Honda XRV 750 - Kaaru

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Honda XRV 750 - Kaaru

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

Tere,

  1. a sügisel sai majanduslikel põhjustel loobutud kergest rattast ja asemele võetud Honda XRV.750 42 kw.
    Kohe sai kärnad alla kruvitud ja testitud erinevates kohtades, peale 2000 km läbisõitu selgus, et sai tehtud õige valik.
    Ostetuna täiesti stock, ilma ühegi lisavarustuseta:
    Pilt

Talvistest nokitsemistest väheke:
Ratta võtsin molekulideks, sai tehtud väga põhjalik hooldus, vahetatud kuluosad ning aretatud uut jama külge

ka välimust sai muudetud,just tagaosa, kuna see tundus originaalis eriti jäle.
Pilt
kõik muutused made in garage
Pilt
tulemus selline
Pilt
ratast kergemaks ei plaaninudki, kuna kerged rattad ammu leiutatud juba :D tulevikus kindlasti tuleb ka WP amort ette.
Pilt

Pilt
Pilt
eelarvet ei pidanud,tulemusega ise peaaegu rahul ja see ongi kõige tähtsam
ja nüüd kruusa freesima :wink:

I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

tuvi
Postitusi: 189
Liitunud: 07 Juun 2004, 12:35
Tsikkel: Gsxr,Dnepr,K,Ural,M,H-D;GasGas
Asukoht: Tartu, vahel Norra
Tänatud: 4 korda

Re: Honda XRV 750 - Kaaru

Lugemata postitus Postitas tuvi »

tegid väheke saledamaks asja
väga peen


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: Honda XRV 750 - Kaaru

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

kas plaanid ainult vedrusid või kogu kremplit vahetada? enda DRBIGil kasutan WP progressiivseid vedrusid. teine võimalus on KTM (või Japside?) kahvlitorud koos esiratta ja süsteemiga panna.see juba vähe kallim... ma ei tea äkki on veel lahendusi :roll:

sumpsi oled kõrgemale viinud, päris lahe. mis seal sumpsi peal on see rohekas joon plasti vahel, tegid mingi karbikese-lisapaagi või on see karkass?

ps. ma ei saa täpsemalt pildilt aru aga millise võrega sa tulekatte lahendasid?

:bsmile:

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Honda XRV 750 - Kaaru

Lugemata postitus Postitas Loff »

dubweiser kirjutas:

mis seal sumpsi peal on see rohekas joon plasti vahel?

Ilmselt on see jahutusvedeliku paisupaak.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

cipo
Postitusi: 46
Liitunud: 06 Nov 2008, 19:59
Tsikkel: Honda Africa Twin

Re: Honda XRV 750 - Kaaru

Lugemata postitus Postitas cipo »

Väga vinge välimus !

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8872
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 - Kaaru

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Tagaplastikud tegid väiksemaks.
Panid kukkumisrauad.
Tuledele ehitasid võre ümber.
Sumpsi tõstsid.
Värvisid plastiku üle uuesti ilmselt.

Mis sa veel tegid :) Huvipärast küsin

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 - Kaaru

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Esiporikas on teine ja käekaitsmed on kõrgemaks tehtud.

PiltPilt

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: Honda XRV 750 - Kaaru

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

tagakarkass?


Teema algataja
Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Honda XRV 750 - Kaaru

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

jep see pagana paisupaak ei mahtunud mu tuuninggondli alla kuidagi ära, ja lahendus oligi selline ,sumpa juures on roostevabast tööriista karp,sai al-ist kokku keevitatud ka pakiraam-ikkagi matkakas ju,taga lc4-ja tuli,ees udupeen kell 30 kr.+dioodvalgus,käekaitsmed, tulevõrk kuulus kunagi scaniale jne. Küttepumbale sai ka relee vahele aretatud. esiots tuleb aevatavasti lc4 täies tükis,üks juba soolas :wink:

I love my bike, it´s amazing machine!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”