Tuuleklaas
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
Tuuleklaas
Kas keegi räägiks oma kogemustest erinevate tuuleklaasidega ( touring, vario, double bubble), mis muutus, kui palju jne. Nimelt pole päris rahul oma ratta tuuleklaasiga ja plaan millegagi asendada. Lisaks üldiselt on double bubble klaasidel see "bubble" üldiselt ümar, aga MRA pakub sellist, millel see on keskelt sirge profiiliga, oskab keegi kommenteerida äkki
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Tuuleklaas
Vabandan, et ingliskeelne aga ei suutnud seda lihtsalt ja arusaadavalt tõlkida.
http://www.bikehps.com/mra/doublebubblescreens.html
The next generation
However, ideas in racing do not stand still and no matter how successful improvements are on the racetrack, they do not always translate to the open road without some modification. During development for some of the latest models of bikes with more angular and pointed fairings, the original Double-Bubble round dome was being found to have a less beneficial effect on riding stability, causing lift at top speeds. The screen shape could also cause air turbulence that tugged the rider’s helmet to and fro unless the rider kept hunched down right behind the screen.
The benefits
Thus, the latest generation of Double-Bubble Racing screens from MRA come with a very different dome design that is flattened at the top on models where it has been found to be beneficial; so, instead of creating lift, it tends to pull the front of the bike onto the road – a much more desirable effect.
-
Teema algataja - Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.