ktm 250 sxf 07 surve karteris

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ants.12
Postitusi: 25
Liitunud: 23 Jaan 2008, 10:30

ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas ants.12 »

Alguses oli mõte, et see talv tsiklit ei näpi, aga kuna Leigo rada paistis huvitav, siis hakkasid järgmise sõidu eel ikka näpud sügelema.
Ehk siis tsikkel oli sügisest saadik seisnud, külmas garaasis.
Kuna kolvi vahetus aeg oli käes jälle, siis enne käima panekut vahetasin kolvi ka ära.
Kui lõpuks suure hädaga käima sain, siis selgus, et mingil lollil põhjusel, on sellel klapikambri kaanest tuleval tuulutuse voolikul on surve järel.
Vandusin veits ja järgmine päev kakkusin lahti uuesti, et äkki sai nihu seal panekuga. Kõik aga oli ok. Võtsin rõngad maha ja panin tagasi.
Täna panin uuesti käima. Ajasin soojaks ka mootori ja ikka sama jant. Kõige suurem jama on selles, et õli ka tilgub sellest voolikust nüüd ja päris usinalt kohe.
See oli mingi 3 v 4 kolvivahetus antud tsiklil, ehk esimest korda ei teinud seda.
Äkki on kellegil mingeid konkreetsemaid ideid, et mis häda võiks olla. Niisama oletada oskan ise ka.

Andres

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ega muud ei oska pakkuda, kui et

  • klappide seisukord (kuigi need ei peaks väga palju karterituulutust mõjutama)?
  • rõnga lukupilu kontrollisid?
  • silindri seisukord?
Kasutaja avatar

Teema algataja
ants.12
Postitusi: 25
Liitunud: 23 Jaan 2008, 10:30

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas ants.12 »

mx77 kirjutas:

Ega muud ei oska pakkuda, kui et

  • klappide seisukord (kuigi need ei peaks väga palju karterituulutust mõjutama)?
  • rõnga lukupilu kontrollisid?
  • silindri seisukord?

klappide otsest hetke seisukorda ei tea. Samas soojast peast käivitub ja töötab normaalselt. Muidugi kindluse mõttes kontrollin üle.
kui kokku panin, siis surve rõnga oma kontrollisin, see oli alla 1mm. Samas kui ostsin tsikli, siis oli see päris suur ja sellist survet ei täheldanud.
Silindrit kellaga mõõtnud pole, samas visuaalse vaatluse järgi mingeid kriime ega muud jama polnud.

Sügisel vana kolviga polnud sellist survet sees, et õli tilkus taga järgi.

Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

Ma nüüd pole väga krossika ekspert...aga. Kui sa silindrit kontrollinud pole ja see on juba 3-4 kolvivahetus. Siis ehk on viga selles, et Rõngad on sul ilusti ümmargused, silinder aga ovaalne ja sealt see surve tulebki. Vana kolb oli vastavalt silindrile kulunud ja tänu sellele polnudki nii suurt survet karteris.


kx250f

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas kx250f »

Endal juhtus nii, et külmaga jäätusid karterituulutus voolikus olevad kondentsid ja hakkas klapikambrikaane vahelt õli välja ajama ehk siis surve sees. Puhastasin tuulutusvooliku jääst ja asi korras.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Karupoeg puhh kirjutas:

Ma nüüd pole väga krossika ekspert...aga. Kui sa silindrit kontrollinud pole ja see on juba 3-4 kolvivahetus. Siis ehk on viga selles, et Rõngad on sul ilusti ümmargused, silinder aga ovaalne ja sealt see surve tulebki. Vana kolb oli vastavalt silindrile kulunud ja tänu sellele polnudki nii suurt survet karteris.

Üldiselt nikasilsilinder ovaalseks ei kulu, siis peaks juba alumiinium väljas olema.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Kas kokkupannes panid ikka uue peatihendi või määrisid vana silikooniga kokku ja kogu lugu?

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2stroketaliban kirjutas:

Kas kokkupannes panid ikka uue peatihendi või määrisid vana silikooniga kokku ja kogu lugu?

Siis peaks nagu jahutussüsteemis surve sees olema,mitte karteris.


ktmmmmm

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas ktmmmmm »

Mina tean mis tsiklil viga on :ner:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas mx77 »

ktmmmmm kirjutas:

Mina tean mis tsiklil viga on :ner:

räägi teistele kaa


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Nikasiilsilindrist ja tema kulumisest ei tea ma midagi. Aga kui surve läheb karterisse, on ikkagi mingi probleem kolvi-rõngaste-silindri seltskonnas. Tavalise silindri puhul ma oleks ma veendunud, et silinder on ovaalne. Mingi tiba suur rõngapilu ega paar väikest kriimu nii tugevat survet ei tekita, et õli välja pressiks. Kui just tuulutuse torul endal mingi pask ees ei ole. Viimasel juhul lööb tasapisi igal juhul surve sisse, aga sel juhul torust gaase pahinal tulla ei tohiks, tulebki vaid õli tasapisi.
On rõngad ikka õiget pidi? Vanasti olid need koonilised.
Selline teoreetiline pakkumine. Krossirataste mootoreid iseenesest ma ei tunne.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas mx77 »

rõngas tagurpidi võib tõesti ehk olla.


ktmmmmm

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas ktmmmmm »

mx77 kirjutas:
ktmmmmm kirjutas:

Mina tean mis tsiklil viga on :ner:

räägi teistele kaa

tsikkel on katki :D

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

ants.12 kirjutas:

Kui lõpuks suure hädaga käima sain, siis selgus, et mingil lollil põhjusel, on sellel klapikambri kaanest tuleval tuulutuse voolikul on surve järel.
Täna panin uuesti käima. Ajasin soojaks ka mootori ja ikka sama jant. Kõige suurem jama on selles, et õli ka tilgub sellest voolikust nüüd ja päris usinalt kohe.

Mina prognoosiks nende sümptomite järgi kaht varianti. Mainin, et teadmata on väärtus "on surve järel". Suur see surve siis seal on?

  1. Surve ikka mõistuse piires aga on saanud õli karterisse üle normi või isegi max. normi jagu. Sel juhul õli välja löömine karteri tuulutusest KTM (ja ka mõnede teiste markide) puhul täiesti normaalne nähtus ja lõpeb õlitaseme normaliseerumisel.
  2. Kolvigrupp vajab uuesti vahetust. Siinkohal jääb mulle loogiliselt arusaamatuks kuidas saab uue kulumata kolvi/rõngakomplektiga asi olla hullem kui kulunud vanaga. Sisse kulumata??? Miskit valesti silindrisse saanud??? Silinder ise hapu???

Klapid ei saa rolli mängida, see oleks näha rohkem sumpsi kui karteri tuulutuse kaudu. Seega minu mõistuse järgi kontrollida vaid surve normaalsust/mittenormaalsust karteri tuulutusvoolikus või siis kolvigruppi ennast veel kolmandat korda!

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
ants.12
Postitusi: 25
Liitunud: 23 Jaan 2008, 10:30

Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris

Lugemata postitus Postitas ants.12 »

StreetMoto kirjutas:
ants.12 kirjutas:

Kui lõpuks suure hädaga käima sain, siis selgus, et mingil lollil põhjusel, on sellel klapikambri kaanest tuleval tuulutuse voolikul on surve järel.
Täna panin uuesti käima. Ajasin soojaks ka mootori ja ikka sama jant. Kõige suurem jama on selles, et õli ka tilgub sellest voolikust nüüd ja päris usinalt kohe.

Mina prognoosiks nende sümptomite järgi kaht varianti. Mainin, et teadmata on väärtus "on surve järel". Suur see surve siis seal on?

  1. Surve ikka mõistuse piires aga on saanud õli karterisse üle normi või isegi max. normi jagu. Sel juhul õli välja löömine karteri tuulutusest KTM (ja ka mõnede teiste markide) puhul täiesti normaalne nähtus ja lõpeb õlitaseme normaliseerumisel.
  2. Kolvigrupp vajab uuesti vahetust. Siinkohal jääb mulle loogiliselt arusaamatuks kuidas saab uue kulumata kolvi/rõngakomplektiga asi olla hullem kui kulunud vanaga. Sisse kulumata??? Miskit valesti silindrisse saanud??? Silinder ise hapu???

Klapid ei saa rolli mängida, see oleks näha rohkem sumpsi kui karteri tuulutuse kaudu. Seega minu mõistuse järgi kontrollida vaid surve normaalsust/mittenormaalsust karteri tuulutusvoolikus või siis kolvigruppi ennast veel kolmandat korda!

Selle liigse õli peale mõtlesin ise ka, aga peale seda kui seisma jätsin siis oli tase ok, Max tasemest oli puudu natuke.
No sellest miks peale kolvi vahetust asi hullemaks läks, ei saagi ma siinkohal aru. Nagu ütlesin võtsin korra juba lahti raisa, kõik tundus ok olevat ja ma ei vaheta seda kolbi tal esimest korda. Kunagi pole sellist jama olnud.
Aga eks lähen võtan ta uuesti lahti.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”