ktm 250 sxf 07 surve karteris
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
ktm 250 sxf 07 surve karteris
Alguses oli mõte, et see talv tsiklit ei näpi, aga kuna Leigo rada paistis huvitav, siis hakkasid järgmise sõidu eel ikka näpud sügelema.
Ehk siis tsikkel oli sügisest saadik seisnud, külmas garaasis.
Kuna kolvi vahetus aeg oli käes jälle, siis enne käima panekut vahetasin kolvi ka ära.
Kui lõpuks suure hädaga käima sain, siis selgus, et mingil lollil põhjusel, on sellel klapikambri kaanest tuleval tuulutuse voolikul on surve järel.
Vandusin veits ja järgmine päev kakkusin lahti uuesti, et äkki sai nihu seal panekuga. Kõik aga oli ok. Võtsin rõngad maha ja panin tagasi.
Täna panin uuesti käima. Ajasin soojaks ka mootori ja ikka sama jant. Kõige suurem jama on selles, et õli ka tilgub sellest voolikust nüüd ja päris usinalt kohe.
See oli mingi 3 v 4 kolvivahetus antud tsiklil, ehk esimest korda ei teinud seda.
Äkki on kellegil mingeid konkreetsemaid ideid, et mis häda võiks olla. Niisama oletada oskan ise ka.
Andres
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris
Ega muud ei oska pakkuda, kui et
- klappide seisukord (kuigi need ei peaks väga palju karterituulutust mõjutama)?
- rõnga lukupilu kontrollisid?
- silindri seisukord?
Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris
mx77 kirjutas:Ega muud ei oska pakkuda, kui et
- klappide seisukord (kuigi need ei peaks väga palju karterituulutust mõjutama)?
- rõnga lukupilu kontrollisid?
- silindri seisukord?
klappide otsest hetke seisukorda ei tea. Samas soojast peast käivitub ja töötab normaalselt. Muidugi kindluse mõttes kontrollin üle.
kui kokku panin, siis surve rõnga oma kontrollisin, see oli alla 1mm. Samas kui ostsin tsikli, siis oli see päris suur ja sellist survet ei täheldanud.
Silindrit kellaga mõõtnud pole, samas visuaalse vaatluse järgi mingeid kriime ega muud jama polnud.
Sügisel vana kolviga polnud sellist survet sees, et õli tilkus taga järgi.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris
Ma nüüd pole väga krossika ekspert...aga. Kui sa silindrit kontrollinud pole ja see on juba 3-4 kolvivahetus. Siis ehk on viga selles, et Rõngad on sul ilusti ümmargused, silinder aga ovaalne ja sealt see surve tulebki. Vana kolb oli vastavalt silindrile kulunud ja tänu sellele polnudki nii suurt survet karteris.
Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris
Endal juhtus nii, et külmaga jäätusid karterituulutus voolikus olevad kondentsid ja hakkas klapikambrikaane vahelt õli välja ajama ehk siis surve sees. Puhastasin tuulutusvooliku jääst ja asi korras.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris
Karupoeg puhh kirjutas:Ma nüüd pole väga krossika ekspert...aga. Kui sa silindrit kontrollinud pole ja see on juba 3-4 kolvivahetus. Siis ehk on viga selles, et Rõngad on sul ilusti ümmargused, silinder aga ovaalne ja sealt see surve tulebki. Vana kolb oli vastavalt silindrile kulunud ja tänu sellele polnudki nii suurt survet karteris.
Üldiselt nikasilsilinder ovaalseks ei kulu, siis peaks juba alumiinium väljas olema.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris
Kas kokkupannes panid ikka uue peatihendi või määrisid vana silikooniga kokku ja kogu lugu?
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris
2stroketaliban kirjutas:Kas kokkupannes panid ikka uue peatihendi või määrisid vana silikooniga kokku ja kogu lugu?
Siis peaks nagu jahutussüsteemis surve sees olema,mitte karteris.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris
Nikasiilsilindrist ja tema kulumisest ei tea ma midagi. Aga kui surve läheb karterisse, on ikkagi mingi probleem kolvi-rõngaste-silindri seltskonnas. Tavalise silindri puhul ma oleks ma veendunud, et silinder on ovaalne. Mingi tiba suur rõngapilu ega paar väikest kriimu nii tugevat survet ei tekita, et õli välja pressiks. Kui just tuulutuse torul endal mingi pask ees ei ole. Viimasel juhul lööb tasapisi igal juhul surve sisse, aga sel juhul torust gaase pahinal tulla ei tohiks, tulebki vaid õli tasapisi.
On rõngad ikka õiget pidi? Vanasti olid need koonilised.
Selline teoreetiline pakkumine. Krossirataste mootoreid iseenesest ma ei tunne.
Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris
mx77 kirjutas:ktmmmmm kirjutas:Mina tean mis tsiklil viga on
räägi teistele kaa
tsikkel on katki
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris
ants.12 kirjutas:Kui lõpuks suure hädaga käima sain, siis selgus, et mingil lollil põhjusel, on sellel klapikambri kaanest tuleval tuulutuse voolikul on surve järel.
Täna panin uuesti käima. Ajasin soojaks ka mootori ja ikka sama jant. Kõige suurem jama on selles, et õli ka tilgub sellest voolikust nüüd ja päris usinalt kohe.
Mina prognoosiks nende sümptomite järgi kaht varianti. Mainin, et teadmata on väärtus "on surve järel". Suur see surve siis seal on?
- Surve ikka mõistuse piires aga on saanud õli karterisse üle normi või isegi max. normi jagu. Sel juhul õli välja löömine karteri tuulutusest KTM (ja ka mõnede teiste markide) puhul täiesti normaalne nähtus ja lõpeb õlitaseme normaliseerumisel.
- Kolvigrupp vajab uuesti vahetust. Siinkohal jääb mulle loogiliselt arusaamatuks kuidas saab uue kulumata kolvi/rõngakomplektiga asi olla hullem kui kulunud vanaga. Sisse kulumata??? Miskit valesti silindrisse saanud??? Silinder ise hapu???
Klapid ei saa rolli mängida, see oleks näha rohkem sumpsi kui karteri tuulutuse kaudu. Seega minu mõistuse järgi kontrollida vaid surve normaalsust/mittenormaalsust karteri tuulutusvoolikus või siis kolvigruppi ennast veel kolmandat korda!
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: ktm 250 sxf 07 surve karteris
StreetMoto kirjutas:ants.12 kirjutas:Kui lõpuks suure hädaga käima sain, siis selgus, et mingil lollil põhjusel, on sellel klapikambri kaanest tuleval tuulutuse voolikul on surve järel.
Täna panin uuesti käima. Ajasin soojaks ka mootori ja ikka sama jant. Kõige suurem jama on selles, et õli ka tilgub sellest voolikust nüüd ja päris usinalt kohe.Mina prognoosiks nende sümptomite järgi kaht varianti. Mainin, et teadmata on väärtus "on surve järel". Suur see surve siis seal on?
- Surve ikka mõistuse piires aga on saanud õli karterisse üle normi või isegi max. normi jagu. Sel juhul õli välja löömine karteri tuulutusest KTM (ja ka mõnede teiste markide) puhul täiesti normaalne nähtus ja lõpeb õlitaseme normaliseerumisel.
- Kolvigrupp vajab uuesti vahetust. Siinkohal jääb mulle loogiliselt arusaamatuks kuidas saab uue kulumata kolvi/rõngakomplektiga asi olla hullem kui kulunud vanaga. Sisse kulumata??? Miskit valesti silindrisse saanud??? Silinder ise hapu???
Klapid ei saa rolli mängida, see oleks näha rohkem sumpsi kui karteri tuulutuse kaudu. Seega minu mõistuse järgi kontrollida vaid surve normaalsust/mittenormaalsust karteri tuulutusvoolikus või siis kolvigruppi ennast veel kolmandat korda!
Selle liigse õli peale mõtlesin ise ka, aga peale seda kui seisma jätsin siis oli tase ok, Max tasemest oli puudu natuke.
No sellest miks peale kolvi vahetust asi hullemaks läks, ei saagi ma siinkohal aru. Nagu ütlesin võtsin korra juba lahti raisa, kõik tundus ok olevat ja ma ei vaheta seda kolbi tal esimest korda. Kunagi pole sellist jama olnud.
Aga eks lähen võtan ta uuesti lahti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.