kompressioon 2 võrra väikesem
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 163
- Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
- Tsikkel: KTM 1290SAR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
kompressioon 2 võrra väikesem
Tere!
Millest oleneb , et ühes pütis on kompressioon väikesem 2 võrra ja mida teha, et sellist viga parandada? Hädasti oleks vaja sellisest probleemist enne kevadet vabaneda ja iga sugune abi on teretulnud!
Tänades
Millest oleneb , et ühes pütis on kompressioon väikesem 2 võrra ja mida teha, et sellist viga parandada? Hädasti oleks vaja sellisest probleemist enne kevadet vabaneda ja iga sugune abi on teretulnud!
Tänades
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Re: kompressioon 2 võrra väikesem
Mida tähendab "2 võrra"? Kas seda, et ühes pütis on kompressioon kaks korda väiksem kui teises? Või on püttidevaheline erinevus kaks bar'i?päikesemasin kirjutas:Millest oleneb , et ühes pütis on kompressioon väikesem 2 võrra
Seal on väga suur vahe sees. Hea kui täpsustaksid pisut.
terv, sokk
-
Teema algataja - Postitusi: 163
- Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
- Tsikkel: KTM 1290SAR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Pagan, oleksin pidanud veel vähe täpsemalt küsima!
Mis masinaga meil üldse tegu on? 2 takti, 4 takti? Kui kaugel- või mööda on need näidud tootjapoolsetest nõuetest? Ehk siis: kas sa tead mitu bar'i peab kompressioon olema ja mis ta sinu mootoril näitab?
See, et kõik pütid näitaksid kriipsupealt sama rõhku on suhtkoht haruldane. Mingid erinevused mootori kuludes ikkagi tekivad.
Nende erinevuste süü diagnostika sõltub nüüd sellest, mitmetaktilise pilliga tegu on. Minu mõistus ütleb, et kahel taktil saavad järgi anda rõngad ja kaane tihend. Neljataktilisel lisandub sinna võimaluseks veel klappide töö.
Aga täpsusta veel asja pisut nonde ülalolevate küsimuste järgi. Siis saab ehk jälle veidi veale ligemale. Oma mõningasi teadmisi kõiki siia kirjutada praegu ei viitsi. Reede õhta ju...
terv, sokk

Mis masinaga meil üldse tegu on? 2 takti, 4 takti? Kui kaugel- või mööda on need näidud tootjapoolsetest nõuetest? Ehk siis: kas sa tead mitu bar'i peab kompressioon olema ja mis ta sinu mootoril näitab?
See, et kõik pütid näitaksid kriipsupealt sama rõhku on suhtkoht haruldane. Mingid erinevused mootori kuludes ikkagi tekivad.
Nende erinevuste süü diagnostika sõltub nüüd sellest, mitmetaktilise pilliga tegu on. Minu mõistus ütleb, et kahel taktil saavad järgi anda rõngad ja kaane tihend. Neljataktilisel lisandub sinna võimaluseks veel klappide töö.
Aga täpsusta veel asja pisut nonde ülalolevate küsimuste järgi. Siis saab ehk jälle veidi veale ligemale. Oma mõningasi teadmisi kõiki siia kirjutada praegu ei viitsi. Reede õhta ju...

terv, sokk
-
Teema algataja - Postitusi: 163
- Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
- Tsikkel: KTM 1290SAR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
no jah reedel minagi ei viitsinud täpsemalt rääkida..tegu on hondacb450s , 4takti ja just alles lasin klapid paika panna. Nii ühes pütis näitas 11 bar ja teises 9bar´i ja sellest tingitult mul üks pütt ei taha eriti külmalt töödata aga asi võib olla ka lihtsalt külmas ning muret teeb mulle veel see, et masin tahmab õrnalt küünlaid , ei ole ilus pruun nagu olema peaks.
-
- Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
- Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
- Asukoht: muuga
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Klapid lasid paika panna?Kas nad käisid sul plokikaante seest välja?Või lasid lihtsalt paisumis pilusid reguleerida?Kui nii siis kas enne regulli töötas ilusti?Või oli see mittetöötamine selle regulli aluseks?Üldiselt viitab selline erinevus ikkagi põlenud klapitaldrikule,kui just ei regullitud nii et klapp täiesti kinni ei lähegi.Selliselt on küünalde tahmumine iseenesest mõistetav.
Heavymetal nonstop! 56479145
Seda, kas rõhk pääseb rõngastest- või klappidest mööda, saab kindlaks teha nö. "märja" mõõtmisega. Kõigepealt oled oma kompressioonid ära mõõtnud ja tulemused kirja pannud. Seejärel teed uue mõõtmise nii, et kallad silindrisse teelusikatäie õli. Ja siis pööritad mootorit (gaasirutska keera lõpuni lahti ja mootor on töösoe, eks?). Kui nüüd rõhunäit märgatavalt paraneb, siis tähendab see seda, et kolvirõngad ei ole piisavalt tihedad. Kui näit jääb samaks mis eelnevalt, siis on ebatihedus klappides.
Samas aga... Ma arvan, et 9 bar'i ei olegi ehk kõige viletsam näitaja.
Mis ta sul manuaali järgi olema peaks?
terv, sokk
Samas aga... Ma arvan, et 9 bar'i ei olegi ehk kõige viletsam näitaja.

terv, sokk
-
Teema algataja - Postitusi: 163
- Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
- Tsikkel: KTM 1290SAR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Tegelikult päris nii ei ole, 9,3 on mootori surveaste. Selle, mitu bar'i peab pütis olema, saad teada manuaalist.jax1 kirjutas:Manuali järgi peaks 9,3 kompressioon olema sellel rattal
Võrdluseks see, et minu väikese Zefiiri surveaste on 9,5 ning raamatujärgi loeti normaalseks kompressiooniks (pagan, pead ei julge nüüd just anda

Samas aga - kui mootor pöördesse läheb ja pill edasi käib, jätaks mina arvatavasti need kaks ühikut rahule ja kirjutaks alla Kõrtsmiku tsiteeritud kuldreeglile. Eks asjatundjad võivad täpsustada ja parandada...
terv, sokk
-
Teema algataja - Postitusi: 163
- Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
- Tsikkel: KTM 1290SAR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
- Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
- Asukoht: muuga
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Kurja tegemisega on sellised lood,et kui see kompressioonikadu on kinniste rõngaste põhjustatud siis oluliselt ei muutu miskitkui aint õlikulu suureneb,tossab,ja tahmab küünlaid.
Klapilekke puhul on tõenäoline ,et see ainult süveneb.kui praegu on klapipesa ja klapp veel taastatav siis varsti on võimalik et on pesa ja klapp ka nii põlenud,et pole miskit taastada.Uue klapipesa tegemine minu meelest suht keeruline mootoratastel,klapi saab veel uue osta, kas siis lammutusest või poest.
Klapilekke puhul on tõenäoline ,et see ainult süveneb.kui praegu on klapipesa ja klapp veel taastatav siis varsti on võimalik et on pesa ja klapp ka nii põlenud,et pole miskit taastada.Uue klapipesa tegemine minu meelest suht keeruline mootoratastel,klapi saab veel uue osta, kas siis lammutusest või poest.
Heavymetal nonstop! 56479145
kas nii suur kompressiooniaste meie bensiiniga detonatsiooni ei peaks tekitama? Minu teada näitab bensiini oktaanarv/10-ga seda kui suurt kompressiooni ta talub ilma detoneerumata. Ei ole näinud üle 98 oktaanarvuga bena eestis müügil.sokk kirjutas:raamatujärgi loeti normaalseks kompressiooniks 11-14 bar'i.
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
Olen rämedalt edev tüüp ja tsiteerin iseennast
terv, sokksokk kirjutas:Tegelikult päris nii ei ole, 9,3 on mootori surveaste. Selle, mitu bar'i peab pütis olema, saad teada manuaalist.
Võrdluseks see, et minu väikese Zefiiri surveaste on 9,5 ning raamatujärgi loeti normaalseks kompressiooniks (pagan, pead ei julge nüüd just anda) 11-14 bar'i.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.