Super loll küsimus aga siiski...
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Super loll küsimus aga siiski...
küsin ära selle.Nimelt on mul olnud paar Ida mootorratas ja minimopeed.
Olen neile kõigile käigukasti valanud diiselmootori õli.Siiamaani peale paari aastat nende kasutamist pole küll mingied ebanormaalse kulumise märke kohanud aga kas see on normaalne või peaks ikka osta spets õlisid? Kütte sekka olen ikka panud 2t sae õlisid muide.Lihtsalt hakkas siuke asi hinge närima kuna kõik siin räägivad ah et panin mingi sptes XX õli jne.
Olen neile kõigile käigukasti valanud diiselmootori õli.Siiamaani peale paari aastat nende kasutamist pole küll mingied ebanormaalse kulumise märke kohanud aga kas see on normaalne või peaks ikka osta spets õlisid? Kütte sekka olen ikka panud 2t sae õlisid muide.Lihtsalt hakkas siuke asi hinge närima kuna kõik siin räägivad ah et panin mingi sptes XX õli jne.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Samuti olen pannud ka mina oma Planeta 5'e sisse Kamazi õli (praegu on Ziguli õli
) .Mootor töötab suurepäraselt ning käike on võimalik ilma vastupuiklemise/ragina/kõrina saatel isegi ilma sidurita lülitada
.Käigukast töötab vaikselt ning ükski element pole vigastatud või ebanormaalselt kulunud.Minu kogemus on selline.
primo


primo
Challenge the Adventure.Ride The World
ilmselt on vist asi selles et idamaised on kindlapeale tehtud masinad ja on arvetsatud sellega et ei kasutata head õli.
detailid suured ja kohmakas
ja läänemaised on tehtud võimalikult kerged ja väiksed ja tahavad head õli et need hõblukesed asjad järgi ei annaks
olen ise palju kilomeetreid maha veerend igasugu idamaistega ja ei ole veel üksi virisend selle pärast et ma kasutan diisel õli või viimasel ajal mingit majandisse tassitavat mootori õli.
isegi peale teist suurt remonti mis kolvi ja vända jooksule sai tehtud ei ole käimaga midagi teha vaja old
bensiini sisse kasutasin varem diisel õli ja nüüd 2T õli
detailid suured ja kohmakas
ja läänemaised on tehtud võimalikult kerged ja väiksed ja tahavad head õli et need hõblukesed asjad järgi ei annaks
olen ise palju kilomeetreid maha veerend igasugu idamaistega ja ei ole veel üksi virisend selle pärast et ma kasutan diisel õli või viimasel ajal mingit majandisse tassitavat mootori õli.
isegi peale teist suurt remonti mis kolvi ja vända jooksule sai tehtud ei ole käimaga midagi teha vaja old
bensiini sisse kasutasin varem diisel õli ja nüüd 2T õli
-
- Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Piinlik tunnistada, aga tegelikult saab vene rattaga ka ilma õlita!
Tartu - Tallinn - Tartu, peale mida muidugi käimakott prügimäele. Ning tõele au andes hakkasid madalad käigud omapäi sisse minema alles enne Tallinnat.
Tõsi ta on - vene tehnika siiski suht lollikindel! Aga loll tshekkab nüüd parem olitaset, kui et jällegi käigukasti vahetab

Tartu - Tallinn - Tartu, peale mida muidugi käimakott prügimäele. Ning tõele au andes hakkasid madalad käigud omapäi sisse minema alles enne Tallinnat.
Tõsi ta on - vene tehnika siiski suht lollikindel! Aga loll tshekkab nüüd parem olitaset, kui et jällegi käigukasti vahetab

Harva kodus
Ära sa kütte segu küll sae õliga sega!!Eriti veel selle samuse rohelis õliga need ikka saagidele mõelnud, mis töötavad kõrgetel pööretel
kas siis spets õli lääneratastelle
v võid vene tsikklitele segada ziguliõliga bentsu , see hää paks ja määrib koralikult mootorit
käimakotti vala kasvõi belassi õli kui selline olemas on!!


kas siis spets õli lääneratastelle



käimakotti vala kasvõi belassi õli kui selline olemas on!!


See oleneb siduri tüübist.Millisena ta on mõeldud olema,kuhu ta käib.husu kirjutas:tähendab et üks eriala õps ütles et märhõõrde siduritele ei mõju mootoriõli hästi sest see teeb libedax ja sidur hakkab libisema. endal pole sellega probleeme olnud vist.
Üldjuhul sidurid mis peavad taluma pikaajalist libisemist nn. märga tüüpi ehk on õlivannis.Ka selline sidu lubab teha mootori kompaktsenamna kuna pole vaja eraldi siduri korpust.
Igal asjal omad head ja vead...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.