegi Kristjan Saar, kes küll jõudis jaksu proovida ka 125-ste Villiers'i mootoriga kaherattaliste ning prototüübiks jäänud 250'sega. Renard jäi aga teadaolevalt pidama väikemootorrataste juurde.

Ses mõttes on tore, et ajaloolise margi (kuigi väga vähetuntud) taassünni puhul võetakse kohe käsile miljoneid maksev ratas. Kas poleks aga olnud hetkel pulbitsevat mopeedide ja rollerite hullust alustada just neist? Nime XUY asemel teha sari korralikku nime kandvaid rollereid, millele enne müüki ka kvaliteedikontroll tehakse? See aitaks tegelikult nulltasemel oleval brändil veidigi tuntust koguda.

Või võtta ette Renard'i wabariigi aegne võrr ja teha sarnane retroratas kaasaegsetel tükkidel? Sihtgrupiks juba märgatavalt teadlikum publik kui teismelised ja raha ülekülluses suplejad. Retro müüb.

Ja kui asi käivitub, siis saab võtta käsile juba keerukamad asjad, mille eest ka raha õnnestub küsida.

Seega: tore, et üritatakse väikese tiigi suurima kala kinnipüüdmist, aga reaalselt võiks väiksemate kalade õngitsemine kokkuvõttes anda suuremat tulu. Aega lihtsalt läheb rohkem.

A.


mrtn
Postitusi: 168
Liitunud: 20 Okt 2003, 22:17
Tsikkel: Suzuki VX800
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas mrtn »

Joodikud ja päevavargad analüüsivad insenertehnilist ja disainialast tippsaavutust. Minge oma konstruktiivse ja sisuka jutuga ka äkki maailmanäitusele.

Suzuki VX800 '93
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 501
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
Asukoht: Tartu
Tänatud: 49 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Divikas »

insenertehnilist ja disainialast tippsaavutust

:shock:

Internet on täis selliseid saavutusi.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

mrtn kirjutas:

Joodikud ja päevavargad analüüsivad insenertehnilist ja disainialast tippsaavutust. Minge oma konstruktiivse ja sisuka jutuga ka äkki maailmanäitusele.

ma võtaks asja lihtsamalt - tegemist on mootorratturitega, keda "elutoatsiklid" väga ei koti.

Aga projekti autoritele edu ja kindlat meelt!

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mrtn kirjutas:

Joodikud ja päevavargad analüüsivad insenertehnilist ja disainialast tippsaavutust. Minge oma konstruktiivse ja sisuka jutuga ka äkki maailmanäitusele.

No mis seal nüüd ikka nii fantastilist või siis insenertehnilist tippsaavutust on. Ei tahaks vähendada tegijate tegu, aga seda tipuks nimetada on ikka natuke palju. Kõik on lõpuks kinni projekti teostamise käigus kasuatatvatest rahasummadest. Mootor on stock, vedrustuse elemendid on stock, pidurid stock, esikalhvel paistab väikest viisi plagiaat olema. Ise on tehtud siis ainult raam ja arvestades eestis tegutsevate komposiitmaterjalidega tegelevaid firmasid (paadi- ja jahiehitajad) ei ole sellise tegemine rahaliste vahendite olemasolu korral mingi probleem. Ja on olemas ka maailmas mitmeid võidusõiduautode tegijaid kelledel sellise monokoki CAD jooniste põhjal valmistamine on kord nuusata. Lõppude lõpuks vorbivad ju pisikeste hiinlaste töökad käed 99% maailma süsinikkiust toodetest valmis ilma mingi suurema kärata.
Nagu ennegi ütlesin, et üksikprojektina tore, aga mis kriipima jääb on see, et seda üritatakse tootmisena näidata, millesse minul suurt usku ei ole. Eestlasena pigem meeldiks mulle, et energiat kulutataks millelegi sellisele, mis looks töökohti ja mis oleks nii massiline, et vähemalt terve euroopa teaks sellest tootest.

Kasutaja avatar

baltroon
Postitusi: 865
Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
Tsikkel: Sõber
Asukoht: EESTI
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas baltroon »

Olgem ausad, kodumaist klientuuri siin eriti ei jahita. Meie tõsine keskmine mootorrattur ostab endale pigem ratta, mis on ennast reklaaminud juba sõidupraktikaga aga mitte mega hinna, insenerteaduslike uuenduste ja monumentaal new-age välimusega.

Seetõttu pean paratamatult leppima Pihelga konstanteeringuga ja tõdema, et meie koduvillases foorumis on juba iseenesest suur asi see, kui tegijatele edu soovitakse, mitte ei krutita kaasmaalaslikult viimast vinti vigade leidmisel.

Seega, mrtn, tituleerimise asemel, ole kena ja muretse endale see "insenertehniline ja disainialane tippsaavutus" ning seejärel tule isikliku kogemuse põhjal apastraadile hinnanguid andma.

ÄRGE HAKAKE JÄLLE HALAMA!

fazz

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas fazz »

mx77 kirjutas:

[
Nagu ennegi ütlesin, et üksikprojektina tore, aga mis kriipima jääb on see, et seda üritatakse tootmisena näidata, millesse minul suurt usku ei ole. Eestlasena pigem meeldiks mulle, et energiat kulutataks millelegi sellisele, mis looks töökohti ja mis oleks nii massiline, et vähemalt terve euroopa teaks sellest tootest.

a) Ilma selliste ambitsioonikate hulludeta ei teki kunagi mingit massitootmist.
b) Sellistel tasemel ideedega opereerivatel inimestel on tavaliselt taga mingi väiksemate vennikeste jaoks adumatu network, ning nad teavad üsna täpselt, mis nad teevad.

Inimesed, kes midagi ei tee (nagu näiteks mina), ei tohiks möliseda inimeste kallal, kes midagi teevad. Võib väga piinlikku olukorda sattuda.


19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Inimesed, kes midagi ei tee (nagu näiteks mina), ei tohiks möliseda inimeste kallal, kes midagi teevad. Võib väga piinlikku olukorda sattuda.

Kuradi head read! :bsmile:

Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas mx77 »

fazz kirjutas:

a) Ilma selliste ambitsioonikate hulludeta ei teki kunagi mingit massitootmist.
b) Sellistel tasemel ideedega opereerivatel inimestel on tavaliselt taga mingi väiksemate vennikeste jaoks adumatu network, ning nad teavad üsna täpselt, mis nad teevad.

Inimesed, kes midagi ei tee (nagu näiteks mina), ei tohiks möliseda inimeste kallal, kes midagi teevad. Võib väga piinlikku olukorda sattuda.

ma ei mäleta küll, et mõnest eksklusiivprojektist oleks seeriatootmine tekkinud.
Ja arvamuse avaldamine ei ole mölisemine, arvamust ei tohtinud avaldada Stalini ajal.
Ja ma arvan, et kõik teevad midagi, kui just a-sotsiaal ei ole. Keegi ei tegutse vaakumis.


jakim
Postitusi: 136
Liitunud: 13 Mai 2009, 23:38
Tsikkel: Hetkel jalamees
Tänatud: 1 kord

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas jakim »

Siin kõlas vihjeid, et Eestis on palju paadi ja laevaehitajaid kelle know-how´d kasutada. Tegelikult ei ole asi nii roosiline. Paadid, kaatrid, spoilerid ning tuuning pudinad tehakse enamasti lihtsalt materjali vormi ladudes. Tehnoloogiast ja järeltöötlusest mis võimaldaks saavutada korraliku tugevuse ja vastupidavuse ei taha need meistrid kuuldagi, sest see on nende jaoks liiga kallis ja töömahukas . Õnneks on selle ratta ehitajaid võtnud eeskuju lennundusest ja raam on tehtud korralik. Mis välimusse, mootorisse ja hinda puutub siis maitsed on erinevad. Kindlasti leidub neid, kes tahavad ratast mida on toodetud käsitööna ja alla 100 eksemplari. Paljud sellised ongi mõeldud kollektsiooni täiendama...


Aspelund
Postitusi: 516
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Hell for Leather kommenteerib Renard'i:

http://hellforleathermagazine.com/2010/ ... as-fi.html

Disainist: "A composite monocoque chassis that houses the airbox, gas tank and oil reservoir, but the innovation stops there, because the rest is a near complete rip-off of JT Nesbitt's seminal Wraith. And we're not just saying that because it's got girder forks, even the seat unit is identical."

A.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8858
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Piipz »

no mis ma ise just ütlesin :) ilma eelnevaid artikleid lugemata.

Aga minuarust on ratas ikkagi äge.
Sellises stiilis kannataks odavamate komponentidega sama ägeda välimusega asja, pakun, et mitmeid kordi odavamalt teha.
Raam ja veljed teisest materjalist jne.

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Pole ime sest kohalik etikett näeb ju ette nii, et tuleb rattal porilauad lühemaks lõigata, teine sumpa panna ja nimetada tulem näiteks "medium saturn"-iks.
Kohe saavad ka kõik asja tõsidusest aru ja kiidavad meistrit tema elupäevade lõpuni. Funktsionaalsuse seisukohalt on säärane meister ka muidugi tunnustust väärt sest on Eesti kultustsikli "Eldorado" juba mitmes aspektis sajaga seljatanud...
taah - iga kell odavam ja samas ka sõidukõlblik erinevalt eelnimetatud kaherattalisest asjast mille looja ilmselt üldse vihkas kahel rattal liiklemist.
Sama vaeva ja raha juures hakkaks chihuahua sitajunn ka mugavamat sõitu pakkuma... kui see üldse kuidagigi eesmärgiks olnuks... ehk järelikult polnudki funktsionaalsus peaaegu üldse mittemingisuguse tähtsusegs...
See oli nüüd varahommikune sarkasm - lõunane tuleks veel parem aga ma ei saa seoses muu tegevusega... pereasjad :mrgreen: ... seisneb klistiiris... eestpoolt... nüüd kohe algab ja kestab hiljemalt õhtuni või homse hommikuni.
Mulle isiklikult ka teemaks olev mootorratas ei meeldi - pole sellise cruiser mootorratta tüüpi inimene aga ikkagi väga sügav kummardus sellise saavutuse puhul + investeerimisjulguse ja (võimalik, et rohkem kui) paari tuhande inimtöötunni rakendamise puhul mis on kahtlemata märkimisväärne asi siinses saviaugus. Edu!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”