Laadimise mure!
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Laadimise mure!
Nimelt mure selline: Generaator annab max välja 6 volti kuigi peaks käimise pealt andma vähemalt 14, genekas käis targemate inimeste juures ja öeldi et see korras, niisis järgmine etapp mida kontrollida on juhtmete pesad, kõik ilusad puhtad, mida proovida järgmiseks? See laadimine keerab ka aku tuksi, juba teine aku. tsikkel ise on 125'ne Kymco
Re: Laadimise mure!
Mis mõttes generaator annab välja? Mõõdad pinget ju aku klemmidelt? Sellisel juhul ei saa Sa öelda, et generaator niipalju välja annab, vaid niipalju peale muudab generaatori pinge pingeregulaator, mis ongi enamasti sellistel puhkudel vigane. Lühidalt öeldes: vaheta pingeregulaator; pikemalt öeldes: otsi biker-i foorumist seda linki, kus on täpselt samm-samm haaval kirjas, mida kontrollida
-
Teema algataja
Re: Laadimise mure!
Kas pingeregulaator peab hoidma stabiilselt laadimist? Probleem siis iseenesest selline, et pöörete tõustes hakkab rohkem laadima (tuled lähevad ka eredamalt põlema). Volte aku klemmidelt siis näitas tühikäigul mingi 12,5- 13 ja pööretega (tuled põlemas) 13-14,5 volti
tel: 56 68 79 18
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Laadimise mure!
Lebovend kirjutas:Kas pingeregulaator peab hoidma stabiilselt laadimist? Probleem siis iseenesest selline, et pöörete tõustes hakkab rohkem laadima (tuled lähevad ka eredamalt põlema). Volte aku klemmidelt siis näitas tühikäigul mingi 12,5- 13 ja pööretega (tuled põlemas) 13-14,5 volti
See on täitsa normaalne, sest genekas ei jõua järelikult tühikäigul rohkem toota!
Või on ühendused kehvad ja osa kaob ära.
Pinget mõõdetakse ikka ju mingi 4000-5000 pöörde juures manuali järgi.
Ja kui palju sa ikka tühikäigul sõidad, et heledaid tulesid vaja!
-
Teema algataja
Re: Laadimise mure!
Mul jällegi selline, et pöördeid andes pinge muutub lõpuks väiksemaks. Küsimus siis selline, et kas rolleri pingeregulaator annab sama mis 125'se oma?
Re: Laadimise mure!
Impulssidega laadimise puhul näitabki tester pöördeid lõppu keerates pinge väikest vähenemist. See sõltub generaatorikomplektide, mähised ja pingeregulaator erinevatest tööpõhimõtetest.
Generaatorid, milledel on sama arv juhtmeid ei pruugi olla sama skeemi ja tööpõhimõttega.
-
Teema algataja
Re: Laadimise mure!
A sehoke küss. Manualis on tõesti antud laadimispinge 5k pöörde juures. AGA samas öeldakse ju, et kohapeal pole eriti hea mõte mootorit tuuri lasta - ja 5k kohapeal on minu arvates päris kena tuur.
Kuidas seda õiget pingemõõtmist tehakse siis?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8871
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Laadimise mure!
kaua sa seda tuuri peal ikka hoiad? numbri näed ju kohe ära, keerad rulli, vaatad pinget ja siis lased lahti.
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:28
Re: Laadimise mure!
AT kirjutas:A sehoke küss. Manualis on tõesti antud laadimispinge 5k pöörde juures. AGA samas öeldakse ju, et kohapeal pole eriti hea mõte mootorit tuuri lasta - ja 5k kohapeal on minu arvates päris kena tuur.
Kuidas seda õiget pingemõõtmist tehakse siis?
Pane tester külge ja lase 5k pöördeni. Ei juhtu su mootoriga midagi...
Re: Laadimise mure!
Niipalju, kui mina asjadest aru olen saanud, ei tohiks laadimine ikkagi alla 13,5 V minna mitte mingitel tingimustel. Ja tegelikult see pöörete peal mõõtmine ju näitab, kas pingeregulaator töötab (ehk siis ei toimu ülelaadimist). Kui ma eksin, eks siis parandage mind rumalat.
tel: 56 68 79 18
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.