Laadimise mure!

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Taaa-Viii

Laadimise mure!

Lugemata postitus Postitas Taaa-Viii »

Nimelt mure selline: Generaator annab max välja 6 volti kuigi peaks käimise pealt andma vähemalt 14, genekas käis targemate inimeste juures ja öeldi et see korras, niisis järgmine etapp mida kontrollida on juhtmete pesad, kõik ilusad puhtad, mida proovida järgmiseks? See laadimine keerab ka aku tuksi, juba teine aku. tsikkel ise on 125'ne Kymco

Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Laadimise mure!

Lugemata postitus Postitas munaz »

Mis mõttes generaator annab välja? Mõõdad pinget ju aku klemmidelt? Sellisel juhul ei saa Sa öelda, et generaator niipalju välja annab, vaid niipalju peale muudab generaatori pinge pingeregulaator, mis ongi enamasti sellistel puhkudel vigane. Lühidalt öeldes: vaheta pingeregulaator; pikemalt öeldes: otsi biker-i foorumist seda linki, kus on täpselt samm-samm haaval kirjas, mida kontrollida ;)


Teema algataja
Taaa-Viii

Re: Laadimise mure!

Lugemata postitus Postitas Taaa-Viii »

Suured tänud :D

Kasutaja avatar

Lebovend
Postitusi: 3
Liitunud: 10 Nov 2009, 23:43
Tsikkel: Suzuki GSX R750

Re: Laadimise mure!

Lugemata postitus Postitas Lebovend »

Kas pingeregulaator peab hoidma stabiilselt laadimist? Probleem siis iseenesest selline, et pöörete tõustes hakkab rohkem laadima (tuled lähevad ka eredamalt põlema). Volte aku klemmidelt siis näitas tühikäigul mingi 12,5- 13 ja pööretega (tuled põlemas) 13-14,5 volti

s...t mis ei tapa, teeb vigaseks.
tel: 56 68 79 18
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Laadimise mure!

Lugemata postitus Postitas TDM »

Lebovend kirjutas:

Kas pingeregulaator peab hoidma stabiilselt laadimist? Probleem siis iseenesest selline, et pöörete tõustes hakkab rohkem laadima (tuled lähevad ka eredamalt põlema). Volte aku klemmidelt siis näitas tühikäigul mingi 12,5- 13 ja pööretega (tuled põlemas) 13-14,5 volti

See on täitsa normaalne, sest genekas ei jõua järelikult tühikäigul rohkem toota!
Või on ühendused kehvad ja osa kaob ära.
Pinget mõõdetakse ikka ju mingi 4000-5000 pöörde juures manuali järgi.
Ja kui palju sa ikka tühikäigul sõidad, et heledaid tulesid vaja! :mrgreen:

Ei midagi . . . peale tuule!

Teema algataja
Taaa-Viii

Re: Laadimise mure!

Lugemata postitus Postitas Taaa-Viii »

Mul jällegi selline, et pöördeid andes pinge muutub lõpuks väiksemaks. Küsimus siis selline, et kas rolleri pingeregulaator annab sama mis 125'se oma?

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Laadimise mure!

Lugemata postitus Postitas ping »

Impulssidega laadimise puhul näitabki tester pöördeid lõppu keerates pinge väikest vähenemist. See sõltub generaatorikomplektide, mähised ja pingeregulaator erinevatest tööpõhimõtetest.
Generaatorid, milledel on sama arv juhtmeid ei pruugi olla sama skeemi ja tööpõhimõttega.


Teema algataja
AT

Re: Laadimise mure!

Lugemata postitus Postitas AT »

A sehoke küss. Manualis on tõesti antud laadimispinge 5k pöörde juures. AGA samas öeldakse ju, et kohapeal pole eriti hea mõte mootorit tuuri lasta - ja 5k kohapeal on minu arvates päris kena tuur.

Kuidas seda õiget pingemõõtmist tehakse siis?

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8871
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Laadimise mure!

Lugemata postitus Postitas Piipz »

kaua sa seda tuuri peal ikka hoiad? numbri näed ju kohe ära, keerad rulli, vaatad pinget ja siis lased lahti.

Kasutaja avatar

Ketaspidur
Postitusi: 11
Liitunud: 11 Mär 2008, 21:28

Re: Laadimise mure!

Lugemata postitus Postitas Ketaspidur »

AT kirjutas:

A sehoke küss. Manualis on tõesti antud laadimispinge 5k pöörde juures. AGA samas öeldakse ju, et kohapeal pole eriti hea mõte mootorit tuuri lasta - ja 5k kohapeal on minu arvates päris kena tuur.

Kuidas seda õiget pingemõõtmist tehakse siis?

Pane tester külge ja lase 5k pöördeni. Ei juhtu su mootoriga midagi...

Kasutaja avatar

Lebovend
Postitusi: 3
Liitunud: 10 Nov 2009, 23:43
Tsikkel: Suzuki GSX R750

Re: Laadimise mure!

Lugemata postitus Postitas Lebovend »

Niipalju, kui mina asjadest aru olen saanud, ei tohiks laadimine ikkagi alla 13,5 V minna mitte mingitel tingimustel. Ja tegelikult see pöörete peal mõõtmine ju näitab, kas pingeregulaator töötab (ehk siis ei toimu ülelaadimist). Kui ma eksin, eks siis parandage mind rumalat.

s...t mis ei tapa, teeb vigaseks.
tel: 56 68 79 18
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”