Probleem Hyundaiga

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
USSR V4
Postitusi: 22
Liitunud: 07 Nov 2008, 21:45
Tsikkel: ZAZ custom
Asukoht: Kohila
Tänatud: 2 korda

Probleem Hyundaiga

Lugemata postitus Postitas USSR V4 »

Pole küll õige koht,kus arutada autoteemat,aga äkki keegi siiski saab aidata.Autoks Hyundai accent 1,3 2001a, mure siis selline,et kui õhulugeja
( MAF ) juhe on küljes,siis mootor ei tööta (tühikäigul jookseb täis pööretel ei saa kätte), ja mootori tuli põleb. Kui juhe ära võtta,siis töötab mootor normaalselt ja mootori tuli kustub ära :shock: auto sõidab ka normaalselt,aga see ei ole ju normaalne olukord. Äkki oskab keegi midagi soovitada,õhulugejat lihtsalt proovimiseks osta ei tahaks.


Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem Hyundaiga

Lugemata postitus Postitas Siller »

Pakun, et õhulugeja ongi läbi, sest anduri lahtiühendamisel rakendub autol kohe teine "kütusekaart".
Andur ei tohiks kallis ka ju olla..
Tasub proovimist.
Või siis kohe kuhugi diagnosti.

Kasutaja avatar

Teema algataja
USSR V4
Postitusi: 22
Liitunud: 07 Nov 2008, 21:45
Tsikkel: ZAZ custom
Asukoht: Kohila
Tänatud: 2 korda

Re: Probleem Hyundaiga

Lugemata postitus Postitas USSR V4 »

Andur võib ju vigane olla,aga miks siis lahtiühendamisel mootori tuli ära kustub see ju ka viga,kui andurit pole "aju" jaoks olemas.


Kermof

Re: Probleem Hyundaiga

Lugemata postitus Postitas Kermof »

Tüüpiline õhukulu lugeja error...
Pakun et see lugeja ise ongi peetis ja tuleks vahetada või puhastada.
Kogemused pärinevad Ford Mondeolt samade süptomitega ning asi lahenes nimetatud anduri vahetusega

terv

K


siil_udus
Postitusi: 161
Liitunud: 25 Mai 2009, 09:24

Re: Probleem Hyundaiga

Lugemata postitus Postitas siil_udus »

USSR V4 kirjutas:

Andur võib ju vigane olla,aga miks siis lahtiühendamisel mootori tuli ära kustub see ju ka viga,kui andurit pole "aju" jaoks olemas.

Lahti ühendamisel läheb mootor avariireziimi ja "võtab ise" omale mingi "normaalse" anduri näidu. Kui andur aga kutu ja mootor saab sealt tema jaoks liiga vale näidu, siis lööb tule põlema.
Hirmus imelik sõnastus sai, aga hommik alles. Ehk annate andeks :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”