Super loll küsimus aga siiski...

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
WotS
Postitusi: 39
Liitunud: 20 Nov 2004, 12:43

Super loll küsimus aga siiski...

Lugemata postitus Postitas WotS »

küsin ära selle.Nimelt on mul olnud paar Ida mootorratas ja minimopeed.
Olen neile kõigile käigukasti valanud diiselmootori õli.Siiamaani peale paari aastat nende kasutamist pole küll mingied ebanormaalse kulumise märke kohanud aga kas see on normaalne või peaks ikka osta spets õlisid? Kütte sekka olen ikka panud 2t sae õlisid muide.Lihtsalt hakkas siuke asi hinge närima kuna kõik siin räägivad ah et panin mingi sptes XX õli jne.
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Samuti olen pannud ka mina oma Planeta 5'e sisse Kamazi õli (praegu on Ziguli õli :P ) .Mootor töötab suurepäraselt ning käike on võimalik ilma vastupuiklemise/ragina/kõrina saatel isegi ilma sidurita lülitada :D .Käigukast töötab vaikselt ning ükski element pole vigastatud või ebanormaalselt kulunud.Minu kogemus on selline.

primo
Challenge the Adventure.Ride The World

Teema algataja
WotS
Postitusi: 39
Liitunud: 20 Nov 2004, 12:43

Lugemata postitus Postitas WotS »

Mul on ka vist ikka Kamazi õli.Kui üldse selline sort on olemas!?Odav ja kuna diiselmootor ju täpsem ja seal ka suuremad koormused siis peaks hea olema ka tsiklimootoris.

Karvik

Lugemata postitus Postitas Karvik »

ilmselt on vist asi selles et idamaised on kindlapeale tehtud masinad ja on arvetsatud sellega et ei kasutata head õli.
detailid suured ja kohmakas

ja läänemaised on tehtud võimalikult kerged ja väiksed ja tahavad head õli et need hõblukesed asjad järgi ei annaks

olen ise palju kilomeetreid maha veerend igasugu idamaistega ja ei ole veel üksi virisend selle pärast et ma kasutan diisel õli või viimasel ajal mingit majandisse tassitavat mootori õli.
isegi peale teist suurt remonti mis kolvi ja vända jooksule sai tehtud ei ole käimaga midagi teha vaja old

bensiini sisse kasutasin varem diisel õli ja nüüd 2T õli

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.
Ärge pabistage - ida pillide manualis, ehk kaasas olevas raamatus ongi öeldud, et kasutage auto mootori õli :)
Olid isegi margid, nagu as-8 ja as-10 .
andke tuld!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

tont
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Apr 2004, 12:41

Lugemata postitus Postitas tont »

Vene ratast ei tohiks käigukastiõli eriti morjendada, peaasi, et seal ON õli.
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

Piinlik tunnistada, aga tegelikult saab vene rattaga ka ilma õlita! :oops:
Tartu - Tallinn - Tartu, peale mida muidugi käimakott prügimäele. Ning tõele au andes hakkasid madalad käigud omapäi sisse minema alles enne Tallinnat.
Tõsi ta on - vene tehnika siiski suht lollikindel! Aga loll tshekkab nüüd parem olitaset, kui et jällegi käigukasti vahetab :oops:
Harva kodus

gixxser

Lugemata postitus Postitas gixxser »

Ära sa kütte segu küll sae õliga sega!!Eriti veel selle samuse rohelis õliga need ikka saagidele mõelnud, mis töötavad kõrgetel pööretel :twisted:
kas siis spets õli lääneratastelle :) v võid vene tsikklitele segada ziguliõliga bentsu , see hää paks ja määrib koralikult mootorit :) :D
käimakotti vala kasvõi belassi õli kui selline olemas on!! :bsmile: :D

husu
Postitusi: 105
Liitunud: 25 Veebr 2005, 08:25
Tsikkel: yamaha xjr 1200
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas husu »

tähendab et üks eriala õps ütles et märhõõrde siduritele ei mõju mootoriõli hästi sest see teeb libedax ja sidur hakkab libisema. endal pole sellega probleeme olnud vist.

Teema algataja
WotS
Postitusi: 39
Liitunud: 20 Nov 2004, 12:43

Lugemata postitus Postitas WotS »

husu kirjutas:
tähendab et üks eriala õps ütles et märhõõrde siduritele ei mõju mootoriõli hästi sest see teeb libedax ja sidur hakkab libisema. endal pole sellega probleeme olnud vist.
See oleneb siduri tüübist.Millisena ta on mõeldud olema,kuhu ta käib.
Üldjuhul sidurid mis peavad taluma pikaajalist libisemist nn. märga tüüpi ehk on õlivannis.Ka selline sidu lubab teha mootori kompaktsenamna kuna pole vaja eraldi siduri korpust.

Igal asjal omad head ja vead...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”